Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Autohifi > OEM ozvučení upgrade ( SEAT, VW )

 o Navštíveno 539x o
o 18.07.2021, 18:48 | Keisi2816
Ahoj, možná hloupý dotaz, ale jak mají tovární soundsystémy třeba vw,seat, škoda řešený frekvenční vyhýbky? To je ten kondik na výškovém reproduktoru? Když bych měnil třeba přední kompa za lepší musím nutně dávat i vyhýbku? Nebo jen stačí vyměnit repro za repro? A proč to chci ojebat, nechce se mi protahovat kabely do dveří jelikož mám výšku v A sloupku.
o 19.07.2021, 08:08 | riviera.kidd
Tak su kup repro co maji oddelene vyhybky zvlast pro vysku a zvlast pro stredobas
o 19.07.2021, 08:09 | riviera.kidd
a nektere (socka repro) maji jen “vyhybku” na vysku a stedobas na plno
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.0235 sekund.