
Navštíveno 1685x

Potřebuju poradit jaký je rozdíl mezi klasickou a gelovou baterii. Mám v tuto chvíli 55Ah a uz je v ....Uvažoval jsem spíše o klasické něco kolem 60 Ah.V aute mam 2 zesilovace od magnatu i kapacitor 1F a pri skoro max hlasitosti problikavaji kontrolky a myslim ze i potkvaci svetla. A co tahle gelovka?
[ Link ] V cem je vubec gelovka lepsi?
to neni gelovka ale sucha trakcni
oproti klasima vyhodu ze pri nizsi kapacite ma vyssi zkratovy proud, ktery i pres opakovane vetsi odbery temer nepolevuje, navic je odolna hlubokemu vybijeni a nema pametovy efekt
je cotlivejsi n presnost dobijeni v aute ale por hifi ucely je vyborna
Tak v prvni rade Exide maxxima neni gelova baterie.
Hlavni rozdil je v technologii techto baterek. Uplne jednodusse receno: Gelovky vydrzi vic a daleko min jim vadi neustale cykly vybijeni a nabijeni - coz se vetsinou diky hudbe deje.
Pokud budes chtit vic podrobnosti, tak ti to poslu do mailu.
Tak jsme zase pomalej :-)
muze pri vetsim odberu proudu dochazet ke zkresleni hudby? jakej je teda rozdil mezi baterkama EXIDE X-Treme C01 a MAXXIMA 900DC? kdyz mam doporucenou 50Ah baterku stihal by alternator dobijet např 66ah a vice? jak je to s zivotnosti MAXXIMA 900DC?
Pokud bude mit zesik nedostatek proudu, tak zacne driv zkreslovat nez pri dostatecnem vykonu.
X-treme je klasickej elektrolyt ale jejich technologie je upravena a to caste vybijeni a nabijeni jim vadi min nez beznejm baterkam.
Maxxima DC je povazovana za suchou baterku ale ne gelovou. Maxxima ma textilni valce napustene elektrolytem. Technologie DC pak zduraznuje, ze baterka umoznuje hluboky vybiti a nabiti.
Altik pro dobiti staci.
Pokud maxximu nebudes porad trapit na DB dragu a podobne, tak neni problem 8-10 let.
RyVeS-Pavel: samozrejme mi muzes poslat to info na Maxxima 900DC
tady je mail: t.vavricka@centrum.cz
taky bych poprosil info at jsem chytrejsi..:) biturb@seznam.cz dekuju..

04.03.2007, 22:36 |
erix7 (K)
pokud ti maxima nevysici jako Timovy :) coz dodnes nachapu jak muze sucha baterka vysicet :)
erix: dle servisu byla prebijena, nejspise spatna regulace dobijeni, praskli mu i zarovky, hold italsky auto :-)

05.03.2007, 21:46 |
erix7 (K)
to jako do ni pral vice nez 14,6V jo, nebo vice Amperu jak je schopna pobrat ?
no me kdyz odesla regulace dobijeni tak mi to hazelo hodnoty az k 18V takze neco podobneho s tim ze jemu to ale na obyc baterku funguje normalne.
no a hlavne ta baterka byla z auta po bouracce, i to mohlo byt pricinou

06.03.2007, 14:43 |
erix7 (K)
Luke, vse beru, jenom nechapu, jak muze ze SUCHE jit PARA ven.
no vyvyrilo o asi 3kg hmoty
erix7: Kazdy material se odpari, je to jen otazka teploty