Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > dotaz na basreflexx

 o Navštíveno 1181x o
o 08.01.2008, 01:57 | grebec
jaký je rozdíl mezi zaobleným a nezaobleným basreflexovým nátrubkem popřípadě u které strany je zaoblení důležitější???já mám tento br [ Link ]


o 08.01.2008, 02:04 | grebec
sorry bassreflex
o 08.01.2008, 08:09 | Majk-fox
Zaoblenej nátrubek ti potlačuje nežádoucí vzduchové vlny tudíž pazvuky,které se vytvářejí při výtlaku membrány bassreflexovým nátrubkem, který není zaoblenej.. Takže doporučuju použít nátrubek zaoblený z obou stran.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.334 sekund.