Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Audi 3.0TDI náskok díky technice

 o Navštíveno 61537x o
o 06.02.2011, 20:39 | M.Á.R.A.
Člověk si řekne, super tenhle motor má rozvody řetězem, nebudu muset řešit řemen kladky, ale bohužel opak je pravdou:O(

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.



o 06.02.2011, 20:41 | M.Á.R.A.
Audi A6 3.0TDI 165kw najeto cca 220000km

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 06.02.2011, 20:42 | M.Á.R.A.
motor vzhledově podobnej staré 2,5TDI

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 06.02.2011, 20:43 | M.Á.R.A.
naštěstí elektrika jde krásně odpojit, je to skládačka :o)

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 06.02.2011, 20:45 | M.Á.R.A.
plochej řemen a kladky se daly rovnou taky nový včetně řemene a kladky commonrail čerpadla, aby se nemusel příště sundavat předek.

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 06.02.2011, 20:45 | crestik
no, ehm, když jsem kdysi na felině něco dělal a spadl mi nějaký kus nářadí, tak jsem se vždycky zohnul a zvedl zpod auta, ale tady bych furt kupoval nové :-)
o 06.02.2011, 20:46 | M.Á.R.A.
a jeden pohled zezadu, připomíná mi to pavouka :o)

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 06.02.2011, 20:47 | M.Á.R.A.
a po demontáži automatu, výfuku a hliníkových prsou se objeví tady to klubko hadů :o)

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 06.02.2011, 20:51 | Katy
:-O masakr motor
o 06.02.2011, 20:52 | Phitypaldy
Nemám rád motory, kde je zbytečně moc kurvítek :-D :-D
o 06.02.2011, 21:00 | M.Á.R.A.
Ale jako motor to špatnej není, jezdí k nám i co má najeto 350000 a motor je ok, ale chce to mít naditou peněženku a občasný rozmar :o)
o 06.02.2011, 21:03 | kucik
Kde asi soudruzi v NDR udělali chybu?:-D takhle měnit rozvody to je děs
o 06.02.2011, 21:46 | Kindlik
tak to je maskakr. Můžu se zeptat na cenu výměny rozvodů na tomhle motoru ?
o 06.02.2011, 21:47 | muSlim
No ak stoja rozvody ako na 2.5TDI V6, tak to bude nad 20k :-)
o 06.02.2011, 21:50 | vinzek fa
vono nikdo nepocita ze se to bude menit to auto je postaveny na 3-4roky pak sesrotovat a novi jen u nas v cechach vsecko porat lepime -))
o 06.02.2011, 21:50 | vinzek fa
vono nikdo nepocita ze se to bude menit to auto je postaveny na 3-4roky pak sesrotovat a novi jen u nas v cechach vsecko porat lepime -))
o 06.02.2011, 23:02 | Samantus
par expertu vcetne jednoho "automechanika" tady na tom foru prece rikalo ze retezovy rozvody se nemusej menit :-) tak kdepak je problem??? jak predemnou nekdo rekne "to ma retez? tam se rozvody nemenej" tak s nim veskera debata z me strany o autech konci, at ma praxi jakoukoli.....
o 06.02.2011, 23:04 | jasisoft
to tvrdia aj o nissanoch a sr20de, vraj retaz tak netreba menit. a poznam par ludi co menili retaz uz pri 200tis, a niekdo az pri 400tis.... mna to pri 250tis asi caka tiez, ak dovtedy nevymenim rovno cely motor..... sorry za OT
o 06.02.2011, 23:06 | Samantus
jj tak nejak 200-250 tis.... je interval.
o 06.02.2011, 23:09 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
audi :-D
o 06.02.2011, 23:14 | semtex
AUDI LOL
este som nevidel SR20DE kde sa musela menit retaz
o 06.02.2011, 23:17 | jasisoft
semtex, tak to si ich asi videl velmi malo.....neber to ako urazku....ja som ju uz menil u dvoch ludi a na nissanclube je to velmi bezna tema....a spolu s poloosami na primeru velmi ziadany tovar....bohuzial
o 06.02.2011, 23:26 | semtex | Upraveno: 2011-02-06 23:27:39
Primera a gumicky na poloosiach je jasna vec, ale rozvody na SR20DE menit som nezazil a to sam som mal N15GTi a P11GT a videl P11 SR20DE 96kW s 600000km.
Ale to uz piseme OT od AUDI 3.0TDI :-)
o 07.02.2011, 00:13 | kozlustechnykus
šálí me pamet, nebo uz tady ta silenost byla? :-DD
o 07.02.2011, 00:22 | jasisoft
bola tu 2,7 od audi, co je relativne ta ista sialenost...
o 07.02.2011, 08:28 | CervinVega
náskok díky technice v plne kráse...
ad řetěz-u normálně dimenzovanych řetězu/konstrukci se meni po 500tis+... bud usetrily na velikosti řetězu nebo dat dvojitej byl problém s místem...
o 07.02.2011, 08:42 | hanzz
Mimochodem, jak se pozná, že je potřeba ten řetěz vyměnit?

