Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Magda ma nove vyfuky :)

 o Navštíveno 12959x o
o 13.08.2009, 00:11 | erix7 (K)
Tak i magdicka s objemem rotoru 1,3 muze mit dospelacky zvuk :)

Timto velke diky Shr3k-ovi za dovoz z UK !!

foto k příspěvku  od erix7



o 13.08.2009, 00:12 | erix7 (K)
brzdy take pochazeji z UK.

foto k příspěvku  od erix7

o 13.08.2009, 01:02 | Chris
piekny :)
o 13.08.2009, 01:06 | škodovkář
to jsou roury:-)
o 13.08.2009, 03:03 | xenonman
dej video se zvukem foto toho moc nepovi, youtube.com
o 13.08.2009, 08:35 | choze
Zvuk je masakr. Už žádnej párajícíse svetr ;o)
o 13.08.2009, 08:54 | Nismo.Power
hezký :) jinak ty ramínka vzadu na tý těhlici sou velice zajímavý :)
o 13.08.2009, 09:08 | Thomas987
vypadá to pěkně, jsem moc zvědavej na ten zvuk teda ;-)
o 13.08.2009, 10:05 | Vasekkch
pěkný, ale ty kotouče vypadaj dost tuzersky
o 13.08.2009, 10:09 | P3RF3KT
vasek: co? :-D to mu je zavidis nebo si delas jen srandu? jinak vejfucky moc pekny a taky bych si rád poslech video :)
o 13.08.2009, 10:11 | Vasekkch
P3RF3KT : proč bych je měl závidět?
o 13.08.2009, 10:46 | Kesam
Pěkné jak laufy tak kotouče.
o 13.08.2009, 11:42 | P3RF3KT
no tak pak nevim jak je muzes nazvat tak jak si je nazval..
o 13.08.2009, 12:18 | Vasekkch
P3RF3KT : tak mi zkus napsat v čem je takovýto kotouč lepší
o 13.08.2009, 15:47 | Nevřis
Vasekkch...řekl bych, že se lépe chladí a určitě budou víc kousat desky:) tzn. líp by to mělo brzdit
o 13.08.2009, 16:28 | Nismo.Power
Vasekkch : větší plocha na chlazení, menší výdrž destiček ale líp to brzdí.....
o 13.08.2009, 17:57 | Vasekkch
Tak to jo. To ja si necham svoje originaly nebo bremba nez tuhle radoby performance z ciny.
o 13.08.2009, 18:27 | Nismo.Power
vasekkch : a kde je na nich napsáno že zrovna tyhle jsou čína ?
tudíž řekněme že si koupíš S500 mercedesa tak první co uděláš tak vyndáš ty vrtaný který brzděj líp a dáš si tam stejnej rozměr nevrtanejch z S320 ?

brembo leda tak hezky zní, pokud nemáš komplet systém od bremba myslim tim vč. třmenu i speciál destiček na ten kotouč tak ti to stejně bude brzdít jako originál :)
o 13.08.2009, 19:32 | H-Honza (M)
ty woe tady je to jeden jasnovidec vedle druhyho...
Proc mas potrebu mektat o necem, o cem nic nevis? Jaka cina?.....

Ad Brembo, tyhle kotouce s "tuzerskyma" drazkama jsem mel na eve, cca 1500km a nedal se udrzet volant v ruce...
o 13.08.2009, 19:59 | Vasekkch
H-Honza: a kdo mluvil o Brembo MAX?
o 13.08.2009, 20:58 | erix7 (K) | Upraveno: 2009-08-13 21:01:33
Vasekkch, diky, neboj neni to tuzing, bohuzel tehle mazd nebylo vyrobeno tolik, ze by bylo nejak extra spousta vyrobcu na nahradni dily, jako OEM neboli performance. kotouce mam delany na zakazku od britske firmy Diamond Breaks,( ze skoro 30 beznych vyrobcu, take brembo, uz nejsou schopni dodat) a nebyly zrovna levny. taky desticky DS2500 mi schaneli kluci pres 2 mesice. podvozek Bisltein mne take kompletovali nemci na zakazku. bohuzel , uz se nedaji sehnat veci ktere se delali onehda. Ok, mam jeste moznost sehnat veci z Japan, kde jej jich od mistnich firem docela dost, ale zase nedelam az takovej High performance tuning.
veci, co na ni jsou dodatecne, se nenakoupili proste na trznici u tongu, ale docela dlouho se na ne cekalo a vyrizovalo.
o 13.08.2009, 21:26 | Rajdlos
Cina necina. Prece vsechno co je Cina je prece humus, dalsi ukazka ceskeho diletantsvi. Jen se divim, proc jsme neustale takovej narod pritakavajicich ovci.

