
Navštíveno 1349x


27.04.2007, 11:27 |
TQMAS Vyměnil sem 2kanál za 4kanál.PL+PP+SUB-můstek.Když na něm přidám na hlasitosti začne sub dost pulsovat asi v 1/2vt.intervalech,není to klasický bručení od bordelu naindukovanýho do kabelů.Kabely mam kvalitní dostatečně dimenzovaný i dobře tažený takže v tom bych problém neviděl. Nikdy se mi to ještě nestalo.Netušíte někdo po čem jít?
Máš to správně ukostřené, spíše dotažené?

27.04.2007, 11:47 |
TQMAS kostru mam kabelem 50mm2pod šroub co drží pásy. Není tam nic jinýho kam to dát,leda že bych to táhnul až k baterce.
Mám to také na pásech, vybroušené, vylapované, pokud to máš jen na "šroubu" zda si tam nesundal barvu aj. tak v tom může být problem možná
ripku sroub pod ocko vejirova podlozka a nemusis nic brutalne vybrusovat je to bezna praxe a protece tim i daleko vic amper nez si vezme 6 zesiku je to bezna praxe i v jinem oboru kde protejka mnohem vic amper :o))

28.04.2007, 00:09 |
TQMAS Děkuju za fotky. Já tam takovej úchyt jako ty nemám,jen díry v plechu s zespod přivařenejma matkama.Ale ten nápad s vějířovou podložkou se mi taky líbí.Zítra to budu dělat,tak dám vědět jak to dopadlo.T.

28.04.2007, 00:35 |
Smrada (M)
Vypada to na 99% kostru. Zkusil bych najit jiny kostrici bod. Nevim co mas za auto, ale ve vetsine aut jsem v kufru nasel sroub ke kteremu byly prikostreny treba zadni svetla apod. Treba u Skoda Felicia neni sroub na pasech dostacujici kostra. Nechapu proc, ale blblo to, kdyz byl zesik prikostrenej tam
Take koukni, jestli se Ti treba nevyklepalo ocko apod.
Dalsi vec kterou zkus, je odpojit cinche. Pokud je zesik zhasne (vypne), znamena to, ze se kostri pres radio a to mu samozrejme nestaci a dela to, co dela

01.05.2007, 16:12 |
TQMAS Tak už sem vyzkoušel snad všechno,a dělá mi to furt.Přihodil sem extra pár kabelů,druhá baterka do kufru 0,5m od zesilovače, kapacitor,nový signaly,nic.Nechápu to,už nevim co zkusit.T