Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > kdo umí link výstup BMW

 o Navštíveno 2116x o
o 17.03.2008, 12:45 | texmur0
kdo by mi uměl udělat linkový výstup z tohoto rádia?
(4xcinch)

Děkuji

foto k příspěvku  od texmur0



o 17.03.2008, 17:00 | Susi
Teď se domlouvám s jedním člověkem z Dolních Počernic (Praha 9). Živí se opravama a úpravama autorádií. Mám totéž v plánu u mé E39. Chceš 4 cinche? Nestačej 2? Můžu Ti pak dát vědět, jak jsem dopadl.
o 17.03.2008, 20:28 | texmur0
Jo 2 stačej. Bude tam procesor ALPINE IMPRINT a ten už si to rozhodí na 4. Měřil jsem výstup a dává to kolem 10V. To rádio nemá koncák ale tímto 10V výstupem to jde do externího zesilovače v levém zadním nadkolí.Problém je že těch 10V není regulovatelné hlasitostí!

Prosím pošli mi kontakt na toho člověka.
Děkuji
o 18.03.2008, 12:27 | Susi
777 016 416, ale tanhle týden má dovolenou...
autoradia@tiscali.cz
o 23.03.2008, 12:29 | texmur0
nikdo jiný z fóra fakt neumí?
o 23.03.2008, 12:40 | doronel
Použij toto - [ Link ]

o 23.03.2008, 15:45 | texmur0
díky toto nepotřebuji. budu tam mít procesor alpine imprint a ten umí vysokourovnovy vstup. ale jde mi o to získat výstup přímo z rádia který nebude ovlivněn zesilovačem rádia.
o 23.03.2008, 15:58 | Pavel 528
jenze pred koncovym stupnem je zase uroven mala,bude to chtit dodelat jeste predzesilovac.....
o 23.03.2008, 17:22 | texmur0 | Upraveno: 2008-03-23 17:31:36
Pavle a ty jsi to někdy dělal? bmw tam má výstup kolem 10V a odtud to je tažené do zesilovače vzadu v blatníku. Ale tento signál nereaguje na hlasitost ani balanc. Takže otázka je jestli ta hlasitost je regulována datově až vzadu v tom zesilovači a nebo hledat ještě nejde v tom rádiu.
o 23.03.2008, 17:33 | Pavel 528
toto radio jsem nedelal...
s tou urovni jsem mel na mysli co je jeste pred koncema v radiu..
nevim presne jak je to tam delane...
o 24.03.2008, 07:39 | texmur0
myslím že už jsem našel odpověď...

