
Navštíveno 414x


06.04.2006, 09:22 |
basista | Upraveno: 2006-04-06 09:23:29
Jaky odpor je vhodný k nabití 2F capacitoru??

06.04.2006, 09:26 |
Smrada (M)
Staci obyc. zarovka, parkovacka nebo silnejsi. Cim silnejsi, tim pomalejsi nabijeni. DOporucuju mit nastartovano pri nabijeni
Smrada: Cim silnejsi zarovka, tim rychlejsi nabijeni !
A proc nastartovano ? To jako baterka nezvladne krmit par desitek sekund napr. 21W zarovku ?

06.04.2006, 12:48 |
Smrada (M)
Ty voe co sem to napsal:o)))))))) Samozrejme ma Radek pravdu
Nastartovano, ja sem mel kapik s elektronikou a pripojil sem ho bez odporu a auto mi malem chciplo:o)))))))

06.04.2006, 12:58 |
RadekFM | Upraveno: 2006-04-06 12:58:52
Smrada: Zalezi na tom, s jakou elektronikou, pokud nema rozpinaci rele aby mohla kap i nabijet, pak muze umet jen vybijeni.
Ale prez tu zarovku neni mozny, aby to melo vetsi odber.

06.04.2006, 13:02 |
Smrada (M)
Pres tu zarovku to bylo v pohode, jen sem proste to jednou nejak zapomel a pak sem se divil. Jako verim tomu, ze to baterka vydrzi, jen ja to delal vzdycky u nastartovanyho motoru. Asi proto, ze se vseho moc bojim

06.04.2006, 13:08 |
JR to uz bych to radeji delal u vypnutyho motoru. Kap sem vzdycky nabil akorat kdyz byl uplne novej a pak uz sem nejakou zarovku neresil.
tak kdyz uz jednou byl instalovan a potom jsem ho vydelal tak ho po druhe uz nemusim nabijed????
Nemam zas takove zkusenosti ze kapem..

06.04.2006, 14:31 |
spd mužu se zeptat jakej to má ůčel to nabití cap. ?? moc tomu nerozumim :)
Cap ma velmi nizky vnitrni odpor, takze pri nabijeni bere radove stovky amper a muze dojit k opaleni terminalu, v horsim pripade i ke zniceni capu. Tim ze se nabije pomalu prez odpor/zarovku se rizika vylouci. Po odpojeni se vybiji proto aby nemohlo dojit k jeho nahodnemu zkratovani mimo instalaci v aute.

07.04.2006, 06:03 |
spd takže než zapojim cap tak se musí vždy nabít a když ho chci vypojit tak vybít ??