
Navštíveno 4759x


10.11.2012, 10:16 |
Jazzy Ahoj,
poohlizim se po druhe baterce do kufru k napajeni zesilovacu a mam dilema zda pouzit treba tuto
[ Link ] nebo pouzit tu samou ,,obycejnou´´ co mam v motorovem prostoru to je exide 64Ah a 640 zkratovy proud.Tak netusim co by bylo vyhodnejsi a co by lepe uzivilo zesilovac o vykonu 2,2kw rms/2ohmy a aby to stihal dobijet alternator ten ma 90A.
Dekuji za pomoc
SPV 20 je moc dobrá volba, sám ji v kufru mám a je naprosto v pohodě. Navíc ji díky velikosti shováš prakticky kdekoliv.
asi bych spis koupil i trebas tu hollyvood ale velkou a dal ji do motoraku a neresil dalsi baterku revilo ma sirokou nabydku vselijakejch baterii a nez se trapit z dalsi baterkou pouzil bych jednu poradnou kombynace obyc baterky a tohodle nemusi delat uplnou dobrotu

10.11.2012, 13:52 |
Jazzy No tu exide co ted mam v motorovem prostoru mam cca pul roku novou takze tu bych nechtel moc davat pryc,ale ta myslenka jedne poradne baterie se mi libi,ale financne je to nadlimit,leda by se nasla nejaka bazarova.
A co tedy ta volba te same exide co mam ted?Ma i vic Ah nez ta SPV20 ale zase ma mensi ten zkratovy proud,ten je pry dulezity,ale nejak nevim proc :o)

10.11.2012, 14:00 |
1kw Z olověná baterie se uvolňují výpary, vše oxiduje a není to ani úplně zdravé dávat do kabiny.. :)
stavajici baterku dej na bazar a kup jednu poradnou -))
Přesně jak píše vinzek.Jedna větší lepší bude nejlepší volba.Já jsem měl nejdřív Holywood SPV 45 a poté jsem začal s úpravama sestavy a skončil jsem u třech těchto baterek,protože když už víc baterií tak stejné parametry.Kdybych tenkrát koupil jednu spv 120 mohl jsem ušetřit.Ono nikdy nevíš,kam až poženeš výkon v autě.
Nechci vám do toho zasahovat, ale druhá baterka v kufru se dává proto, aby se vyrovnal úpadek napětí díky vzdálensti původní baterie k zesilovačům, které jsou v kufru. Proto bych šel cestou SPV 20 a umístění v kufru. Navíc jsem tu někde viděl i instalačku, kde byl nenažranej colossus a tomu ta SPV 20 a také stačila. (bavíme-li se o normálním hraní a ne dB Dragu).
mal som celu sezonu vpredu obycajna 70Ah akuma a vzadu SPV20...tahal som s tym monoblok eyebrid o vykone 2kW rms a absolutne bez problemov....mal som ich spojene napevno bez rele...za mna nechat vpredu klasiku a dozadu dat to naj co dokazes zaplatit

10.11.2012, 16:03 |
Jazzy flicek:jen pro zajimavost,stiha ti alternator dobijet ty 3 baterie?
nejspise to udelam jak pise revilohifi a felda16.
Jeste by me zajimalo zda se ta baterie SPV20 da nabijet obycejnou nabijeckou nebo je potreba nejaka specialni?pro tyto autohifi baterie?
Jazzy da se dobijet normalni nabijeckou ale nemelo by to prekrocit 14,8V pokud mas takovou nabijecku nebude to problem ale pocitej z tim ze tu baterku nikdy nenabijes na 100%
zkusenost take sem mel dve baterie i rozdilne kapacity nebyl zadnej problem jen ty baterie hold nevydrzeli tak dlouho proto sem presel k jedne lepsi baterii a pridani kabelu aby se pokrila strata zpusobena delkou kabelu -))
Jazzy:Altík mám 90A.Myslím že jakž takž to zvládá no,ale každopádně minimálně jednou za 14 dní to fouknu na zdroj a nechám tam aspoň 2 dny :)

10.11.2012, 18:31 |
Jazzy | Upraveno: 2012-11-10 18:32:47
dekuji za prispevky
hodim jsem jen narychlo splacane ,,schema´´ zda to jde pote takto propojit?jen si nejsem jisty jak silnou dat pojistku u te druhe baterie kdyz ta vepredu ma 300A(byla v kabelove sade)tak kte druhe take 300A?nebo postaci slabsi?
a dalsi vec zda mam minus z te druhe baterky tahat do zesilovace nebo nechat baterku prikostrenou na kastli a kostru zesilovace take na kastli?
[ Link ]
Nevím,je to na tobě ale já bych na kastli nic nekostřil.Já mám od přední baterie tažené plus i mínus do těch zadních na kterých mám přidělané pásoviny a propojeny je mám normálně kabelama a potom do zesíku
Pojistkou nejistíš nic jiného, než kabel. Máš-li 50ku kabel, dej 300 A z obou stran. Od baterky k zesiku nemusíš, pokud je zes 20-30 cm od baterky, pokud bude dál, tak také a to samozřejmě v závislosti průřezu kabeláže. Kabeláž při tom nadimenzovat dle zesilovače. Kostru bych udělal tak, jak píše flicek, když to ale ukostříš ke karoserii, tak tím také nic zásadního nepokazíš.

10.11.2012, 20:32 |
Jazzy no udelam to teda nejspise tak ze kostru u te druhe baterie dam na kastli a kostru zesilovace dam take na kastli a pojistku dam taky teda 300A a melo by to bezproblemu fungovat?kabely jsou 50qmm

11.11.2012, 12:18 |
Jazzy dekuju moc vsem za cenne rady,po vyplate objednavam.
jsem zastáncem jedné pořádné baterky a máš klid
Powercell, Odyssey

11.11.2012, 18:39 |
Jazzy jen se tedy jeste zeptam(asi lama dotaz)
kdyz teda budu mit dve ty baterie budou se chovat jako jedna?cili se ty Ah scitaji a budu mit 64+20Ah tzn.84Ah a vykon z hudby a ostatnich spotrebicu se bude brat rovnomerne a dobijet se budou take obe stejne?