Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Další otázky ohledně instalace

 o Navštíveno 1324x o
o 10.03.2008, 19:30 | M.a.R.i
Nedávno jsem sem dal tento dotaz: [ Link ]
nakonec to dopadlo tak,že zatím v autě zůstane u motoru původní bateria 74Ah, od ní povede 50qmm kabel do kufru do 2.autobaterie (nějaká starší 44 či 50Ah prozatím)a z baterie v kufru povede 35qmm kabel do zesilovače.

pár otázek:
1.
Mám stávající kapacitor 1F vyhodit a nebo ho nechat umístěný mezi baterií v kufru a zesilovačem?
2.
Baterii ukostřím v kufru, pokud tam nezůstane kapacitor, tak mám zesilovač ukostřit na baterii či ho také ukostřit zvlášť? Kdyby tam kapacitor zůstal,tak ho ukostřit na baterii nebo zvlášť?
3.
K autobaterii v motorovém prostoru dám 150A pojistku. Musím další pojistku umístit mezi autobaterii v kufru a zesilovač? I když kabel bude cca 30cm dlouhý?
4.
Platí to samé jako u kapacitoru a musí být mezi baterii v kufru a zesilovačem napajecí kabel do 30cm?

Možná nakonec do kufru 2.baterii dávat nebudu. Ještě vyzkouším jak se bude chovat napětí na silnějších kabelech a s nově ukostřenou baterií. Ale i tak se budu za Vaše radi moc rád.


o 10.03.2008, 19:39 | Frenkie
tak za prve obe baterie musi byt plusem i minusem propojene
kapacitor je v tomto pripade asi zbytecnej luxus,ale pokud se ti libi klidne si ho nech
a pokud mas baterii v kufru tak zesiky kostri na ni
o 10.03.2008, 20:28 | M.a.R.i
A dopr.. To jsem netušil,že musím baterie propojit i minusem. Nechce se mi kupovat dalších 5m 50qmm či prodat 50qmm a koupit 10m slabšiho :-(. Tak to nakonec asi koupím silnější kapacitor a na 2.baterku se vykašlu...
o 10.03.2008, 20:43 | Vasekkch
Frenkie : a to si vzal kde, že musí být propojené i minusy? Nemusí!
o 10.03.2008, 21:20 | crazyape
Jj s tema minusama je to blbost. Minus od baterie je stejne jen kabel na kostru(kastli) :) takze uplne normalne staci privest nekam do kufru... Ted me nekdo opravte ale jestli se nemylim tak kostrici kabel by nemel bejt delsi jak 50cm?
o 10.03.2008, 21:26 | BMW_318iS
baterie se vzdy propojovat minusem nemusi, pokud mas kvalitni kostru na karoserii tak se na propojeni minusem vykasli.

ad 1. to je na tobe, v pripade techto slabsich baterii bych v nem vydel mensi opodstatneni z duvodu vyrovnani odberovych spicek, v pripade ze vymenis za lepsi autohifi baterii tak bych ho odpojil pac tam ak bude naprosto zbytecny.

ad 2. baterku okostri kratkym kabelem na karoserii stejne tak i zesilovac(e)

ad 3. pokud ten kabel nebude nikde prochazet pres kastli tak bys teoreticky nemusel, z hlediska EMMY pokud bych na tuhle soutez jezdil tak bys mel a pojistku musis dat podle prurezu kabelu.

ad 4. ne, napajeci kabel od baterie do zesilovace muze byt jakkoli dlouhy, plati ovsem jedna vec - a to cim kratsi delka kabelu tim mensi odpor vodice a tim padem mensi ztraty i kdyz v tomto pripade se jedna o zanedbatelne hodnoty.
o 10.03.2008, 21:38 | Frenkie
nj presvedcily jste me, ja myslel ze by to tak melo byt a ze je to lepsi reseni
o 10.03.2008, 21:44 | BMW_318iS
nikdo nerekl ze to neni dobry reseni, jen dle meho nazoru zbytecny (pokud je zdrava karoserie a kvalitni kostra v mistech kostreni)
o 10.03.2008, 22:14 | M.a.R.i
ok, díky moc pánové
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3167 sekund.