
Navštíveno 2452x


08.08.2007, 00:49 |
Lu82 Zdarec lidi, mam dotaz jelikož se mi nezda jak ma kamoš v autě zapojenej kapacitor (Ja osobně si myslim ze tak jak ho ma zapojenej tam nema zadnej smysl)
Popis zapojeni:
Takže jeden rozvodny blok do něj jde hlavni stava od baterky, zbloku jde kabel na kapacitor (a ted pozor) s kapacitoru uz nema tazenej zadnej kabel ale štavu na zesik taha z dalsiho vystupu na rozvodnem bloku totez zapojeni ma na druhem rozvodnem bloku akorat stim ze je kostrici.
Zajimalo by me nazor zdejsich odborniku zdali to tak muze byt zapojene nebo ne

08.08.2007, 08:30 |
Zdenek (A)
muze...... uplne v pohode......
Jen asi budou zbytečně dlouhé kabely. A nevím, jak je to v takovém případě s pojistkama na ten kabel od rozvodného bloku k zesilovači (pokud je jiný prúměr kabelu k rozvodnému bloku).

08.08.2007, 12:35 |
Zdenek (A)
Delka kabelu je samozrejme rozhodujici kriterium. Dokazu ti vymyslet rozlozeni komponent, kdy uvedene reseni povede na kratsi kabely, nez kdyby vedl kabel blok->kapik->zesik. Vse zalezi na prostorovem usporadani komponent.
Co se tyka pojistek, tak na tom neni nic magickeho. Pro soutez EMMA samozrejme plati, ze pri zmene prurezu se musi kabel jistit v miste zmeny. Samozrejme jen pokud se zmensi prurez a pojistka na hlavnim napajecim kabelu je prilis silna pro ten tenci kabel. Takze pokud ke kapiku od bloku povede stejne tlustej nebo dokonce tlustejsi kabel nez do bloku od baterky, tak neni duvod ho jistit. Totez plati pro zesilovac. Vede-li do zesiku stejne tlustej kabel jako je kabel od baterky do bloku (nebo tlustejsi samozrejme), tak neni co jistit.