Navštíveno 3912x

Zdravim...
Jsem total laik:)Chtěl jsem se zeptat na Vaše názory...
Chci si dát do auta subwoofer a mám v merku hertz es 300 viz
[ Link ] , protože od hertz mam komplet ozvučení v autě
a nebo kámoš mi nabídl tento reproduktor,který má sám v autě a hraje hodně dobře tvm ARA-390-00/4 viz
[ Link ] Nevím si rady, pže tvmko neni určený do auta...tak se toho bojim...Dyžtak díky za názory
jdi do ESka , kdyztrak tez umim
[ Link ] , s tim chybu neudelas a navic je to jistota nez experimentovat s TVMkem , ktere bych osobne do auta nedaval ... cim budes krmit?
Hertz, slyšel jsem dva kousky v autě a a moc dobré...
Díky za rychlou odpověď:) Jsem taky na spíše na straně eska, ale ještě jsem ho nikde neslyšel....a dneska mi právě ten známý pučil to twmko na ozkoušení a předvedl mi jeho tvmko ve 106 a fakt sem čuměl...to asi esko nedokáže. Koupil jsem nákou čínu, asi budete kroutit hlavou ale twmko pěkně vybudilo...viz
[ Link ]
Hertz musím jen chválit, měl jsem HS 300. Ten měl 350/700 a citlivost 94db. Ačkoliv jsem ho honil zesíkem, kterej měl sotva 200 RMS, tak dokázal pěkně zahrát.
ty jo tak asi fakt pudu radči do hertz....když to tu čtu:)Tak díky moc.
Já vůbec nechápu jak někoho může napadanout cpát reproduktor do PA systému do auta. Jasně, že vem Hertz, ale ten zesík bych raději koupil jinej.
Tak ok,asi rozhodnuto-hertz es 300:)...uvidim jak to bude hrát,pak se uvidí jestli zesik vyměnim.Nebudu dělat ukvapené závěry,když ještě neni doma.
Já ho chápu,tak když se mu dva válej zbytečně,tak proč ho nedát do auta, když nejsou many:)Ale řikám sem laik,takže mě brát s rezervou...:)
Vesnican: mylsím že v tom zatím moc nemáš jasno co a jak kam má jít :-) TVM do PA bedny, pro PA ozvučení a Hertz a spousta jiných do auta, pokud chceš poradit lépe, stačí zavolat viz. profil. skladem máme X kusů sw, určitě nějaký vybereme, co ti sedne na míru
trošku v tom plavu,to je pravda:D
Ale už jsem rozhodnutý...bude to es300. Pokud máte, klidně nabídněte Vaši cenu;)