
Navštíveno 1282x


12.03.2006, 21:34 |
FilipAudio | Upraveno: 2006-03-12 21:37:37
To jsem vytvoril kamaradovi v aute

na mě je tam těch repráků teda až moc, já radši decent, anebo max. 2 ks

12.03.2006, 21:47 |
clown jak je to zapojeny ? pro kazdej par kanal nebo ???
v tomhle stavu to vydrzi cca 14 dni nez jeden z repro nekdo poskodi ..
spis bych volil asi jinej podklad, takle je to moc utopeny, nevyrazny

12.03.2006, 21:47 |
Cenda jako mishan. Jinak provedeni pekny.
to je foceny rok po montazi a nikdo do nich nekopl vsichni spolujezdci byli pouceni.Zesilovace me konstrukce inspirace p.Dudek a vyhybka 3pasmova take moji konstrukce.Foto zesilovacu zatim neuverejnim neb to byli prototypy.

12.03.2006, 22:07 |
TROY vypadá to podobně jako dveře míly s G4
Jo a auto je BMW 320.Subwofery 2x15 TESLA profi rada umistene pod zadnim oknem v tomhle usporadani bezkonkurencni bez ohledu na cenu!!!!!!!
"bezkonkurencni bez ohledu na cenu" :-/
jinak dvere pekny ;)
možná se jenom mýlím,ale takhle by ty dveře po roce používání asi nevypadaly... a celý to na mě působí jako vtip??? jestli to tak není,tak je to fajn (v tom případě hezky provedené)
Na BMW srazu v nemecku mnelo uspech.

Tesla ARA 390 bezkonkurencni proti autohifi reproduktorum doporucuju nevericim vyzkouset a cena kolem 4000 smesna.

13.03.2006, 01:46 |
Kotva Pekny, jestli je poradne udelany i to co nejde videt, tak to musi hrat vic nez dobre, SEAS znam z home hifi. Jinak ten clovek se k tomu urcite musi chovat opatrne a urcite to neni auto na jizdu do prace, nebo jo? Ja bych to v aute nemohl mit, ale libi se mi to. Dobra prace!
Kolem auta porad beha s hadrikem a lesti zbytek neukazuju protoze pripravuju radu zesilovacu aktivni vyhybku a DA prevodnik pro trh a je to tak trochu prekvapeni tak vydrzte.Jinak co se tyka vykonu v tomhle aute subvofer 400W basy 2x200W stredy 2x50W vysky 2x50W.

13.03.2006, 06:33 |
Ricci Tesla Forever :-)

13.03.2006, 07:12 |
Stofi | Upraveno: 2006-03-13 07:13:18
FilipAudio: to umisteni stredu je dost nestastny, v E46 to hraje tak akorat do kolen... Je pro ty stredy alespon samostatna ozvucnice?
Ad. 4 stredobasy - poti gustu zadnej disputat, jak se rika. Btw. das i fotku samotneho tapecaku a upravy vnitrniho plechu dveri? Jen ciste informacne, E46ku znam a 4xMW si tam teda z hlediska korektniho ulozeni predstavit moc dobre nedokazu.
tak se omlouvám za nedůvěru.opravdu pěkné.

13.03.2006, 10:09 |
TUNER FilipAudio : Jj,viděl jsem v Plasích,moc pěkná prácička.....Mam fota i zesíků a wooferů.Chystáš na letošek něco jinačího?

