Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Autohifi > reproduktory VW Passat Variant B6 pomoc s vyberom Hertz

 o Navštíveno 1284x o
o 14.02.2020, 15:23 | icoo | Upraveno: 2020-02-15 21:21:44
Pekný deň prajem. Rád by som vás požiadal o radu pri výbere Reproduktorov do auta. Celkovú investícia si predstavujem na úrovni okolo 300 eur aj s vytlmenim.

Repro mám predstavu do 80 eur za pár. Rozmýšľal som nad reproduktormi Hertz.
K165 (Uno), DSK 165.3 (Dieci) , CK 165 (Cento), ESK 165 and ESK F165 (Energy).

Z Tohto zoznamu kvôli cene vypadáva CK 165 aj keď som si vedomý kvality . Ostáva K165 a DSK ( tu som sa dočítal že K165 aj keď z nižšej série má lepší zvukový prejav, je novsou generáciou atď) .

Mozeem kúpiť za veľmi výhodnú cenu (okolo 70 eur ) Hertz ESK F165.5 . Cena je na úrovni K125 ale je to asi staršia generácia od Hertz voči K125. A teraz som chcel vedieť či do toho ist? Či kúpiť ESK alebo nie ...

Rádio je v súčasnosti klasické vw rcd310, vozidlo VW Passat B6 2010.

Viete porovnať K165 (Uno ) a ESK F165.5 . Ak by boli približne za rovnakú cenu, ktore sú lepšia voľba podľa vás ?

Pripadne akú zostavu zvoliť a prečo. Vychádzajú mi takéto alternatívy
K165 / K165 len na rádio
K165 / K165 + nekaky 4 kanálovy zosilovač do 100 eur + čo by bolo podľa vás vhodné ? ( ale tu už je investícia vyššia)
ESK F 165.5 / ESK F165 len na rádio a možno niekedy zosilovač
CK165/ CX165 (ale to je len koax.)....

Neviem ci aj základná úprava K165/K165 + kompletné vytlmenie dverí prinesie naozaj rozumný výsledok na tovarenskom rádiu . Či radšej zvoliť nižšiu triedu Repro a dať zosilovač alebo vyssiu do zadu s koaxialom a bez repra.

Na začiatku by som chcel len vytlmit dvere a vymeniť Repro a vyskúšať čo to prinesie

Veľmi pekne ďakujem za rady, pomoc a usmernenie .
o 14.02.2020, 21:58 | Lokal11
Ahoj pokud chceš něco jen na radio. Hod tam Blam Relax. Jdou do 2 ohmu takze i trocha vykonu bude. Za dané peníze nemají konkurenci. Myslim pri pouziti na radiu.
o 14.02.2020, 21:59 | Lokal11
o 15.02.2020, 00:06 | icoo
Lokal 11 ďakujem za radu. Porozmýšľam . A čítal som tu odporúčanie na ne, dokonca som si prečítal aj recenziu, ktora bola veľmi zaujímavá . Bohužiaľ sú už asi naozaj mimo môjho rozpočtu tak som ich ďalej neriešil .
o 15.02.2020, 10:33 | Lokal11
300eur i s tlumením úplně v pohodě :)
o 15.02.2020, 10:37 | Lokal11
Pokud teda myslíš jen předek. pokud i zadek. tak to uz jsi přes. Ale tohle má smysl pokud pojedeš na radio a nebudeš chtít kupovat zesík. Jinak žádné reproduktory bez tlumeni dveří nebudou hrát dobře, Vytlumené dveře jsou prostě základ. A upřímně radši počkat a přišetřit ať to má význam, než ušetřit a bejt zklamanej.
o 15.02.2020, 11:44 | kiklop32
Zadní repro nedávej, jen to ničí zvukový projev auta. Je tady o tom napsáno mraky. Ušetřené peníze dej do lepších repro, zesilovače případně DSP v rádiu.
o 15.02.2020, 13:56 | icoo
Lokal11 no myslel som veru predok aj zadok :-) .áno uvedomujem si, že ten rozpočet je asi dosť nasponovany, ale nechcem zbytočne vrazat peniaze do starého auta aj keď to dáme na firmu... chcem to v rámci pre mňa rozumnej investície posunúť niekde vyššie ( a teda hlavne chcem nakoľko auto som posunul manželke jej trocha vyhoviet pretože stále mi hovorí, že to hraje horsie ako predošlá Octavia1 kde som troška audio aj s tlmenim dverí robil )

