Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Jak zapojit aktiv na 4ch zesilovači?

 o Navštíveno 1468x o
o 21.02.2008, 14:53 | Tuner#2
Jsou dvě varianty, která bude u tohodle zesíku lepší? [ Link ]

1. L a P výšku na 1 a 2 kanál a L a P středobass na 3 a 4 kanál

2. L výšku a L středobass na 1 a 2 kanál a P výšku a P středobass na 3 a 4 kanál

Zesilovač má dva zdroje a je otázka zda kůli rušení má moje úvaha smysl. Je tu někdo, kdo dle zapojení poradí?


o 21.02.2008, 15:08 | Escudo
jednoznačně 1. - už jenom kvůli zapojení cinchů, gainu atp. 2. bys musel křížit cinche a navíc pokud bys hnul s gain, tak by ti hrála každá půlka jinak
o 21.02.2008, 15:20 | Tuner#2
Escudo: No vidíš, já to bral z pohledu možného rušení L a P kanálu uvnitř zesilovače a na tohle jsem nepomyslel. máš pravdu, takže další diskuze je bezpředměntná. Díky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3577 sekund.