Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > napájecí kabely

 o Navštíveno 2499x o
o 13.11.2007, 20:16 | Petr UL
Který prodejce by byl ochotný poslat na dobírku napájecí kabely?


o 13.11.2007, 22:12 | doronel
není problém - [ Link ]
o 13.11.2007, 22:50 | Collin
Myslím že všichni stačí si vybrat. :-))
o 14.11.2007, 07:52 | Rajdlos
mam jete 70qmm od DIETZ 5+5m kdybys chtel :o) dobirka neni problem
o 14.11.2007, 10:21 | Petr UL
harry: nevidím v nabídce 20mm, potřeboval bych + i - a ještě 50mm + , pokud to půjde tak upřesním rozměry, zatím díky
o 14.11.2007, 10:36 | m.j.
Nejsem prodejce, ale mám 50ku Audiobahn za 330,-/m

foto k příspěvku  od m.j.

o 14.11.2007, 12:42 | Petr UL
Takže potřeboval bych 3m 50mm2 červený, 3m 20mm2 červený, 6m 20mm2 černý a 1x kostřící oko na 20mm2 kabel, nejraději vše najednou.
o 14.11.2007, 14:52 | johanik
blbej dotaz, ale proc budes tahat kostru mensi, nez plusak ?
o 14.11.2007, 17:37 | Petr UL
johanik: 50 je hlavní přívod, 20 je od dist. bloku k zesil, a možná bude 20ka i na kostry baterek, prý to stačí.
o 14.11.2007, 18:13 | johanik
plus i minus bys mel mit stejny prurez
o 14.11.2007, 18:16 | Pavel 528
no pokud nepovedes stejnym prurezem,tak nema cenu tahat 50ku..o))kdyz kostrici bude 20ka..o))))
o 14.11.2007, 18:17 | vinzek fa
Petr UL vsecky draty stejny jinak se na hudbu vyser ta kostra je srdce plusu
o 14.11.2007, 18:19 | Petr UL
plusy a minusy od RB k zesilovačům a jejich kostry zpět na bat budou stejné (20mm) , baterky mají plus 50mm a nevím jestli se musí i 50mm kostřit, jestli nestačí 20mm, nejsem odborník a nechám si poradit.
o 14.11.2007, 18:38 | johanik
URcite vsude stejnou kabelaz, jak rika Vinzek, potrebujes jak plus, tak i minus samozrejme, jen to minus nemusis tahat treba cely od baterky, ale prikostrit vepredu u baterky apak vzit kostru nekde vzadu, cestou se o to postara karoserie :-)
o 14.11.2007, 18:47 | mr.brain
chtel bych se zeptat,to pridavne ukostreni baterky bych mel pridelat ke stavajicimu ukostreni nebo to mohu pridelat nekam jinam?
o 14.11.2007, 18:59 | Deaf.as.a.post
Ja bych se chtel zeptat proc, kdyz se dava plusovy napajeci kabel 50qmm tak proc se ma davat na kostru k baterce taky 50qmm? Kdyz dozadu k zesum je to asi 5metru, zatimco od minus polu baterky na kostru tak 40 cm, nestaci na tak kratkou vzdalenost treba 35qmm??
o 14.11.2007, 19:19 | Lucass
Kdyz to budes kostrit takhle, tak staci, jde o to kdyz jsou oba od baterky.
o 14.11.2007, 19:20 | Goldies
nestaci... Zjednodusene, kolik si z baterky beres tolik tam aji musis dat :-)
o 14.11.2007, 19:26 | Deaf.as.a.post
Goldies: [ Link ] a proc teda v teto tabulce staci na napr. na 150 A "prutok" v delce do 1 metru 18 qmm kabel a na delku 5 metru 50 qmm kabel?
o 14.11.2007, 19:41 | Goldies
To je jednoduchy, ty sice u minusu vidis jen tech 40 cm, ale uvedom si, ze znova kostris zesilovace v kufru a vzdalenost od kostry baterky ke kostre zesilovace je kolik? :-)