Jinak slušná pakárna :)
o 07.02.2011, 08:58 | Lucni.konik
:-)))))))))))))))))) tak soudruzi udělali někde chybu. Řetěz se fakt shlídne na 250tis. a vídí se, zda-li měnit, či neměnit.
o 07.02.2011, 10:13 | Pavel 528
no presne jak pise CV,proste totalne vyresene napikacu,silene komplikovany a jeste to vydrzi kulovy....zlaty BMW,kde se dela kontrola po 500kkm..o))
o 07.02.2011, 10:26 | radek.613
Je to jasný, prostě ještě stále se germáni mstí celému zbytku světa za to, že prohráli válku, jiný důvod, proč tak primitivní věc, jakou je pohon ventilového rozvodu na vidlicovém motoru zkonstruovat takhle ultra debilně, nepřístupně, z desítek dílů a ještě ke všemu s tak mizernou výdrží, mě nenapadá...... ještě že jsou na světě i jiné automobilky....
o 07.02.2011, 10:49 | RedBaron
Zlatá bavorská řadovka 3.0d, ještě jsem neslyšel že by se tam kdo kdy s rozvody vůbec zabýval :o)
o 07.02.2011, 11:17 | CervinVega
i ten plochej remen nemohl vymyslet nikdo normalni nebo tam fakt hrajou o kazdej milimetr, normalni by bylo honit napr. klimu extra remenem a zmensit tim pocet kladek/vyresit lepe uhly opasani... pamatuju se, jak ve vsech casakach honili autori recenzi nad brilantnim technickym resenim s otocenim rozvodu dozadu, jak genialni mozky v Audi usetrily drahocenne milimetry a vyresily vlekly boj s rozlozenim hmotnosti :-)
jestli to bylo za cenu demontaze pomocneho ramu, zaveseni kol, motoru, prevodovky, vyfuku, vypusteni chladicu, odpojeni elektriky a kdo vi ceho jeste pri banalni kontrole/vymene rozvodu, vsechna cest... napsal bych si to na web, hned vedle Multitronic prevodovky :-)
[ Link ]
o 07.02.2011, 11:25 | RedBaron
Je to dost nepochopitelné řešení/šetření místem, kor když se pod stejnou kapotu musí vejít i V8...
o 07.02.2011, 13:42 | Vasekkch
Když od koncernu 6ti válec a výš tak jedině benzín.
o 07.02.2011, 16:15 | Only_One
všeho moc škodí...
o 07.02.2011, 18:05 | Lukin.xxx
žďorbo
o 07.02.2011, 21:28 | Nismo.Power
jj nádhera.....až tohle přijede k nám na rozvody tak se těšim jak řeknu " A ven !!! " a pošlu s tim někoho do prdele (myšleno audi servis) ... :))
jinak paráda audi v plný kráse a náskok díky kurvítkum, jediný v čem maj u audi náskok proti konkurenci je systém jakym z lidí tahat neskutečný prachy za cokoliv...
tady od pohledu je prostě bambilion kurvítek a rozvody rozhodně bude důvod zde měnit po těch 200-250 což nechápu že někdo vůbec může to auto už v takovejhle kilomtrech živit servisem...
na normálnim motoru kde je řetěz ala SR20DE zde jmenovaný apod prostě neni sebemenší důvod ho měnit jak je životnost auta dlouhá neb stejně ten řetěz přežije ten motor s přehledem ovšem tam je zcela jednoduchej aneb dole řemenice šponovák hydraulickej ze strany s plastovou lištičkou která vydrží vklidu 500tis a nahoře vzatý přes jedno či dvě kolečka a konec.....
takže u běžnejch aut se řiká 250tis "kontrola" řetězu aneb to znamená u většiny aut sundat kus plechu a podívat se a říct je to dobrý, u tohohle znamená kontrola říct připravte si 100tis na výměnu protože to nekontrolujem to se rovnou mění....
o 07.02.2011, 22:13 | cupra.165
To auto ma koukam mensi prostor mototrovy jak mx5 s 1.8 motorem..tohle bych uz dohromady nedal :-D
o 07.02.2011, 23:52 | mikevr6