erik: od koho je ten catback? jinak jako Nismo, ramena to ma reseny podivne :-)
o 13.08.2009, 23:52 | erix7 (K)
je to od Japspeed. prislo mne to jako rozumna alternativa, emise nechci kuchat, jsem ekolog :)
o 14.08.2009, 01:02 | Nismo.Power
ono stejně čína už taky dosahuje v určitejch věcích takový kvality že za chvilku srovná ovšechny ostatní se zemí..... každopádně auta jako celek to ještě nejsou :)
japspeed jsem chtel na s13 ale kurvy mi ho nechteli poslat do cr, taky mi to prislo cena vykon velice dobry....hlavne ta cena teda :)

to rameno asi budeš muset objasnit, nechápu k čemu tam vůbec je připadá mi že spojuje nic s ničim :D
o 14.08.2009, 07:50 | Zephyr
Pěkně Eriku. To je ta od nás z Mikulova že?
o 14.08.2009, 07:50 | H-Honza (M)
aha, takze Brembo max jsou asi horsi nez standartni rady od Bremba, jestli to dobre chapu... to je logicky :O))

s tou cinou jsou to jen kecy, od telefonu pres televize, boty po tyhle tuning hracky, se vetsina vyrabi v cine. Kdo tvrdi opak, mel by se podivat na ty malicky napisy co najde na zadni casti sveho kvalitniho "znackoveho" produktu.

o 14.08.2009, 08:11 | tappaja
Proboha, jedno "made in china" neni to samy jako druhy "made in china", renomovana firma co si presune vyrobni technologie a kontrolu kvality, tam je mi to jedno jestli je to vyrobeny v japonsku nebo v cine. (napriklad elektronika, fotaky)

No a pak jsou firmy, ktery to proste tem cinanum kazej, nerez ocel rezne, hlinik je jak blato atd atd... Bude jim dlouho trvat, nez si vybudujou nejaky jmeno, Rim taky nepostavili za jeden den.


o 14.08.2009, 08:33 | addamec
Naše firma (výrobce průmyslové automatizace) přemístila pár let zpátky část výroby z Japonska do Číny, na kvalitě se to neprojevilo. Pokud funguje quality management, tak je opravdu jedno, kde se to vyrábí.
o 14.08.2009, 08:35 | Rajdlos
tappaja: tady jde o to Romane, ze Japspeed prodava vylozene Cinu, a tento vyfuk je cinskej, a tim nerikam, ze je spatnej, hodne veci je kvalitativne velice na slusne urovni

Uz to lidi pro Boha pochopte, nikdo tady nemluvi o tom ze Sony presune vyrobu do Ciny a kvalita se nemeni, ale to, ze lidi vesele kupujou vylozene cinske vyrobky a nemaji o tom bohuzel tucha, viz Japspeed, Drift works, Raid, Jom, FK a milion dalsich firem, tohle je to diletanstvi o kterem mluvim, to ze na to nekdo placne logo jake chce neznamena, ze to neni Cinskej vyrobek, za par let si myslim, ze Cina rozmeta cele svetove hospodarstvi, protoze ostatni firmy nebudou schopni konkurovat.
o 14.08.2009, 08:54 | tappaja
Ano, Japspeed je cina, uz ma zrejme nejaky jmeno, renome, reference mezi lidma.

Ja proste rikam jednu vec, ze kdyz se objevi znacka "Fingfei" a bude prodavat performance veci, tak jenom recma, ze je to vsechno cina si me neziska.
o 14.08.2009, 09:00 | Rajdlos
myslis, ze je rozdil, ze kdyz koupim vyrobek od Japseed nebo primo od vyrobce z Ciny? nenech se vysmat :-)
o 14.08.2009, 09:20 | tappaja
A muzes mi rict, jak mam asi poznat, ze je to skutecne ten samej vyrobce? A ne jen dalsi plagiator?