Zase zjednodusne: Cela karoserie auta je vlastne pokracovani minusoveho kabelu :-)
o 14.11.2007, 19:55 | Deaf.as.a.post
Ja obecne elektro moc nerozumim, ale podle me ty plechy a obecne cokoli masivniho ocelovyho nebo jak to nazvat asi prenese mnohonasobne vic proudu nez kabel, nebo ne?
o 14.11.2007, 19:58 | johanik
TO mas sice pravdu, ale Goldies ti to uz napsal. Ty sice tahas + kabel od baterky primo do zesu, minus kabel ukostris treba v kufru 5é cm, to je OK. Ale taky musis dostat preci ten minus za baterky na kostru auta stejnym prurezem, takze staci u baterky cca 20 cm minusu taky 50ky na kostru a pak vzadu kousek od nejake kostry do zesiku.
o 14.11.2007, 20:09 | Petr UL
Tak jo, nechám si poradit a ukostřím to padesátkou, jen kdyby mi někdo potvrdil že kabely má nebo sežene a pošle, zítra bych třeba zavolal a upřesnil objednávku, díky.

vinzek fa: na hudbu se nevyseru, je to moje srdce :)
o 14.11.2007, 20:36 | Goldies
ja elektro vubec nerozumim ale mam selskej rozum a uz se v auto hifi nejakej ten patek pohybuju, tak mi ver :-)
o 14.11.2007, 21:59 | Lucass | Upraveno: 2007-11-14 22:01:38
Jsem te pochopil spatne bude stacit kdyz od baterky natahnes 50ku "+" a potom z baterky prokostris "-" na kasty treba 35 a v kufru to zase vezmes z kastel 35kou - takhle to staci ;)

A z kastle vzdycky poradne odrit barvu az na plech.
o 14.11.2007, 23:49 | Deaf.as.a.post
moje uvaha je takova, ze do te baterky se dostane stejne jako si vezmu, ale pres kabel, ktery ma mensi prurez a kterej je nejmin desetkrát kratsi nez plusovej napajeci a z poznatku ze cim je kabel kratsi tim vice prenese: Kdyz z baterky tece proud (treba 150 A) 50qmm kabelem do zesu, zes je ukostren opet 50 qmm kabelem, pak "se proud vraci" pres karoserii na minus pol baterie, tak pres to kratky spojeni karoserie-minus pol baterky - treba 35qmm na delce treba 40 cm prece propusti stejnej proud jako ta 50qmm plusova co vede 5 metru dozadu, ne???
Chtel bych slyset proc by nemohlo fungovat prenaset treba tech mych vymyslenych 150 A na 40 centimetrech pres 35qmm kabel na minus pol baterky:-)
o 14.11.2007, 23:55 | Goldies
nemuze to fungovat.

Porad tvrdim, kolik beres tolik musis dat. Proto je zbytecny tahat 50ku, kdyz kostris 35ku...

Kastle je vlastne prodlouzeni kostriciho kabelu, proto musis kostrit stejne jako beres.

Ja mam kostreny primo od baterky proto to neresim :-)
o 15.11.2007, 00:00 | Deaf.as.a.post
a ja zas tvrdim ze kolik vezmes, tolik vratis, ale kratsim kabelem :-) jenze ta kastle ma propustnost jako mama od telete.
Ja to taky neresim, mam 50qmm napajeci, to samy na kostru a to samy z baterky na kostru, ale proste me to napadlo
o 15.11.2007, 00:03 | Goldies
ja to mam tahany naprimo od baterky to minus...