Kamos to meni tak ze sunda prevodovku a zezadu to pak vymeni.Musi sundat jeste par veci okolo ale motor nevyndava.Rikal ze tyhle spatne napinaky maji jenom prvni rocniky a ze prej se to v zaruce menilo na novejsi a ty stare prej uz ani nejdou objednat.Potom uz s tim prej problemy nejsou.Ale rikam jen to co mi rek.Mazec je prej cena oleje do automaticke prevodovky kde 1L stoji 1000kc a je tam 9litru,no a pak se trebas oprava takove skrine,kdyz se pokazi bezne pohybuje okolo 40t :)
o 08.02.2011, 09:16 | radek.613
No si ten olej do AT nesmí kupovat v pixle se čtyřma kroužkama, že.... málokdo by řekl, že opatření nálepky obrázkem čtyř kruhových útvarů, které v tom pořadí a překrytí zvládne nakreslit i těžce retardované dítě má tak značný vliv na výslednou cenu produktu..... ono vlastně i na jeho "servisně-zákaznicky vstřícnou" konstrukci :-D :-D :-D
o 08.02.2011, 09:35 | Klobouk
Znám člověka co mám A6 Allroad 2003(4) s tímhle motorem najeto 600.000 a říkal že za tu dobu ho stál servis aspol zhruba polovinu kupní ceny která byla asi 1.5mega. Když vidím tohhle tak se už ani nedivím.
o 08.02.2011, 11:11 | Rudi
Klobouk - nevim, jak tobě, ale mě částka 750tis. za 600tis. najetejch kilometrů přijde docela v pohodě v originál servise, navíc u tak relativně drahýho auta, jakým je Allroad. Vždyť jen výměn oleje, pokud budu počítat po 15tis., tak bylo min. 40 x kolem 4-5tis. za jednu je to skoro 200tis. Zbejvá půl milion, kdy tak zhruba 4-5x měnil rozvody + tak 2x těsnění pod hlavou, v originál servisu možná kolem 40-50tis., čili zbejvá 300tis.
To jsou tak 2x měchy, který budou v originále dost drahý, nebál bych se říct kolem 60-70tis., čili ti zbude zhruba 150tis.
To jestli měníš po zhruba 100tis. brzdy i s destičkama, čili min. 6x, tak to máš kolem 15-20tis. za komplet sadu s prací. A zbejvá zhruba 30tis.
Ty ti zbyli na možný další podvozkový díly, turbo, čerpadlo, váhu vzduchu atd.... Připadá ti teda 3/4 milionu stále hodně na nájezd 600tis. km? Mě teda rozhodně ne, ale chápu, že rád rychle hodnotíš aniž by ses nad tím zamyslel :-)
o 08.02.2011, 11:39 | radek.613
Ano, v 21.století, u náskoku díky technice mi přijde šílené a na hlavu, investovat do šest starého auta 750.000 na servisu.... to je totiž převedeno zhruba 125.000! korun ročně jen servis (plus PHM plus leasing) a za to myslím není problém jezdit pronajmutým autem se šoférem, stejně draho a bez stariostí, ne-li levněji....
o 08.02.2011, 17:01 | Rudi
Nevim, ale roční nájezd kolem 100 000km mi nepřijde zrovna málo. Pokud mi seženeš radku podobný auto z autopůjčovny i s řidičem, jak sám píšeš, abych ještě ušetřil, rád bych se na to podíval.
Já jen když si vezmu, že řidič by dostával kolem 15tis. měsíčně vejplatu, tak to mám přes 120tis. ročně. Kde mám pak nájem za auto? Navíc měsíční zápůjčný takovýdleho auta vyjde kolem 40-50tis.
o 08.02.2011, 17:37 | DaveF
při tomhle nájezdu to nevychází tak draho :-)
6let 600tis km, ceny v tisících hrubej odhad
1200 ztráta ceny (Nákupní - prodejní cena)
900 servis
1800 palivo
300 pojisteni - jen odhaduju
Celkem 4200tis
tj. 1km á 7Kč, 58tis měsíční náklady :-)
o 08.02.2011, 18:43 | Nismo.Power
Klobouk : já znám člověka co najel s trabantem 890 000 a za celou dobu neměnil ani žhavící svíčky....

