
Navštíveno 13350x

nějak se tu přestalo dišputovat o novinkách v čupersportech... :)
už nějakej ten rok pronikaly informace o novym autí kterýmu sem zprvu moc nefandil, pak trochu začal.. následně se mi začlo líbit a postupně víc a víc ho považoval za asi to nejlepší co teď příjde.....
ano Pagani Huayra :) zondy mě nikdy nějak moc ne.... zonda se mi prostě nelíbila a to hlavně designem, když už nějakej takovej exot jako zonda tak žeru kénigggggsegggggaaa ale prostě zonda ne, asi díky tomu sem zprvu nefandil ani tomuhle
ale postupem času z toho vzniklo podle mě dokonalý auto
vzhled : 1* ... tak má vypadat supersport
motor : 1* ... přeplňování, to má mít supersport, MB fans at si řikaj co chtěj z toho motoru tam je stejně jen blok :)
zvuk : 1******************* takhle má znít kurevsky dobrej supersport !! že třeba ZR1 má luxusní zvuk tak tohle je masakrální zvuk, žádný ferrari a lambo který za sebou táhnou plechovky jak po cestě ze svatby....
zvuk prostě hotovej Paganini !
technika : 1** masakr na první pohled.... ty klapky tam nejsou jen tak z bůhdarma !
první kloudný video, první kecy je možno přeskočit tam o nic nejde....
[ Link ]
tak já mám na vzhled úplně opačnej názor,. Jak se mi Zonda líbí, tak tohle nějak neni ono, hlavně předek. ale interier opět masakr.
Tady je moje předchozí téma z ledna:
[ Link ] Musím říct, že co se týče designu (to jediné mě na tom autě vadilo) jsem na tom čím dál lépe... Ono obecně auta co se mě nelíbí na první pohled to tak mají :-)
zvenčí dejme tomu, zevnitř je to otřesný. jak kdyby honza nebojsa z horní lhoty nacpak na palubovku každej budík z tesca kterej mu přišel pod ruku....
tohle je supersport se vsim vsudy, nezamenitelny, extravagantni vzhled, odpovidajici materialy...
Jasne, mozna tam mohli dat nejaky ovladace z audi nebo fiatu tak jako to maji jine znacky, ale o tom tyhle auta nastesti nikdy nebyla.
Zvukovej projev je neskutecnej.
Me se to moc libi.
tak trošku 60tý léta vevnitř ne? :-)

25.07.2011, 08:28 |
JR Huayra uz neni takovou novinkou.

25.07.2011, 08:32 |
AR ten kdo dělal ten vnitřek si daval dobry model ne? jinak toto nemohl vytvořit.
Extravaganza se vším všudy, mne sa páči veľmi, od začiatku :-)
nad tim interiérem se moc nepozastavuju.... ano moc se mi nelíbí ale jak řiká Honza aspon to nemá tlačítka z VW .... co sem jel našeho GŘ LP640 tak za mě budíky zcela otřesný, tlačítka fujtajbl a celek fádní asi jako socialni fabie..... tohle je prostě extravagantní a k těmhle autum to prostě patří, nejsou to závodní auta který maj strohej a účelnej interiér je to prostě jen třešnička na dortu obhajující onu cenu....
JR : vim a píšu to ;-)
Tuner : jj vim o tom postu ;-) ale teď "naživo" na videu to dá za 1000fotek z který stejně nevim jak to jede a jak to zní :)
Poprvé jsem ji viděl na tomto videu a prostě pecka:
[ Link ]

25.07.2011, 18:08 |
fredh ty zrcátko sou děs, ale jinak taky pekný autíčko
jako supersport strašný kolotoč a pouťovka, jako extravagantní placka naprostá šupa

26.07.2011, 10:07 |
ereso přijde mi to jako luxusní facelift starej zondy
ereso: Tak facelift tohle rozhodně není a nechápu jak někdo tyhle budíky z kovu může srovnat s bakelitovýma z Tesca :-/

26.07.2011, 12:08 |
AR žeby tím designem?

