
Navštíveno 8687x

Tak jsme na letošní sezonu připravili zas jednu "větší" zástavbičku.. :-)
Seznam komponent:
1x komponentní repro MTX Audio T8652 (buzeny aktivně)
1x komponentní repro MTX Audio T8502 (buzeny aktivně)
4x 12" square subwoofer MTX Audio T812S-44
2x 4ch zesilovač MTX Audio TH904 (dle certifikátů 8x 118W RMS na 4 Ohmy)
2x monoblok MTX Audio TH4000D (v linku cca 9kW RMS na 2 ohmy při 13.5V)
O dostatek "štávy" se nám bude starat hned trojice gelových baterií Power Cell. Přesně řečeno 2x Power Cell 4000 za sedačkami a jako hlavní baterie ve vozidle bude Power Cell 5000 (hlavně díky svým kompaktním rozměrům).
Samozřejmě nechybí spousta napájecích kabelů, sposta repro kabelů, nějaký ten signálový kabel, cca 50 kg laminátu, MDF desky 18, 22 a 25 mm, stovky šroubů, nějaké to lepidlo na dřevo atd.

hosi ty dvere to je namrd klobouk dolu jinak celkove to vypada dobre ale ty dvere me rosekavaj
Prozatím vše, auto se teď rozhodí, vyndá motor apod. a poputuje k lakýrníkovi, některé části zástavby a interier k čalouníkovi.. Za cca měsíc by mělo být komplet hotovo, tak pošlu finální podobu..
Jinak jsem zapomněl, že HU bude Alpine IVA-D800R a k tomu procesor Od Alpiny PXA-H800.. Tlumit se bude také po návratu z lakovny, a to B2kou..
Vinzku ty dveře rozsekávaly i mě.. Komplet přeřezat vnitřek, převařit držáky stahovačky, přetahat elektriku, dodělat průchodky, atd. Málem mě z toho vyrostly vlasy na hlavě.. :-)
nj tY to beres na praci to urcite bylo narocny ale ja beru ten vysledek a to se ti moc povedlo fakl super napad

10.04.2012, 11:37 |
petis vypadá to moc dobře. Jsem zvedavej na konečnej výsledek.
ten ´´domeček´´ na PC je fakt super :-D
to ten francouz nemůže přežít ...
pokud je to auto na kazdodenni jezdeni tak mi to prijde absolutne prehnane,ale jako prace opravdu pekna!
Pecka. Je to mrda. Mam rad tyhle extremy !!! Moc se tesim na poslech u ludi...

10.04.2012, 13:10 |
Aegis show-car?
Ano, je to koncipované jako show-car. Auto bude upravené jako celek a určitě nebude určeno na každodenní ježdění do prace. První jeho živá premiéra je naplánována na RelaxMeetingu v Pardubicích 22.-24.6.

10.04.2012, 18:30 |
wefa Super práce, těším se na finální fotky!
Hustyy, a neni to Panda :-)
Ty dvere me taky dostali :-)
Vypada to pekne, dobra prace ale nezavidim ti to finalni brouseni. Nebude to chtit uz keramickou spojku na rozjezd? :D
Broušení nebude zas tak hrozne, a o ten zbytek se postará lakyra, co na to ma nadobicko.. :-)

10.04.2012, 21:21 |
ivls peknej projekt, konecne se neco deje - za me palec nahoru
Pěkný těšim se na final :) Bude mít auto ještě nějaký upravy ?
Taky dávám palec nahoru.Dotaz co je to za bateriové svorky na PC5000?Dík
To jsou svorky od Streetwires. Za mě opravdu jedny z nej svorek, co jsem kdy držel v ruce. Sám je používám nejvíce. Je tam i varianta s pojistkovkou..
Jinak ano, auto bude celé upravené. Převařené, sešroubované na zemi, apod.
Ty koki,tak to by som si už nechal líbit :-)))
btw: čo takáto "jednoduchá" zástavba výde,aj z komponentami?

