
Navštíveno 5136x


20.02.2013, 23:26 |
repak zdravim Vas. mam audi a3 tdi. alternator 120A. hudba sw zosik 1100w rms. napajaci kabel 50mm. ukostrene v kufry. baterka prekostrena tak isto 50mm. auto mi do teraz blikalo ako stromcek na vianoce. ok povedal som si ze baterka. dnes som kupil a vymenil novu baterku varta silver dynamic 77Ah s tym ze bude pokoj a ono je to to iste. blika to trochu menej ale aj tak. pio
88RS-II ukazuje napatie od cca 14,2V pri vysokej hlasitosti na pokles okolo 12V.
Dej další baterii do kufru a máš po problému.

21.02.2013, 00:53 |
repak tomuto by som sa rad vyhol. myslim si ze 1kw nieje tak vela na to aby som vozil dalsie baterky
Ta další baterka je taková jistota, kterou nic nepokazíš.
tak zkus natáhnout kostru přímo od baterky. i když já mám podobnou sestavu i altík a jen 35mmq a v poho

21.02.2013, 07:34 |
repak hotdog ty mas -12 natiahnute od baterky?
promer altik,nebo se podrobneji rozepis jak to mas vse tazene,na cem kostris atp..
ukazuje napatie od cca 14,2V pri vysokej hlasitosti na pokles okolo 12V...............nemám takovej výkon v autě , ale sub zes mám 700W rms zes na kompa 4x100w rms a napětí mám u nastarovánýho 15-14,8V nikdy míň baterku mám taky Vartu.A altík nevím, ale tolik jak tobě dávat určitě nebude.

21.02.2013, 15:59 |
repak hej preste tak. ked da silny bass tak to kludne skoci na 12,3V a tak stale dokola. mas to ukostrene v kufry? alebo minus potiahnute od baterky...
Ne kostru mám v kufru /cca 1M kabel/, na monoblok mám kabel 20 mm na kompa zes 10 mm. Nikdy jsem ještě napětí neměl pod 14,7, většinou když koukám tak 14,8V. Jedinej pokles je když dám do rádia panel LCD a teď se všechno zapne ztumí se osvětlení na cvíli, ale pak už nic.

22.02.2013, 17:33 |
repak kostra v kufry na srob od bezpecnostneho pasu


22.02.2013, 17:33 |
repak zapojene


22.02.2013, 17:33 |
repak baterka


22.02.2013, 17:34 |
repak | Upraveno: 2013-02-22 17:37:25
a vysledok www.youtube.com/watch?v=1C2zHsKwDiE&feature=youtu.be

22.02.2013, 17:50 |
repak | Upraveno: 2013-02-22 17:56:22

23.02.2013, 17:04 |
repak skusal som teraz natiahnut 35mm kabel ako minus ku zosilnovacu a stahuje to napatie stale. tym padom mozem kostru vylucit. znamena to ze ta 77baterka s 120a alternatorom to nedokazu uzivit? jedna sa o zosik steg k2.02 zapojeny do mostiku na 2ohmy cize 1110w/rms
jaky je presne ten typ baterky?

23.02.2013, 17:18 |
petis problem bude v tech svorkách na baterce. Sundat očistit oxidaci, a vybrousit co nejvetší dosedací plochu pro oka.
Dotahnutí je samozřejmost:-)

23.02.2013, 17:23 |
repak baterka je varta silver dynamic 77Ah a ma par dni
jeste jedna vec nemuze to delat slaba kostra na radiu ???? kdyz jsem mel blbe zapojenej Braxmetr tak to ukazovalo taky blbiny jako 12V misto 14 a tak nez sem ho prepojil na baterku
V nejakom manuáli od zosilňovača som čítal ako výrobca vystríhal pred kostrením pod šrób bezpečnostného pásu. Nemohla by byť závada tam?
jeste jedna vec nemuze to delat slaba kostra na radiu ???? kdyz jsem mel blbe zapojenej Braxmetr tak to ukazovalo taky blbiny jako 12V misto 14 a tak nez sem ho prepojil na baterku

