Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > AUTOchip

 o Navštíveno 2153x o
o 20.05.2007, 16:45 | MaSuZaPi_Honza
Ahoj, máte někdo zkušenosti s touto firmou? kamarád se rozhoduje mezi AUTOchipem a BITpowerem a u AUTOchipu to vychází o 50% levněji.
Díky za infó


o 20.05.2007, 17:06 | Machča
A jses si jistej ze to nechces ty na Alfici :o)) kdyz mas ty 18"
o 20.05.2007, 17:42 | Escudo
no tak dělaj to taky diagnostikou a na srazech maj dobrý ceny, taky jsem uvažoval, ale třeba u mojeho motoru udělaj z 1.9TDi / 81kW-235Nm modifikaci na 103kW / 285Nm, třeba bitpower se dostane nad 300Nm, vim že neni problém to naprogramovat na víc, ale když to dělaj a maj s tim zkušenosti je že to OK, tak raději víc než míň žejo...
o 20.05.2007, 17:58 | Escudo
ještě jsem uvažoval o [ Link ]
o 20.05.2007, 19:03 | Scream
nejhorší při výběru toho kdo bude chipovat je rozhodovat se podle ceny a nebo slibovanejch parametru, kter jsou dost zavádějící. ono naprat to na víc problém neni, ale..... co chces ladit?
o 20.05.2007, 19:40 | MaSuZaPi_Honza
Scream: no podle ceny se právě řídit nehce, proto se ptám na zkušenosti.

chce čipovat jenom 1.8 16v. je pevně rozhodlej že do toho jde.(tak bez komentářů že to nemá cenu :-)) )

Machča: asi nehci, bo po koupi 18" na žádnej chip nezbyde... Alfice sice již nějakou dobu výkonově nestačí, ale to chipem asi nezpravím...
zpravilo by to asi jiný zaměstnání a třeba M3 :-)
o 20.05.2007, 19:56 | Machča
to bys byl stejnej Lojza jako Venousek :o))
vlastne ne rikals jiny zamestnani
btw barchetta uz vrci
o 20.05.2007, 21:16 | Akordýsek
já jen bitpower-nevěřil bych tomu teda jim...
o 21.05.2007, 01:28 | kamil306
u bitpoweru je možnost měření před a po, jsou s nima dobrý zkušenosti..
o 21.05.2007, 07:05 | Only_One
ja bych už z principu N/A benzín faakt nečipoval...
o 21.05.2007, 10:27 | paia
kdybych mel vybirat mezi uvedenymi, tak pouze BitPower, delali hromadnou akci pro nas Audi Club a dodnes vsechni spokojeni. ja k nim pojedu nekdy za mesic.
o 21.05.2007, 13:25 | cira
Honzo, čip od Autochipu měl Ondra v Peugeotu a pěkně se mu posral,takže bych volil určitě Bitpower.
o 21.05.2007, 14:40 | Scream
no chyipovat 1,8 16V je naprosta blbost. je vetsí sance to doje*bat nez mít nejakej narust.
o 21.05.2007, 14:55 | MaSuZaPi_Honza
to Scream: viz výše.
já mu to říkal, jsou to jeho peníze , jeho auto a jeho rozhodnutí.
o 21.05.2007, 15:53 | kamil306
no je to fajn na zlepšení průběhu výkonu, občas posunou omezovač a v mým případě to míň žere...nějak bych to nepomlouval, jen se od toho nesmí čekat ty ohromný nárusty výkonu co slibujou..:-)
o 21.05.2007, 17:17 | Scream
dle me jediny co udelaj je to, ze stahnou davku v nizkejch a trosku to vyzenou nahore a posunou omezovač. tkže takovej manší placebo efekt. Jestli nekdo umí nakrmit NA benzina bez brzdy nekde na pumpe takabych si sel koupit klobouk a udelal mu poklonu, protoze to neni vubec prdel.
o 21.05.2007, 17:25 | Machča
no nevim co je na tom fajn mit posunutej omezovac misto chipu bych napriklad nechal procistit vstriky ultrazvukem to by vyslo asi nastejno jako ten chip :)
o 22.05.2007, 03:03 | kamil306
Ono asi jak u kterýho motoru, v mým případě to je plus (omezovač posunutej ze 7,2 na 8tis.) Čištění vstřiků je u mě asi blbost.
A vůbec, nezačínal bych to tady zase hnát co v čem je lepší a druhej to napadat že ne...
o 22.05.2007, 07:51 | Reprák
chipovanim atmosfery dosahnete realne 3-5% vetsiho vykonu, pokud ma elektronicky vvt tak i o neco malo vic, ale nedelal bych to. Za ty prachy to nestoji
o 22.05.2007, 08:51 | Scream
jako souhlas s kamilem. osobne bych tohle delal jen po nejaky uprave /vačka, vejfuk+svody, sání), a to jeste vubec nevim za kym bych s tim sel, ale bitpower by to asi nebyl. oni v tech fabrikach nejsou blbý a když je nekde nejakej program , tak asi vedí proc, tak chipovat NA motor na stavající konfigujaci a dostat 3PS za 10t je dost divny. protože teda aspon me by bylo edno jestli v nejaky usmrkaný 1,8 mam 120 nebo 123 PS, stejne to nepojede.
o 22.05.2007, 10:26 | Honza2.016v
posouvat omezovač na seriovým motoru je úplná kokotina - kdo někdy viděl graf z brzdy u seriovýho motoru, tak mi potvrdí co se děje s výkonem po překročení otáček max. výkonu - rapidně klesá ,díky tomu že už v těchto otáčkách jsou nejen velký ztráty jak mechanický tak i hydraulický (proudění vzduchu a vejfukovejch plynů)- motor prostě tak dobře neplní a nevyplachuje díky vačkám..

můžu to porovnat na mým motoru v coupe- v serii byl do cca 6500 jakž takž živej (omezovač na 6800) po úpravě motoru a prvním nastevení omezovače na 7000 bylo cejtit že chce prostě dál.. nyní je omezovač na 7800 a je to OK protože od cca 7500 je cejtit drobný vadnutí motoru.. těch 300tam je jako drobná rezerva pro nějakou nenadálou situaci, dke je lepší prostě ten kousek dotočit než přeřadit...
o 22.05.2007, 11:13 | Scream
nezbyva nez souhlasit.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 1.0108 sekund.