13.03.2006, 10:13 |
Zdenek (A)
Jejda! Tohle bawo jsem potkal v sobotu na Plzensky! Pokud se nepletu... snad ne. Pekny, akorat mi prislo ponekud "predkloneny".
Instalace v tech dverich vypada hodne ciste provedena! Alespon to tak vypada na fotos. Ale co na to vice rici? Chtelo by to slyset. Takhle je to jen o vzhledu. Ale jak uz tu rekl Stofi, umisteni toho stredaku je "podezrele".
Ten stredak nebylo kam jinam dat aby to bylo jeste trochu decentni a co je to ozvucnice ne to si delam srandu to je jasny ze ji ma.Jinak proc 4 basaky to je jednoduchy dvere maji cca 50l a vetsina 18cm repraku ma optimalni pracovni obem 12l a hlavne to hraje ani si nedokazete predztavyt kolik se v tom aute zkouselo subvoferu aby to melo zasadni prinos nakonec proto ty dve tesly hrajou bez zkresleni a pri vyssi hlasitosti vyvinou neskutecnej tlak aniz by se naboural zvuk a pri hlasitosti nad pulku rozsahu v tom aute se nedalo nadechnout !!!
to TUNER jo v plasich byl 2x jeste tam byl dalsi kamarad s vectrou s podobnou instalaci akorat namisto tech 4x seasu G18 byly tesly 4x ARN188 mozna ze to v nekom vzbuzuje usmev ale i tak vysledek vynikajici.Nejvetsi zasluhu na tom maji ty zesilovace.Na letosni rok asi nic mam strasne prace co se tyka zajisteni vyroby mechanickych dilu spolu s novou elektronikou jde mi o to udelat zesilovace blbumodolny a jestli jsi je videl tak i tak trochu military provedeni jenom prozradim ze s nejvetsi pravdepodobnosti budou vsechny monobloky.

13.03.2006, 12:32 |
TUNER FilipAudio : Tak to se těšim co vykutíš...Taky mam kamaráda co v tom "jede"..a staví taky zesák,monoblok s něco kolem kilowattky při 4 ohmech....Už to dělá asi rok a půl....))))
No ja zesilovace stavim uz 10 let a autozesilovace 4 roky s tvym kamaradem se rad seznamim.

13.03.2006, 15:54 |
zdany Filip:Audio: Aparatura byla asi good. Jen mi rekni, jak jsi narval ty zadni repraky do toho tlustýho plata. Když jsem to videl vykuchaný, tak jsem si říkal, že se snad kvuli romu muselo vyndat ven okno. :)) Jo a docela jsem koukal na ten zbyvajici chaos po vyndani te instalace. Docela "honička" se v tom rozkoukat. :)) Jsou tam jeste nejaky vypinace v kufru, ani nevim na co. Ale už to hraje. Jo a co to bylo za značku těch hnedobílejch kroucenejch kabelů, co jsi použil k reproduktorům?
Tuner: Tuhle hruzu (podle majitele) na prednich dverich jsem sundal a vyhodil (. Vcetne celeho bileho interieru. Nic proti, ale bila je silne neprakticka. :)) Sel tam kompletne novej interier v cerne barve.
Zdenek: Jo jo, videt jsi ho mohl, predek ma sakra nizko a je to celkove tvrde auto, diky tomu jak je snizene. Ale jinak musim rict, ze puvodni majitel do nej nainvestoval dost, nebot to auto je kompletne prestavene. A barva? Ta je sakra dobrá. V kombinaci s lestěnýma koleckama... Hmm

13.03.2006, 16:03 |
Zdenek (A)
zdany: Jo, v zrcatku to vypadalo dost dobre. Ale ten nizkej predek a vyssi zadek tomu fakt dal "ranu mezi voci" :-(

13.03.2006, 16:18 |
zdany Zdenek: No ono to asi ma svuj duvod. :)) Už takhle je to tam s kolama na tesno. :)) A nekdy se mi zda, ze to skrta kolama o lemy. :( Ale jako celek je to hezke auto. Kdyz se nalestí vo vysokeho lesku, rostenky cumi. :))