A teda predstava bola na začiatok:

1. kúpiť tlmiaci materiál ( plánujem cca.18 platov bitumenovych + 4 platy penoveho trojuholnikoveho +4 platy penoveho na tapacir) Hertz K165 predok a Hertz K165 zadok + podložky a nejaké káblové redukcie ... náklady 270-280 eur +/- (120 eur tlmenie, 120eur Repro + 30 príslušenstvo )

2. to isté len použiť Repro Hertz ESK F165.5 kde by to bolo Repro za 140 eur t.j. celkovo 280-300 eur. Len o tomto repre mám veľmi málo informácií ale za 70 pár sa mi to zdá ako dobrá kúpa. K tomuto by som potreboval poradiť či do toho ist lebo je možnosť že sa to predá .... Sú z druhej najvyššej série od Hertz ale myslím že v katalógu 2020 ich už nedali ale na webe sú.

[ Link ]


3.dodatocne plánujem vymenit autorádio- neskôr , ale asi najskôr len za nejakú činu ( snáď ma nikto neukamenuje) nebude to značková Čína Alpine, Kenwood atd. ale neznackova no aj tu by som sa snažil vybrať niečo lepšie ( procesor PX5/PX6, 4/32 alebo 4/64, NXP čip, ampliefer TDA 7850/7851, s DSP)

4. dodatočné (k tomu možno prípadne ak to nesplni účel kúpiť 4 kanálovy zosilovač ) za cenu okolo 100 eur.... Našiel som v tejto cene Hertz H604 čo sa mi zdá v danej cene ako veľmi dobrá ponuka ....ale asi časovo obmedzená .

Takže toto je nejaká moja predstava o vylepšení audia v starom Passate B6.

Neviem ci na začiatok výmenou Repro a vytlmenim dverí sa dostavi pre manželku efekt wau a ja budem spokojný že za relatívne normálnu investíciu sa mi to podariko, alebo bude efekt opačný a poviem že nepočuje rozdiel ( hlucha zatiaľ nie je, teda počuje :-) )

o 15.02.2020, 13:59 | icoo
Kiklop32 ďakujem za názor , no áno čo to som si tu o tom aj prečítal ale teda sa neviem . ....fakt je blbosť mat v zadu tie Repro ?
A k tomu rádiu s DSP..v predošlom príspevku som teraz napísal že do budúcna niečo také plánujem .
o 15.02.2020, 14:15 | Vencaf
Určitě má větší smysl nedávat zadní repro a peníze investovat do předních, popř. zesilovače.
o 15.02.2020, 15:01 | kiklop32
icoo

úplný nesmysl to je:
[ Link ]
o 15.02.2020, 16:49 | Lokal11
Psal 300eur za to aktiv nepostavis. Pokud do budoucnosti neco takoveho chces je to jina. v tom pripade posetri a postav. Psal jsi ale ze chces repro na radio. Vymena predku i zadku neni nesmysl. Pokud ale chces zustat jen u toho.. Aktiv je sice super. Ale uz je to mnohem vetsi laborace a co jsi budem drtiva vetsina aktivnich aut je zle naladena a moc nehraje. Takže tak. Volba je na tobe.. pokud chces zustat jen na radiu je vyhoda u blamu 2ohm civka takze bude vyšši hlasitost ale i brzké zkreslení, Zesilovač je lepší vloba ale tam se bavíme zas eo jinejch penezich. Takže celé je to jen o Tobě.. Ale delat to a pak to menit za tamto ci ono je nesmysl.. Pokud nejsou kacky Tak kup jedny repro v lepsi kvalite a vytlum jen predky.. zadky te beztak budou cekat.. a az bude vic penez tak prikup radio s dsp a zesik.
o 15.02.2020, 17:08 | All
Nikde jsem si nevšim informací o rádiu. Jste si jistí, že vydrží zatěžovací impedanci 2 Ohmy?
o 15.02.2020, 20:14 | icoo
Kiklop32 ďakujem za odkaz, prečítal som si to ...pozrel som si aj nejaké iné články tu na fóre ohľadom zadných Repro ... A ďakujem komponent do zadu uplna hlúposť ...