Nic, asi pockame na nekoho kdo tomu rozumi a rozhodne kdo ma pravdu :-)
o 15.11.2007, 00:06 | Deaf.as.a.post
tak jasny od zesu primo na minus baterky je to idealni, ja bych na dalsi 50qmm kabel potreboval asi rozsirit auto :-)
o 15.11.2007, 09:38 | Petr UL
Tak já upřesním moji instalaci, ze start. bat plus 50mm na příd. bat. v kufru, z této bat. plus 50mm do rozv. bloku, z toho 3x 20mm plus na zesilovače, z nich 3x 20mm minus přímo na minus pol příd. baterky. Jde mi jen o průřez kabelu pro ukostření obou baterek na kastli v délce cca 50cm, tak můžete pokračovat v diskuzi :)
o 15.11.2007, 10:03 | johanik
Vzdyt uz to tady bylo napsano X krat, to same co plus, to same i minus, takze jestli mas hlavni kabel 50 plus, tak kostru taky 50 minus
o 15.11.2007, 10:17 | macino,:)
Petr Ul: Máš mejl.
o 15.11.2007, 10:31 | Petr UL
macino: zatím nic nedorazilo
o 15.11.2007, 12:55 | Goldies
Deaf.as.a.post : Ha ha :-) Ja ma tahany od baterky 2x plus 25ku a 2x minus 25ku :-D
o 15.11.2007, 18:12 | Petr UL
objednáno u harryho, končím debatu :)
o 16.11.2007, 14:40 | Conan
Jenomže Petr UL má na "vstupu" do každýho zesilovače 20tku (+) a né 50tku (+) (ta jde do rozvodnýho bloku), takže od každého zesilovače stačí 20tka (-) na kostru (do stejného místa).
Od autobaterie na kostru ale musí bejt 50tka (-).
o 16.11.2007, 15:07 | alfik
Deaf.as.a.post ma v tomto totalnu pravdu ked je minus len od baterky na kostru kratkym kablom tak nemusi byt taky prierez ako plus tahane az dozadu k autu.a ako uz povedal kostra auta dokaze preniest viac pudu ako ten 50qmm kabel dolezitejsie su pevne spoje a minimalny prechodovy odpor cize kvalitne spoje.a take reci ze sice nejsom elektrikar ale selskej rozum a vole rozumim sa do autohifi tak to musi byt rovnake si nechajte.skuste nastudovat ohmov zakon a pochopite.a ja som elektrikar tak viem o com hovorim.si len zoberte akym prierezom vam to ide cez poistku cize ked ma poistka taku malu plochu tak cely kabel 50qmm je zbytocny?co na toto tvoj selsky rozum?
o 18.11.2007, 12:11 | Deaf.as.a.post | Upraveno: 2007-11-18 12:12:24
alfik: taky si myslim ze zakladem je minimalizovat prechodovy odpor

rad bych se dozvedel dalsi nazory na moji uvahu a alfikuv prispevek
o 28.11.2007, 07:08 | RadekFM
af.as.a.post i alfik ma pravdu. Sice tady par autohifiku tvrdi opak, ale jak sami priznavaj, tak elektrice moc nerozumi a veri tomu co jim poradili ostatni, kteri mimochodem dosli ke stejne "pravde" podobnym zpusobem. Zvlast odvazne tvrzeni, ze to "nemuze fungovat" od Goldiese me pobavilo. Pojd se vsadit ze muze :-)
Klidne ti to vysvetlim. Dejme tomu, ze potrebujes prenest 150A. Aby to kabel prenesl bez zahrivani, musi byt min. nejakych 20qmm. Tech 50qmm na 5m tam das kvuli tomu, abys snizil ubytek napeti na dlouhem vodici na prijatelnou uroven. Tim ze das do okruhu kratky kus 20qmm kabelu, jen nepatrne zvysis celkovy odpor celeho obvodu, ale nebude to zadne "uzke hrdlo" prez ktere by tech 150A snad neproteklo. Takze kdyz pridam neco na proud, ktery si vezmou spotrebice v aute, bude ta 35ka 100% stacit. On obcas selskej rozum na elektriku nestaci.
Jina vec uz je , ze kdyz uz delam vsechno 50kou, tak ji dam i na minus propojku a nebudu to resit. Ale pokud je treba v zesiku terminal jen na 25qmm, tak neni zadnej problem, ze od nej povede kus ktratky 25ky ke kostre, nebo k terminalu.
o 28.11.2007, 12:26 | Goldies
vzdyt sem rikal, ze si to necham vysvetlit od povolanejsich...

Akorat to proste porad radeji budu kostrit radeji tak jak sem psal :-) I kdyz u me to neni nutny, bo mam tahany i plus i minus...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3927 sekund.