11.04.2012, 14:59 |
erix7 (K)
ty, jo, pekny a jako ty dvere :) good job jako boom-boom autik.
Je to pekne, ale vsechno je nafoceno tak, ze nikde nevidim jak je to cele spojene? Jsou tam srouby, nebo je to jen lepene?
Je tam několik způsobů spojení. Na některých místech jsou ocelová "Lka" a sešroubováno, někde zas truhlářský kolíky a pěkně to zapadá do sebe.. Všechno je udělané jako skládačka, takže když budeš šikovnej, bude auto za 15 minut bez zástavby. Jednotlivé části jsou jak šroubované, tak lepené. Z mých prvotin jsem se celkem poučil a snažím se to dělat opravdu "nerozbitné". Části, které budou vidět, budou buď v laku, nebo počalouněny, místa, která vidět nebudou, budou zalakována bezbarvým lakem. Ozvučnice zevnitř jsou i vytřeny laminátem.
Všechno drží při sobě jak přibitý, zkoušel jsem to jak za jízdy po letišti, tak i s max výkonem. Když jsem to neměl dopasovné k sobě, tak stačilo tomu trochu "naložit" a celá zástavba se sunula, kam se ji zachtělo.
Pak musíme poladit zbytek jako je přelepení čelního okna, apod. Při "zátěžkových" testech se projevilo, že okno nedrží tak, jak by mělo, někde za řidičovou clonkou je evidentně kapánek odchlíplé a dělá neskutečný bordel.. :-(
Co se týká ceny, tak abych se přiznal, tak to ještě nemám sčítnuté...
Revilohifi vypadá to super už se těším až si ty MTX kompa u tebe objednám :) Takhle extrémně mě to ale moje polovice udělat nedovolí :) To musí být pak síla to pustit :)
Ladinek: nejlépe když člověk druhou polovičku nemá ;-) :-D
Polovičky maji něco do sebe,ale zatím neznám tu která by tenhle koníček něják schvalovala :-),i ta moje nadavá když mě vidí na jakymkoliv eshopu.
J.O.G.I
(,i ta moje nadavá když mě vidí na jakymkoliv eshopu.)
moje taky..hu.hu.huuu
Revilo Hifi ... moc pekna prace opravdu ..libi se me ___a moc))))

12.04.2012, 16:22 |
páčka Revilohifi :za mě říkám super zástavba jsem zvědav na další foto a pak na sraze poslech.kdybych měl druhé auto tak jdu do něčeho extrémního též..
J.O.G.I : já jednu takovou polovičku mám doma.koníček mi schvaluje a dokonce když dělám na autí tak mi do garáže nosí svačiny abych neumřel hlady..a sama je potom ráda když si může v "hifi" autě osolit oblíbenou písničku až jí to hlava nebere.
Páčka:To máš kliku.Ale jinak moje polovička mi taky sváču donese,ale aby sedla do auta o poradně to vohulila tak to ne.
Revilohifi.cz:Dotaz ohledně tech ok jestli jsou pájená a nebo krimpovaná?
rek bych ze se ten renault pri 50% volume rozpadne :-)

16.04.2012, 13:45 |
erix7 (K)
uz jsem videl i osobne :---), hodne prace v zastavbe.
pěkný autohifi pro neslyšící :D
Viděl jsem naživo,precizní a poctivá práce-vypadá to úplně démonicky. :-)
Přijedu si to poslechnout,až to bude ve finále.

27.04.2012, 02:08 |
FlasH AHC | Upraveno: 2012-04-27 02:16:12
Revilohifi.cz : jen se chci zeptat na ty bedny. Vidim tam společnou bednu pro dva MTX a ta štěrbina je tedy do L. Ale jestli se bere delka štěrbiny k ohybu (Lku) tak to vypadá docela krátký. Ty štěrbiny jsou široký a krátký a podle rozumu to teda musí být odladěný dost vysoko ne ? To mě docela zajímá,ale neber to zle jen mi to blbne hlavu :)
protože čim je štěrbina širší a kratší,tak tim by měla logicky ladit FB vysoko. Můžeš se v klidu vyjádřit ?
Studnak22 : ty máš co povidat o hluchosti, počkej jak tě to vytrestá a pak až tě opustí sluch bude pozdě :D
Nechci rejpat do majitele Rencka,ale jakto někde nechá bez dozoru,tak spoluobyvatelé čokoládové pleti budou mít choutky to vybrakovat z auta a náležitě prodat :)
To prostě láká :D

27.04.2012, 11:28 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-04-27 11:40:29
FlasH AHC: já jsem někde četl, že už znáš a umíš. Jak jsi tedy přišel na to, že délka nátrubku se počítá k ohybu?
edit: tím, že jednu stěnu nátrubku tvoří stěna ozvučnice se nátrubek dokonce chová, jakoby byl delší...
Je to přesně jak píše hifimaniak, nevím, kde jsi přišel na to, že je délka nátrubku jen k ohybu. Jinak ozvučnice je laděná na 45Hz, ale rezonančka auta bude pravděpodobně výš. Ještě jsem to neměl na měřáku, tak pak teprve uvidíme..
rezonancka byla kolem 54 jesi se dobre pamatuju ale muze se to samo zmenit touhle extremni zastavbou