23.02.2013, 17:40 |
pepe689 | Upraveno: 2013-02-23 17:42:07
2x

23.02.2013, 17:56 |
repak to ctr616: dnes som to skusal napojit aj na priamo na minus som pouzil 35mm kabel a stahovalo to stale.
to pepe: skusal som merat napatie aj na baterke a tam to skace tak isto ako ukazuje radio.
to petis: plny ocakavania som sa to vybral teraz cele prebrusit ale vysledok je nulovy...

23.02.2013, 18:04 |
petis Kolik V má baterka při chcípnutým motoru a při nastartovaným bez muziky?

23.02.2013, 18:07 |
repak vypnuty motor nwm tusim kolem 12,3
nastartovane 14,4 dame tomu. po case to klesa ale na 13,8 zalezi od klimi

23.02.2013, 18:09 |
petis takže když zapneš klimu tak ti to jde na 13,8? to bude asi altík KO. To musí udržet na 14,4V

23.02.2013, 18:14 |
repak hudbu mam povedzme rok. blikalo mi to hned od zaciatku. po pol roku mi odisiel alternator tak siel na repas. a teraz som kupil novu baterku.. stara mala nieco cez 6 rokov preto som myslel ze to stahuje
Tak jsem se díval i já nastarovaný u mě 14,8 -15V i s muzikou, při vyplým autě bez muziky 13,5V- 14V, nějak tak jsem to měl,Může muzika zničit altík??

23.02.2013, 18:18 |
repak 13,5-14v mas mozno tak prvu minutu po tom co zhasnes auto potom to klesa. mas predsa 12v baterku a nie 14!
U nastartovanýho je 14,9V u vyplýho i po dvou dnech 13,5- 13,7 V, díval jsem se na to.Než jsem nastartoval, mám měřák na zesu.

23.02.2013, 18:25 |
repak ok spat k mojmu problemu.. :D

23.02.2013, 18:26 |
petis bych to asi viděl fakt na ten altík. Když baterka je nová.
ladinek: meřák na zesu meří kraviny, podle toho se vubec neřid.
Zkus ten altík, asi nedává tolik kolik má, pokud by byla špatná kostra na zesu svítila by ti závada na něj, rádiem to blikat nebude to není takovej žrout.Nechal bych si v servisu změřit altík.
Petis: meřák na zesu meří kraviny, podle toho se vubec neřid............proč myslíš? já myslel, že na to tam je, trochu to rozepiš :)

23.02.2013, 18:35 |
petis Tyhle meřáky neměří dobře. Cž je vidět i u tvího když u standartního 14,4V okruhu naměří 15V. Vem jakejkoliv multimetr a naměříš o 0.5V mín.
zpět k tematu!!

23.02.2013, 18:37 |
repak keby bol aj zly ten altik dajme tomu... aj pri vypnutom motore by mala ta baterka nieco zahrat a napatie by nemalo tak skakat nemam pravdu?

23.02.2013, 18:46 |
petis to je zase pravda:-(
Dej víc fotek. jaký a kde máš pojistkový pouzdro, rozvody u zesilovaču. Jak máš napajený rádio, ukostření baterky. Prostě víc informací ne jen fotku baterky a kostry:-)

23.02.2013, 18:54 |
repak podme porade. kostru by sme mohli vylucit kedze dnes som skusal napojit zosilnovac priamo na baterku takze jeden kabel siel na plus a druhy na minus. druhy zosilnovac bol odpojeny uplne. tym padom kostra by mala odpadnut.
zapojenie radia myslim si ze klasicky na original kable ktore tam boli dovedene. mozem spravit fotku. no a co viac tam teba. ziany blok tam neni, zosik napojeny na priamo. max tak remote kablik z radia.