26.07.2011, 13:39 |
Zdenek (A)
Ze jsou budiky kovovy jeste neznamena, ze nemuzou vypadat jako s Tesca. Auto je pecka! Ale nektere detaily vypadaji poutove. Ani ne kvalitou odvedene prace a vyberem materialu. Spise designove. Treba za vnejsi zrcatka bych dal designerovi vypoved na hodinu! Tvarove vypadaji jak oci makovy panenky z vecernicku o motylu Emanuelovi. Na takovem aute tohle nema co delat.
Zdenek: To si má Horacio dát sám sobě padáka? Všechny detaily konzultuje se svým týmem a má na tom vlastní podíl... Pouťově vypadají možná na fotkách ve skutečnosti Tě z toho spadne brada...
To video 15:52 je dokonalý :)
Auto zvenku krásný, i ty zrcátka jsou super! Budíky by mohli být střídmější, ale je to něco extra každým coulem :)
Bohužel i cenově teda, je fakt možný, že za to budou chtít 1,4mil.USD? To je ovšem maso :)
interier se mi nelibi.. na me prilis extravagantni.. mam rad jednoduche a funkcni... ale asi to patri k autu za tyhle prachy...
zvuk se mi taky nelibi, pisteni a syceni turba se mi asi nelibi u zadnyho auta... urcite to pojede neskutecne, ale zvuk se mi libi vic u NA..
jinak takovej klasickej dreamcar....o kterejch ja moc nesnim...
extreier naprosto uchvatnej, interier bohuzel nic moc
zacinam tomu prichazet na chut, ale jedna z mala veci, co zatim moc nepobiram je tvar navi (ci co to je) ... vzdyt to vypada jako stara TV :-)
ale Zonde taky trvalo, nez jsem nasel jeji krasu :-)

26.07.2011, 15:19 |
Zdenek (A)
Tuner#2: Nespadne ;-) Ty nahoru zahnuty "spicky" zrcatek se mi fakt nelibi ani nahodou. Jen malej detail, ale za ty prachy, co to stoji, si snad mohu trochu stezovat ;-) Zkusil bych uhadat malou slevu, treba 100.000,- ;-)

26.07.2011, 22:02 |
ereso Tuner#2: Když se podíveš na starou zondu tak nepopřeš že je to aspoň co se týče vzhledu facelift.Jak venku tak zevnitř.
Tak jako všechny modernější auta, tak i tohle podivně znějící jméno "Hujajrááá" nepřineslo žádnou změnu k lepšímu, jenom to zatracený přeplňování, utlumení a otupení charakteru auta po všech možnejch stránkách.
Za mě rozhodně palec dolů, syčí a fouká to jako každej druhej tuněnej Nissan s usmrkaným šestiválcem, motor není skoro slyšet ani zvenku ani zevnitř a pokud někdo nemá rád zvuk vysokootáčkový atmosféry, co byla v Zondě, tak to bude asi nějaká dýzlová palice co tomu nerozumí ani za mák.
Zonda prostě nebyla nějaká zženšstilá varianta supersportu jako je R8, byla tím nejryzejším možným provedením, co ještě smí na silnice. V podstatě to byl vrchol co lze vytvořit, krásná čistě funkční forma tvaru vycházející koncepčně ze závodních monster skupiny C pro vytrvalostní závody. A asi nejpodobnější zvuk absolutnímu vrcholu motorařiny - monopostům F1.
[ Link ] Nu což, tedy vítej slabý odvare Huajrá...
Můžeme si nainstalovat NFS a projet se alespoň virtuálně:
[ Link ]
to by to u aut muselo bejt jak s pornem......

27.07.2011, 18:48 |
JP Tywoe Nismo, seš si vědom toho, že je to Ital?:D To bude hnít...:D
ať to klidně hnije..... dobrej aut se vždy zastanu je mi jedno že je IT nebo FR, jak je dobrý zastanu se ho.... jak je špatný zjebu to i kdyby to bylo z ameriky.... stačí mě tu jen sledovat a uvidíš sám že to je pravda ač druhá pravda bude asi ta že 80procent je špatně což bude tim že se tu pořád řesí oktávka f tédéíčku :)
Huayra se mi líbí se vším všudy, v Top Gearu o ní a o Horaciovi Pagani psali asi na čtyřech stránkách pěknej článek, o jeho začátcích v Lamborghini a o tom, jak si šel za svým snem přes všechny možný překážky .. zkrátka pan továrník. :)
Jinak motor V12 od AMG v Huyaře má 6 litrů, 730 HP a 1000 Nm což jsou údajně výkony v teritoriu Veyronu SS .. velmi působivé.
To promo video 15:52 je fakt povedený.