kdyby někdo chtěl najet s allroadem 3.0tdi 600tis tak by to znamenalo že by musel najet skoro 200tis ročně což nevim jak by dokázal když 3.0tdi bylo v allroadu až v půlce roku 2006.....

pokud si myslel čirou náhodou 2,5tdi tak tam je to možný.... k nám jezdí allroad kterej má v současnosti najeto nějakejch ~420-30 je firemní a celková suma za servis je něco za 1,2mil na fakturách z audi a tam neni započtený výměny oleje vůbec a takovýhle věci ale servis.... nechápu že někoho baví takový auto provozovat vůbec !!
o 09.02.2011, 10:23 | soray
Ze nemenil ZHAVICI svicky u trabose, tomu se ani nedivim... lol :o)))
o 09.02.2011, 17:55 | /// MiŠeL ///
:-)))
o 09.02.2011, 21:59 | vectrak
Paráda a to jsem si právě koupil a4 3,0tdi :-D
o 10.02.2011, 06:32 | Only_One
Tak tu zase celkem jednoduše a rychle prodáš :-)
o 10.02.2011, 07:55 | RedBaron
vectrak: Když tě nebude mrzet, že si hřeješ pod kapotou klubko hadů, tak klidně jezdi :o)
o 10.02.2011, 12:02 | Lukin.xxx
trabant byl v naftě?:D
o 10.02.2011, 14:16 | RedBaron
Můj Trabant nebyl v naftě ale v bakelitu :o)

A se směsí nafty bez problému jel, jezdívali jsme v létě na pískárny i na ředidlo :o)
o 10.02.2011, 20:30 | Nismo.Power
koukám někdo nepobral muj joke :)
RB : jj na směs klidně 30BA a 10nafty sem jezdil fiestou 1,3 a taky to ještě brala :))



náskok díky technice, kurvítkum a těžce poddimenzovanejm věcem s tim at dou fakt už do řitě :D člověk tu napíše něco o allroadu a hurá dneska musí jednoho sráče dělat....
má najeto 205 od novýho jeden majitel a sranda jen sem koukal do servisky byl na pravidelnejch servisech který řikal že stály fakt těžkej ranec a mimo to si ještě dolu psal poznámky kdy se co dělalo... vyberu třeba čerpadlo přes 100k , měch za 48 a moh bych pokračovat ....

