
Navštíveno 1857x

zajimave,pry je to k nam uz zakazano vozit a vse co se tyka brzd od D2 se musi vracet. akorat by mne zajimalo zda se to bude tykat i dalsich vyrobku(sedacky,hydraulicky rucky,...) .
Je to kopirovano z www.mk-racing.cz
TAR-OX
Proč dát přednost originálním produktům TAR-OX před nelegálními kopiemi, jakými jsou např. čínské brzdové sady D2 Racing Sport, K-Sport apod.?
1. Morální důvody – V honbě za nižší pořizovací cenou občas zapomínáme, že pokud budeme podporovat plagiátory (čehokoli), přestanou mít autoři originálů brzy sílu vyvíjet nové a lepší produkty a my budeme zaplaveni nekvalitními a často životu nebezpečnými čínskými skútry, minibiky, brzdami, podvozky, sedadly, pásy a bůh ví čím ještě...
2. Technické důvody – Počet pístků a průměr kotouče není vše. Aby brzdový systém opravdu dobře a dlouhodobě fungoval, musí být vyroben z kvalitních materiálů a jeho výrobce musí rozumět principům, na kterých systém funguje. Opravdu si někdo myslí, že Číňan, který zkopíruje jeden brzdič, který koupil, hned bude rozumět brzdovým systémům? Automobilové brzdy jsou velmi složité systémy, kde záleží na sebemenším detailu. Skladba materiálu, ze kterého jsou brzdiče, kotouče, destičky i spojovací materiál vyrobeny je velmi důležitá pro životnost a spolehlivost takového systému. Řeší snad Číňan, že kvalitní sportovní kotouč má být z kalené litiny aby se při přehřívání nekroutil? Brzdič musí mít navíc uzpůsobené průměry a zdvihy jednotlivých pístků tak, aby odpovídaly brzdovému válci použitému v daném vozidle. Každý jednotlivý brzdový kit TAR-OX je navržen na základě testu konkrétního vozidla v továrně v Itálii. Žádný brzdový kit není navrhován „od stolu“ pouze na základě teoretických informací! Přestože mohou mít dva kity stejný typ brzdiče, pro každou aplikaci jsou v nich umístěny jiné typy pístků. Firma TAR-OX má neustále v nabídce přibližně 20 různých typů brzdičů, každý s několika variantami pístků! Jak by potom mohl fungovat čínský plagiát stejně dobře, když nabízí pro všechny auta na světě jeden typ brzdiče? Ani největší amatér jistě nevěří, že Peugeot 106 má stejný brzdový válec jako Subaru Impreza STI nebo Porsche 997 Turbo...
3. Administrativní důvody – Přestože se někteří prodejci snaží to různě maskovat, nemají čínské plagiáty D2 Racing Sport schválení TÜV pro běžný provoz a s ohledem na právní spor s firmou TAR-OX je nepravděpodobné, že by takové schválení v Evropě někdy získaly. Produkty TAR-OX mají schválení pro běžný provoz od rakouského TÜV. TÜV certifikát je potvrzením, že brzdové komponenty TAR-OX odpovídají předepsaným evropským normám, konkrétně směrnici Rady Evropy 71/320/EEC (ve znění 98/12/EC) týkající se brzdových zařízení určitých kategorií motorových vozidel a jejich přípojných vozidel. Certifikát byl vystaven na základě rozsáhlých testů v laboratořích TÜV. Brzdové kotouče i celé brzdové kity TAR-OX byly podrobeny zkouškám simulujícím různé zatížení a namáhání, kterému je brzdový systém podrobován v každodenním provozu. Pro dostatečnou rezervu byly brzdové komponenty vystaveny rovněž zatížení výrazně převyšujícímu potřeby běžného silničního provozu. Brzdy byly testovány v různých podmínkách, simulujících různé situace v běžném provozu a různé zatížení vozidla. Testováno bylo jak běžné brždění, tak náhlé nouzové brždění ze dvou třetin maximální rychlosti a série po sobě následujících nouzových zabrždění z vysoké rychlosti. Následně byly brzdy důkladně prozkoumány a podrobeny hloubkovému rentgenovému snímání, aby bylo možno se ujistit, že se na žádné součásti brzdového systému neobjevily mikroskopické trhlinky ani na povrchu, ani ve struktuře materiálu.
4. Praktické důvody – Pokud si přesto myslíte, že koupě levného neznačkového kitu je tou správnou volbou, zeptejte se sami sebe:
a) Bude kit opravdu fungovat v mém autě jak má, nebo jde jen o design?
b) Jak dlouho vydrží při ostrém nasazení použité kotouče?
c) Kde koupím náhradní kotouče a kolik budou stát?
d) Jak dlouho vydrží těsnění v brzdičích a z jakého jsou materiálu?
e) Kde koupím náhradní díly na brzdiče v případě poruchy?
f) Je zdánlivá počáteční úspora při koupi kitu opravdu výhodná?
Platí vbeskrze o všem. To je můj názor. Šikmooká kopie většinou nevěští nic dobrého. A na brzdách už vůbec ne.

