
Navštíveno 3752x


26.07.2011, 10:59 |
dragoczskill | Upraveno: 2011-07-26 11:01:27
Po nějakých problémech a asi pěti denní nereagování jsem se rozhodl napsat svoji zkušenost s touto "firmou"
Zhruba měsíc před Vánocemi jsem viděl na facebooku maxx teamu že prodávají nějaké starší zesilovače které měli někde ve výloze. Vybral jsem si jeden a jelikož jsem měl mít peníze až po Vánocích tak jsem se domluvil že zaplatím zálohu a zesilovač si vezmu až je budu mít. Takže jsem dostal číslo účtu na které jsem měl peníze poslat logicky jsem je zaplatil a po cca týdnu když jsem měl peníze tak jsem napsal na email kam mám peníze poslat a odpověd na můj email ? Zesilovač je pryč žádné peníze nepřišly. Takže jsem samozřejmě zjištoval kde je problém a samozřejmě jsem dostal špatný účet chybělo jedno číslo. Takže následovalo běhaní po bance a vyřizování a zjištování kam peníze přišli.. Nakonec jste to vyřešilo člověk mi peníze poslal zpět. Jelikož jsem měl zájem o zesilovač tak mi byl nabízen brutus 4000D byl trošku poškrábaný fotky jsem obdržel a dostal jsem záruku půl roku a cena byla 7000 tak jsem neváhal a vzal jsem ho. Poté co mi zesilovač došel jsem zjistil že k němu není dálka a po připojení problikávalo osvětlení hifonics , neřešil jsem to ale byl jsem naštvaný. Jinak zesilovač hrál jak má a fungoval až asi pred 3 měsíci jsem ho vypojil a ten den znovu zapojil a už svítil protect . Takže jsem ho poslal na reklamaci , asi po měsíci a pár dnech mi došel (zákoná lhůta na opravu 1 měsíc) něřešil jsem to a nepotřeboval jsem ho a taky jsem počítal s přepravou... Jak jsem měl čas jsem ho zapojil a ejhle sice hraje ale nápis už nesvítí projistotu vůbec. Takže píšu email co stím a odpověd ? Jestli náhodou nemám vypnuté podsvícení (pokud vím snad žádne hifo nemá vypínač na osvětlení jen přepínač na barvu). Moje odpověd že vypínač nemá a co se tedy bude dít a už jsem žádnou odpověd nedostal a to jsem psal asi 3 emaili.
Od lidí jsem slyšel že prý jsou hoši z maxx teamu vpohodě a "spolehliví" no u mě to určitě neplatí a spokojený určitě nejsem!

26.07.2011, 11:35 |
bobmasitr | Upraveno: 2011-07-26 11:37:06
Ano, na kluky spoleh je.Pokud si jim napsal určitě ti odepíšou.Nezapomeň že teď je období dovolených a i tak se na ně valí množství pošty.Takže určitě odepíšou.
:)

26.07.2011, 11:42 |
MaxxT | Upraveno: 2011-07-26 11:44:20
dragoczskill: Od kolegy mas odpoved v emailu, jelikoz jsou terminy dovolenych, tak je tezke odpovidat na vsechny dotazy, ktere na email prijdou, tudiz se omlouvame za "zpusobeny problem" a vec je jiz v reseni. Pokud ti vadi, ze se clovek upise s jednou cislici na ucet, tak jsme lidi a chyby se stavaji. Vse bylo vyreseno a z nasi strany probehla omluva za zpusobene komplikace. Pokud jsi to potreboval resit tak akutne, mohl jsi zavolat na uvedena cisla ktere jsou na nasich strankach. Nikdy nas nikdo telefonicky nekontaktoval.
no popravde bych nerekl, ze se stalo neco az tak extra hroznyho, abys tady tu firmu verejne shazoval.A s tou zalohou...pokud vim, tak kazdy cislo uctu ma stejnej pocet cisel, takze to je spis tvoje neznalost,ze posilas penize i kdyz tam chybi cisla :-) to je jen muj nazor ale :-)

26.07.2011, 11:50 |
CRK Maxxxxam: Nic hroznýho se nestalo, ale solidní firma by měla odpovídat i v extrémních případech do 2-3 dnů a že mu dali špatný číslo je určitě jejich chyba. Určitě není povinností zákazníka cokoliv vědět nebo kontrolovat, když mu nějaké údaje pošlou. Chyba je 100procentně na jejich straně.
kdyz budu mluvit za sebe...Kdyz nekam posilam penize, tak si vzdycky zkontroluju,jestli neco nechybi,jestli to je spravne, aby se zamezilo takovym problemum.Tim nechcu rict ze to byla jeho chyba,ale ze ho neznalost malem pripravila o prachy...