Maybe I've been watching Blues Clues with my 3-1/2 year old daughter too much, but once I finally got to see one of these new fangled DSP systems in person, a coupla (sic) things led to the fact that the system is
a lot simpler than we all thought. Ya gotta just love German logic!
As it turns out, the DSP "radio" is exactly the same radio that is in the non DSP system! So, all the same
functions and connections are present to do the same amp and speaker upgrades as the DSP cars. This is good news for those of you who are looking to upgrade.
Here is how it works:
1. The present DSP system has the controls up front, which appears to be irrelevant to the discusson (at
least in the car I saw with Nav.)
2. The front conrols operate a separate "radio" chassis, the Nav, the CD player etc. through the
communication bus. The radio itself is a small box about 2 x 7 x 5 with the same connector that BMW uses
for it's in dash radios in one corner. Present on this connector are the left and right audio signals from the
radio. These are only two channels, containing only radio and cassette signals, and they are unaffected by
any of the volume, balance, or tone controls. They happen to be in the same pin locations as the Left front and right front connections on the in-dash BMW radios from E36 and E34 models. (Clue #1) Below this
connector are two smaller rectangular connectors which will soon play a part in the solution.
3.The CD changer has a power and digital bus connection. There is a digital connection from the CD
changer to the box which contains the DSP plus amplifier. There is a rectangular connection which is
unused, and matches the unused connector on the radio. (Clue #2)
4.Finally, investigation of the radio showed that the PCB was fully stuffed, (no missing parts) and the PCB
around the large connector showed designations for LR and RR signals. (Clue #3)
As in Blue's Clues, we now know pretty much all the important facts.
It became apparent that the only difference between the DSP electronic hardware was the addition of the
DSP "box" itself, and a different wiring harness! And, oh yeah, that laughable "subwoofer".
Then the final test: disconnect the DSP box, fire up the system and, Voila! The DSP selection dissappears
from the menu, and Bass Treble Balance and Fader appear. The darn thing is Plug and Play! When you
don't have the DSP on the bus, the radio output starts to work like the standard system, and its basic
functions return to the analog outputs. The two things which remain are to get the signal from the CD
changer to the radio, and to get to the rear channel connections of the radio output. The first involves buying the short wiring harness used for this purpose in the non-DSP systems. This is a standard BMW part. The second involves buying four of the connector sockets which mate with the radio connectors and inserting them into the open holes of the plastic plug which goes to the radio. They go into the same positions used for rear speakers on he conventional radio. Then just take the DSP box and post it on E-bay, or save it for the
end of the lease. Unfortunately, I do not know part numbers for the BMW cable and the connectors, but you sould be able to get them from your BMW parts dept. Since Rich was nice enough to let me share the broad knowledge, I respect his desire to keep the finer details of these findings from his immediate market area competition by not posting pin locations and part numbers. However, there should be enough information in this post so that those of you who are knowledgeable enough that you should be attempting to do this yourself in the first place will be able to take it from here. Or, if you're in New England, drop your car off at Rich's Car Tunes and have them do the job. If you're not in the Boston area, give Rich a call and ask him to put a kit together with the parts you need and instructions. Of course, your local installer should be able to figure it out from this post as well. If they can't, DON'T LEAVE YOUR CAR WITH THEM!
Disclaimer: I have no connection to Rich's other than to acknowledge that since they were a key player in
figuring this mystery out they deserve some gratitude, or is that "gratuity" ;-).
Best regards,
o 29.03.2008, 16:16 | Shr3k
texmur0: Jestli tam budeš dávat PXA-H650, tak stejně budeš ovládat hlasitost dálkou...
o 30.03.2008, 22:12 | texmur0
to je jasný ale šlo mi o to dostat z rádía co nejméně ovlivněný signál co se týče kvality a to jistě reprovýstup není :-(
o 31.03.2008, 14:38 | Shr3k | Upraveno: 2008-03-31 14:39:02
texmur0: Neřekl bych, bude to symetrický signál, navíc bez ekvalizace, která se jak vidno odehrává až vzadu v originálním zesilovači. Stačí ho jen bez ruchů převést do PXA přes nějaký kvalitní transformátor.
o 01.04.2008, 00:10 | texmur0
to shr3k" co myslíš tím "kvalitní transformátor" ?
o 01.04.2008, 00:19 | Shr3k
[ Link ] nebo
[ Link ] podle toho, kolik zvládá na vstupu PXA.
o 01.04.2008, 00:24 | Shr3k
Ale, teď se dívám, protože PXE zvládá až 16V symetrických na vstupu, dal bych 1:1 a to jen v případě, že by se objevil brum.
o 01.04.2008, 00:26 | texmur0 | Upraveno: 2008-04-01 00:29:35
dík mrknu na to. Na jakém principu to funguje? Slouží to jen k odstranění brumu?
o 01.04.2008, 11:00 | Shr3k
Brumu, který může vznikat zemní smyčkou. Je to prostě jen kvalitní transformátor na galvanické oddělení. Ale je možné, že PXA-H650 má něco podobného už v sobě (když mají zesilovače reproduktorové vstupy, mívají i vstupní transformátory).
o 04.04.2008, 22:34 | texmur0
tak PXA-H650 je má :-)
o 05.04.2008, 00:35 | Shr3k
Tak potom myslím není vůbec co řešit. Stíněnou čtyř-osmilinku z rádia do PXA a půl práce je hotovo. ;o)
o 05.04.2008, 08:41 | texmur0
Stačí jen dvoulinka, protože PXA si dělá Fader a balanci samo. Vlastně i hlasitost se ovládá přes něj.
Spíš přemýšlím že jako např zadní kanál dám na vstup do procesoru zvuk z BMW navigace protože nevím jak jinak sloučit navigační a CD zvuk. Napadá tě něco lepšího?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3207 sekund.