dneska vydala divnej zvuk a hle rozbitá, 3 hodiny odstrojování předku a prostě jen rupnul šroub co drží napínák řemene.... rozvody první udělaný ve 115 a dalších 120 se nedožijou takže na tomhle fakt rozvody dělat max po 90 víc ani tuk jinak to je o motor...
ted v tom bude za dalších 20-30 jen tak z dlouhý chvíle a odchází mu další měch....
allroad je fakt neverending story

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 10.02.2011, 20:32 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 10.02.2011, 20:39 | muSlim
No Allroad a jeho mechy sú obecne známa tragédia, to si snáď rozumne premýšľajúci človek nekúpi, radšej oželí "offroad paket" a uspokojí sa s klasickou A6 Avant :-)
o 11.02.2011, 00:22 | vectrak
Only_One: Když ono to tak pěkně jede :-) navíc jsem koupil dobře, že i kdyby se potkal motor tak ji za tu cenu prodám :-D
o 11.02.2011, 12:28 | Lukin.xxx
3 hokdky předek?tam je 4,5 hodin norma na rozvod
o 11.02.2011, 13:25 | Nismo.Power
normy neřešim, celkem to je práce prostě tak na 6hod... za 4,5 je to možný maximálně v autorizáku s tim že je děláš 1x měsíčně, víš kam hmátnout a máš všechny pravítka....
takhle tě potká strhnutej šroub na deklu s kterym strávíš půl hodky abys ho nezkurvil, neden protočenej na držáku u nosníku kterej drží výztuhu nárazníku, uhnilá šestka na tom držáku taky a všechno prostě na nájezd 200 krutě vohnilý a zatuhlý a nic tam nešlo dobře..... reál ča za kterej sem schopnej tohle prostě stihnout je tak 6hod resp. 8 s opravou nutnou kvůli tomu zalomenýmu šroubu....
třebas A4ku udělám za 3hod s přehledem a prstem v nose což je norma, u těhle aut to nejde :)
o 11.02.2011, 15:08 | Vasekkch
u A4 se nemusí sundavat předek? Vždyt je motor taky podélně uloženej.
o 11.02.2011, 18:43 | Lukin.xxx
ne vpoho vim jake to je se šroubkama stači jak někdo namatla pořadně lepidlem na šrouby hlavni řemenici s imbus šroubkama to je pak papinko
o 11.02.2011, 19:29 | vinzek fa
jo nekdo me rikal AUDI = hitlerova pomsta -))
o 11.02.2011, 19:45 | Docthor
:-) Audi = ukažte světu že na to máte !!!
o 11.02.2011, 22:02 | H-Honza (M)
Videl jsem jak to delaji, stal jsem u toho v audi v Liberci, zadnej motor ven nedavaji, sorry.
Ven sla jen prevodovka, motor byl teda temer odstrojeny ale v aute. Nicmene... myslim ze se to tenkrat platilo s materialem asi 40 000...
o 11.02.2011, 22:47 | CarMedia.cz (P)
ty woe, než platit 40t za rozvody, tak to raději seženu celej motor.. :-)
o 11.02.2011, 23:21 | Raimmii
a kde máš jistotu že u toho motoru kterej seženeš není třeba udělat rozvody? ;-))
o 12.02.2011, 00:41 | Lucni.konik
já to nechápu, pokud jde něco zkuwit, tak to vždy dokáže koncern......
o 12.02.2011, 12:50 | Nismo.Power
Vasekkch : musí sundat ale mám ho dole v průměru za půl hodky a mimo to stačí jen sundat nárazník, povolit předek od nosníků, hodíš tam dvě tyčky do nich a celý čelo si jen odsuneš dál a nemusíš to rozdělávat celý....

prostě allroad je tady v sundavání předku kapitola sama pro sebe a je to jebka největší !

