
Navštíveno 1324x

Signal na jedne strane vozu a napajeci na druhe! Signali naprosto samostatne radio ukostreny baterka i zes ukostreno na plech a vybrouseno!
A stejne mi hvizda v repro?!! CO s tim? A pri sepnuti REM se ozve řacha v repro!
Ja bych měl víc otázek: jak máš "zesílené" rádio na běžný poslech, myslím tím v rámci jeho rozsahu. Pak jaké máš signálové kabely? No a taky kolik máš nastavené "zesílení" na zesilovači? Taky jsem se s tím trápil. Pomohla výměna běžných signálů za kvalitní, a pak taky právě to nastavení "hlasitosti" na zesilovači. Pokud to máš na max tak se nemůžeš moc divit, protože to "zesílí" i všechny pazvuky, které se cestou "nasbírají".
Tak radio je Pioneer DEH-2900MP na bezny poslech to mam tak na 42 (jeho max je 62) Signalove kabely jsou od NEW SOUND no a na zesacich mam nastaveno maximalni minimum protoze kazde malinke otoceni do vetsiho vikonu me stoji o par Hz hvizdotu nahoru. No a na zesu na SW to mam tak mezi ctvrtkou a pulkou ale vic ne!

23.05.2007, 22:28 |
Brda Ten problem me taky trapil a prisel jsem na to, ze to dela zes a nic jineho, proste je v zesu neco spatne. Staci ho jinak naklonit a prestane to, mam tam nejaky chybny spoj,Jeste musi chvili vydrzet tak jak je naklonen :) a jak pojedu do prahy, tak ho dam Pavlovi 528.
No to je zajimavy, ale ja uz ho mel na zadni sedacce na plate na zemi a ted ho mam na boku a zesy mam dva a ze by byly oba spatny se mi nejak nezda?!

24.05.2007, 06:35 |
Ricci No jo, Pionery mavaju s rusenim dost casto problem...
Mislite ze to bude vsechno jen v radiu?
Zřejmě ano. Toto dělaj většinou rádia, zkus tam dát jiný a uvidíš.
presne tak, vyzkousej jiny radio a uvidis... Potom zkus jiny zesiky a nakonec jiny kable... Zjistis, cim to je :-)
A nemuze bejt treba nejakej problem v aute? Kamos ma sice teda radio Panasonic ale ma uplne stejnou kabelaz ale tazenou uplne vedle sebe malem stazenou paskama k sobe a nedela mu to vubec nic!
Bohuzel, tezko ti takle nekdo rekne cim to urcite je. Vse jsou jen moznosti ale u tebe to muze byt zase uplne neco jinyho. Zkus vymenit (pokud mas moznost) signalovy kabely, pripadne radio. Co mas za zesik?
Stava se pravidlem, ze kdyz ma nekdo tyhle problemy, je to v 99% pripadu radio pio. (lupani pri zapnuti, ozyvani se mechaniky pri skipovani, hvizdani altiku, strace, slapnuti na brzdu atd...)
Nekdo to tu resil, pio ma nejak chraneny cinch vystupy pojistkou, ktera odejde pri zkratu na kostru, chce to rozebrat, podivat, vymenit...
Njn to je fakt! Zesi jsou BOA 9090 nebo 9000 ted nevim je to ten 4 kanal a 2 600 SS. Ajako ze to ma nejakou pojistku ve vnitr ktera kdyz je spatna tak to muze neco takoveho delat?
presne tak, je tam SMD pojistka(?), kdysi sem nekdo daval i fotku, jak to vypada.
Tak nez se do toho pustim jak ji poznam? nebo jak to vipada ta SMD pojistka? nebo ja to rozdelam nafotim a pak se uvidi?!