13.12.2007, 10:39 |
Shr3k Místo toho aby pan TARONI (TAR-OX) zlevnil a využil toho, že je v EU (jednotný celý prostor/DPH), píše takovýhle elaboráty, podává žaloby a D2 se prodává vesele dál, včetně Essen Motor Show.
By mě zajímalo, kdy se pustí do našeho Kábrta (Mari Design, MD Components)... ;o)
To co tady píšeš, ale platí prakticky o všem v jakém koliv odvětví zboží. Lidi se dnes honí jen za cenou a slevou, ale neřeší kvalitu a užitnou hodnotu a nevidím důvod, proč by měl kvalitní výrobce zlevńovat a dostávat se na ceny stlačené na nepochopitelnou úroveň Číňana. To by to mohl rovnou zavřít a opravdu by nás tady zaplavili samé plagiáty a šunty. Ono ta kvalitní výroba, vývoj a plat zamestnance v EU je někde jinde, než když to číňan dělá "doma na koleně v chajdě".
Jinak tohle jsem vypozoroval už v létě, když na Plzeňském NSXu se objevili D2 brzdy a asi za dva srazy tam měl zpět série :o))
ja jsem spis zvedavej kdy se ozve nejaka firma ze od nich D2 kopirovaly podvozky nebo kdy se ozve Porsche ze ta karbonova sedacka je kopie jejich GT3
coz se priznam bych moc rad nebyl pac ta sicna je luxusni i s cenou :-)

13.12.2007, 11:39 |
kucik no ono kdyby chtěl tar-ox i třeba někdo jiný ušetřit a získat větší část trhu, tak by výrobu přenesl do číny sám,pak by ta cena byla někde jinde a kvalita by zůstala zachována,je totiž fakt, že nejdražší ze všeho je lidská práce a zvlášť v evropě,kdežto v číně dělají třeba i za misku rýže
kucik: Sám jsem viděl co udělalo s kvalitou reproduktorů přesun výroby do číny - rozhodně to nebylo stejné, každou chvíli odlepená, nebo odštípnutá dýha či fólie, prohozený basový repro se středobasovým atd... takže pokud je ta firma kvalitní a chce kvalitu udržet, tak to rozhodně není pravda.

