
Navštíveno 1877x


22.09.2007, 21:36 |
ivls poslední dobou se mi nezdál zvuk mého sw - JL10w6v2D4, který je na DLS A6 ce
dnes jsme s kamarádem ladili a poslouchali a došli k závěru, že bude něco s A6 kou - hraje jakoby tam bylo málo výkonu, membrána se pohybuje tam a nazpět, jakoby bez kontroly
kamarád říkal , že měl kdysi to samé se zánovní A6 kou a tu mu vyměnili v záruční době-od té doby v pohodě
máte někdo podobné zkušenosti, nebo jste se někdo s tímto setkal??

22.09.2007, 23:41 |
Ricci Ten kamarat bol urcite TomasSI, ten mal ten isty problem, dokonca ten zosik aj vynechaval...

23.09.2007, 12:43 |
hoff Kontrola vsech napajecich kabelu byla, jestli neni neco uvolnene? A zkusit jinej zes?

23.09.2007, 12:49 |
Ivouš nevím, jestli si to představuju dobře,co píšeš, ale před pár lety se mi podobně choval SW Emphaser na zesiku Hertz a problém byl v ukostření zesilovače
pokud se ti zda ze nefunguje dumping efekt nebo ze to hraje nejak divne, dej to do nejakeho servisu, tam maji kvalitni osciloskopy nato aby poznaly zavadu
ja som mal ako pise Ivls to same a mislim ze Gigo mal podobny problem z DLC RA 20. ziaden problem v instalacii nieje. Paradox je ten ze ked po mojej reklamacii v DLS Sweden prisiel naspat tak ich stanovisko bolo ze po tyzdni hrania pri plnej zatazi zosilovac neukazal ziaden nedostatok a je plne v poriadku. asi po mesiaci opetovneho hrania sa popisovana zavada zacala opat objavovat. predajca bol seriozny a vymenil mi zosik za iny upne novy. tiez A6 od tej doby mam pokoj.Ale tiez by som rad vedel pricinu

09.11.2007, 18:50 |
ivls tak už tedy nevím
postupem času a zkoušením bylo vyloučeno, že by byla závada, jak v zesilovači, tak v sw, tak v radiu
když jsem toto napojil mimo moje auto, tak to hrálo, jak má - jak to je zapojeno v autě, tak špatný - přední 3pásmo hraje v pořádku a sw, jak kdyby na desetinu výkonu
asi něco v napájení, ale kde? - už jsem všechno prolezl
plus i minus jde dozadu do rozvodných bloku přes pojisky
hlavní napájení radia jde od baterky přes konvertor - konvertor a radiu propujeno origo svazkem od výrobce radia
jinak signály jsem taky zkoušel jiný
proč mimo auto hraje a v autě ne
napadá vás něco??

09.11.2007, 19:08 |
aTTim Zkoušels během provozu měřit napětí na svorkách zesilovače ? Případně ho porovnat s napětím na druhém zesilovači. Připadá mi to jako problém v napájení, ukostření, teoreticky i v signálové cestě. Pokud ten zesík jinde funguje v pohodě, nevím, co jiného by to mohlo být.

09.11.2007, 19:29 |
ivls to aTTim zítra zkusím - nezkoušel
jen jsem zkoušel měřit při hraní na beterce, jestli tam není nějaký výkyv
zkoušel jsem ale zesik napojit na krátké babely k baterce a taky nic :o)
ještě zkusím zítra proměřit origo kabel mezi radiem a konvertorem jestli se něco někde nežvejklo, ale myslím, že to asi ne - ale zkusím - dnes jsem jen zkontroloval konektor, jestli se neuvolnil nějakej pin

09.11.2007, 19:34 |
Ricci Problem bude v zosiku, nebolo by to prvykrat...

09.11.2007, 19:59 |
ivls to Ricci
myslím, že ne - zkoušel jsem i jiný zesik v autě - ne tedy identicky a taky nic
jinak ve dvou případech jiného zapojení hrál bezchybně
byl také řádně proměřen

09.11.2007, 20:34 |
Ricci A nebude to v tom, ze ten SW z kufra nepocujes? Hod si ho dopredu na zem:-)

09.11.2007, 20:52 |
ivls to Ricci podle smajlíka to beru, jako ironickou připomínku
jinak opravdu uvítám každý nápad