Rozmýšľam len niečo v zadu mať kvôli deťom ..ak by išla hudba bude zadok vypnutý ..ak pôjdu ich pesničky vypnem predok . Na zadok by som tým pádom mohol nechať pôvodne Repro resp kúpiť nejaké lacnejšie koaxi - či aj to je zbytočne ?
o 15.02.2020, 20:20 | icoo
Lokal11 no pôvodne som mal len ideí vymeniť Repro ...kus za kus..... Následne som postupne po čítaní tejto problematiky dospel k záveru že bez tlmenia to velky zmysel nemá .... Potom teda že možno dať nejaký zosilovac a Repro predok zadok ( tu som chybne predpokladal že komponenty aj na zadok ) - chalani ma nasmerovali správnym smerom .... Ono prvotná idea bola aby to trocha lepšie hralo ...a človek zisťuje že treba spraviť to a tamto , vymeniť a kúpiť to a ono ...všetko so sebou úzko súvisí ...teraz nájsť len ten správny kompromis .a ďakujem za reakciu
o 15.02.2020, 20:24 | icoo
All rádio je klasické VW RCD310, výkon to má len 4x20 W RMS .... zaťažovaniu impedanciu bohužiaľ neviem
o 15.02.2020, 21:19 | icoo
Chalani takže idealne je vyhotoviť systém podľa obrázku c.4 v pravo dolu - to je ten aktívny systém. Ak tomu správne chápem zadné repro sú len stredobasy ( woofee) čo sú vlastne komponenty bez vysok. Či sa mýlim ? No a podľa vas do zadu nedat nic....ani koaxial ani stredobasy...no ja som teda kvôli deťom uvažoval tam niečo mať ...keď budú chcieť ich detské pesničky zapnem zadok resp. V prípade počúvania hudby pre rodičov bude pustený predok . Či čo si o tom myslíte ?

foto k příspěvku  od icoo

o 15.02.2020, 22:13 | kiklop32
Klidně tam něco měj, ale nedávej do toho peníze. Bohužel nejsi ani první ani poslední, co kvůli dětem dává repro dozadu a jak to v drtivé většině dopadlo? Dveře se vytlumí koupí se repro, natahá se další kabeláž nedej bože je potřeba další zesík nebo víc kanálů a pak to využiješ jednou za měsíc. Nakonec to skončí úplně vypnuté a prachy v háji za něco co nepoužíváš, když si za to mohl koupit lepší repro / zesík / rádio.
o 15.02.2020, 22:17 | kiklop32
Lokal11

za 300€ jde aktiv. Stačí nekupovat nové věci. Lazení je sice něco jinýho, alenapsat, že většina aut je špatně naladěné a proto to v kontextu nemá cenu řešit je nesmysl. I kdyby vyhybku nastavil přesně podle pasivní vyhybky a č. korekce udělal jen natřískáním vzdáleností repro, tak to bude lepší jak pasiv.
o 16.02.2020, 11:52 | Lokal11
O Tom že to nemá cenu jsem neřekl. Jen ze je to o dost složitější než zapojit jen repro a čau. Co se týče toho zadku. Videl jsem i aktivní 3way pro zadní pasažéry ???? jinak samozřejmě že davat repro do zadu je mimo kuli scéně a všemu. Ale jsou lidi kterým o to ani nejde a zase chtějí vice prostorový zvuk a zvuk pro lidi v zadu. A vyměnit repro je pro ne maximální investice. 300e aktiv z použitých věcí? Chtěl bych ho vidět avy trošku hrál. Jen použity instalační Materiál bude polovina ceny. Kde je zbytek.. postavil sem uz cca 10 instalaci jen ve svých autech. A ta cena je opravdu hrozně nízká. Koupíš za tto veci které sice předčí origo instal ale potěšen z toho moc nebudeš
o 16.02.2020, 16:19 | icoo | Upraveno: 2020-02-16 18:32:24
tak pani čítam si tu o tom ( túto noc som spal naozaj máličko ???? ) ...a teda naozaj som o tom nemal absolútnu predstavu čo to všetko obnáša ..... Aktiv vs pasiv, komponent, koaxial, zosilivac, mostík ..atd ... desiatky nových neznámych výrazov .... vlastne keď sa človek do toho trocha vnara tak zisťuje aké sú možnosti, čo je dobré , lepšie a super riešenie....
A ako tak čítam aktiv a jeho nastavenie by som pravdepodobne nezvládol .... myslím že naozaj môj rozpocet je veľmi malý aby sa to dalo posunúť do tohto levelu ...mám pocit ako keby som z ničoho išiel šoférovať Ferrari a pritom skúsenosti a znalosti je až žalostne malo ...
Vlastne z obyčajnej relatívne jednoduchej myslienky ako zlepšiť zvukový prejav v aute sa vynára celkom rozsiahla a celkom zložitá problematika v mojom ponimani. A čím viac si o tom čítam tým sa mi zdá, že človek má viac otázok a cíti sa viac domotany....