23.02.2013, 19:05 |
petis | Upraveno: 2013-02-23 19:06:20
Nadruhou stranu bych to hádal pořád na ten altík. Jestli nedává, jako že asi ne když i nestíha dobít samotný auto, bez muziky.
Zkusil bych nechat zkontrolovat altík.
Jak máš zapojenej druhej zesliovač? když tam nemáš žádný bloky?

23.02.2013, 19:09 |
repak ako hovorim robilo mi to aj predtym ako som dal repasovat alternator. stalo to skoro 200e tak snad ma tam neo....bali. jazdim normalne startujem normalne tak keby nedobija tak baterka je uz davno vybita. aj ked po starte dava alternator 14,4 a po pol hodine dava 13,6 sa aj mne nejako nezda...

23.02.2013, 19:10 |
repak mam natiahnute 2 kable jeden 35 a druhy 50. oba su kostrene v kufry.
mas vymenene aj kable od alternatora k baterke? tam byva casto problem

24.02.2013, 01:09 |
repak tie su vymenene urcite neni ale nemalo by to podla vsetkeho blikat ani pri zhasnutom motore

24.02.2013, 11:46 |
1kw Nemůže být někde přechodový odpor, třeba mezi pojist. pouzdrem a kabelem nebo na terminálech baterky..?
vyber naterku a daj ju dozadu, odskusaj priame zapojenie, mam pocit, ze ta varta neni dost.... mam ju tiez, ale v zadu este velku kinetic.
Dalsia moznost je prihodit do zadu jednu malu hawker genesis 16Ah tesne pred zosiky, tak som to mal par rokov. Idea je od stevena sailera
repak: jak píše pepe , je to buď slabou kostrou na rádio. Mě to dělalo to samí, a pomohlo mi posílit rádio na "žlutý" plusem od baterie .. Je po blikání.
posil kostru a + na rádio a pak napiš výsledek ;)
on by to mohl být i ten altík. může se ohřát a potom tolik nedává, když ti padne napěti. on může dobíjet ale jen trochu.
podle mě přidávat hned druhou baterku není řešení při takovém výkonu. 95% lidem to funguje normálně s jednou baterkou.
zkus ještě natáhnout přímo z baterky + a - pro rádio a uvidíš

26.02.2013, 23:20 |
repak zajtra idem testovat, napisem vysledok

27.02.2013, 17:09 |
repak vysledok. radio napojene priamo no baterku a napatie skace stale rovnako :/

27.02.2013, 17:20 |
clown zeptam se, co je to za zesik pro sub a na kolika jede ohmech .. ona 77Ah silverka taky neni zadny delo .. i kdyz je nova (to jako teda nic proti)
jako jestli je to neco nenazranyho, tak se neni cemu divit ..

27.02.2013, 17:40 |
repak uz som pisal steg k2.02 ide na 2ohm 1100w

27.02.2013, 19:09 |
1kw Odběr v můstku při 2 Ohmech 180A viz:
[ Link ] Na tu obyč baterku je to celkem dost.

27.02.2013, 20:23 |
ladinek | Upraveno: 2013-02-27 20:24:06
Tak dnes jsem koukal na mě jak to mám. Zes monoblok
[ Link ] 600W 4ohm a 4k
[ Link ] 4x 100W , na měřáku na zesu je vyplej motor 12,3V a u nastartovanýho 14,5-14,4 V to je v pořádku? nic nebliká. Mám Vatru Blue Dynamics 60 Ah. Po příjezdu je akt. stav u vypnutýho motoru 13,4-13,3 V.

27.02.2013, 22:46 |
repak to 1kw. mm tych 180A to je naozaj dost, som nemyslel ze ten zosik ma taky odber. aj ked 150A poistka co tam je drzi v pohode
Ta poistka drzi, lebo >180A ide len v spicke a nie stale
ja kdyz sem odpojil kapacitor tak to blikalo jak stromecek ,po zapojeni vse v poho ,mozna bych to tim resil pokud ho nemas :)