
Navštíveno 11880x

Je pojistka zbytecne ve kabel od zadny baterka do zesilovac,
Az max 30cm od baterie , a pak dal ca 50cm do zesilovac?
Je jasne ze zesilovac ma taky pojstka,ale myslel jsem ,kdyz kabel
Je delsi nes 30cm musi byt pojisteni ,nebo neco takovy...
Protoze ja jsem to vdicky pojstil jeste ten kabel,ted me nekdo dnes
Vypravel ze to je absolutne zbytecne..
dal bych svorku na baterku s integrovanou pojistkou

17.01.2012, 22:51 |
1kw Záleží jak to máš řešené. Pokud tě netlačí pravidla nějakých soutěží tak pojisku dávat nemusíš. Když to budeš dělat s rozumem tak se nemůže nic stát. Jinak tvův problém by měl vyřešit distribuční blok, který je na výstupu jištěný (???).
Snad jsem tě pochopil správně.. :)

18.01.2012, 12:14 |
Diner jestli Ti nevadi, ze Ti auto mozna vyhori, tak potom je pojistka opravdu zbytecna:-)

18.01.2012, 14:02 |
JR ANO

18.01.2012, 17:38 |
ricardo | Upraveno: 2012-01-18 18:14:10
Od to nejde ja mam to pojisteni a vic nes dost ,akorat me vcera nekdo kterej je majitel od jeden car hifi shop tady ve czech..rikal ze je to zbitecne..tam pojistit.
Tak ja to radsi dale budu pojistit ,tech hovada ANL mam dost doma
Jinak se to jen vali ve sklepa ,jsem ji prave pocital mam 14 kus
velky ANL pojistki a dva velky Audison pojistky blok ktery maji 4 a 4 vystupi na mini ANL pojistki .
Ktomu mam taky cely pitel ANL pojistki veskery ...A formatu.
Od 80-400 A mam pojistki v tom pitel
Tak to tam dam podle to co potrebuju
Ja jsem i taky pojistil do zadu baterie mezi sebou kdyz je kabel delsi nes 30cm taky jsem jim dal mezi sebou Relay ,kdyz to nebili stejni baterie aby se mezi sebou ne vybiju.
Ale ted planuju mit do zadu tri PC 3000 na med listu spojeni ,a pak pres kabel + pojistka a relay dal,
pro jedna PC4000 plus stejni prozedur na spoj..mezi sebou.
Jeste dalsi baterka kinetik khc 2400 ..
Tim padem nebuduo spojeni mezi sebou kvuli relais,kdyz ne funguje system a kdyz ne sedim ve Auto...zamoremne relais vipnout-zapnout pres remote kabel spojeni.
Kdyz auto stoji ,a baterie jsou mezi sebou odpojeni kvuli tech relais mam u kazda baterie stale zapojeni a prodlouzeni indikatory az do kok pit kde se ridi,ve armaturi zabudovani.
Indikator dava informace o stav baterie...kdyz je system a motor neni ve funkce.
Funguje jako signal (zemafor pro Auto) .
Ten indikator ma tri led svetel .. zelena,zluta,cervena...
zelena led znamena =bat stav plni nabiti proud 12.8< a vic.
zluta led znamena =bat. stav ok nabiti baterie mez 12.4 az 12.8 volt.
cervena led znamena =bat. stav malo musi se nabijet baterie pres nabijecka nebo alternator.
proud je min. nes 12.4 volt.
Zamoremne od predu (motor bat) az do zadu (kufru dalsi bat)
,pro kabel taky jeden relay +pojistky dvakrat ..
do predu u baterka az do 30cm jedna pojistka
a do zadu az do max. 30cm od baterie druha pojistka.
A to trikrat na tri 50qmm kabel mezi motor baterie az do zadu do kufru od Auto kde jsou zbytek baterie..
To znamena ne musi to byt trikrat ale ja mam dost material na to..stacy jeden 50qmm,
Ne musi byt 3x 50qmm.
Sorry.......Dik ani nevim proc to tady napisu, to kazdej vi zamoremne snad.
Ale pro nekoho kterej to nevi pisu jeste konec s toho.
Veskery baterie co mas ve Auto musis jeste minus kabelem kterej ,ma stejni
prumer jako plus kabel spojit na kaslik od Auto .
Na priklad kdyz mas sedum baterie tak 7 minus kabel
spojit do kaslik od Auto.
A u veskery zesilovac kterej zapojis,taky stejni prumer jako mas plus kabel primo od baterie,tahat ten
minus kabel od zesilovac ,do kasliku od Auto a tam zapojit primo na cisti metal zeleso.
A neni tahat minus kabel od zesilovac do zadny baterie a spojit tam na minus od baterie.
Vim ze to vi 99% lidi tady ale lepsi ze se to pise zase jednou.
Kdyz mam chibu tak prosim o korektur, dekuji...
Ale ,ne myslim moje gramatik jooo)) smile smile..
Ale to je instalace pres moje pravidla, asi to u nějakých soutěží ne plati... Tam je stejni vsechno jinak.