02.05.2012, 22:12 |
FlasH AHC | Upraveno: 2012-05-02 22:18:49
hifim@ni@k: nedělal sem štěrbinu ale kulaté basreflexy.
Tak hrozně by mě zajímalo jak to je se štěrbinou.??
Když mi basreflex vychází příliš dlouhý,tak bych použil štěrbinu.
Otázka je jak to je s tim "Lkem" a zaoblením konců ?
Nikde sem to nenašel.
Ideální by byla štěrbina bez L jen vyustěná z bedny bez náběhu do L(BASS-TUNEL) , kde by platil rozměr výška,šířka a hloubka štěrbiny.
Pak bych chtěl posoudit obě ozvučnice 1. bez L a 2. s L
,když je kulatý basreflex braný od zaoblení do zaoblení,tak jak to je se štěrbinou do "L"


02.05.2012, 22:37 |
1kw Co je na tom k nepochopení ?
Jak už bylo řečeno štěrbina do L se měří Přesně tak, jak jsi označil oranžovou barvou na obrázku..
A jinak je lepší konce štěrbiny zaoblit (např zdvojením desek a zabroušením rohů do "kulata" atd.) aby nedocházelo k pazvukům hučení atd.. :)
1kw: aha,tak to sem rád že to tak je :)
Když tedy porovnám obě ozvučnice,tak ta bez L bude mít stejné FB když vezmu totožnou litráž a sub,jako ozvučnice s L a obě budou mít stejné rozměry štěrbin,jen jedna bude do L a druhá naprosto rovná.
U nátrubku (je jedno zda je kulatý nebo obdélníkový) musíš dodržet plochu a délku.
U "štěrbiny" do L se jako délka bere osa, které ji podélně dělí na poloviny (střed). Problém nastává pokud je "štěrbina" součástí stěny jako na tom tvém obrázku, protože ta stěna ji prodlužuje. Prý to nejde ani nasimulovat, ale pouze změřit. Proto vždy používám klasický kulatý nátrubek.
hifim@ni@k: To sem někde četl, že to nejde moc dobře nasimulovat proti podélné štěrbině.
Takže závěr je ten , že pokud budu mít bednu na delku cca 70cm a potřebná štěrbina bude součástí dna cca 40cm viz. obr 1 bude to spíš spočítalné ,než nějaká "L"štěrbina ?
Právě kulatý basreflex se dobře vyrobí a upraví. Prostě vyhodim dlouhou rouru a dám kratší. Ta štěrbina je možná lepší na SPL ,ale na úpravy as moc ne.
Přikládám obrázek ozvučnice s přímou štěrbinou.
měla přesně jako basreflex 10cm x 25cm ,ale zvuk nebyl tak dobrý jako z kulatého BR.

Takže trochu se to zbrzdilo, ale určitě to stojí za to.. :-) auto je připraveno pro sezonu 2013. :-)

jak se zevnitř zavíraj dveře? :-D
Za kličku, naprosto v klidu..

09.03.2013, 16:59 |
Toxxx Konecne to uz mas hotove:P Pekna praca teda! Oba palce hore:)

11.03.2013, 08:46 |
CHUROS | Upraveno: 2013-03-11 08:46:54
Akorat v tom furt nechapu tu alpinu :-)) Jednu frekvenci prece zahraje kde co :-))

11.03.2013, 12:35 |
Sodom Tohle se mi líbí:-)
skoro rocni prace, jeste ze uz mas hotovo :-)
Tak ono to nebylo jen u nás Lukáši víš? Navíc, když se věci dělají pořádně, tak to i trvá..
Z toho musí být strašnej rachot :) Neškodí tohle auto i zdraví? :) super, mě se to líbí.
jasny, tusim ze lakovna, flock a dalsi, ale i tak je husty ze nekdo postrada rok auto

11.03.2013, 20:23 |
Toxxx ladinek: Ono obcas treba aby ti nieco taketo vymlatilo hlavu;) Preto volim do auta 15" aby som sa obcas vycistil inak stale SQ:)
Hezka prace. Bude to dobrej mazecek :-)