
Navštíveno 2205x


02.08.2007, 16:17 |
Shr3k Viz
[ Link ] ... aneb "Franto, já vůbec nevím, jak to mám rozdělat". Co na to říkáte? ;o)
Osobně jsem docela v rozpacích nad:
-množstvím spotřebovaného MDF
-umístěním výhybek předních systémů pod zadním platem
-pohonem toho HX300 (vypadá to na HX300, kdyžtak mě opravte) můstkem VRXka
-použitím Mille MLK3 versus VRx (ultrahighend vs. vyšší třída)
-to vše napojené na originál BMW rádio
Osobně bych to řešil přes Alpine Vehicle Hub Pro nebo Kenwood KOS-V1000, případně ponechal originál, ale použil ekvalizér pro OEM integraci, Alpine PXE-H650, RF Sixty apod.
Poměrně rychlíci, osobně si myslim, že chtěli zaujmout, že se to dá udělat za 40minut, 3p Mile tam jen nasekat se mi taky nezdá moc rozumné, především středy.
jinak kdybych já nebi někdo jiný věděl jak na to, tak by bylo vše rychlý :-)

02.08.2007, 19:23 |
Zip no nevím zda bych jim svěřil auto. Hlavně mě udivilo jak dělali koberec v kufru
no to jo a šroubovákem jak rejpaly v té palubce, no nevím nevím, určitě tam něco muselo být vidět. Podle mě to určitě nedělaly 40min, řekl bych celý den. Jinak dávat nový repro a netahat nové kabely? A poslechový test byl taky good!!!
no, tak to bylo něco ... tam bych si to auto asi ani nenechal umýt ... ještě, že si tohle všechno umím udělat sám.

02.08.2007, 21:54 |
burak no urazil bych jim ruce kdyz sem videl jak strikaj lepidlo na zesilovac a reprak pokud ja vim tak koberec se vzdy potahuje pred usazenim repro a zesiku to bych brecel

02.08.2007, 21:56 |
burak jo a jeste bych se nasmal kdyby jak tam do toho koberce sel tema nuzkkama aby to prostrihl u toho subwoofru tak kdyby mu to ujelo a prorazil ten subac
Chlapi!
Dneska po te co jsem toto videjo zhledl,tak jsem do te firmy volal a ptal se na nejake info,protoze tohle auti mam a resim problem co a jak s tim vymyslet. Uz ty auta delali tri a tohle urco netrvalo 40min!:-) Delali to 7tydnu,protoze se cekalo na TV az dojedou a kdy budou mit cas tocit. Jinak cca 5dnu takova montaz.Problem je,ze tohle auto ma pekne na pikacu sound a predelat je docela mazec!Plus to,ze vymena radia temer nehrozi-pokud neozelis,ze ti nebude fungovat pres I Drive! A pokud chces dat jiny radio,tak se musi zalaminovat do toho tunelu a nebo hledat jinou variantu-jako je treba umisteni v supliku.A to uz zalezi jak je kdo narocny?Jinak ty Hi endovy repra me taky zarazily,ze je nechali hrat na origo radio!Ale rikal,ze mi muze zajistit poslech jaky je vysledek-pry je to gut,ale myslim,ze to byli vyhozeny love! Jinak ty vyhybky dali kam sli.Kam by jste je dali vy,kdyz neni kam???Takze neco resili jak se dalo a neco mohli resit lip! Ale uplni amateri to zas nebudou!:-)
Viktore: podle toho co jsem videl na videu a domontaz vsech dilu mi beham mraz po zadech. To jako nemysleli vazne ze tohle ukazuji v TV, jako vysledek celekm slusny ale provadena prace totalni prasecina. Jako strikat lepidlo kolem basaku a zesiku je teda svinstvo, stacilo potahnout mdf mimo auto a hlavne bey komponentu a ten kabel co trhali s airbagu ve dverich tak to bych je asi flaknul pres ruce. To co predvadeli se sroubovakama u stredoveho panelu radsi ani zminovat nebudu. No proste jde videt ze se porad jeste najde spousta lidi co se ridi slovy "co nejde nasilim pujde jeste vetsim nasilim" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03.08.2007, 00:34 |
Ivouš podle mych informaci je to hodne o penezich,layout a odvedena prace jsou zavisle na investici a investorovi. Nutno priznat, ze nektere pasaze jsou skutecne zvlastni, ale to je vec nazoru. Switchovat vyhybky s prdeli ve wooferu nebo s nohama na hlavovych operkach prednich sedadel bych nechtel, jinak bych se toho ale v zasade nebal. Lokalizace resp. smerovani stredovyskace je nestastne, tim spis, ze to manual vyslovene nedoporucuje vzhledem k charakteru vyzarovani off axis v horizontalni a vertikalni ose. Vrx vs MLK bych se taky nebal, ovsem ne v tomhle schematu, ten 6tikanal mel byt Direct a zapojeni tri-wiring. Jako altzernativu jsem MLK3 mel zapojeny ńa bi-wiring na dvou Ex 2.250 a bylo to super. Woofer je v teto pozici velmi zranitelny a mustek 5+6k bude malo, Rear fill bych zcela vyřadil.Vehicle hub a spol by tomu urcite slusel, ale zase bych se vartil na zacatek, je to o penezich. Slyset jsem to neslysel, osobne bych to, zejmena z vlastnich zkusenosti se vsemi komponentami, poskladal rozhodne jinak, ale to neni v tomto pripade naprosto relevantni
Honzo: jasna! Asi urcite bych jim auto nesveril,ale mozna s tema sroubovakama jen tak strasili a vysledne to zvladli.:-) I kdyz semi zdalo,ze takove auto nemeli jeste nikdy rozdelany!Prece jen si nemuzou dovolit dojebat palubovku atd,tak aby majitel prisel a zjistil,ze ma z toho jehelnicek!:-o To lepidlo to byl ale masakr!!!
Ale az to pobezi v sobotu na prime,tak to bude tak pekne sestrihany,ze ty prasarny nebudou videt!:-)