Jak pak muze nekdo nabizet vyrobek, ten samej vyrobek a mit u nej poznamku "lepsi kvalita" "nejlepsi kvalita"? A nelisi se to jen tim, ze nejlepsi kvalita je balena v hlinikovym kufriku a to horsi v papirovy krabici.
To mluvi samo za sebe.

Sam mam nejaky nerez svody, kopie Supersprintu, vejfukar docela koukal, za ty prachy... Nicmene musel dovarovat dva svary a tesneni by mohlo sedet lip, kdyz jsem to srovnal s puvodni litinou.

Z Ciny beru pomerne dost ruznorodejch veci, nekdy kvalita prekvapi, nekdy je to hruza. V Reflexu byl super clanek o cesky firme, ktera obchoduje a rozjizdi vyrobu v Cine, rozhodne to neni prochazka ruzovym sadem a popisovyny jevy, ktery jsou bezny cinsky mentalite evropan nepobira. Ti to naskenuju. Zajimavy cteni.
o 14.08.2009, 10:31 | Rajdlos
No prave, ze to nepoznas, je to o zkusenostech, jen me stale dostavaji reci typu, jasne je to Cina, je to shit. A nasledne si clovek koupi vyrobek od FK s vedomim, ze ma kvalitu, protoze je na tom FK? Takhle prave mluvi clovek, co nema o tom ani sajn a jen pritakava vetsine. Tim nemyslim Tebe samozrejme.

Treba na vyfuky je tam par fabrik a ver, ze Japspeed bere veci od vyrobce jako vsichni ostatni s tim, ze jim tam navari jejich logo, kdyz vezmou treba 200 kusu, a neni to tim, ze tam ma svoji fabriku. Zrovna u vyfuku je ta kvalita vice mene se vsemi srovnatelna. A za tu cenu je to bezkonkurencni.

Klidne naskenuj, rad si prectu ;] s2k@wm.cz
o 14.08.2009, 10:52 | tappaja
No o tom mluvim, nejde pausalizovat Cinu jako takovou. A je to hlavne o zkusenostech.
Naskenuju, fakt zajimavy, co cinan obcas zkousi na svoje partnery.
o 14.08.2009, 10:59 | Nismo.Power
vyprdnete se na tu čínu už, stejně se za nedlouho bude vyrábět všechno tam a pak se nebude o čem dohadovat :)

mě by spíš zajímaly ty ramínka na těhlici :D
o 14.08.2009, 11:30 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-14 11:31:26
Zrcadlovku Nikon mám Thailand, autorádio Alpine tuším Malaysie a ani u jednoho není na kvalitě zpracování a použití součástek nic znát. Pokud renomovaný výrobce přesune výrobu do číny, budiž - ohlídá si kvalitu a já si to koupím.

Ale abych každou chvíli narážel na to, že číňan udělal plagiát Blaty kdy trubky jsou z bláta a ne oceli, aby kolega dělal posudky na plagiáty Nokie N96, které se na první pohled nelišili od originálu, jen měli jiné označení na baterce a uvnitř součástkový děs, abych slyšel, že nějaký pitomec dovezl ložiska, která i odborník měl problém rozeznat od origo italských SKF a vesele je dodával do prodejen, tak to je to co mě na číně vyloženě se*e a jen tak s*át nepřestane...

Nedokážu si představit to, že po tom co jsme dlouhou dobu hledali ložiska na spodní frézu a jediné co tam drží je SKF, tak že táta půjde do obchodu, který zásoboval tenhle blb co se chtěl obohatit na falzifikátech a tátovi následně roztrhlé ložisko na fréze něco udělalo.

Takže až tady zas někdo začne psát, že jsem českej diletant, tak ho s radostí odkážu sem.
o 14.08.2009, 11:38 | Tuner#2
Jinak výfuky jsou pecka, docela by mě zajímal i zvuk.
o 14.08.2009, 11:40 | Vasekkch
Já chtěl jen naznačit, že snížením třecí plochy to líp brzdit nebude. Drážky na obnovu destiček ok, ale díry k ničemu.
o 14.08.2009, 11:56 | Nismo.Power
snížení třecí plochy neni ale tak zarantní , nejvíc ti brzdy stejně ovlivní teplota kotouče a brzdovky, timhle jí snížíš víc než se ti ubere na zmenšení plochy tudíž výsledek bude + ....... obnova destiček , ono to je spíš kurvení destiček ale prostě brzdí to líp o něco ve výsledku.... u normál plnýho kotouče prostě to teplo nemáš kudy kam odvádět.... tady ber vpotaz že je jak vnitřně chlazenej tak "studenej" vzduch jde vnitřkem k dirkám :) někdo si tim přidává na vzhledu, nekdo na brzdnym účinku no :)


