Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Modifikace TDi

 o Navštíveno 15786x o
o 17.11.2012, 08:52 | CervinVega
Co zalozit vlakno s funkcnima a overenym upravama TDi, kdyz je to tu asi nejrozsirenejsi motor?

Prosim jen o modifikace s navodem a fotkama, zkuste omezit vykriky do tmy, at se v tom pripadny zajemce dokaze orientovat bez nutnosti prochazeni 20ti obrazovek :-)

foto k příspěvku  od CervinVega



o 17.11.2012, 08:56 | CervinVega
1- uprava sani pro lepsi prutok (Roomster 1,9TDi, zdroj AU.web)...
Cela uprava ma smysl jen pri soucasnem nacipovani, pouha vymena zpusobi pokles vykonu!

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 08:58 | CervinVega
graf podtlaku v privodu do airboxu (to je ta cast, kterou se autor rozhodl zvetsit-viz sipka hore)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:02 | CervinVega
Existuje i oem dil, ktery ma oznaceni: Seat cislo dilu natrubek – 6LL 129 621 + trubka – 6LL 129 618, ten vsak neresi maly vstup do airboxu (cca 42cm2).

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:05 | CervinVega
airbox s puvodnim vstupem

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:07 | CervinVega
zvetseny vstup

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:09 | CervinVega
nova hadice sani z PVC trubek, ohratych a vytvarovanych, posleze poslepovano a nalakovane dle prani kazdeho soudruha

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:12 | CervinVega
rozdil mezi obema hadicema je 69% (oem papir filtr pri mereni v airboxu ukazal jen 1 inch vakua, coz nestoji ani za vymenu za KN)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:16 | CervinVega
final vzhled cele upravy...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 09:20 | CervinVega
a jak je zminovano v uvodu, bez remap jednotky nedelat, vetsi prumer zmeni rychlost proudeni vzduchu v sacim traktu natolik, ze vysledkem je propad vykonu...
Bez adekvatne zvyseneho mnozstvi paliva-vzduchu tato uprava neprinese zlepseni.

foto k příspěvku  od CervinVega

o 17.11.2012, 21:04 | Tuner#2
Nějak nechápu co tím kdo chtěl říct? Když otevřu sání, zákonitě musí přidat i na palivu jinak je směs chudá... Na to není nic neobvyklého a nechápu, že tomu někdo věnovat úsilí k vytvoření "návodu"? :))
o 18.11.2012, 11:49 | kucik
Sorry za OT, ale neměla by si s větším množstvím vzduchu poradit váha vzduchu a jedntka přidat tak i na palivu?- teda aspoň u benzínu, nevim jak u Tdi, když tak mě někdo vyveďte z omylu.
o 18.11.2012, 12:10 | dj.DEKL
Nepracuje diesel s přebytkem vzduchu?
o 19.11.2012, 06:28 | CervinVega
me to prislo zajimavy, protoze dotycnej pouzival mereni, misto dohadu...
kucik-jo, takhle to funguje u benzinu, pokud teda nezmenis prutok radikalnim zpusobem (preplnovani)... u TDI nejspis obdobne, ale nikdy jsem se o to nezajimal (jestli je tam nekde nastavenej pevnej limit na max hodnoty, kvuli emisim/sazim a pod), jen jsem zalozil topic a vytahnul popcorn :-)
o 19.11.2012, 10:47 | kadel21
CV a ruce sis myl, nez si zacal s pop cornem? :-)
Kadel
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3454 sekund.