Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Jak se dostat k montážím autohifi?

o Navštíveno 3205x o
o 12.09.2008, 22:21 | party_boy
Jsem stále student, ale rád bych věděl jak se k tomu dostat? Určitě víte co myslim. Prostě jsou obchody s autohifi, kde nabízej možnost namontování do auta. Co musí člověk znát? Vzdělání/vyučení/nějaká praxe? Nejsem v tomhle oboru nějakej machr, hodně lidem tu nešahám ani po kolena. Prostě se o mně dá říct, že jsem pepíček běžný uživatel, co dělal pár aut svejm kamrádům. Já si myslim, že by mě ta práce bavila. Přemejšlim co tak dělat, potom mě napadá už jen popelář, tim chci bejt od mala :-)

o 12.09.2008, 22:57 | TROY
praxe praxe praxe a hlavně mit naposloucháno ;)
o 12.09.2008, 23:34 | Olda
Jako TROY :)
o 13.09.2008, 09:38 | party_boy | Upraveno: 2008-09-13 09:38:40
Takže popelář :-D
o 13.09.2008, 09:56 | AUTOHIFICENTRUM Liberec | Upraveno: 2008-09-13 10:00:58
no..ono vzdělání v tomhle oboru není tak důležité.Důležité jsou zkušenosti nebo když ty chybí,tak aspon snaha je ziskat..a také trpělivost a zručnost.Pak by jsi měl rozumět autoelektrice,to je určitě velká výhoda,protože autohifi se neinstaluje jen do starších aut,ale i do nových a tam jsou el.obvody už o něčem úplně jiném.