Navštíveno 2878x

02.04.2012, 20:51 |
Noe8 | Upraveno: 2012-04-02 20:52:35
Dobrý den, chtěl bych vylepšit bassový projev hudby v mém autě. Jelikož nechci utrácet moc peněz (nejsem audiofil), tak jsem se rozhodl pro 6x9 repro, poháněná pouze z rádia, repro bych dal do plata, kabely bych vyřešil tak, že bych odpojil repra v zadních dveřích a napojil na kabely 6x9ky v platě. Chtěl bych se vás zeptat, jestli jsou tyto reproduktory Helix Esprit 169 vhodná pro pohon ze samotného rádia, jsem v tom úplný amatér, tak si nechám rád poradit :) Díky za rady

02.04.2012, 21:16 |
Noe8 Našel jsem si o nich na netu, že mají trvalý výkon RMS 50 W. To je vhodné na samotné rádio, pokud se nepletu, že?
Esprity jsou hodně povedené..
jj, urcite jsou - na autoradio jsou hodne vhodne

03.04.2012, 15:14 |
Noe8 Fajn, děkuju :)

03.04.2012, 15:23 |
CRK hlavně ti tady někdo z rádců měl poradit, že je důležitější v tomto případě koukat spíše na citlivost, než na výkon
ne koukat na citlivost, ale na zkusenosti s konkretnim vyrobkem, protoze citlivosti si spousta vyrobcu cuca z prstu a repra s 90 dB citlivosti hrajou casto na radio mnohem lepe nez repra s 94 dB

03.04.2012, 16:10 |
CRK | Upraveno: 2012-04-03 16:12:42
je jasný, že je to složitější, ale když se v tom vyznám, tak nechat někoho, kdo se v tom nevyzná a porovnává, že na rádiu má napsáno 4*50W, tak musí koupit repro, kde je napsáno nejlépe 50W, mi připadá přinejmenším škoda
On se ale ptal na daný tip reproduktoru. Vůbec jsem nebral v potaz to, že to má, nebo nemá 50W. To, že Esprity jsou fajn a že hrají hodně dobře i na autorádio je nepopřitelný fakt, proto jsem jednoduše potvrdil, že se jedná o vhodnou volbu.. Vzhledem k tomu, že u prvního příspěvku napsal, že není hifík a ani jím nechce být, tak dlouhosáhlá přednáška o parametrech daných reproduktorů tu rozhodně není na místě..

03.04.2012, 18:11 |