No a k mojim možnostiam .....
Súčasný stav je rádio VW RCD310 + s obyčajným y reproduktormi t.j. predok normálny reproduktor + výška a zadok tiež reproduktor + výška.

Radio sa bude vymieňať za cinsky Android ( áno viem uvedomujem si možno základnú chybu celého systému ). Cena rádia bude okolo 250 eur.
Parametre: procesor PX5, 4/32 alebo 4/64, rádio čip NXP 6686, ampliefer TDA 7851, rádio je s DSP

Input
- AUX Video In: One
- Rear-View Camera Video In: One
- External Microphone In: One
- AUX Audio In: R/L
- TPMS Box In: One
- DTV Box In: One
- DAB+ Box In: One
- Car DVR In: One

?

Output
- Video Out: Two
- Audio Out: FR/FL/RR/RL
- Surround Stereo Out: 4*45w
- Subwoofer Out: One






Tak nejako som si utriedil základné myšlienky s mojou finančnou predstavou a vychádza to takto :

CELKOVE NAKLADY PREDSTAVA - 550 EUR
RADIO 250 EUR + REPRO 300 EUR

Alternatíva 1. (náklady 340 EUR)
výmena rádio 250 eur
pôvodne Repro + vytlmenie dverí - predok / zadok - 90 eur

Alternatíva 2. (náklady 510 EUR)
výmena rádio 250 eur
vytlmenie dverí - predok / zadok , podložku , káblové redukcie - 140 eur
komponentne repro predne Hertz ESK F 165.5 - 70 eur
koaxialne repro zadné Hertz X 165 - 50 eur

Alternatíva 3 (náklady 390EUR)
výmena rádio 250 eur
vytlmenie dverí - predok, podložku , káblové redukcie - 70 eur
zadok OFF
komponentne repro predne Hertz ESK F 165.5 - 70 eur

Alternatíva 4 (náklady 470 EUR)
výmena rádio 250 eur
vytlmenie dverí - predok, podložky, káblové redukcie 70 EUR
zadok OFF
komponentne repro predne Blam Relax 165 RX - 150 eur

Alternatíva 5 (naklady 550 Eur)
výmena rádia 250 eur
vytlmenie dverí - predok, podložky, káblové redukcie 70 EUR
zadok OFF
komponentne repro predne Hertz ESK F 165.5 - 70 eur
zosilovač Hertz H604 - 100 Eur
káble cca.60 ???

alternatíva 1-4 relatívne jednoducha montáž
alternatíva 5 z z môjho pohľadu zložitejšia, neviem či to dokážem vlastnými silami zvládnuť , ale mohlo by to priniesť celkový posun v pred . Je na hranici môjho finančného budgetu

Čo si myslíte o skladbe ? Aké komponenty sa dajú za danu cenu kúpiť lepšie , kvalitnejšie ?

Do čoho by ste išli vy ? Samozrejme vlastne čo cskam že odpovie človek ktorý má rád audio.....pre neho je asi úplne najzakladnejsia alternatíva c.5
o 16.02.2020, 17:03 | icoo | Upraveno: 2020-02-16 18:35:32
A teda ak ísť napríklad do alternatívy 5 tak z.predosleho nakresu k zosilovacu by ste zvolili co ?

2ch. High Power 2 way passive system

4ch. Front + Rear
* tu som si všimol že všetky Repro sú koaxial ..priznám sa veľmi som si nevšimol či je takáto realizacia bežná