03.08.2007, 01:18 |
Shr3k STITCH: "Plus to,ze vymena radia temer nehrozi-pokud neozelis,ze ti nebude fungovat pres I Drive!": Jak píšu, použít nějaký procesor na re-ekvalizaci, nejlépe samovyměřovací, jelikož tovární systémy (pokud jsou jen trochu dražší) zhusta používají ekvalizaci na míru použitým komponentům. Po každé jejich výměně nastane problém s RTA křivkou ve tvaru U vpředu a obrácený U vzadu.
Ivouš: Když má někdo na 3way set Mille, 12-15000 za procesor ho nevytrhne. Navíc bych při tomto zapojení ušetřil 50 klacků na Mille a šel od běžného HSK 165.3, přes Focal K3P až zhruba do úrovně 3w DLS Iridium. Nic víc nemá při daném základu cenu.

03.08.2007, 22:41 |
Ivouš | Upraveno: 2007-08-03 22:42:30
Shr3k: moznosti je sposuta, ale myslim ze sme se shodli. Osobně bych dal přednost 2pasmu v aktivu + woofer, jako alternativu DSP pak dokoupit zepar modulu do 6.420 a legrace v garazi pri nastaveni bych si uzival aspon mesic :-)
suhlasim, z takym umiestnenim stredakov su to vyhodene prachy. 3p.je predsa od toho aby boli detaili vytiahnute do urovne usi nie? a pokial je to odborna firma ktora k takymtom veciam ma vstah tak v prvom rade mali maitelovi poradit ake komponenty su vhodne a v akom zapojeni+vysvetlit ze ak nechce davat stred hore tak radsej dat dvojpasmo. a celkovo to uchytenie stredobasu ma trocha zaraza-na tapacir? neviem ako to hra ale podla toho co som vydel tak slusne umiestnene Focal K2P by tomu natrhli rit. a myslim ze peniaze tiez nahrali az tak velku rolu . ked ma niekto nove BMW 5 a je ochotny investovat zhruba 60000tis. do komp tak dat tam napr mielle basak a samotny ziosik na wofer nebude az taky problem. v kazdom pripade je to spatna reklama pre Audison,ak to bude niekto pocuvat ,tak ho ta referencna trieda moc nenadchne. V zaujme dovozcu komponentov by malo byt nejakym sposobom zaskolit predajcov,alebo ide vzdy len o prachy? Ved ak sa ten zvuk nevyrovna konkurencii(vdaka montaznym strediskam) tak kto dalsi ich bude kupovat? mne to pripada ako antireklama, Za vela penazi malo muziky! TRochu mi to pripomina Rachot ty tiez montuju berylliove 3P obdobnym sposobom. stred a stredobas spolu do jednej ozvucnice a hlavne co najbizsie k sebe:-)

04.08.2007, 13:45 |
Shr3k | Upraveno: 2007-08-04 13:46:59
Tak jsem právě shlédnul finální "reprtáž" a honit HX380D na 5+6 kanál VRx je fakt mazec. :-) V té souvislosti mě pobavila hláška, že oboje dělá stejný koncern, tak by to mělo ladit...
Stříkání lepidla v kufru ale vede. :o)
A nepodařilo se připojit iPod, hmm, pane jo, složitá věc koupit Dension GATEWAY 500...
oni tam natacali ako sa to nema robit :DDD

05.08.2007, 01:26 |
MatoL Shr3k: ake je to BMW rocnik? Lebo gateway 500 nie je kompatibilny so vsetkymi e60

05.08.2007, 14:56 |
Shr3k Co já vím, GW 500 je kompatibilní s těmi, co mají sběrnici MOST. Pro starší slouží Icelink Plus coby klasický emulátor CD changeru s analogovým přenosem.

05.08.2007, 15:03 |
Shr3k MatoL: Případně ještě iPAC-BMW od PAC Audio - mám od nich programovatelný univerzální interface na volant (vše přes dráty, žádné IR) a funguje parádně.

05.08.2007, 19:03 |
MatoL iPAC-BMW uz vobec nie, to je pre auta bez MOST
od Pac audio bereme dost veci, hlavne OS3-bose a SWI-PS ale mame s nimi trochu problemi
co sa tyka BMW a gateway500:
- Please NOTICE! BMW E60/E61/E63/E64 i-Drive M-ASK and E65/66 before production 03/2005:
!not compatible!!

06.08.2007, 10:42 |
Shr3k MatoL: Však ti píšu, že GW je pro BMW s MOSTem a ostatní adaptéry jsou pro BMW bez MOSTu.

06.08.2007, 10:49 |
MatoL asi ma nechapes, vsetky E60 maju MOST, ale nie so vsetkymi GW500 pracuje, to je cele