19.01.2012, 16:24 |
Ravo Ricardo, sice jsem čech, ale asi bych byl radši kdybys tyto dlouhé elaboráty psal anglicky. Tohle přeslouskat v "pseudočeštině" bylo obtížnější než to číst rovnou anglicky (a to nejsem kdovíjaký angličtinář).
Navíc stejně nevím uplně přesně co jsi chtěl, ale můj názor je jistit co nejblíže u baterky a pak případně po rozdělení v distr.bloku.
V případě tvých konstrukcí s několika bateriemi bych určitě tahal stejným průměrem i mínus a nevyužíval bych karoserie.

19.01.2012, 17:20 |
ricardo | Upraveno: 2012-01-19 17:23:07
(( V případě tvých konstrukcí s několika bateriemi bych určitě tahal stejným průměrem i mínus a nevyužíval bych karoserie.))
Do you mean i should connect the ground kabel coming from the amp,to the minus pole of the battery?
And after hook up each battery minus to the carbody.
For each battery one kabel to the carbody minus ground.
It s clear that i take the same type of kabel also for the plus (powerkabel) what else)))
Why is written in each amp manual from factory ,that you should connect
the amp not over the battery,that you must connect the amp to the ground of the carbody?
Maybe they don t think that the youser has also battery s in the back of the car...

20.01.2012, 09:32 |
Ravo | Upraveno: 2012-01-20 09:34:32
Nevím přesně kde budeš mít umístněné baterie a zesilovače a jak je plánuješ nabíjet, nejlepší by bylo kdyby jsi sem dal obrázek (blokové schéma umístnění) baterií, zesilovačů a zapojení jak by sis to představoval. Pak určitě někdo poradí.
Něco jako dal J.O.G.I (nemusí tam být signálové kabely a repro):
[ Link ]
Thank for the link, but all that i know allready a long time..
Until i can t buy a second car for my system,i can t use my car for a fix installed system,because i have childrens at home they need that
Space in the car.
I also plan a lot of different subs to use in my car,so i will change my
Subwoofer cases all time. Also the amps will be chanded often.
My battery s are allways in the back of my car in a special battery
case.
And we will let it be ...i allready know about how to connect my system very well.
My originally question is in the title of this talk here.
And i actually know the answear know.
I think it is like this,
If you use the system for a speciel day like a db drag show ,you can
connect the amps to the battery without extra ANL fuse in the kable.
But by useing day by day it is needed to have this ANL fuse between
The amp and the other battery in the back of the car.
So if you have six batterys like me in the back of your car you will have those two 50qmm kable connecting to the engine front battery only as a loading kables for those battery s in the back of the car.
Allways you should carrey and hide the power status of all your battery s by loading them with an extern battery charger like my
Ctek multi xs 25000 or a Maas sps9400 or Manson SPS9400..
But in my mind the save way to charge the battery is to use the ctek
charger.
It tells you a lot of information about the battery , is loading them save and good ,can also recone battery and tell s you when the life
of youre battery will be over.

21.01.2012, 00:01 |
Ravo Richardo, you are a crazy man :)
Nevím jeslti ti někdo poradí, jeslti má někdo zkušenosti s odpojovacími demontovatelnými subsystémy, které obsahují baterie a zesilovače.
Je to docela komplikované, co jsi si vymyslel. Já sám jsem SQ a používám jen jednu baterii a dva zesilovače.
Ok ,yes i am a little crazy
It s true.. But there are so many people in germany i know as friends,
they are more crazy as me.
But a big amps ,want to see big power,
As bigger the amp as bigger the danger that they dont have enough power..
I need this year to buy a big alternator as well.
Now i baught a Ground zero 1.10000spl hc ,after this amp i will
buy two gzpw18spl ,and next year i will buy this one s more,soo again a second GZ hc 10 amp to link those then and two more gzpw18spl.
I know where to buy those stuff, so i will pay a very nice good price
for that all.I am not buying new this stuff .
I will buy new reconed gzpw woofers and my amp gz hc i baught now
she is outside used but the inside life is brand new made from GZ.
And i think ,not enough power ,kills every amp,to repair the amp after that isn t a big fun believe me,it will be big money ,as bigger the amp is.
So better more power then less power reserve.