13.12.2007, 14:59 |
kucik no ono by taky dost záleželo na tom jak by se o tu pobočku např v Číně zajímali,určitě bych to více kontroloval,protože je jasný,že by to asi chtěli ojebat,ale co je fakt, tak že tam lidi pracujou mnohem, mnohem levněji než v evropě a materiál a technologie by byla furt stejná,takže ta kvalita by se udržet dala. Ale přesunout vše do asie,by asi nešlo a navíc,co bysme tady pak dělali my:-),stačí že oni už jezdí k nám
proti výrobě ve světě (Číně) nic nemám. ale serou mi že naprosto neuznávají žádné hranice autorských práv a produkujou 90% zmetků...
me se libi presny kopie ctyrpistu od BREMBO :-) poznaji se podle ostrych hran na brzdici, ale laik to pozan tezko, jako je to fakt mazec, co vsechno se neokopci a s jakou drzosti
mno tak nevim, nekdy je to i jinak, napr. jsem nasel na Taiwanu firmu ktera nyni nabizi podvozky pod svoji obchodni znackou...
Puvodne to byl vyrobce a dodavatel komponentu pro par renomovanych firem co se tyce japan podvozku.
Takze bych mozna sem tam nerikal ze cinsky plagiaty jsou cinsky plagiaty, ale proste se jen jedna o dily od puvodniho vyrobce...
cinanu je miliarda. to mi nerikejte, ze zadny z nich nedokaze vyrobit neco kvalitniho.
problem vidim spis v tom, ze nadnarodni koncerny nepresouvaji vyrobu do ciny kvuli snizovani nakladu, ale kvuli jejich naproste minimalizaci. zlutaci pouze reaguji na poptavku trhu.
Ja mam D2 Racing podvozek a jsem maximalne spokojenej. Znacka je znacka, ale D2 racing ma TUV a jine ruzne homologace, tak si nemyslim, ze to bude nejake "nebezpecne". A jinak je D2 z TAIWANu.
Samoska BREMBO je BREMBO. Ale zas taky jenom ty nejdrahsi sady stoji za neco.
to semtex: kolik jsi najezdil s podvozkem?
to semtex: tak to se divim ze se ti jeste nic nerozbylo nevyteklo atd. kdyby jsi videl z ceho jsou slozeny a hlavne jak , no proste hruza
Ja bych si D2 nedal ani na vlek, to muj nazor na vec, cena je dobra ale nasledny repas nebo oprava neni mozna
basic sem urcite muze hodit nejaky info ze ceho cerpal ze tohle pise ne?
Vcelku by me to zajimalo...
Jinak nevim o tom ze by se treba Tein dal nejak repasovat, stejne jako Koni nebo cokoliv jineho vyjma HP. Kdyz budem mluvit o nejaky podobny cenovy kategorii.
H-Honza: dva moji kamaradi maji D2 podvozek a jednomu znich zacal po ujeti 800km vytekat predni tlumic okolo toho nastavovaku tuhosti. Druhy najezdil neco pres 2000km a zdase ze jeden zadni neni v poradku. Reklamaci se nepodarilo uplatnit protoze sama opletacka takze se kamarad rozhodl ze to da zrepasovat (velice zkuseny clovek co dela podvozky pro zavodni auta kit car, WRC atd. nevim ted jmeno ale neni problem dolozit) a ten pravil ze z ceho to je udelane a poskladane tak akorad kroutil hlavou jak to muze fungovat.
Sice tyto auta co zde uvadim jako priklad jsou auta spise na zavody jak do vrch tak pro vyblbnuti takze podvozek dostava zatez ale na kterou je "ma" byt staven. takze treba kdyz to nekdo da na seriove auto co jezdi jen po srazech tak to vydrzi ale jak to chce dat na "radoby" zavodaka tak to tak dopadne.

15.12.2007, 20:44 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2007-12-15 20:50:51
ja se s Tebou chlape nehadam, jen jsem chtel vedet jestli to je prakticka a osobni zkusenost nebo jen neco z doslechu.
Sem tam se placam po drift foru, kde je vlastne dovozce D2 do CR, a zatim se tam neresil zadny problem s brzdama, ani podvozky, ale nevim jak dlouho to tady je... Stejne jako jsem na MV mluvil s nejakym klukem co mel D2 brzdy na saabu a velice si je chvalil.
Nicmene... me vytekly KONI po 800km nahore u toho stelovaciho plechu...
Ten co repasuje tlumice je nekde od Jablonce ne? Myslim ze to delali H+P...
H-Honza: jestly ti to prislo jako ze se chci hadat tak to ne. Ja jen rikam svuj naroz a poznatky co mam. S repsi to neni Husek (HP sporting)z jablonce ale nekdo jinej nemuzu si zpomenout na jmeno.
ja se s Tebou chlape nehadam, jen jsem chtel vedet jestli to je prakticka a osobni zkusenost nebo jen neco z doslechu.
Sem tam se placam po drift foru, kde je vlastne dovozce D2 do CR, a zatim se tam neresil zadny problem s brzdama, ani podvozky, ale nevim jak dlouho to tady je... Stejne jako jsem na MV mluvil s nejakym klukem co mel D2 brzdy na saabu a velice si je chvalil.
Nicmene... me vytekly KONI po 800km nahore u toho stelovaciho plechu...
Ten co repasuje tlumice je nekde od Jablonce ne? Myslim ze to delali H+P...