26.07.2011, 12:44 |
Aegis Maxxxxam: Každý účet nemá stejný počet čísel.

26.07.2011, 12:55 |
Zip já nakupoval teda víc od kluků z maxx teamu a vždy naprostá spokojenost, jak řekli tak bylo a vycházeli dost vstříc.
A pokud jsi psal jednomu z kluků na jeho mail a on byl na dovolený, tak se vůbec nedivím, že neodepsal. Dovolená je přeci, aby odpočíval a nezabýval se pracovníma mailama. Asi si opravdu stačilo zavolat.
MaxxT: email jsem psal před 8 dny což bylo úterý a od té doby nic až ted ale beru tu dovolenou no ... Chyby se stávají ale když si něco koupíš a nedělá to co má řekni že by tě to nenaštvalo a ještě když už to jde do servisu a vrátí se ti to a už to projistotu nesvítí vůbec co bys dělal ? Zas to vypojit zabalit poslat zaplatit poštu. Chápu zas že to opravoval servis ale když někomu něco posílám tak by to mělo fungovat jak má.
Maxxxxam: Já jsem si kontroloval číslo účtu které by mi poslali , normálně platím milion účtu přes den že si uvědomim/všimnu že tam chybí jedno číslo. Navíc souhlasím stím co psal CRK.
Kuli špatnýmu učtu ale není špatná firma přece.Chce to klid a ne hned zrovna nadávat na lidi který se vždy sanží vyjít vstříc.
bob: ono to není jenom kvůli účtu a 8 dní na reakci je podle mě dost dlouhá doba.

26.07.2011, 13:22 |
CRK Já jsem tím určitě nemyslel, že je to špatná firma a chybu může udělat každý. Ale platí nějaká pravidla, kterými je dobré se řídit a to určitě, že za číslo zodpovídá odesílatel čísla a není kohokoliv jiného povinností číslo kontrolovat a za druhé, když někdo odjíždí na dovolenou, tak přesměruje svůj e-mail, popř. nastaví automatickou odpověď, kde popíše co a jak.
Ano číslo kontrolovat nemusí s tím souhalsím,ale kdo z nás si to stejně nekontroluje ještě jednou :) každopádně si to drago vyřeší s klukama sám :)
sou to svine to je jasny ja bych je zastrelil -))
nikdy sem s nima nemel problem vse do dvou dnu doma bez otazek je fakt ze sem vetsinou resil telefonem popr ICQ
ale penize pokazdy dosli kam meli

26.07.2011, 19:54 |
Flash Takze se nic nestalo ale to co pises je trochu na hlavu..cislo uctu by mela mit solidni firma v eshopu .nez posilam penize na ucet tak zjistuju banku protoze sporka ma 10mistne cislo takze vim ze 9mist je nesmysl..a je lepsi volat firme tim prokazes to ze k nim mas uctu a mas o vec opravdu zajem jen muj nazor nic vic
Á pan chytrý se ozval. nevím koho příspěvky jsou tu na hlavu ... A určitě nejsem jediný co si to myslí (ví).
Prosím o LOCK nebo SMAZAT díky.

26.07.2011, 23:41 |
Flash Ted si predstav ze by si to poslal na jinej ucet a uz by si je nevidel..co potom?
nejsem pan chytrej ale opatrnej. A je to forum tak sem se vyjadril.

26.07.2011, 23:41 |
Flash Ted si predstav ze by si to poslal na jinej ucet a uz by si je nevidel..co potom?
nejsem pan chytrej ale opatrnej. A je to forum tak sem se vyjadril.
tak co jako?? ti je pošle zpět co je na tom?
aha a to běhaní po bance nic není že .. zjisti si o tom něco a pak piš
S MaxxemT mám také pouze dobré zkušenosti. Je pravda, že vždy jsme prodej řešily po ICQ a jednání bylo bleskové. Snad se to nějak rozumně vyřeší.
Už je vyřešeno proto jsem taky psal at to locknou nebo smaznou

28.07.2011, 07:47 |
Diner Vidim spravne, ze jsi dostal nekompletni zesilovac s vadou a resil to az takrka pul roku po koupi?:-D Parada...

