Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Průvodce dekarbonizace

 o Navštíveno 21926x o
o 27.05.2006, 18:27 | MarauderZ28
Dekarbonizace proběhla na Ford Escort RS2000

foto k příspěvku  od MarauderZ28



o 27.05.2006, 18:27 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 27.05.2006, 18:27 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 27.05.2006, 18:28 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 27.05.2006, 18:28 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 27.05.2006, 18:28 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-05-27 18:31:22
Videa:

video 1 vstřik "mlhy" jelikož to šlo strašně pomalu a na chodu motoru se neprojevovaly žádné změny přešli sme k vstřiku vody viz. video 2 i zde je vidět, že motoru nedělá žádný problém zbaštit příděl destilky ...

www.camaro.cz/xxx/dec1.mp4
www.camaro.cz/xxx/dec2.mp4
o 27.05.2006, 18:32 | tappaja
jo tak to je ta vyroba vodiku a kysliku pane!
o 27.05.2006, 18:35 | MarauderZ28
ne metanu - JR celou dobu ucházel jak protrženej :o)
o 27.05.2006, 18:37 | tappaja
skode ze jste nezabrali i vejfuk, by me zajimalo, jak to hulilo...
o 27.05.2006, 18:59 | MarauderZ28
bíle, ale skoro neznatelně ....
o 27.05.2006, 19:00 | MarauderZ28
je možný že část toho po cestě kondenzuje v tlumiči což JR podle toho jak odtud mizel vypudil během minuty
o 27.05.2006, 20:10 | JR
no chvilku sem si myslel, ze za mnou stoji Zorro v trabantu, ale popralo se to s tim celkem bez problemu.
o 27.05.2006, 21:57 | RedBaron
No JR a co dojmy? Má to o 30 kobyl víc nebo ne? :o)
o 28.05.2006, 00:03 | JP
K čemu je to dobré a jak to funguje?

Díky:)
o 28.05.2006, 01:51 | MarauderZ28
o 28.05.2006, 12:39 | HIGHTOWER
good návod, good informace, díky MarauderZ28, už sem si to vše uložil, až to jednou budu taky provádět.
o 28.05.2006, 12:59 | mishan
MarauderZ28: no vidím, že se na to co nejdřív taky vrhnu, vypadá to dobře :-)))
o 28.05.2006, 18:09 | ZDENDA
Mar:chtěl bych to taky zkusit,ale mám docela boba,protože ten motor co mám v Oplu (1.6) má přes 220tis. km (nové rozvody)....tvůj názor?ptám se,protože to tady zkoušíte na lepších autech a silnějších motorech
o 28.05.2006, 19:15 | MarauderZ28
Probe má 205 a taky žije, dle mě roky nehrajou roly v tomhle
o 28.05.2006, 20:02 | domestos
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli je tohle možné udělat i na feldě 1.9 D najeto cca 190 000 km
o 28.05.2006, 21:10 | Lukasino
ja to delal na unu, 200tis najeto a taky pohoda :o)
o 29.05.2006, 09:48 | Lucni.konik
JR, ze ses nezeptal, ja to na svem uz delal taky.............cca pred mesicem.
o 29.05.2006, 09:54 | unregistered001
LK: a me jsi se smal, kdyz jsem ti rikal, ze mas dat misto cidel sroubky...ty hade..
o 29.05.2006, 10:30 | JR
LK: a na co se te mam ptat???
o 29.05.2006, 10:49 | stingr
Šlo by to udělat na Favoritu s jednobodem?
o 29.05.2006, 10:56 | Lucni.konik
JR - no, marau ti delal pruvodce:-)))
o 29.05.2006, 11:08 | unregistered
provedeno cca před dvěma měsícina BMW 525i s 276000 a funguje bez problémů. :)
o 29.05.2006, 11:10 | JR
LK: nejak te nechapu ....
o 29.05.2006, 11:31 | Lucni.konik
neřeš......
o 30.05.2006, 05:48 | Zephyr | Upraveno: 2006-05-30 05:53:49
nevim ci je ten Ford na fotce,ale chci se zeptat na takovou blbost.Co znamena napis EFI ? Je to system vstrikovani nebo neco podobneho?
Ja tam mam totiz MULTI EFI tak me zajima jestli to ma neco spolecneho.Dikes

