Navštíveno 1224x

23.08.2007, 10:08 |
Rade Ahoj,jsem úplný laik co se týče sestav.Chci si pořídit muziku do mé HONDY CIVIC.Mám 2 starší třípasmové repro MAGNÁT LS 693 a nevím co všechno si mám ještě dokoupit??
Kufr od civica je maly,proto nemuzu mit tubu ani box,chci to vsechno narvat do plata,ale nevim co vse potřebuju k těm třípásmovým MAGNÁTŮM.
Díky moc za rady..
No pokud chces basak do plata tak sub na to delany a to takzvany Free air no a samozrejme vhodny zesilovac a kabely.

23.08.2007, 10:38 |
Smrada (M)
Pokud chces freeair basak, pocitej, ze to vetsinou neni to prave orechove. Take je potreba rici, kolik penez do toho hodlas investovat. Predpokladam ze ovaly mas v plate, takze Ti chybi predni repraky. Muzes udelat instalaci s prednimy a ovaly hnane zesilovacem v radiu a woofer (at uz freeair nebo box) hnanej zesilovacem. Nebo to honit vsechno zesikama, coz je drazsi varianta a to at uz jednim 5ti kanalem nebo 4 kanalem a monoblokem. Jeste je stredni varianta. Predni a woofer 4kanalem a zadni radiem. Dale. Kolik ma Tvoje radio vystupu na zesilovac? Je toho pomerne hodne
Jassny nikdy to nezahraje jako v boxu!!!!

23.08.2007, 11:18 |
Rade Můžu dát tenhle basak do plata?? Nebo doporučíte jiny v přibližné ceně??
[ Link ]
Ja si myslim ze jo!A uz sem ho videl v plate viz obrazek!Je to prace Fancarhifiho a repraduktory jsou od Lighting audia!Muzu doporucit!

jé tyhle lightingy mam v autě taky a musímříst že za ty love hrají nádherně, ale ja asobně bych radši něž free air basák buď ty peníze přidal do astatních komponentů a nebo dat do kufru malej basášek připojenej na terminál a tak ho není případně problém oddělat během pár sekund...