Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Instalace Felicia?

o Navštíveno 2040x o
o 03.03.2008, 08:54 | camron
Ahoj,

rád bych se obrátil na Vás, na odborníky, s prosbou o radu s instalací. Jelikož jsem v tom opravdu amatér a vůbec nic mi neříkají pojmy jako 2kanál, 4, 5 kanál, monoblok, atd., takže trochu tápu.

Chtěl bych nějakou instalaci do Felicie hatch. Představa jsou kompa v předních dveřích (asi 165mm), asi ovály do plata (MDF?) a sub do kufru. Nic víc. Ale tápu s tím, jaký k tomu použít zesilovač a jaké rádio (kolik RCA, atd.). Poradíte?

o 03.03.2008, 09:00 | Smrada (M)
Zkus nejdrive trochu pohledat zde na foru
o 03.03.2008, 09:03 | Frenkie
poradit zde neni problem, ale napis co poslouchas, kolik do toho chces asi dat a co od toho tak cekas
o 03.03.2008, 09:11 | camron
2 Smrada:
Já jsem to samozřejmě nejprve prošel, ale každý řeší jestli repro X nebo Y, kolik tappajomatu, kolik toho a toho, jaké doorboardy, ale ucelená informace nikde, tak proto se právě ptám.

2 Frenkie:
Tak právě, že bych potřeboval něco univerzálního. Někdy si poslechnu DNB, někdy PSH, někdy Rammstein a někdy si v 8 pustím Impuls...:)
o 03.03.2008, 09:32 | Mááša
Zkus napsat alespoň kolik chceš investovat a podle toho se může dělat nabídka... ;-)
o 03.03.2008, 10:44 | Luke-Jeep