
Navštíveno 4557x

Čest práci, rukám klid.
Takže po čtvrté části
[ Link ] , tady máme pátou část. Musím vám říct, že skloubit pracovní, manželské, otcovské a kdo ví jaké ještě povinnosti na baráku s koníčkem, nebo-li nemocí autohifi, dá teda zabrat. Některý věci, pokud to chce člověk udělat alespoň dobře, žerou času, že by se jeden i divil.
Takže co tu máme dneska?
Lehká rozborka části palubovky. Tohle je v Omeze řešený celkem dobře. Výhoda je hromada prostoru v bocích prostoru autorádia, leč hloubka není nic moc. Rozebral sem tedy tuto část už jen kvůli tomu, abych tam dobře viděl.

Trochu sem vyvázal ten humbuk za autorádiem. Tak si někdy říkám, ještě že nedělám v autě multimédia, to teprve musí bejt maso.

Tady sem to dělal trochu naopak. Zapasoval sem rádio krytu palubovky a zkoušel ho zapasovat. Byla to bylbá práce jako vždy. Když už se vlezou ISO patice, tak se rozpojí koax od rádia, když i ten jde, tak se to nečekaně zastaví o signálový kabel. Perličkou všeho byl okamžik, kdy po parádním zapasování autorádia, sem se jal kontroly a zjistil, že mi nefunguje REM kabel na spínání zesíku. Ta vteřinová beznaděj mě celkem vysílila ... takže všechno znovu :)

A je tam. Schválně jsem nechal jet tuner, abych zjistil, jestli se koax od antény zase někde nevyzul. Nevím proč, ale nikde sem s tímhle neměl problém až v Omeze. Asi vlastnost.

I když to kluci z Massive Audio mysleli dobře, vyměnil sem kousek reprokabelu u výškáčů. Spíš chtíč a moje touha pořád něco vylepšovat, nic víc bych v tom asi nehledal.

Připraveno.

Domečky by byly lepší, to je pravda. U mě půjde o velmi časté vyměňování měničů kvůli testům, proto sem zvolil tuhle možnost montáže.

Asi klasika, dvě díry, jeden šroub.

Pak sem si řekl, jak já udělám nějaký rozpojovadlo, když budu testovat. Míto tam výšky nafurt, tak pájím. Nakonec sem rozřezal na dvě části terminál sloužící většinou pro rozpojení zadního plata v pětidveřových autech. Myslím, že je to lepší jak elektrikářská čokoládka.

Pak jen trochu zasunou zpět do dveří. Schválně jsem to nijak nepřidělával ke dveřím, už jen kvůli časté manipulaci. Je lepší tomu nechat volnost, když se s tím bude hýbat.

Nu a na plastu, který nese výškáč, vznikl tenhle protikus.

Zapojit, zacvaknout.

A ua-la. Než budete prudit, že je to není nasměrované, tak věřtě, že je to zatím takhle, abych vůbec odtestoval funkčnost sestavy. Směrování a další pičičandy budu vymýšlet až pak.

Pravá výška se nese ve stejném duchu.

Ad-hoc kostřící bod. Ač to tak nevypadá, styčná plocha je řádně očištěna.

Test funkčnosti. Prima, napoprvé se vše rozehrálo, nic nepíská, necvrčí, žádné rušení, jen hudba. Tak jak to má být.

A co zbýva? Mnoho práce. Vymyslet uychcení zesilovačů v zadní levé bočnici, uklidit kabeláž, nasměrovat vejšky, poladit zvuk a začít testovat. Proszatím dnes vše. Zítra do práce konečně ozvučen, sice s totálním bordelem v kufru, ale je to provizorka, tak se to chvilku snese :)
hehe, v astre je to same, strcis radio, rozpoji se antena :D ale ja se na to vysral pac co, pac rudu z ostravy, marese, rytmuse a podobny kreteny poslouchat nechci :)
Proffesor_W: Já mám tuner jen vůli tomu, že si sem tam na českým rozhlasu poslechnu zprávy. Sem tam si ještě poslechnu naše jihomoravské rádio Dyje, když není nálada na CD. Jinak se žánrem ostatních stanic s tebou souhlasím (vyjma těch, které nechytnu - abych někoho neurazil :))

13.06.2012, 23:03 |
Směty Vectra mi dělala to samé u kabelu k rádiu, musel jsem si pomoct textilkou.
Je vidět,že si na tom dáváš záležet už podle ostatních částí instalace.Palec nahoru.
Koukám, že co Opel, to problém s anténou :)
Jogi: Díky.
Tak koukám problém s anténou je nemoc všech Oplů :)
Mílo: dotaz na ty konektory(jinak dobrý nápad) co máš u vejšek ,máš na ne někde odkaz?Zajímalo by mě jaký zvládnou A?
2 snoop69: jsou to tyhle:
[ Link ] Dela je vice vyrobcu - jsou i od Sinus Live nebo Carpoweru
prohifi.cz :dík a nevíš nahodou jakej snesou proud?Skusil bych je použít do Rc na baterie.
2 snoop69: to přesně nevím, ale terminály nejsou plné, jsou to tuším jenom dutinky, takže moc to nebude...