Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Barva na svody 4/1

 o Navštíveno 17949x o
o 07.03.2012, 11:25 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-07 11:26:28

Rozpadla se mě termopáska a mám v plánu nechat opískovat a našopovat železné svody 4 in 1 a protože se mě moc nelíbí ten skoro bílej vzhled a je to hned opatlaný, tak bych chtěl našopované svody přetřít na černo.

Bohužel jsem s hrůzou zjistil, že silikonové barvy na 600 a víc °C zmizely z prodejen a všude mají jen na 400 apod. Zas nějaký jouda z EU zakázal asi nějakou přísadu a tak řeším co dneska je osvědčené a co vydrží teplo hned za hlavou na svodech? Máte někdo zkušenost?

Díky


o 07.03.2012, 11:37 | Mikoň
já mám na motorce na svodech nějakou komínovou černou.
Pak se to vypalovalo, ale už vážně nevim, jakou přesně.
o 07.03.2012, 13:25 | crestik
teda já nevím, jestli je maj skladem, ale když jsem hodil do gugla "barva 600C 800C", vypadlo toho celkem dost...

[ Link ]

a tvůj oblíbený web :-)
[ Link ]
o 07.03.2012, 13:39 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-07 13:40:40
Jak píšu, chtěl bych je přetřít, čili barvu v plechovce... Nějaké spereje jsem měl v ruce, ale většina odolná dlouhodobě 350 - 400°C, krátkodobě 600 apod. Té "číny" s nápisem resistant 800 se vyloženě bojím, aby to nebylo jako s hodinkama water resistant :-))

Zkrátka chci radu kdo co používá a co drží a zůstane černé! díky.
o 07.03.2012, 14:15 | Tweety_xx
Já mámna svodech barvu, kterou používají u výroby krbů a drží bezproblému. Kdybych ještě měl, mohl sem ti do skleničky odlít. Ale je to boj to sehnat i když je mám pod nosem.
o 07.03.2012, 15:51 | MiraF | Upraveno: 2012-03-07 15:55:57
Tuner#2:
Mám tohle:
[ Link ]
Bohužel jak hledám,tak stále nenacházím koupě tohodle sortimentu u nás v CZ,ale já to dával na litinový svody a v pohodě drželo,bohužel barva stříbrná( viz. foto),ale kupoval jsem to kdysi u nás,dýler nabízel tak jsem to zkusil.
Jinak to dělá(dělalo) Novatio,teplota 970

foto k příspěvku  od MiraF

o 07.03.2012, 15:52 | MiraF | Upraveno: 2012-03-07 15:56:47
o 07.03.2012, 15:57 | MiraF | Upraveno: 2012-03-07 15:58:51
o 07.03.2012, 16:01 | MiraF
ZÁKLADNÍ INFORMACE
NOVALU 100 dává povrchu kovu katodickou ochranu proti korozi a umožňuje rychlé, levné a jednoduché. Poté, co se stříká jen jednou, vytvoří ochrannou vrstvu, na 99,5% čistého hliníku. Jemné částice z hliníku jsou uloženy na základě materiálu a pevně drží, díky doplňkové látky v syntetické pryskyřice. Vystaveny vysokým teplotám, pryskyřice vypařuje, kteří opouštějí vrstva čistého hliníku, ve směsi s kovovým povrchem. NOVALU 100 odolává teplotám až do 800 ° C a pro občasné dobu až 970 ° C.
o 07.03.2012, 16:18 | MiraF
Tuner:
V pohodě,mají i pobočku v CZ,...
o 07.03.2012, 22:59 | Smrada (M)
Kupoval jsem v Hornbachu zaruvzdornou barvu. Maji stribrnou i cernou. Pri prvnim vypalovani se ze svodu kouri a smrdi. Po par kilometrech pohoda
o 07.03.2012, 23:16 | Tuner#2
MiraF: Díky moc, škoda že nedělají černou, vypadá to dobře.