3ch. 2 way passive + Subwoofer - toto sa mi pozdáva aj keď neviem či si na to mám trufnut ...zase mať auto rozobraté niekoľko dní by bol problém ...všetko sa človek učí , robí to prvý krát a vtedy mu to trvá 10 násobne toľko
*** bolo by možné do budúcna kúpiť subwoofer parametrov ako Hertz DBX 25,3. v ktorom je Repro Hertz DS 25,3 k zosilovacu Hertz H604 ? Alebo už je tento zosilovač slabý pri použití na repro a Subwoofer ...
tento boom box Hertz by som mohol kúpiť za 65 eur aj keď teda mať tú krabicu v kufri sa mi absolútne nepáči .... ale do budúcna spraviť ozvucnicu do boku kufra a osadiť tam repro
[ Link ]

alebo ak by zosilovač nestíhal tak kúpiť v buducnosti nejaký aktívny Subwoofer pod sedadlo .... S tým sú aké skúsenosti - no dane riešenie je zase drahsie a neviem aka je kvalita daných produktov


4 ch 2 way active system
* chcem sa spytat že či je daný systém aktiv keď vlastne predne repro a výška sú cez výhybku ? Nemal by byť ku každému Repro samostatny kábel ?
* zadné sú vlastne stredobasy bez vysok ? Správne to chápem ?



Potom k tahaniu káblov - káble sa vedú vždy od konkrétneho Repro cez prechodku v dverách alebo je možné sa aj pripojiť na káble neviem čo sú za rádiom v ISO konektore? Ospravedlňujem sa za banálnu otázku
Ďakujem za reakciu
o 17.02.2020, 08:52 | icoo | Upraveno: 2020-02-17 12:04:37
pani a ešte teda ak by bolo Android radio hneď prvotne zlým krokom ( aj keď sa snažím pozerať niečo lepšie - aspoň si myslím ) tak v cene 250 - 350 eur +/- rádio, ktoré umožňuje - Android auto aby som mohol zrkadlit celý obsah telefónu na display, prehrávať MP3 hudbu v čo najvyššej kvalite , pripadne prehrávať aj video na obrazovke, ak by podporovalo aplikáciu spotify ( ak pôjde zrkadlit telefón tak by to nemuselo byť) ak by malo možné napojiť zadnú parkovaciu kameru na AV, a tiež prednu kameru - čiernu skrinku, nevim či sú aj zariadenia ktoré podporujú wifi - majú prípadne možnosť pozerat v prípade zriadenia wifi hotspotu obsah cez integrovaný prehliadač .
Založil som aj samostatnu tému - myslím že viac ľudí bude alebo riesi tuto otazku.

[ Link ]


ďakujem za radu
o 17.02.2020, 11:05 | Lokal11
Z toho co tak pročítám chceš moc věcí aby to umělo za peníze ,které tomu moc neodpovídají. Tak něco kup a uvidíš jak to dopadne :) Těžko radit sto lidí sto chutí. Nějaké rady jsi dostal.. Taky jsme začínali jako ty a museli si vše zkusit a obětovali tomu námahu i peníze. Za mě pokud nechceš jít do aktivu a spokojis se s tím že to bude hrát čistěji než teď a více na hlas udělej tlumení předku zadku a použij Blamy s 2ohm. To z radia dostane o něco více vykonu a a bude to hrát vždy lépe než s repro o 4ohm. radio by to mělo udržet v pohodě. Nebo varianta pokud chceš jít do aktivu pozdeji tak prostě počkej rovnou až na to budeš mít víc peněz. Co se týká radia moc chinam neverim, ne ale že by značkový výrbobci na tom byli o dost lépe. Systémy jsou pomalé než se to spáruje atd.. No je to prostě laborace a lepší si to někde zkusit co by ti vyhovovalo. poslechnout par aut a pak se zaměřit na to co vlastně chceš.
o 17.02.2020, 11:49 | icoo
Lokal11 áno máš pravdu z určitého rozpočtu chcem toho asi až príliš veľa a naučil som sa že naozaj pri správnych informáciách sa dá kombináciou veci dosiahnuť naozaj veľa. Ďakujem ti za čas ktorý si mi venoval aby si mi pomohol a nasmeroval správnym smerom .
o 17.02.2020, 18:27 | lambados
Cau. S cinskym radiem usetris za vymenu reproduktoru. Zesilovace a trapeni s nastavovanim. Zazil jsem asi 5 radii. Vetsina byla superb 2 at face nebo pred face. A tam ten zvuk sel dolu. Na zem. Za roh. Hral si na schovku. Koupe cinskeho radia znamena usetreny penize za ostatni veci. Ztraci to pak veskerej smysl. Ale byly to radia do deseti tisic.tedy nejen amazon ale i cesky prodejce. Nicmene. Nepovim znacky. Typy. Moc me to nezajimalo.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.9654 sekund.