
Navštíveno 2153x

Ahoj, máte někdo zkušenosti s touto firmou? kamarád se rozhoduje mezi AUTOchipem a BITpowerem a u AUTOchipu to vychází o 50% levněji.
Díky za infó
A jses si jistej ze to nechces ty na Alfici :o)) kdyz mas ty 18"
no tak dělaj to taky diagnostikou a na srazech maj dobrý ceny, taky jsem uvažoval, ale třeba u mojeho motoru udělaj z 1.9TDi / 81kW-235Nm modifikaci na 103kW / 285Nm, třeba bitpower se dostane nad 300Nm, vim že neni problém to naprogramovat na víc, ale když to dělaj a maj s tim zkušenosti je že to OK, tak raději víc než míň žejo...
nejhorší při výběru toho kdo bude chipovat je rozhodovat se podle ceny a nebo slibovanejch parametru, kter jsou dost zavádějící. ono naprat to na víc problém neni, ale..... co chces ladit?
Scream: no podle ceny se právě řídit nehce, proto se ptám na zkušenosti.
chce čipovat jenom 1.8 16v. je pevně rozhodlej že do toho jde.(tak bez komentářů že to nemá cenu :-)) )
Machča: asi nehci, bo po koupi 18" na žádnej chip nezbyde... Alfice sice již nějakou dobu výkonově nestačí, ale to chipem asi nezpravím...
zpravilo by to asi jiný zaměstnání a třeba M3 :-)
to bys byl stejnej Lojza jako Venousek :o))
vlastne ne rikals jiny zamestnani
btw barchetta uz vrci
já jen bitpower-nevěřil bych tomu teda jim...
u bitpoweru je možnost měření před a po, jsou s nima dobrý zkušenosti..
ja bych už z principu N/A benzín faakt nečipoval...

21.05.2007, 10:27 |
paia kdybych mel vybirat mezi uvedenymi, tak pouze BitPower, delali hromadnou akci pro nas Audi Club a dodnes vsechni spokojeni. ja k nim pojedu nekdy za mesic.

21.05.2007, 13:25 |
cira Honzo, čip od Autochipu měl Ondra v Peugeotu a pěkně se mu posral,takže bych volil určitě Bitpower.
no chyipovat 1,8 16V je naprosta blbost. je vetsí sance to doje*bat nez mít nejakej narust.
to Scream: viz výše.
já mu to říkal, jsou to jeho peníze , jeho auto a jeho rozhodnutí.
no je to fajn na zlepšení průběhu výkonu, občas posunou omezovač a v mým případě to míň žere...nějak bych to nepomlouval, jen se od toho nesmí čekat ty ohromný nárusty výkonu co slibujou..:-)
dle me jediny co udelaj je to, ze stahnou davku v nizkejch a trosku to vyzenou nahore a posunou omezovač. tkže takovej manší placebo efekt. Jestli nekdo umí nakrmit NA benzina bez brzdy nekde na pumpe takabych si sel koupit klobouk a udelal mu poklonu, protoze to neni vubec prdel.
no nevim co je na tom fajn mit posunutej omezovac misto chipu bych napriklad nechal procistit vstriky ultrazvukem to by vyslo asi nastejno jako ten chip :)
Ono asi jak u kterýho motoru, v mým případě to je plus (omezovač posunutej ze 7,2 na 8tis.) Čištění vstřiků je u mě asi blbost.
A vůbec, nezačínal bych to tady zase hnát co v čem je lepší a druhej to napadat že ne...
chipovanim atmosfery dosahnete realne 3-5% vetsiho vykonu, pokud ma elektronicky vvt tak i o neco malo vic, ale nedelal bych to. Za ty prachy to nestoji
jako souhlas s kamilem. osobne bych tohle delal jen po nejaky uprave /vačka, vejfuk+svody, sání), a to jeste vubec nevim za kym bych s tim sel, ale bitpower by to asi nebyl. oni v tech fabrikach nejsou blbý a když je nekde nejakej program , tak asi vedí proc, tak chipovat NA motor na stavající konfigujaci a dostat 3PS za 10t je dost divny. protože teda aspon me by bylo edno jestli v nejaky usmrkaný 1,8 mam 120 nebo 123 PS, stejne to nepojede.
posouvat omezovač na seriovým motoru je úplná kokotina - kdo někdy viděl graf z brzdy u seriovýho motoru, tak mi potvrdí co se děje s výkonem po překročení otáček max. výkonu - rapidně klesá ,díky tomu že už v těchto otáčkách jsou nejen velký ztráty jak mechanický tak i hydraulický (proudění vzduchu a vejfukovejch plynů)- motor prostě tak dobře neplní a nevyplachuje díky vačkám..
můžu to porovnat na mým motoru v coupe- v serii byl do cca 6500 jakž takž živej (omezovač na 6800) po úpravě motoru a prvním nastevení omezovače na 7000 bylo cejtit že chce prostě dál.. nyní je omezovač na 7800 a je to OK protože od cca 7500 je cejtit drobný vadnutí motoru.. těch 300tam je jako drobná rezerva pro nějakou nenadálou situaci, dke je lepší prostě ten kousek dotočit než přeřadit...