Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Problikávání světel, originální reproduktory

 o Navštíveno 3412x o
o 09.01.2013, 10:19 | petrxr
Ahoj,

prosím vás, mám vw golf iv a zapojil jsem si k originálnímu rádiu gamma ještě druhé rádio pioneer. To proto, že gamma mi funguje s maxidotem a volantem, ale neumí mp3, usb...
Na pioneera jsem vzal + stálé, od zapalovače, který má i svou pojistku (to proto, aby se mi nehádal s gammou)
Vše funguje pěkně, až na to blikání světel po zapnutí pioneera, šlo by to něčím odstranit?
Reproduktory mám ve předu originální , vzadu JBL.

A ještě jeden dotaz. Nebyl jsem moc spokojený s příjmem signálu FM, vyměnil jsem proto anténu, trochu to pomohlo, ale stejně žádná sláva. Po přepnutí na jinou stanici, jakoby chvíli hrála čistě, ale pak začne jakoby "prskat", chvilkama...dělá to i na jiných rádiích. Pomohl by přidat ant. zesilovač, nebo vyměnit kabeláž mezi anténou a rádiem?

Díky za všechny postřehy ;)


o 12.01.2013, 14:18 | petrxr
Vážně nikdo nic neví?? :-((
o 12.01.2013, 14:19 | michal_smsmsm (A)
zkusil bych pioneera pripojit primo na baterii, extra vedenymi kabely pro plus i minus, misto pripojovani na zapalovac, to mi prijde jako echt kravina
o 12.01.2013, 14:58 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Kde mas kostru?

Jinak jak mas zapojeny repro?
Pio jde do aux gamma nebo to mas nejakym bypassem, pokud nechces dat oem radio a mit usb kup si adapter
o 13.01.2013, 10:19 | petrxr
Ahoj, to s tím připojením na baterii mě také napadlo...ale táhnout káblíky až k baterii, nebo někde do pojistkové skříně?

Ted to mám ukostřené klasicky na černý drát v originální svazku k rádiu.
Na repro jsem si vyrobil "rozdvojku" z originální svazku. Takže je mám zapojené jak na gammě tak na pioneeru.
Adaptér by asi řešení byl, ale pioneer má zase kvalitnější zvuk než gamma, vícero možností nastavení atd., proto jsem to chtěl udělat takto.
o 13.01.2013, 11:21 | michal_smsmsm (A)
od baterky rovnou, zadny spoje, zadny rozdvojky. vem si ze ta elektrika je v celym aute dimenzovana presne tak akorad, nekdy jeste min, takze cokoli novyho bych tahnul cestou nejmensiho odporu a hezky pekne od baterky
o 13.01.2013, 11:49 | petrxr
A dát mezi pojistku, nebo by při nějakém "průšvihu" pomohla pojistka v rádiu?
o 13.01.2013, 12:34 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Nejdriv to prekostri jinam
o 13.01.2013, 13:11 | michal_smsmsm (A) | Upraveno: 2013-01-13 13:12:55
pojistku urcite dej k baterce, pojistka chrani kabel, pojistka u radia chrani radio. normalne dva faston konektory, nozovou pojistku do nich, dej to nekam kde na to nepotece voda a omotej to klidne nejakou paskou, at je to v suchu
o 13.01.2013, 13:54 | petrxr
Díky kluci.
Zkusím tedy prvně kostru, a pak bych navedl káblíky k baterce.
A to "prskání" gammy? Dal jsem novou anténu, vyzkoušel tři rádia, na všechny to dělá to samé. Někde jsem vyčetl, že mám přes VAG zkusit, zdali je zapnuté napájení do antény...ale když to nebude ono, tak pak jedině vadný mezikus mezi rádiem a anténou?
o 20.02.2013, 07:22 | petrxr
Ahoj kluci.
Tak mám ještě jeden problém. Jak ste mi radili, připojil jsem rádio přímo na baterii. Když auto není nastartované, v pohodě rádio zesílím, krásně hraje...
Ovšem jak je auto nastartované a chci si rádio trochu zesílit, vylítne mi pojistka v rádiu.... Co s tím?? :(
o 21.02.2013, 12:27 | petrxr
Nikdo nic ? :(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.328 sekund.