13.03.2006, 16:22 |
Zdenek (A)
zdany: Souhlas, je to hezky. Ale to bych radeji ten predek trosku prizvednul, pac to fakt vypada, jak ze to prepadne pres masku a skonci to na strese ;-) Nerikam, ze to nemuze byt trochu "predklonene", ale tohle je moc. Uznavam, je to veci vkusu, takze to neodsuzuju, ale me se tenhle detail proste nelibi ;-)
To auto bylo rovne kdyz bylo nalozene tema zesilovacema a subwoferama.Dyt tam Marek porad mnenil podvozky.A pro ostatni aby tomu rozumneli tak to auto kamarad prodal bez muziky ZDANYMU a fotky jsme neuverejnovali pac jsme se bali zlodeju asi tak.
Tuhle instalaci jsem slyšel (seděl jsem v tom) a mělo to úžasnou dynamiku, dobrou prostorovost a detaily, středy a výšky byly dobrý, ale basy byli sice přesný, ale bez basového suterénu - což ani od PA reproduktoru nejde v tak malém prostoru auta a ozvučnice čekat a to tvrzení bez ohledu na cenu - s tím nemohu souhlasit. Jinak zesíky a provedení nelze než chválit a těším se na další inovace.
zdany: co Ty máš společnýho s tímhle autem?
Tuner 2 Ty subwofery mnel Marek vzdy nastaveny tak na 1/4 jestli ti je nepridal ale to on vetsinou nedelal obvzlast na srazech pac byl poucenej ze s otevrenym kufrem by je mohl poskodit jinak to slo dat kolik si chtel aniz by utrpela dynamika.Tak mi napis jestli to bylo na srazu nebo jindy a jestli se znas s Markem.Dik za veskere pripominky.
To jsi mě pouštěl Ty a kufr jsem chtěl zavřít sám od sebe, protože s otevřeným nemá smysl sedat dovnitř a poslouchat :o)) Ty basy ani PA v tak malým objemu mít nemůže, protože na to to má moc malý zdvih aby to dokázalo udělat nějaký pořádný hluboký bas, ale o tom jsme debatovali a v tom se s Tebou neschodnu a většina hifíků taky ne...
Tuner 2.Jako uzvucnice byl obem kufru a to na ty repraky je az az.A jestli jsme se spolu bavili tak to urcite musis bejt z fonodisu jestli se nepletu teda jestli to bylo v tech Plasych.Ty tesly jsou fakt moc dobry pro toto pouziti.Odepis dik.
No jasně že jsem :o)) Podle mě na ty PAčka (neznám jejich parametry) bude muset být objem tak 300 litrů na jeden aby jsi se dostal rozumě hluboko s naladěním ozvučnice, nehledě na to, že tady to bylo v platě a hrálo to do kufru a nevím o žádném PA repro co by se dokázal chovat jako free-air (potažmo tohle řešení já moc neuznávám, protože nikdy neuděláš přesný objem pro ten reproduktor a není nad bednu, ať už uzavřenou a nebo bassreflex)
TVM tomu repraku uvadi 110 l.A jeste tam delas ja ze ted delam na novejch bednach budou aktivni zesilovace a vyhybka externe zatim mam domluvenej zkusebni provoz u p.Dvoraka v Nouzove.Tak kdyby jste mneli zajem tak az to bude dam vedet.

16.03.2006, 07:38 |
TUNER | Upraveno: 2006-03-16 07:39:50
FilipAudio: No klidně se přidam k Tunerovi#2 a zájem by jsme určitě měli.. ;-)
Jinak ten kamarád co jsme se bavily že staví taky něco podobnýho se jmenuje Pavel Quadrát...jestli ti to něco říká.
Jooo a včera jsem potkal tohle autíčko u Olympie.Nemá jinou SPZetku než na těch fotkách? Myslim že čtyři jedničky,nebo něco takovýho...

16.03.2006, 19:30 |
zdany Tuner#2, TUNER: Sice jsem na Virtu mluvil u prekvapeni a inovacích, ale tímhle autem to nebude. Na to nemam love. Tohle auto koupil muj kamarád a já jsem mu predelaval interier, potazmo likvidoval zbytky instalace. Novemu majiteli se ta bila v interieru nezamlouvala z duvodu prakticnosti a taky z duvodu toho, ze ten predni doorboardy nebyly podle jeho gusta (neni blazen jako my). Tak je to cely predelany.I SPZ. Jinak ten původní zvuk byl dost dobrý, slyšel jsem ho v Plasích.
FilipAudio: Ja bych se taky rád přidal na exkurzi s Tunerem a Tunerem#2 :)))
Tuner2.Velikost ozvucnice je kriticka pro male reproduktory a obvzlaste v basreflexove ozvucnici pro 15" PA reprak je to skoro i jedno kdyz je ten obem alespon trochu dodrzenej a neni tam basreflex.Jinak vsichni co budete mit zajem tak si vas poznamenam a pak by jsme se vsichni sesli dam vam vedet mailem.
zdany.Dyt sem tam ty spz daval ja 1111
JJ pořád dělám, ale stěhovali jsme se na nové místo - Resslova 9, Plzeň a rád si Tvůj výtvor poslechnu.