Smrada: Mrknu zítra. Takže drží a nevypálila se do šediva?
o 08.03.2012, 09:05 | Nora
T2: co to nechat smaltovat?
o 08.03.2012, 11:17 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-08 11:20:55
Nora: To slyším prvně a nerad bych byl pokusný králík. Máš link na někoho kdo to jezdí? Našopované svody má mraky lidí a mám reference z praxe na stejných autech viz. foto ;)

Jinak dneska jsem objevil Alkyton do 750°C na suchu, podle pixly to vypadá dobře za 199,- malá. Asi ho prubnu.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 08.03.2012, 12:12 | Tweety_xx
Takhle krásně bílé svody to je to našopování? Na kolik a kde to vyjde?
A jaká je toho výhoda? krom vzhledu? A jde to i na litinové?
o 08.03.2012, 12:16 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-08 12:17:25
JJ to je ono, problém je, že se mě ta bílá nelíbí :-D a jsou na tom vidět otisky prstů. Proto to chci ještě přetřít na černo. Výhoda je, že je to velmi dobrá povrchová úprava, je to v podstatě žárově nanesený hliník (nejsem strojař, třeba mě někdo poupraví) a má to velmi dobrou odolnost proti korozi. Na litinu netuším, v zásadě asi ano. Cenově v řádu stokorun.
o 08.03.2012, 12:26 | Tweety_xx
Takže je to čistě jen povrchová úprava. Jiný význam nemá.

Když jsme u těch svodů, co termopáska a litinové svody? Na netu jsou různé názory, tak nevím kde je pravda.
o 08.03.2012, 13:24 | Smrada (M)
Takhle vypadaji svody po cca hodine beziciho motoru. Nedavali sme mu cocku, proste sme s tim normalne jezdili po parkovisti. Je to prdola, takze 100% reference Ti dat nemuzu, ale dle meho se barva nezmenila. Cernou jsem mel pripravenou na ventilove viko, ale ta barva se neslila, takze sem to zbrousil a striknul sprejem do 300 stupnu

foto k příspěvku  od Smrada

o 08.03.2012, 13:35 | Tuner#2
JJ povrchovka ale o to u železných svodů taky jde. Nechci za 3 roky kupovat jiný, protože schnijou pod páskou jako třeba tyhle po 2 letech viz. foto. Navíc jsem to teď zkusil na kusu bez toho, držel jsem kousek nad tím ruku a velký rozdíl mezi místem bez pásky a s nebyl, naopak to místo bez pásky po ubrání plynu rychle rychle sleze na teplotě, kdežto místo s páskou dlouze hicuje a ohřívá motorový prostor, což je u auta s motorem vzadu problém.

Na litinu jsem slyšel že praská, na druhou stranu dvě škodovky s tím jezdí (teda tomu jednomu to už 2 roky spíš stojí v garáži)... Já nevím celkem mě to i po tom pokusu zklamalo uvidím až to sundám komplet a bude parné léto.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 08.03.2012, 13:38 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-08 13:39:37
Smrada: Jasan, díky.

Jinak netušíte někdo co tam dává mr. Pagani?

Jsou taky jen šopované? Podle jednoho videa, kde to nasazujou v rukavicích aby to neudělalo otisky dost možná že ano... aneb fuck off páska ;))

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 08.03.2012, 13:43 | Tweety_xx
Nemaj to tam nějakou tu keramickou vrstvu? to sem taky už někde viděl.
o 08.03.2012, 13:44 | jok3r
smalt bych nedaval, není pruznej takze pri sebemensim zatizeni popraska
o 08.03.2012, 13:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-08 13:58:38
To se dává zevnitř a přijde mě to hladké. U Zondy jsem viděl někde v detail fotce a má to hrubý povrch jako šopované... Ale nevím.

Tady to co jsi myslel: [ Link ]
o 08.03.2012, 14:14 | Tuner#2
Kdo hledá najde... Takže fakt keramika, NJ tam to zákazník zaplatí :-))

[ Link ]
o 08.03.2012, 16:23 | Nora
jok3r: zato ta keramika je pružná jako letecká guma.

T2:dělalo to pár lidí na motorky, ale od nikoho jsem žádnou špatnou referenci neslyšel.
o 08.03.2012, 16:25 | Honza2.016v | Upraveno: 2012-03-08 16:26:13
nedávat nic, vyleštit..

na coupe mam svody z černý trubky, leštil sem je po odpolednech cca měsíc a po 6 letech stále ani náznak rzi... přecijen v dešti, se jakákoliv voda na ně dopadnuvší ihned odpaří... a na zimu je postříkám silikonovým olejčkem, aby nebrali vlhkost a sůl ze vzduchu - v garáži totiž parkuje i civilní auto

jinak šopování a následně černá sem viděl u dost výrobců výfuků.... u nás v drogeri maj stále klasickou černou na kamna, žádnou čínu...ale když si objevil alkyton...

