
Navštíveno 3563x

Potýkám se s poklesem napeti po cca 10 minutach jizdy, po nastartovani ukazuje P 88 RS II 14.1V, po cca 5 minutach se pri jizde ustali na cca 13.2V (uz tohle je spatne, ne?) ale kdyz pak stojim na semaforu, pada narazove az k 11.9V a to zpusobuje vypadek zesilovace, tusim ze problem je nekde v kabelazi, mereni na kontaktech baterie se shoduje s merenim v radiu, alternator poslan ke kontrole se vratil s tim ze je v poradku... Pomuze mi (alespon nez se to vyresi) kapacitor? nechci chudaka Xetec 5G trapit. Nebo se bude vypinat diky nizkemu napeti v REM? Nejsem vubec priznivcem kapcitoru tak ani netusim, jak se zapojuje..
Diky za jakykoliv nazor popripade radu ci pomoc..
Su z Brna.. kdyby se nekdo nasel..
Diky
pokud je altik OK tak bych to videl na baterku a nedostatecnou kabelaz.
Hele mam doma malej kapík od AudisonC.. tak to mužem prubnout jestly to pomůže.
baterka a kable, lebo 11.9 je zle... kapacitor nepomoze
Mě pomohla pořádná baterka zapojená jako druhá vzadu (konkrétně PC4000)A od té doby je klid. Pořádný kabely jsou samozřejmostí. Jinak jsem tam před přidáním baterky měl dva 1F kapacitory a SPXL 1000 nezvládli - na volnoběh sem kolikrát šel i na 10.5V. S tou baterkou neni problem to udržet nad 13.5V a to tam mám ještě k tomu 4 čtyřkanály v aktivu.
No jenže ono to nepadá vlivem muziky jde o to že se to ztrácí někde v autě , pokud teda vím . Jde jen o to pořešit at to hraje než se přijde na to kde je zakopanej pessssssss

06.03.2012, 21:34 |
clown po 10m po nastartovani ti zacne dobijet altik baterku :) .. takze bych se kouknul po diagnostice, zmereni
diky Rovere, za pokus to stojí. btw dnes se mi narodil syn, tak to trochu ztraci na akutnosti.....
2 clown - diagnostika probehla v autoelegance honda Brno, pri jizde vse ok, pri stani na miste ukazuje to co radio, i co nezavisle pripojeny multimetr..
2 clown
altik snad dobiji furt, ne? diky regulatoru..
v zime je to lepsi, pada to pozdeji, spis je to ale teplym/studenym motorem.. ta doba po ktere se pokles zacne projevovat..