prostě k tomuhle to má stále daleko :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.08.2009, 12:20 | Lefi
Někde jsem četl článek,že vrtaným kotoučům naopak zvýšíš teplotu rychleji a v místech kde je vrtaní to začíná dříve praskat.Bylo tam vysvětlováno,že u supersportu to bývá mimo jiné i kvuli váze a o uchlazení se stará uzpůsobení karoserie a nádechy k brzdám.

Neřikám že to tak je,vim o tomhle ho*no,jen spíš chci vědět jestli na tom něco je...
Jinak lidi kolem mě mají taky naopak lepší zkušenosti s nevrtanýma kotoučema...
Já osobně mám low end drážkovaný Brembo,desky ATE a nic užasnýho jsem proti serii nerozpoznal...lepší to určitě je,ale to je dáno tím,že jsem měl po koupi brzdy v hroznem stavu.
o 14.08.2009, 13:01 | Vasekkch
Citace od uživatele Taboo:

Vrtani kotoucu se provadelo v minulosti pouze ze dvou duvodu: odvod plynu tehdejsich azbestovych desticek a snizeni vahy. V dnesni dobe je to jen prezitek vsemoznych mytu a kosmeticka uprava, ktera nema nic spolecneho s nejakym zvysenim performance (coz je duvod, proc vrtane kotouce nenajdete na opravdovych zavodnich vozech). Nejenze se vrtanim kotoucu snizi jejich treci plocha a oslabi jejich strukturalni pevnost, snizeni jejich hmoty soucasne vede k jejich rychlejsimu tepelnemu nasyceni. I presto, ze rychlejsi tepelne nasyceni kotoucu vetsinou nepredstavuje vaznejsi problem pri normalnim provozu na ulici, kde maximalni ucinost brzd je aplikovana jen velice zridka (a kotouce nedosahuji jejich maximalniho tepelneho nasyceni), pri opakovanem prudkem brzdeni pri zavodech na okruzich zacne drive anebo pozdeji dochazet k trhlinam, ktere mnohdy vedou k explozi celeho disku. Z techto duvodu zadny vyrobce vrtanych kotoucu je sam pro opravdove zavodni zamereni nedoporucuje. Tvrzeni, ze vrtane kotouce brzdi "lepe" je naprosty nesmysl. Naproti tomu, drazkovane kotouce maji tendenci neustalou obnovu plochy materialu desticek - za cenu jejich zivotnosti (coz u zavodnich vozu nebyva problemem). Jedinym "spravnym" resenim - v pripade nedostacujicich brzdovych kotoucu - je jejich vymena za vetsi (at uz vetsiho prumeru anebo tloustky) se zamerem zvyseni kapacity jejich tepelne nasycelnosti + pripadne drazkovani za ucelem neustale obnovy plochy materialu desticek. Vrtanim kotoucu stejnych rozmeru clovek ztrati mnohem vic, nez tim ziska (= snad jen obdiv lidi, kteri toho o brzdach moc nevi).
o 14.08.2009, 13:07 | Vasekkch
V pripade supersportu, u kterych jsou kotouce vyrobeny se vsemoznych exotickych materialu, se jedna predevsim o snizeni vahy, ne o nejake zvetseni chladici plochy anebo zlepseni prutoku vzduchu. U kotoucu odlitych z obycejneho zeleza se teplo soustreduje zejmena prave v oblasti tech vyvrtanych der, kde pote zacnou praskat.
o 14.08.2009, 13:08 | Vasekkch

