Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Repro sony- prosim o radu

o Navštíveno 2989x o
o 28.02.2013, 21:42 | cin
Ahoj kluci, muzete mi prosim rict jak jsou na tom tyto repro? [ Link ] Myslim treba kvalitou zvuku a tak. Jsem v tomto uplny laik a rada odborniku mi jiste pomuze, dekuji

o 28.02.2013, 21:47 | Toxxx
No co je to hnus;) Do akeho auta to mas? Mrkni tu;) www.revilohifi.cz
o 28.02.2013, 21:50 | Toxxx
A pan ti pomoze aj vybrat je s nim dobra domluva. Toto som uz mal moznost pocut a za tie peniaze to je celkom fajn.
[ Link ]
o 28.02.2013, 21:53 | Marťas1
Sony a za ty prachy? určitě nee, v této ceně je na vývěr až až: u-Dimension, MTX-audio, Powerbass,....
o 28.02.2013, 23:07 | noclue
Sony ma aj dobre veci, al naleka Xplod oznacuje uplny humus
o 01.03.2013, 16:04 | cin
mel jsem to v O1 od roku 2007, tenkrat se mi to oproti tem puvodnim papirakum zdalo jako bomba, ale ted bych rad o kousek vys, libily by se mi tyto [ Link ] , + radio Pioneer DEH 80 PRS, co by jste rekli na tuto kombinaci? Popripade doporucili by jste tohoto Pioneera , nebo by bylo lepsi Alpine 117 Ri? Diky za rady a nazory
o 01.03.2013, 18:27 | CarMedia.cz
DEH-80PRS je super rádio. Jeden můj známý ho prodává za 5k. Bylo puštěné párkrát v soutěžním autě, ani škrábanec, krabice, téměř plná záruka.. Určitě bych dal přednost Pinckovi před 117kou.