
Navštíveno 7602x

Zdarec borci dá se nějak vyřešit aby se mi autorádio během startu nevypinalo?
Odpojit plus po klíčku a nechat to nastálo..
Mám to na přímo bez klíčku ale jak začnu startovat rádio se vypne a po nastartování opět zapne..
Já se obávám, že tohle je naprosto normální vlastonst.
To já vím že je to normální ale zajímá mě jestli se to nedá nějak vyřešit
Silnější kabel přímo od baterky? Ale nejsem si tim jistej.

07.12.2011, 22:27 |
petis chce to hodne dobrou baterku:-) nic jinýho nepomuže.

07.12.2011, 22:32 |
petis jo. Odyssey, Powercell, Kinetik. Nebo neco co má hodne velkej zkratovej proud.
Je to tak udelane proto, aby mohla baterka vyuzit co nejvice sve startovaci kapacity na start. Vetsinou se vypinaji i svetla avsechny zaple nedulezite spotrebice. Nech to tak, pomuzes tim baterce a i radiu.

08.12.2011, 22:00 |
ivls jako petis

08.12.2011, 22:19 |
Marťas1 | Upraveno: 2011-12-08 22:23:54
viděl bych to jako Phitypaldy (u VW Group se to jmenuje X kontakt), ale zálěží taky co máš za auto a jestli přes tohle odlehčení baterie jde i napájení autorádia
Radio sa vypne lebo klesne napatie v elektrickej sieti pod medznu hodnotu. Vymen baterku, pripadne daj este jednu a prestane to robit. Co myslis ako sa radio vysporiadava s induktivnymi spickami zo startera??? Raz sa ti z niecoho v audio systeme zadymi a budes si hlavu buchat, "na co si potreboval mat zapnute radio ked startujes"!! Mal som uz X radii na stole co ich prave tato spicka zabila.
řešit to jde..a ani to není složité :)
takhle třeba pro ISO
[ Link ] pro MOST konektor se to dělá také,ale asi není nic složitého si to vyrobit sám za pár korun :)

Nedá se někde koupit jen ten samotný kondenzátor?

15.12.2011, 15:20 |
MACH Nejsem si jistej s tím kondenzátorem. Sice to je origo výmysl,ale myslím si že když i přes přítomnost kondenzátoru bude kabel přímo od baterky k rádiu,tak se může rádio náchylnější na podpětí i tak vypínat při startu. Pořád je ten kondenzátor spojen s plusovou soustavou auta,tak bych řekl že se okamžitě vybije - resp.jeho napětí na něm se sníží na hodnotu která je zrovna v celé soustavě auta při startu. Já to mám vyřešené takhle - možná trochu komplikovanější,ale funguje to na 1000%, i při delších zimních dieslových startech,nebo slabší baterce.
Použil jsem relátko s třemi silovými vývody. cívku relátka jsem napojil na startovací signál od startéru. Když je relé v klidu (nestartuju) tak se rádio napájí přes klidové kontakty přímo ze sítě auta. Když startuju,relé se mžikově překlopí a na spínacím kontaktu mám napojenou malou 12V gelovku. Někdo namítně že se časem vybíjí - to je pravda,ale z mé zkušenosti mi vydrží minimálně třičtvrtě roku bez dobíjení. Šlo by to vymakat že by se dobíjela rovnou z napetí auta,ale to už je myslím zbytečné - stačí před jarem a před zimou dobít.

15.12.2011, 18:14 |
SEKIN Ten kondík na spínaným funguje pro auta se start stop systémem, tam lze použít, tyhle auta startujou tak nějak jinak. Kdo ví jak, ať prosím vysvětlí.
U ostatních aut to nefunguje, protože padně napětí i na stálým a stejně se rádio restartuje, jedinej učinek to má, že rádio jede ještě pár vteřin po vypnutí klíčku.

15.12.2011, 18:17 |
ivls schvalne jsem dnes zkoušel dvakrat nastartovat se zapnutým radiem
mam oktavku, origo baterie + žlutou optimu 75Ah na music a ani záchvěv při nastartování :o)
Já bych si nejdřív zkusil natáhnout kablík přímo od baterky jen tak na zkoušku , podle mě by to mělo bejt pak v poho , me tohle dělala stará lancie Y10 a tohle to vyřešilo, a když to bude fungovat už si s tim můžeš pohrát a protáhnou to kastlí a dát pojistku