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 14.08.2009, 13:59 | Lefi
takže na tom něco je :)
o 14.08.2009, 14:02 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-08-14 14:03:35
vasekkch : to je prostě úděl za to že máš lepší kotouče..... uživatel taboo teda nevim odkud to vytáh :)


myslim že pokud máš trochu logickýho myšlení tak když se podíváš na kotouč kterej přikládám na obrázku tak si sečteš 1+1 a dojde ti že ono to tam je docela logicky vymyšleno aby se to chladilo co nejvíc....
zajímavý že obrovskej , vnitřně chlazenej karbonovej kotouč ještě potřebujou vrtat aby mi snižovali třecí plochu.... asi sou teda blbý neb kdyby tam dali brembo o stejnym průměru tak to brzdí líp :)


a já bejt tebou, tak z auta vyndám chladič na vodu a překreju ho zepředu i zezadu hliníkovym plátem protože mu od výroby uplně zbytečně zvětšily plochu přitom každej venca ví že jedna souvislá neprofilovaná plocha chladí mnohem líp stejně tak jako když na procesor dáš hliníkovou kostičku 5x5x5cm tak to je lepší než když jí nařezáš :)


foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.08.2009, 14:12 | Nismo.Power
tady to samý, opět zbytečně navrtaný závodní brzdy který by vlastně závodit neměli (podle Taboo) vůbec závodit neb od toho jsou plný kotouče :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.08.2009, 14:13 | Lefi
Nismo.Power : nejsem si jistej ale myslim že Taboo jezdí dragstery v americe...:)
o 14.08.2009, 14:23 | Nismo.Power
pokud tomu je tak tak stejně zná asi jenom padák :)
ono závodních aut s plnejma taky mco neuvidíš, zpravidla tam bejvá asi tak F1 ale ta má kompletně celej systém řešenej jinak.....
a jinak teda asi ostatní výrobci performance kotoučů a výrobci supersporovních aut sou na omylu no a měly by začítt dávat plný brembáče...... všechny motorky jsou taky na omylu a pouze si zmenšujou brzdnou plochu aby měly menší hmotnost, větší chladící plochu , s menší brzdnou plochou související menší teplo vznikající ... :)
o 14.08.2009, 14:24 | tappaja
Mno, kdo umi anglicky, tak tady je to docela slusne vysvetleno
[ Link ]

Diry byly na odvod plynu vznikajici v desticce (gassing out) Dnes pry ta situace nenastava, s pouzitejma materialama. Ani v F1 ani treba v NASCAR nema nikdo vrtany nebo drazkovany kotouce.

Ale hlavne ze to vypada kuuul...
o 14.08.2009, 14:25 | Tuner#2
No tak ZR1 je závodní auto jako prase :-D LOL

Jinak to co napsal/citoval Vasekkch tak už jsem i četl z jiných zdrojů a ne nadarmo jezdí WRC plné kotouče jen s drážkama.
o 14.08.2009, 14:30 | tappaja
ZR1 bych se moc nevysmival... ;o)
o 14.08.2009, 14:38 | Tuner#2
tappaja: Já se ZR1 nevysmívám, vím že je to super auto za dobré peníze o tom žádná, ale nejsou na tom závodní brzdy...

První foto na které jsem narazil v PC

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 14.08.2009, 14:42 | Tuner#2
Většina opravdu závodních brzd není ani náhodou vrtaná...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 14.08.2009, 15:40 | Rajdlos
Tuner: je videt ze sis to spravne stahnul na sebe, bohuzel michas tu hrusky s jabkama, ja se bavim o autodilech, protoze se v nich pohybuju a ver, ze zkusenosti s kvalitou dilu mam podstatne vetsi nez Ty. Kterej to vehementne vsude pomlouva a bohuzel zkusenosti ma skrze minimlani a povetsinou pouze s falzy. U me bohuzel diletant jsi, kdyz porad meles jedno a to same, nezavisle na tom, co Ti pisou ostatni. Pisu to naposled, vsude ve svete se delaj srackovity dily, jak v Cine, tak u nas, tak ve vychoni Evrope atd atd. Protoze kazdej se snazi stlacit naklady na mimimum, aby byli konkurence schopni. V Cinu je nekolik vyrobcu, kteri si nazvajem take konkuruji a kazdy nabizi take ruzne kvality. Proste drazsi=lepsi. Nezname to, ze na vychode neumi vyrobit kvalitni dil. Udelej mi radost a pochop to uz prosim Te, sloziteho na tom nic neni ;-)))
o 14.08.2009, 16:15 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-14 16:16:17
Rajdlos: Já se pro změnu pohybuju v elektronice a moc dobře vím, že v číně se dělají komponenty Vincent a ty bych si klidně koupil domů. Ale to je jen světlá vyjímka, ta firma má svůj vlastní název, ten název není ničemu podobný a nehrají si ani designově na jiný značkový produkt. Bohužel tahle značka je jen špendlíkem v kupě hnoje - myšlenu ty plagiáty co tam vznikají a na které jsem upozornil. Jestli tady někdo něco nechápe, tak seš to Ty. Já napsal přesně to samé co tappaja 14.08.2009, 08:11...

