Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Kaaz samosvor do Bmw e46

 o Navštíveno 13747x o
o 27.07.2010, 19:34 | CervinVega
Klient chtěl samosvor, objednán Kaaz přímo pro 328i e46 (podotýkám made in Japan, předchozí zkušenosti perfektní...)

foto k příspěvku  od CervinVega



o 27.07.2010, 19:36 | CervinVega
balík s jednotkou, v krabici přihozené 3 podložky + spec olej... překvapivě žádný návod, říkám si, nebude problém, asi to bude hned vidět kam s nima...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:37 | CervinVega
starý ven...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:39 | CervinVega
open dif...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:40 | CervinVega
výborná záležitost, ta segrovka má 4mm tloušťku a fakt si věří :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:42 | CervinVega
miluju stahování těsných ložisek s minimem prostoru :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:44 | CervinVega
kolo dolů pod lisem...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:46 | CervinVega
mno a v tomhle okamžiku se to podělalo :-)))

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:50 | tykeev
nejsem tak technicky zdatný.... kdeže je chyba? :-)
o 27.07.2010, 19:53 | CervinVega
v tomto stavu nelze do skříně dostat, podložky na jedné straně a stále špatné vycentrování... nakonec jsem to rozebral a dovnitř dostal...
dále mi došlo, že bez utočení 4mm na jedné straně to fakt nepůjde... na webu se člověk dočte, že s převodovým poměrem 2,93 to nelze... jen 3,38 a vyšší...
takže utočit, ložisko posunout a je tam :-)

luxusní návod by Kaaz :-) ten mi samo přišel až poté, co jsem jim napsal, co to kua na mě zkoušej :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 19:56 | tykeev
aha, no vždyť to tam jasně píšou! :-D
o 27.07.2010, 19:58 | CervinVega
následně mi píšou:

Good-day Mr. Xxx
Thanks for the info you passed to my colleague Yyy.
We were aware of some problems fitting these diffs. to some cars, but we have never been able to establish the precise details. There are some issues as cars between Europe, Asia and USA often have different spec. parts installed.
Can you show me on the attached diagram where you had to modify the differential ?
I will also try to get Kaaz’s installation instructions translated, as attached and confirmation about the shims.
How does the differential perform now it’s in the car ?
Please send us a picture of your car, and we’ll feature the details and car on our website.
Many thanks again for your valuable feedback.
Best Regards

Co na to říct? :-) Že naférovku přijde polotovar místo přesně padnoucího výrobku a to bez nejmenšího varování, na webu je přímo napsáno, že je to pro 328i e46... což je pravda jen pro pár modelů :-/


o 27.07.2010, 20:02 | CervinVega
samotným "dostáním mezi ložiska do skříně" legrace nekončí, následně je potřeba vymezit vůle... pro info- rozdíl mezi "špatná vůle" a "ok vůle" byly na jedné straně 0,02mm, kdo někdy měřil, ví o jak malém rozdílu píšu...
na jedné straně stačilo vzít distanční podložku (v tomhle případě ta mega segrovka) na magnetce, na druhé jsem musel vyrobit podložku 0,55mm, takže pásovka a jedem :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 20:07 | CervinVega
a o čem to celé je třeba na tomhle půjčeném obrázku...

omlouvám se, že nemám víc fotek, ale byl jsem špinavej, nasranej a unavenej :-))

ve finále udělat obligátní "osmičky" (lidi se tváří dost divně, když půlhodiny jezdíte na parkovišti bezdůvodně do 8mičky), vypustit starý, nalejt nový a s úsměvem předat majiteli :-))

foto k příspěvku  od CervinVega

o 27.07.2010, 20:09 | CervinVega
cenově do 30 tis komplet menu... ideální je si nejprve sehnat jiný dif, ten složím a pak se to "jen" prohodí...
o 27.07.2010, 20:13 | mr.brain
CV: mooc pěkná práce, ale jen mi nejde do hlavy, to vážně nikde na webu nemají informace o tom, že ty diferáky jsou jiný? Jejich odpověď taky hadr...
o 27.07.2010, 20:25 | muSlim | Upraveno: 2010-07-27 20:33:49
Napikaču, ale z odpovede na mňa pôsobia aspoň "milo" tým, že sa snažia aspoň takto na diaľku od Teba získať info a snáď už to do budúcna na webe zohľadnia, prípadne by som si trúfal tvrdiť aj to, že vyrobia presných rozmerov diferák pre EU vozidlá :o) Inak pekná práca!
o 27.07.2010, 20:26 | CervinVega | Upraveno: 2010-07-27 20:41:38
když ti řeknu, že mi poslali výkres, at jim to překreslím...
a přeložit návod z JAP do ANG je otázka asi tak 30min, to je fakt výkon za ty roky, že to pořád nemají...
o 27.07.2010, 20:27 | muSlim | Upraveno: 2010-07-27 20:36:43
2 CV: jj, to chápem, je to drzé, rozum stojí... ale ber tak že aj renomovanejší výrobcovia sa už našli, čo sa na podobné nezrovnalosti doslova vysrali (námatkovo trebárs HKS)... Našli schopného panáčika a snažia sa napraviť to, i keď nie svojou snahou a silou, ale snažia sa :o))))
o 27.07.2010, 20:45 | Tuner#2
Dost dobrá story :-) To s těma osmičkama mě pobavilo a vzpoměl jsem si na kamaráda co dal novou špéru do své 130RS a při prvním průjezdu se málem nevešel mezi dvě haly v práci i když tam je místa jak na letišti :-))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3435 sekund.