Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Jdu se ztrapnit :)

o Navštíveno 1841x o
o 28.10.2007, 21:32 | DaveX
Hoši jak to tady čtu co všechno máte, jaké SW, jaké zesilovače,tak vám závidím a chci vám ukázat co mám v autě já :D stydím se za to, ale je mi 19, studuju a nemám prachy :D (určitě mnozí ví o čem mluvím) stálo mně to 1000 Kč tak se pokochejte a zasmějte..Ale musím podotknout jednu věc!!! Nehraje to špatně :D

foto k příspěvku  od DaveX

o 28.10.2007, 21:38 | Yawor
vůbec nejde o ztrapnění. Kdybys viděl, čeho všecho jsme tu byli majiteli a co všchno fungovalo jako "první hudba"....
Důležítá je ta posedlost ;o)
o 28.10.2007, 21:39 | mishan
celkem pěkný kufr v autě :-))))))) takový prostorný a polštářek :-))))))
o 28.10.2007, 21:42 | DaveX
To je peřinka :D jsem z teplého kraje tak to je jen takový hadr :D
o 28.10.2007, 21:50 | Collin
Každý přece nějak začínal. Za chvílu budeš kupovat dražší a dražší...
o 28.10.2007, 21:56 | Akordýsek
Jako všichni nejde o to co tam máš ale jak seš do toho zabranej..On TUS je svině...:-)Já třeba začínal na malém basáku za snad 350kč a takovém zesilovaču že bys ho dal do kapsy...Napiš co to je za..ten zes nevypadá tak šíleně a ta bedna taky ne..
o 28.10.2007, 22:02 | DaveX
to je tzv. NONAME xD prodal mi to kámoš,je profesionální DJ tak věřím tomu že to není zas tak špatné.. pro začátek :)
o 28.10.2007, 22:30 | mr.brain