Nikdy jsem nenapsal, že z číny nemůže být i kvalitní výrobek, může (viz. ten Vincent) ale opravdu je to jehla v kupce sena. Stačilo mě prosít si loni na Sinsheimu výstavní halu číňanů.
o 14.08.2009, 16:22 | Nismo.Power
ZR1 bych se nevysmíval a už vůbec ne jejim brzdám který kvalitou přesahoujou veškerý okruhový speciály kde prostě si nemůžou dovolit takhle drahý brzdy....
aneb tyhle má i veyron a i 430scuderia což je čistě auto jen na okruh .....

taky nutno brát v potaz že se dělaj i závodní kotouče ala F1 ... tudíž tam nějakej návrt nezpůsobí rozpraskání když je střed řešenej jinak :)

a taky bych podotknul že v NASCAR se moc nebrzdí :)

toto sou racing od AP na R35

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.08.2009, 16:25 | Nismo.Power
pravdou zůstává že nejradši mám stejně tyhle brzdy :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.08.2009, 16:25 | Nismo.Power
a třeba tohle nějak nechápu vůbec :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 14.08.2009, 17:02 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-14 17:08:15
Tady je F1. Můžem se tady dohadovat a předhánět ve fotkách jak chcem, myslím, že Vasekkch má naprostou pravdu (jak říkám i já to četl z jiného zdroje) a navíc to potvrdil tappaja zde 14.08.2009, 14:24

Dle mě není co řešit a třeba Fabii i Octavii WRC mám prolezlou taky dokonale a žádná díra v kotouči.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 14.08.2009, 22:01 | Rajdlos
Tuner: kdyby sis precetl moji reakci na Tappaju a nepapouskoval jsi ho, mohl sis ten prispevek klidne odpustit, protoze jsi nenepsal de facto nic noveho, a ted opet michas hrusky s jabkama ;-) Tady je rec o autodilech ne o o elektronice.

Btw. Pises, ze vyfuky jsou pecka, a v zapeti vyvracis, ze z Ciny jsou srackovy dily :-) Tohle moc nechapu. Ale budis :-)
o 14.08.2009, 22:32 | Nismo.Power
řikal sem že F1 to maj řešený krapet jinak, a většinou kompletní brzda uzavřená...... můžem se přetahovat fotkama neb já ti najdu závodní brzdy vrtaný vložim foto a ty najdeš s drážkama a vložíš a takhle tu můžem bejt do vánoc asi :)
o 14.08.2009, 22:59 | Tuner#2
Rajdlos: Nikoho nepapouškuju, pokud vím napsal jsem svůj názor dostatečně zřetelně a odlišně od tappaji, byť s ním v jádru věci souhlasím. Konkrétně SKF ložiska plánuju na zadní nápravu své škodovky, neb jsou tam hodně namáhaná a nedej bože abych narazil na plagiáty z číny... Co se týče dílů, tak mám poměrně dobré školení od švagra, který se v autech pohybuje déle než my dva dohromady a jak už jsem psal, neříkám že něco z číny nemůže být ucházející a nebo dokonce na špičkové úrovni, ale je to opravdu jen mizivé množství a nebo je to firma co si tam hlídá kvalitu a dodává materiál.

Co se týče výfuků, tak pecka je to, že se mě to na tom autě líbí. To jestli je to funkční výfuk se pozná až na brzdě, ale to by jsi měl sám nejlépe vědět, když si hraješ na velkého autaře ne?

