Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > GZRW 15XSPL - rada Aeroport

 o Navštíveno 4731x o
o 27.04.2021, 20:29 | Dr.House | Upraveno: 2021-04-27 20:31:03
Zdravím,
chystám se na stavbu boxu pro Ground Zero GZRW 15XSPL, doporučení výrobce je 105L box a 160mm port délky 210mm, z toho mi vychází dost vysoké ladění a hlavně velká Port Velocity, uvažuji tedy o použití 200mm portu a nižším ladění 34-35hz. Co si o tom myslíte 160 vs 200mm port? Je mi jasné že port vyjde hodně dlouhý přes 600mm ale při použití kolena by se mi vešel.
Subwoofer bude v SUV, ozvučnice se zkoseným zadkem, sub i port směrem dozadu, zesilovač mám k dispozici zatím Sinus live SLA1500.
Díky za odpovědi


o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3045 sekund.