28.07.2011, 10:52 |
Diner oka ctvrt roku, stejne je to pakarna:-)

28.07.2011, 11:48 |
gizmi Nemohu si pomoct, ale co tu vidim se mi nezda. S touhle firmou jsem komunikoval osobne, po ICQ i po mobilu a pokazde okamzita odezva. Kdyz jsem potreboval vyreklamovat vec, vse slo hladce a s usmevem. Dokonce mi i radi vzdy pomohli dobrou radou, nebo i s problemem se zapojenim, takze za me spokojenost. V dnesni dobe mobilu, internetu, atd jinak nekomunikuji a email je docela uz zastarala komunikace. Konkretne Petr nebo Pavel jsou na ICQ jeden z nich kazdy den a to i v hodinach ze se divim. Zvlastni ze by se nekdo nedopsal nebo nedovolal naprimo.. (jen ma zkusenost)
PS: chyba v uctu - v tomhle tedy stojim za kupcem - ale jsme jen lidi, holt chyba se stala.. ;)
Taky budu stát na straně firmy, jelikož když sem cokoliv potřeboval tak jsem přišel a vše bylo nebo se obědnalo dodání v pohodě. Případě montáže nebyl problém poradit či zapojit. Takže maxx team můžu jen doporučit. A musim souhlasit s gizmi že pokud sem napsal po icq tak odpověd došla i v nočních hodninách.

28.07.2011, 13:08 |
Diner :-)
taky mi to prijde usmevne,jaky je zaver..o)))
Někteří asi nechápou co jsem tady napsal ale to nevadí mě vaše názory nezajímají a nebudu tu vypisovat korespondenci která proběhla taky mě nezajímá jestli je email zastaralý nebo že vy si snima voláte takže si takové komentáře jako že reklamuju něco po půl roku odpustě protože to neřeším po půl roku kdyby to někomu náhodou nedošlo. Chtěl bych vidět kdyby vám někdo něco prodal a nebylo by k tomu co mělo a nedělalo co to má a ještě by jste stím museli všude možně běhat když chodíte na 12 do práce a po placené práci vás čeká práce neplacená... A už vidím když vám něco dojde z reklamace na co čekáte a opět to nefunguje že by jste nic neříkali a nedělali , chápu že to dělal externí servis ale mají si to zkontrolovat .
Určitě je to podle ohlasů solidní firma, ale to neznamená, že v tomto případě neudělali chybu, tak nechápu, proč se do něj navážíte.
Flash: Ty už to nehul - voláním firmě jim prokazuješ úctu? Ty krávo, to je blábol...
Gizmi: e-mail je zastaralá komunikace? Ty woe... Ne každej má čas nebo chuť volat a třeba chce mít dokladovanou komunikaci. Jiné prostředky se volí hlavně kvůli rychlosti komunikace, ale ať se na mě nikdo nezlobí - 8 dní bez odpovědi na e-mail je fakt extrém. A pokud ho používají a nemají nikde výrazně uvedeno třeba: Odpovědi na e-mail do 15 dní... :-D Tak neberu...
Souhlas s tebou Worme (nečekaně :D)

28.07.2011, 21:01 |
Zip Asi jsem obecní blb, ale když se ti tady nechce vypisovat, co se dělo a jaká byla korespondence a nechceš aby ti tady lidi řekli svůj názor, tak proč to sem sakra dáváš?
Třeba proto, že místní členové a kamarádi MaxxT nechcou slyšet zápornou kritiku?

28.07.2011, 21:24 |
gizmi mcdodo: :D:D:D:D oooooo Booooze..nerikejte toooo..prosiiiim...to nechci slyseeeeeet :))))
worm03: vul nejsem, takze me tak neoslovuj. Kazdopadne pokud mel problem s odpovedi po emailu, tak ja jen rikam ze na ICQ ho vidim TED a vidim ho tam neustale. Navic na telefonu Pavla chytnu kdyz neco potrebuji ohledne muziky ikdyz je v cizine..takze to ze nefunguje komunikace je kravina.
Hmmm, to že jste kamarádi a že Ti vždycky výjde vstříc ještě nezaračuje, že se tak chová k ostatním zákazníkům.
gizmi: já ho ale na icq vůbec nevidim!!! Aha, já už vim proč. Já vlastně icq vůbec nemam. Ne každej má icq a ne každej ho chce používat. Co na tom pořád nechápete, jestli maká tak moc jak píše, tak nemá čas dřepět u kompu nebo náladu někam volat a prostě napíše v rychlosti e-mail a taky na něj čeká odpověď. A nediskutujte tady pořád co vy, prostě u něj trošku udělali chybu. Teda tři, jak čtu. Mě by se to taky nelíbilo.
dragoczskill :zesik mas opraveny,poslu v pondeli,v utery mas doma...do konce tydne uz nestiham poslat...
Ok diký :) konečně ho budu moct dat do kupy opticky ..