Nismo: Je otázka z jakých zdrojů by jsi to sem dával, neb co jsem dnes prolezl, tak auta na profi úrovni jak na vrchy, tak na okruhy a rally jezdí jen drážkované kotouče :-) [ Link ]
o 14.08.2009, 23:13 | Nismo.Power
já bych čerpal ze zdrojů profi úrovně japonců kde zase bude mít většina vrtaný i drážkovaný ..... v americe taky docela frčej vrtaný willwoody ale tam to bude tak půl napůl......
celkově ono kdyby vrtaný byly k ničemu tak se nebudou prodávat neb každej by si raši koupil plný nebo jen drážkovaný, tudíž by se přestali prodávat kdyby nebyla poptávka :)
kdyby to na tý ZR1 nemělo smysl tak to tam taky nebude neb to auto bylo vymyšlený aby se stalo nejvíc top supersportem co ted je a i bych řek že se mu to povedlo, sice najdeš určitý auta který mu ujedou směrem v přímce nebo na maximálku ale je to jen pár kusu jako třeba SSC , CCX , veyron apod..... na boční přetížení zatim vyklep snad vše a brzdy je opět na špici..... sice ta cena neni tak hezká jak řikáš, měla bejt kolem 2,5m a nakonec jsou 3 i víc ale ne nadarmo všude řikaj že konkuruje či je lepší než auta za 4x víc :)
o 14.08.2009, 23:23 | Nismo.Power
Erik : stejně bych byl rád kdyby jsi nějak osvětlil k čemu tam je to ramínko na tý těhlici :))
o 15.08.2009, 08:59 | Rajdlos
Tuner: stale michas hrusky s jabkama, tady je celou dobu rec o performance dilech, ne o vecich z trznice nebo od vetvi. Uz to pochop prosim Te :-) Tyhle veci jsou hojne prodavane vsude a proste funguji, s tim bohuzel nic neudelas at uz chces sebevic.
o 15.08.2009, 09:00 | Rajdlos
Tuner: a jen tak mimochodem, never vsem pohadkam, ze vsechny znackove vyfukove soustavy museji zakonnite pridavat vykon, to bys mohl jako velky autar vedet :-)
o 15.08.2009, 12:12 | Honza2.016v
[ Link ]

stačí zadat do googlu cracked drilled disc /rotor a vyběhne mnoho čtení a obrázků (no a pro normálně smýšlejícího člověka alespoň s maturitou na strojní průmce to je taky jasný proč nevrtat..jen výrobci vrtaj, protže lidi to chtěj a na závoďáku to je jedno..tam kotouče měněj častěji..)...nejen zimmermanny praskaj, ale i kotouče na Porsche, Ferarku atd..
o 15.08.2009, 15:37 | Nismo.Power
ty praskance uděláš uplně stejně na plnym kotouči, to je prostě vlastnost když je upečeš, samo jak tam máš dirky tak ty tomu napomůžou aby se rozpadli....stejně jak sou napraskaný tak už na autě nemaj co dělat at sou plný či vrtaný :)
o 15.08.2009, 15:39 | Nismo.Power
a vůbec koupil jsem komplet kotoučů vrtaný + drážky na cadillac...... né tržnice né performance takže uvidíme jak obstojej :)
o 15.08.2009, 16:34 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-08-15 16:34:53
Rajdlos: Nic nemíchám, ale asi jsem šplápnul někomu na kuří oko. A pokud zůstanem u těch Tvých performance dílů, tak pořád tvrdím, že si raději koupím podvozek od p. Křistka než nějaký XBFň, ale on to ukáže čas... Co se týče výfuků a svodů, tam vím moc dobře jaký mají vliv. Mám doma i pár testů, kde třeba na jedno auto zkoušeli asi 15 výfuků na brzdě a konkrétně na mé auto vím co bych si vybral nehledět na peníze.

Nismo: Praskance na plným kotouči? Jedině že bude ohoblovaný na poloviční tloušťku. Včera jsem schválně prijížděl fotky WRC, aut na vrchy a nikde jsem nenašel fotku s děrovaným kotoučem
o 15.08.2009, 23:09 | Nismo.Power
jasny, i na plnym můžeš mít, každej kotouč na to trpí a udělá ti to, to že tam sou navrtaný díry tomu jen pomůže prasknout viz foto zde..... wrc to je zrovna odvětví kde by ti stačily i ty normál brembáče a solidní desky, řek bych že ze 300 tam nebrzděj :)
o 15.08.2009, 23:12 | Nismo.Power
co se týče svodů tak tam rozdíly najdeš , u vejfuku málokdy jen se ti může stát že začnou hnít nebo ti rupne svár jinak to číňani sekaj skoro stejně jak HKS ;-))
u svodů je vidět když koupíš levný a podíváš se do nich tak nejsou ani trochu vyleštěný, trubky v nich nejsou ani zabroušený a klidně přesahujou dovnitř, u drahejch bys tam klidně moh strčit pinďoura a nemusíš se bát že se pořezáš :)
o 16.08.2009, 12:44 | .mycTD
plne kotouce (nevrtane, vnitrne chlazene) mi taky popraskaly, jak ty nahore na obrazku. pri normalnim silnicnim provozu. ale to uz kopou ta, ze se to neda nepoznat.