Revilo : tak ho zkus sehnat, je po nich pěknej hlad nikde nic neni a když jo tak fakt ne za 40k :D
o 12.02.2011, 15:49 | Vasekkch
Nismo: jo to já jsem si užil se superbem.. cca 14dní po rozvodech se zadřela volnoběžka na altíku, takže sklouznul řemen, napínací kladka v prdeli, atd, takže anabáze se sundavánim předku znova.
o 12.02.2011, 21:48 | france
No hlavně jak je hezky vyndanej motor i s jednotkou a odpojenou baterkou jistě vagem v servis modu a jestli se rozhodí component protection na immu tak přeji příjemné zážitky.
o 12.02.2011, 22:22 | M.Á.R.A.
H-Honza:teroreticky by to šlo i na autě, ale je to hůř přístupný a vyndat u tohoto motor vychází ve finále jednodušeji kor, když se mění řemeny ve předu.
france:máme nejnovější diagnostiku, takže tyto problémy nás netrápí :o) tyhle problémy řeší pokustóni s montážní jámou :o)

Jinak samotný rozvody tzn. dva řetězy vačkových hřídelů, dva napínáky, dvě řetězová kola, k tomu automaticky dáváme olej+filtr + práce vychází cca 25000,-kč
o 12.02.2011, 22:45 | CarMedia.cz (P)
Nismo: mám čerstvě po výměně celého motoru. Sehnat se to dá a za hodně zajímavé peníze. Možná by jsi se až divil. Proto se tady těm cifrám celkem směju..
o 12.02.2011, 23:08 | Rudi
ve finále to není tak strašná ta cena, na to co se tam mění a jaká je s tím anabáze..
o 13.02.2011, 12:59 | mikevr6
Kamos to dela za 15t a jak rikam,motor zustava v aute.
o 13.02.2011, 16:18 | Nismo.Power
mara : tak 25 neni tak strasny ;-)

revilo : no koukal sem kdyz si tady shanel a docela sem se divil, mozna pak nejdes nejakej zdroj ale jinak co koukas v nemecku tak motor je 50+ vklidu odstrojenej...
o 13.02.2011, 18:01 | Lukin.xxx | Upraveno: 2011-02-13 18:05:37
jak je auto v servis modu tak se nesmi odpojit napajeni?
o 13.02.2011, 18:32 | CarMedia.cz (P)
Nismo: jj, vím o tom. Taky jsem se pěkně otáčel, než jsem sehnal. Ale nakonec se vyplatilo. Konktakt k nezaplacení. (alespoň pro mě :-) )
o 13.02.2011, 18:48 | muSlim
Úsmevné riešenie, to "rozovdy stoja pálku, kúpim radšej celý motor..." :-)
o 13.02.2011, 22:46 | Monička
REvilo: Za kolik..?
o 14.02.2011, 15:05 | CarMedia.cz (P)
slim: to není úsměvné, ale spíš k pláči. Pokud někdo dělá rozvody za 40t na motoru s najetými 250t kilometry, tak si já osobně raději koupím celej motor s najetými 60t kilometry a starý rozbouchám. Osobně jsem koupil celý motor se vším všudy za 50t. (v přepočtu na naše). Nechci se hádat a dělat chytrého, jen nechápu, kdo může tady vyjet s hláškou, že zlaté BMW. Mám dost známých, které 530d mají a motor dělali taky a když ne motor tak převodovku. Je prostě jedno, co si koupíš. Ale když chceš opici, musíš mít na banány, nebo při nejmenším musíš vědět, kde ty banány sehnat za dobře.

Osobně jsem měl od přichcaného vstřiku propálený píst na 6. válci a přibroušené válce. Oprava za rašpli a stejně k prdu. Řešení? Jiný motor, pokud možno kompletní. Tak pokud rozvody jsou vlastně v ceně opravy mého původního motoru, tak proč to neudělat znova.

