
Navštíveno 4041x

Hola hej,
Takže, po druhé části
[ Link ] , tu máme třetí. Jsou udělané dveře spolujezdce, natažená kabeláž dozadu. Vyjma tedy signálové a spínací. Nad tou se ještě musím pořádně zamyslet, to víte, není to hned :)
Takže opět komixem, ať tu zbytečně nehoním písmenka:
Takže spolujezdcovi dveře šly pryč.

Tyhle dveře jsou v lepším stavu, z toho lze usuzovat, že Omega byla v minulosti buchlá na řidičovu stranu. Ostatně jen dostat po 14,5 letech čepy z pantů byla prácena půl hodinky.

Navrtal sem potřebné díry, jal se čištění.

A pak sem mávl kouzelným proutkem a ua-la :)

Pak jsem si vyhrál s kabeláží. Protože budu testovat, zvolil jsem fastony. Složení je následující: 1 - očištěné kabley a fastony v lihovém čističi; 2, napájení; 3, Silikonová bužírka na faston; 4, smršťovačky dle barvy polarity; 5, tesa páska ve dvou směrech až po flexo oplet; 6, malý kousek černé smršťovačky u rozdvojení. Jsou tu samozřejmě instalace, kde jsou kalhotky, flexo až po rozdvojení, hezčí, lepší, krásnější, ale já sem se s tím nechtěl až zas tk babrat, na soutěže nejezdím a kkdyž to bude hezčí, líp to hrát nebude :) Ale kdo ví, třeba se v další instalaci hecnu víc.

Tož takhle nějak tedy.

Reprokabeláž u spolujezdcových nohou.

Je tam místa, že bych tam mohl tahat 50tku napájení a ještě by se lecos vešlo.

Prahy jsou u Omegy fakt "velkokapacitní", žádnej stress.

Tady je vidět, co by se tam ještě eventuleně vešlo. Buď tedy signály nebo je celkem možný, že je potáhnu prostředkem. Ať je nějaká sranda :)

Tady sem vzadu vlevo vykouzlil takovou zatáčku. Většina elektriky je ve svazku u řidiče. Na pravé straně u B sloupku jaksi elektrický svazek v mé social edition Omeze končí.

Zatáčka z jiného pohledu.

Tady vzniklo zatím odlkádací místo pro kabeláž.

Vzadu vpravo "u zatáčky", jen asi 5cm exponovaného místa,který navíc skryje lavice zadní sedačky, to není tak hrozný.

Kdo by řekl, že je pod tím kopec mědi? :)

Spolujezdcovi dveře před nastrojováním.

Repro hír, dráty hír ...

Zatím jen naostro, v další štaci přijde těsnění mezi repro a MDF kroužek.

Kabeláž u řidiče udělaná stejně jak vpravo.

Namontovaný reproduktor u řidiče.

A tady zblízka.

Tapec sedl, jen dole je to trošičku jinak, upraví se až na finiš. Ostatně, tyhle detaily postihnou skoro každého ...

Vlevo to sedlo obdobně.

Už jen vercajk z auta ven, trošku poklidit, zítra musím autem jezdit celej den.

Nezdá se to, ale až po sem asi 3,5 dne čisté práce. Dělal jsem to pomaleji, s cigárkama a kafíčkama, ale i tak si myslím, že času to baští teda hodně.
Příště bude na pořadu dne tahání signálové kabeláže, pak uchycování zesilovačů, zapojovaní ... šak to znáte :)
moc dobra prace,kdyz sou dvere takhle ,,jednoduchy´´ jde to vse paradne.
Seat Power: Jo, jsou jednoduchý. Až se divím, jak se to dnes všechno tak debilně zesložiťuje, člověk by čekal opak.

05.06.2012, 11:16 |
Luter to repro je ma ck6 stage3? čím to krmíš? A už to máš funkční? Případně jak to hraje? Taky je mám doma, ale ještě jsem se nedokopal k instalaci.Jak to tak vidím, že u tebe 3,5 dne, tak to budu mít tak na týden :-D
Ještě funkční není, je to ve stavu, který je na poslední fotce. Tak tak, je to CK6 st3. Budu to krmit NX2. Až to bude, sem na to sám zvědavej. Pak dám určo report :)

05.06.2012, 11:58 |
Luter Ted si nejsem zcela jistý....Nejsi náhodou ten, co se chystal na test morelu,ma a jiného repra a dělal recenze na zesiky od ma? Pokročil si s tím reprem nějak? Dost mě to porovnání morelu a ma zajímalo :) Jinak určitě to budeš mít udělané dřív než já, tak hod potom report jaké to je.
Luter: Ano, náhodou jsem to já. Jen se tenkrát nadšení zastavilo tím, že bylo hodně práce na baráku a co se týče práce samotné, tak až do konce loňskýho roku sem se defakto nezastavil a pak přišla obměna auta.
buhuu ja chci taky takovi "jednoduchy" dvere ..proc mam takovy hovno
origo. konstrukce dvere u moje Audi hachh)))
mas to moc hezky!!!

06.06.2012, 19:13 |
Sodom Kdo si hraje nezlobí a máš to pěkně udělaný.
juuj, tam by krasne sadli 15-litrove ozvucnice.... perfektna kontrukcia dveri :-)
noclue: Když myslíš :) ale né, díky, já už fakt přestal magořit ...