performance vyfuk je zrovna zalezitost, kde hromadu penez schlamstne vyvoj, takze nevidim duvod, proc nevyrobit lacinou kopii ve srovnatelne kvalite.
je to jako palit software...
o 16.08.2009, 16:15 | Nismo.Power
mycTD : kopání a popraskání se sebou zase tolik nesouvisí :) zkroucený bejt nemusej když sou popraskaný a stejně tak už sem viděl taky kotouče s najetejma pár tisíc co popraskali a rozhodně nekopali :)
o 16.08.2009, 16:25 | Tuner#2
Nismo: Zajeď si na nějakou asfaltovou rally a pak říkej, že WRC nepotřebují pořádné brzdy. Po každé vložce jim svítí kotouče a občas jsou vidět i plamínky, zatímco ten Tvůj Nascar na oválu brzdí snad jen do depa když mění gumy...

Já nevím jestli to vidím jen já, ale to je děs co tady píšeš.
o 16.08.2009, 18:43 | Vasekkch
Nismo.Power : Pěkný příklad na té ZR1, kde vrtání je z důvodu snížení hmotnosti protože velikost a míra tepelného nasycení je dostatečná. Druhá věc je ta, že řeč je tu o železných kotoučích, tak sem nepleť jiné směsy.
o 16.08.2009, 19:19 | Kesam
Já sem dal drážkované ty mají odvádět prach a taky trošku koušou desky ne?
o 16.08.2009, 19:48 | Nismo.Power
nascar jsem nezminoval já a řikal jsem že tam taky skoro nebrzděj, svítěj kotouče a hořej to je ok to umim s cadillacem taky díky tomu že tam nejsou nějak předimenzovaný brzdy :)

vasekkch : směsi nesměsi, na ZR1 to bude i kvůli , odvodu tepla i kvůli váze ..... na ní to poznáš i kvůli tomu že před deskou je ve třmenu zkosení který vytlačuje sálající teplo z kotouče do těch dírek a následně kotouč to pouští vnitřkem do kola kde to vyfukuje vzduch co tam proudí nasávanej od nárazníku :)
ovšem stejněj princip se děje i u normálních kovovejch :)

a neni to jedno, každej at si koupí co se mu líbí :)
o 16.08.2009, 19:59 | Vasekkch
Nismo.Power: jo at si každej kupuje co chce, ale at pak nebreci, že dal 5-6k za vrtaný kotouče, který mu po 5tis km popraskaly.
o 16.08.2009, 20:06 | Ondry 2.0 20v
já nechápu to co nechápe nismo :-) jak dával ten obrázek :14.08.2009, 16:25 kde je to jenom naznačený jako by někdo chtěl ty kotouče vrtat ale jenom si to naznačil a zapoměl to udělat :-)
o 17.08.2009, 10:05 | Nismo.Power
Vasekkch : kdyby to takhle fungovalo tak si uvědom že netrvá dlouho a nikdo je nebude kupovat tudíž pomalu zmizej z trhu, kvalitní ti to prostě neudělaj a chladit se budou dobře :)

Ondry : lol :)))
o 17.08.2009, 22:12 | Lukaash
Ondry a NP : zeby misto drazek? Podle fotky to vypada, ze jsou ty dulky rozestaveny tak, aby zabiraly temer celou sirku mezikruzi ...
o 18.08.2009, 00:17 | Samantus
Ty ramena na ty tehlici uz nekdo vysvetlil?
o 18.08.2009, 11:34 | Lukaash | Upraveno: 2009-08-18 11:35:25
to s pruchozi dirou na poloosu je rameno a druhy dil samotna tehlice (drzak loziska. brzdice, atd...) je to lip videt na prvni fotce ...
o 22.08.2009, 01:04 | erix7 (K)
podotykam, ze nemam zavodni auto, prednedavnem jsem byl na regulernim STK, kde vuci brzdam nemeli zadny kometar, takze spatny nejsou ani za studena, za tepla vidim, co dokazi v serpetninach. jsem s nima spokojenej.
o 22.08.2009, 16:00 | Piskoteek
čau mohl bys sem vložit foto celeho auta?? spodek dobry ale i ostatni me zajima.diky
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.538 sekund.