Jinak mám kontakt i na úplně nové motory za dobře. Není to samozřejmě z ČR, ale kdo se nebojí a nemá línou hubu a umí trochu i jinou řeč, jak češtinu, tak sežene všechno.. :-D

btw: Od dotyčného člověka, od kterého motor mám, jsem jen vyposlechl, kterej motor je "total shit" .. :-) A jsou to koncernové motory 2.5TDi V6 a 2.0TDi 16V. :-) Bez nich by prý přišel na buben. Z vlastní zkušenosti vím, že má kwa pravdu.
o 14.02.2011, 15:35 | france
Lukin.XXX:
Na všech novějších audi resp řj EDC 16 je tzv servis mod který se dá vagem aktivovat,pak se odpojí baterie a je to ok.

Když vidim jak je tady jednotka odpojena z plenum boxu a vypíchaný piny žhavení držim klukum palce protože rozhodí li se jim compo immo tak mužou mít nemoderněnjší diag a jen se na ní hezky dívat pač veci na toto a soft stojí takovou mašli že by ty diagnostiky meli tři pozlacený,vim očem mluvim když sem to platil....

Převzato od SATAS Audiclub.
o 14.02.2011, 17:17 | vinzek fa
Revilohifi.cz nemusis umet ani reci abys to sehnal -))
o 14.02.2011, 18:13 | muSlim
2 Revolhifi: no keď to je tak s tými km, tak to je slušná cena, ale za 30 tisíc km budeš musieť meniť rozvody aj na tom :-D
o 14.02.2011, 18:52 | CarMedia.cz (P)
Slim: Když má ten motor najeto 60t km, tak rozvody budu dělat nejdříve po 190t. :-)
o 14.02.2011, 19:22 | M.Á.R.A.
france: žádný piny žhavení jsem nevypichoval, auto už od rozvodů najelo asi 5000km a vše v pořádku.
o 14.02.2011, 20:31 | Lukin.xxx
když člověk o takovým servis modu ví je to dobre horší jek jak to neví a pak se diví co se stím žďorbem stalo
o 14.02.2011, 20:33 | muSlim
2 Revilohifi.cz: jajx, myslel som že to majú na 90k km ako staré 1.9-ky :-)
o 14.02.2011, 20:45 | Nismo.Power
stejně tak jako u toho allroada co jsem dneska dodělal tak je třeba před zvednutím na zvedáku podržet obě tlačítka k nastavení podvozku aby se hodily měchy do servis modu ale ani to neznamená že ty měchy neodejdou neb to sou jebky :)