ad páska - co čekat u takovýho materiálu.. nabere to vzdušnou vlhkost a děj se vůle boží... pro pásku jsme ale pouze v odůvodněných případech, kde potřebuješ kus svodu tepelně izolovat od tunelu, podlahy...
o 08.03.2012, 16:32 | Smrada (M)
Tuner#2 - koukal jsem na plechovku a mam taky alkyton ;-)
o 08.03.2012, 19:06 | Mr.pitr
Kdy si dávno jsem stříkal taky svody,byla to barva ve spreji.Je to tak deset let,když jsem měl ještě 120tku a nesmějte se :-D .Barva držela co jsem auto měl cca 7 let a ani náznak odloupávaní.(asi to nebude to co hledáš,už jsi nepamatuju na značku,ale měl i černou,červenou a do zlata) na to že byla ve spreji držela dost dobře.

foto k příspěvku  od Mr.pitr

o 08.03.2012, 20:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-03-08 20:36:16

Nora: Půjdu osvědčenou cestou, našopovat a barva ;)


Honza2,016v: Železné vydrží vyleštěné? Mazec, mám takhle lízlou měrku oleje a vždy po zimě je chycená, ale pravda jsem prase a nestříkám olejíček :-/ Půjdu teda do té klasiky, našopovat a černou ;)


Smrada: No vida, tak to jsme narazili na to samé, koupím jí a prubnu na spotřebáku ;)



Díky všem!
o 08.03.2012, 22:08 | fica
kluci a co nerez??
o 08.03.2012, 22:11 | fica

foto k příspěvku  od fica

o 08.03.2012, 22:12 | fica
já to řešil takle

foto k příspěvku  od fica

o 09.03.2012, 07:13 | CervinVega
ty svody zvenku by staly 2-3tis max (podle velikosti plochy a pripravy povrchu), na rozdil od omotavek to nebude reznout a teplota znatelne klesne... nevyhodou je, ze je musis sundat a poslat :-/
o 09.03.2012, 10:15 | Tuner#2
Začínám nad tou keramikou hodně přemýšlet! Má někdo prověřenou firmu?
o 09.03.2012, 16:02 | Dragster
Tuner#2: Šopování doporučuji, měl jsem taky a v pohodě.
Luboš, když měl našopováno na "zlatce", tak tam se mu to na svodech sloupalo, dával ji asi moc kouř :-)))). Když jsem od něho bral na svojí 120 příčák a svody, tak jsem to musel nechat předělat.
o 03.04.2012, 22:05 | Tuner#2
Fuck off termopáska ;))

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 03.04.2012, 22:20 | Lukasino
luxus, pekny! :)
o 04.04.2012, 15:40 | Tweety_xx
co to nakonec je?
o 04.04.2012, 21:49 | Rajdlos
keramika? ja furt resil dilema jestli to dat na turbo svody, ale nakonec pri predstave, ze se odloupne kousek a proleti pres lopatky zpet do motoru me trochu odradila.
o 04.04.2012, 22:35 | Tuner#2
Tweety_xx: Nakonec je to jen našopované a přes to přijde barva. Měl jsem teď v Mostě půj svodů odmotaných jak se to rozpadlo a kupodivu z toho sálalo méně teplo než nad omotávkou. Ta omotávka to drží pod ní, ale zároveň to alespoň z mé zkušenosti sálá víc. Uvidíme až to bude komplet a ještě víc se oteplí jaký to bude bez.

Rajdlos: Já bych si to stejně nechal udělat na povrch, kamarád našel jednu firmu co to dělá, dokonce i v barevných odstínech bohužel z Anglie :-/

[ Link ]
o 05.04.2012, 08:33 | CervinVega
Rajdlos-proc zpet do motoru? max to proleti turbem ven do katu ci vyfuku, odlupuje se to jen pri spatne priprave povrchu ci vyrazne mechanicky nepevnych svodech (ohyb za tepla)... jinak velke svody vychazeji cca 2-3tis komplet

foto k příspěvku  od CervinVega

o 09.04.2012, 21:29 | Tuner#2
Tak hotovo...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 09.04.2012, 21:29 | Tuner#2
2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 09.04.2012, 22:01 | Pajk
Pěkná barvička. Líbí. :)
o 21.04.2012, 22:08 | Tuner#2
Dneska jsem se do toho dopoledne pustil...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 21.04.2012, 22:08 | Tuner#2
2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 21.04.2012, 22:09 | Tuner#2
3

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 21.04.2012, 22:10 | Tuner#2
A na chvilku čistě jen na svody navrčeno aby se barva postupně vypalovala.

Kravál a smrad neskutečnej :)))

foto k příspěvku  od Tuner#2

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3292 sekund.