Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Problem - Alpine CDE123R vybíjí autobaterku

o Navštíveno 4804x o
o 19.11.2011, 23:39 | Ooona
Pěkný večer,

Koupil jsem si autorádio Alpine CDE-123R a zapojil ho do auta. Za pár dnů byla ale vybitá baterie. Zprvu jsem usoudil (baterie byla stará),že odešla baterka, ale po koupi nove, se problém objevil znovu. Poprosil jsem tedy známého elektrikáře aby mi proměřil odběr proudu z baterky a on zjistil, že radio bere kolem 150mA a dodal, že autorádio nejspíš uvnitř nemá nějaké vnitřní baterie, které by drželi paměti a rádio si tedy bere proud z autobaterky.

Já jsem laik a nerozumím tomu, ale určitě bych takovýto podraz od rádia skoro za 4.000,- nečekal.

Opravdu tento model nemá vnitřní baterie na udržení "predvolenych stanic" nebo napětí?
Pokud má tak proč nemůže to být nějak vypnuté/zablokované?
Co tedy mohu dělat? Jiné rádio kupovat nechci, toto mi až na tento problém nadmíru vyhovuje.

Předem děkuji za každou radu.

o 20.11.2011, 00:02 | mcdodo
Jednoduchá rada, tohle dělají alpiny a dá se to vyřešit tak, že ji nebudeš mít zapojenou natvrdo, ale na klíček. Rádia v sobě žádné baterie nemají... :-)
o 20.11.2011, 07:37 | CarMedia.cz
jj, přepoj to na spínačku a budeš mít klid.
o 20.11.2011, 10:12 | tazman
jak už ti kluci napsali-žlutej na +12 a červenej na spínanej od klíčku
o 20.11.2011, 10:44 | ronny