
Navštíveno 14526x

pacient Z3 a samosvor od KAAZ...

LSD Kaaz + olej... jde o lamelový samosvorný diferenciál s nastavitelnou svorností (tento konkrétní má 3 páry lamel A-B na poloosu, z fabriky přijde nastaven na 100% svojí svornosti)
více info zde:
[ Link ] 
miluju e30 zadní nápravu, jsou takové romantické 4 šrouby, které je radost "prstit" ven a ještě intenzivnější zážitek je dostat je zpět... mezi nápravnicí a kastlí je místo přesně na délku šroubu :-)


21.02.2010, 15:16 |
Kesam To je nějake vorezlé celé :-)
a pointa příběhu přichází teď, když jsem vyndal klec s kolem a zjistil, že uvnitř je již samosvor typu Torsen :-)) majitel neskrýval údiv, prý si jen všimnul toho, že na ledu ho to "nakopává" a driftovat se s tím nedá...

Torsen venku

mno, možná jsem měl začít tímhle videem... začátek je úsměvný, ale na konci i úplnej tydýt pochopí, jak funguje diferák (což se nedá říct o nákresech v učebnicích fyziky)
[ Link ]
a na závěr obligátní Koni Sport a nižší pružiny...
následně asi 30min kroužit "8" kvůli usazení lamel, pak vypusti olej a pápá... (po 2tis následná výměna oleje kvůli otřepům a pod v oleji)
A cenově:
diferák 27tis, montáž 2tis, pružiny a tlumiče gratis, časově den práce...

Video je fakt neskutecne vyborne a nejvice me ale dostalo prvni asi 2 minuty. :-D

21.02.2010, 18:34 |
JP Z3 Coupé je pro mě nej BMW:). Jenom doufám, že kola jsou zimáky/drifťáky:D

21.02.2010, 19:23 |
zipp JP: a to nahoře na fotce je to "coupé"? Já bych to tipl spíš na kombi ;-)
hezký ...
video ještě lepší :o)
zajimavy.... Z3 kupé je fakt docela hezký auto, obzvlášť v M verzi.....
v pátek jsem měl na servise Z3 roadster a když pominu sračkovou 1,9 motor a mrtě vad s kterejma tam rusové přijeli s autem od novýho a nájezdem 54tis.... tak to auto je opravdu hnusný a celkově jako by to nebylo bmw....
diff hezkej a video maximálně hustý :) ze začátku jsem čekal co to bude za spartakiádu ale vysvětleno opravdu jak pro blbce ..... vnuklo mi to myšlenku že si vyměnim olej v diferáku :)

21.02.2010, 21:07 |
Augi Video super :-)
tak to video nema chybu... kez by takhle fungovala i vyuka ve skolach....ovsem na ZŠ 7 trida, kdyz byla sexualni vychova by asi pousteli péčko :o)))
cervin: hele proc nejde s torsenem driftovat? ja chci vymenit origo diff na E36 za nakej samosvor a lamelovej sem prave premejlel ze ne.. kvuli nutne "udrzbe".. tak sem premejslel nad torsenem prave.. qaife asi.. tzn jestli se ten torsen chova nejak divne tak bych si to musel jeste rozmyslet asi:)
Tu dílnu asi nemáš v Brně co?:)
Už jsem to slyšel z vícero stran, že Quaife kouše, zajímalo by mě co je na tom pravdy.
Honzo,to s tim KAAZ..je to pravda,ze se musi jezdit na olej kazde 3000km a musi se lit primo jen olej od nich?
Kolik svornost KAAZ ukazuje?
-Kaaz predepisuje po 3tis vymeny v pripade opravdovyho pouziti, pri bezne jizde to lidi meni jako u origo Bmw lsd, tedy po 25tis km... olej nestoji raketu a taky pouzivaji nahrady, bez vlivu na zivotnost...
-svornost si nastavis jak potrebujes od AB-AB-AB po AAA-BBB
-Torsen ma smysl jako mezinapravovy, na driftovani je mene vhodny (resp nevim kdo ho pro zavody pouziva, co vim maji vsichni lamelove)
[ Link ]