Nedávno jsem sem dal tento dotaz:
[ Link ] nakonec to dopadlo tak,že zatím v autě zůstane u motoru původní bateria 74Ah, od ní povede 50qmm kabel do kufru do 2.autobaterie (nějaká starší 44 či 50Ah prozatím)a z baterie v kufru povede 35qmm kabel do zesilovače.
pár otázek:
1.
Mám stávající kapacitor 1F vyhodit a nebo ho nechat umístěný mezi baterií v kufru a zesilovačem?
2.
Baterii ukostřím v kufru, pokud tam nezůstane kapacitor, tak mám zesilovač ukostřit na baterii či ho také ukostřit zvlášť? Kdyby tam kapacitor zůstal,tak ho ukostřit na baterii nebo zvlášť?
3.
K autobaterii v motorovém prostoru dám 150A pojistku. Musím další pojistku umístit mezi autobaterii v kufru a zesilovač? I když kabel bude cca 30cm dlouhý?
4.
Platí to samé jako u kapacitoru a musí být mezi baterii v kufru a zesilovačem napajecí kabel do 30cm?
Možná nakonec do kufru 2.baterii dávat nebudu. Ještě vyzkouším jak se bude chovat napětí na silnějších kabelech a s nově ukostřenou baterií. Ale i tak se budu za Vaše radi moc rád.