jinak samo výměna motoru za jinej s tim se ztotožnuju, udělal sem ho na fiestě, koupil za litr jinej a tradá ;-) je to jen o tom jak sou ty motory dostupný, celkově bych taky třebas radši do sts koupil jinej motor než se srát s těsněnim pod hlavou neb přece jen člověk vyndá a zadná a jede se a mezitim druhej motor lze připravit když je venku pro všechny případy kdyby tamten třebas měl problém :)
o 14.02.2011, 20:59 | Lukin.xxx
měchy? měch je kus gumy s plechem a doněho jde hadička tam spiš hodiš do servis modu kompresor ne?
o 14.02.2011, 22:24 | Lukasino
Mechy jako system predpokladam ;) Ze se nejakym zpusobem nafouknou/ufouknou, aby jim nevadilo vyveseni, ne? :)
Nebo ze se nastavi dorazy tlumicu, co ja vim co tam je na podvozku :)
o 14.02.2011, 22:56 | Nismo.Power
měch na allroadu neni kus gumy ale kus igelitový tašky a místo spojky tam daly žábu na foukání bazénů.....
cokoliv je měch u němce tak zavání těžkym průserem at ze strany měchu nebo kompresoru.....
do servis modu se to dava hlavně proto aby kompresor věděl že to auto hodláš zvedat takže je dofoukne na horní pozici, když to neudělá tak si bude myslet že auto je v horní pozici a začne je ufukovat tudíž se z něj začne stávat žížala z měchu a vklidu někde napraskne což ale on umí udělat kdykoliv a kdekoliv takže je to vlastně uplně jedno ;-)
jeden měch se dá už dneska sehnat za nějakejch 30k takže už to neni tak hrozný, když uchází tak to většinou zanedlouho odnese i kompresor neb pořád dofukuje a prostě se upeče a ten je taky hezky drahej... z bmw se zase zacpe hadička a vklidu to taky krákne kompresor po cestě....člověk si nevybere, ono taky na allroad foru je každej tejden dotaz kolem měchů a vždyky to končí vadnym měchem :)
o 14.02.2011, 23:15 | Tichy
Jen bych rad upozornil, ze problem s mechy samozrejme nemaji jen Audi a BMW. Napriklad Licoln Navigator, Ford Expedition, Crown victoria atd. tech uz jsem videl nespocet lezicich na zemi, protoze odesel kompresor nebo byl treba vymena mechu. Proste za komfort, se musi obcas zaplatit :)
o 15.02.2011, 09:46 | CervinVega
Zaplatit ano, ale ne nesmyslnou cenu, výrobní cena mechu nebude větší než litr,-
o 15.02.2011, 20:31 | Tichy
CervinVega: to souhlasim. Kazdopadne si myslim, ze podobnej peniz, kterej za opravu zaplatis u Audi, budes muset vysolit i u BMW, Lincoln atd. Proste kdyz koupim auto za skoro 2mil nesmim se divit, ze i servis bude umernej cene auta..
o 15.02.2011, 23:25 | radek.613
Omyl, u auta za dva miliony bych jako zákazník očekával, že něco vydrží a že nejdůležitějším kritériem vyvěšeným nad monitorem konstruktéra nebyla věta "vyrob to co nejlevněji". Zřejmě proto nevlastním žádný německý koncern..... Drahý servis mi primárně nevadí, pokud ho auto potřebuje jednou za 300-500 tis km a jinak mě fatálními závadami, poddimenzovanými díly a chybnou konstrukcí neobtěžuje. To bude zase důvod, proč má můj autopark vysoký věkový průměr, s ohledem na rok výroby, neobsahuje žádné "moderní" kasičky na peníze staré pět let, přesto vyžadující zpravidla investice v ceně ojetého celku.... ale jak říkává jeden můj kamarád - každému co jeho jest....
o 16.02.2011, 12:03 | Lukin.xxx
měch 30K?ta tuarega stoji 30K ale dva třeba přední
o 29.05.2011, 00:17 | M.Á.R.A.
pro změnu další rozvody Audi A6 3.2 FSI zase při startu rachtaly řetězy :o)

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 29.05.2011, 00:19 | M.Á.R.A.
variabilní časování ventilů

foto k příspěvku  od M.Á.R.A.

o 29.05.2011, 16:37 | Lichka
AUDIck :-))
o 29.05.2011, 16:50 | Kesam
Kurwa to je propletenec.
o 29.05.2011, 22:37 | Lukin.xxx
to řachtalo jen při startu??? a nejsou špatne ty variatory na vačkách? ty tak rady řachtaj a za studena
o 29.05.2011, 22:49 | Lukasino
kolik ma namotano ta 3.2 pls? :)
o 30.05.2011, 19:03 | M.Á.R.A.
jj jenom při startu, má namotáno asi 130000km, ale je to ojedinělej případ, u těhle motorů jsem to ještě neviděl, už je to složený a je to OK.
o 01.06.2011, 18:42 | Lukin.xxx
a co teda bylo špatné?
o 01.06.2011, 21:26 | M.Á.R.A.
primárně byly špatné ty olejové napínáky, jestli byly vytahaný řetězy, těžko poznat, neni to jak změřit, každopádně motor se znatelně ztišil a už to nerachtá při startu, takže se problém odstranil ;-)
o 02.06.2011, 12:19 | Lukin.xxx
takže po rozebrání šlo znatelně vidět zě na napinákách padal tlak že byly měké?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3229 sekund.