Navštíveno 3334x

Dobrý den chtěl bych poradit nějakou hudbu do 5 000kč. Moc se v tom nevyznám...nevim jestli aktviní nebo pasivní SW
Co si představuješ pod pojmem hudba? necháš stávající repro a pověšené jen na rádio a chceš jen woofer + zesilovač? Nebo třeba i přední komponentní repro, nebo dokonce předělat předek na zesilovač? to potom není moc peněz a případně kabeláž a tlumení taky v tom??? Jaké máš rádio, jak velké přední repro pokud chceš měnit??? Jinak ti tu asi nikdo moc neporadí bez konkrétnějších příkladů co vše... případně i jaké auto?
Zatim mám ehm....Punto...spíš se dá říct do toho jen SW nic víc s muzikou v rádiu to až u dalšího auta. Jsem v tom začátečník rádio to mám dobré nového pincka...a odtlumení teď neřešit a počítak jsme tak ten SW do 1000W
chci jen woofer+zesik....

19.12.2011, 16:23 |
Driver3 | Upraveno: 2011-12-19 16:24:24
OK, takže by to chtělo adekvátní kabeláž/ku zesilovači tuším že od baterie do kufru + subwoofer, určitě NE AKTIVNÍ... zkusil bych možná něco bazarového... aby to hrálo a nestálo moc peněz, na W nekoukej, jelikož může být hodně Wattů a málo muziky, jen bordel v autě a málo Wattů a pěkná hudba i přednes... ale i naopak, takže snad už lidi něco nabídnou :-)
Nejideálnější by byl monoblok (nebo dvoukanál) + SW (tipuji tak okolo 300-500W a kor k rádiu)
Levný a dobře hrající woofer má třeba Bull Audio, Rainbow, Audio System... (těch bych se nebál) případně ti někdo něco slušného i nabídne jetého...
Paráda díky moc za rady...:-)
Za 5000,- sw+zesík? A k tomu 1000W? Neblbni. :-) Nechceš nechat do dalšího auta všechno? Bude Ti to akorát hučet a rezonovat. Ale je pravda, že budeš COOL. :-)
a co ty by jsi doporučil???
Co třeba kompa, 4kanálový zesilovač a 8" nebo 10" woofer?
dáky za rady ale tak podle všeho jsem se rozhodl koupit něco až pořídim nový vůz.