Navštíveno 2426x

Jaké jsou možnosti na výrobu zadního plata do felicie. Musí to být MDF nebo ne? Budou v ní ovály.
Já jsem to měl normálně z dřevotřísky, myslím že žádnej rozdíl nepoznáš pokud to nebude MDF.

02.12.2007, 21:12 |
DaveX mi kámoš řekl že na hudbu je nejlepší MASIV.. Ale masiv je docela drahý a že nejvíc ho napodobí překližka. Nejsem odborník tak nevím co je na tom pravdy :)
mdf nebo drevotriska.. myslim ze to je jedno. spis bych resil jak to udelat, kdyz je to tak debilne prolisovane...

03.12.2007, 10:38 |
DaveX Jo jo, můžeš to tam dát jen na tu rovnou část tu MDF.. PAk tam je ta zasraná šikmina :) zkus Vyhledávač myslím že se to tu už řešilo..
Robil mi to jeden stolár, v tom ohybe je to nejak zlepené. Ale či tam robil aj nejaké drážky aby to do seba pasovalo tak to neviem. Ale dobrý stolár nebude mať problém.
mdf ma ze všech tu jmenovanych materyalu nejvyžší hustotu..a jak tu již řek a prakticky ukazal scscar tak šikovnej stolař uděla všecko

03.12.2007, 22:51 |
SIS
já sem si udělal to platíčko krátky jenom čistě po tu šikminu...

04.12.2007, 11:40 |
DaveX deywis, jo to je taky volba, ale potom ti jde do kufriku tak pekne videt :) ale pokud to auto nestavis nekde na sidlisti v Ostrave nebo podobne tak to je v klidu :)
tyo,ale zas tak hafo tam není vidět... tu díru budu řešit tak že se to překryje látkou.. :)
to by asi ani nebyl problem vyrobit...sehnat nejakou pasovinu (tenkou - treba hlinik) a ty dva kusy k sobe chytit tim pasem a pak ty drazky zatmelit...(treba tmelem na parkety nebo drevo - prodava se v kartusich jako treba silikon nebo akrylat,,,)

04.12.2007, 18:59 |
doronel | Upraveno: 2007-12-04 19:00:49
tady je jedna fotka našeho plata - doronel.
[ Link ] é
Někde mám fota se zabudovanýma reprama - musím hledat :-(
harry: Jaká je cena? kolem 1000,-?

04.12.2007, 22:54 |
DaveX
DaveX: jo to vím ale tam vypadaj všecky stejně.

05.12.2007, 21:27 |