foto k příspěvku  od Zephyr

o 30.05.2006, 09:25 | Lucni.konik
EFI - elektronický vstrikování paliva...........a to, ze tam mas Multi, tak se chteli trochu prsatit, ze to mas asi vicebod a ne mono-bod. Jinak to nahore je RS 2000 Escort a je to taky vicebod.
o 30.05.2006, 10:28 | MarauderZ28
jj electronic fuel injection
o 30.05.2006, 13:03 | Zephyr | Upraveno: 2006-05-30 13:05:54
ahaaaaa
takze postup by mel byt stejnej jako u esca a jinych :-)
Diky panove
o 30.05.2006, 14:42 | Zephyr
heh tak jsem to spachal.Problem byl udrzet otacky na 3000.Klacek sprajcly mezi sedackou a pedalem nejak ujizdel :-/


Prvni dojmy:motor ma trosku kultivovanejsi chod,ale cas ukaze vic.Ani jsem to nevypinal,za chodu motoru jsem nasadil hadici od sani a hned jsem tomu dal cocku.Doufam ze timto manevrem jsem dostal fsecky zbytky vody z motoru i vyfuku.
Jelikoz mam DTM konec tak sla jen para (to jsem poznal podle toho ze se mi zamlizily bryle pri pohledu do vyfucku :-)))) )
tak me napadlo to vlastne z toho laufu vystrelit :-))
Narval jsem tam cca 1,5 - 2 L H2O.
Snad jsem nekde neudelal chybu a vse bude OK
o 30.05.2006, 20:04 | Smart
Je zajímavý, že jak se dá něco takhle jednoduše a levně udělat , tak do toho hned pomalu všichni jdou :-)))) . I mě se to líbí, super věc nalejt do motoru vodu a udělat z toho vývěvu :-))) U garáží pak budete mezi dědkama co tam pucujou svoje Škódy vypadat jako opravdoví alchymisti :-))) . Ale vážně, věřím tomu, že to pomůže a neuškodí, přinejmenším jen neuškodí. Mám však ještě poměrně nové auto naj. 30.000 Km, po jaké době myslíte, že má cenu tuhle procedůru aplikovat, resp. po kolikati tis.kilometech ? Proč je vůbec dobré ten karbon z motoru odstraňovat ? Jinak můj názor, já bych tohle udělal asi těsně před výměnou oleje, když člověk nemůže dát ruku do ohně za to, jestli se do oleje voda dostala nebo ne. Ostatně na druhou stranu, kdyby tam voda byla, tak se to pozná na víčku u víka hlavy, nebo na olejové měrce ne?
o 31.05.2006, 02:22 | tappaja
Urcite by se to melo delat pri zahratym oleji, popripade to pak primerenou jizdou zahrat a voda z oleje se odpari. Preci jen se tam pres pistni kruhy tolik vody nedostane, aby to znehodnotilo celou olejovou napln. K tomu ostatne dochazi pokazdy v zime, kdy se jede jen treba kratka vzdalenost a nestihne se prohrat olej a motor, coz neovlivnis. Takovyhle vycisteni, na tom si das zalezet a mas cas vse prohrat a odparit.
o 31.05.2006, 05:23 | Zephyr
smart> njn malokdo ma penize na rozhazovani :-)))
a je fajn ze mi cesi jsme takovi koumaci :-)) (i kdyz nevim,jestli to vymyslel cech nebo nekdo jinej)
o 31.05.2006, 11:20 | Machča
Nj a co Tdi to tu vodu mam lejt do turbiny nebo kam?? Navic si myslim ze u naftovyho motoru se vsechna ta voda nestihne vcas odparit
o 31.05.2006, 13:35 | MarauderZ28
v naftovým motoru je větší teplota tak proč by se nestihla odpařit, dovedeš si představit jaká je teplota v tom motoru ? ta voda se stačí odpařit i kdybys jí tam naplácel 10x tolik ...
o 31.05.2006, 14:56 | Machča
jasne ale proste si myslim ze by to zustalo a zkodenzovalo v IC
o 31.05.2006, 15:12 | MarauderZ28
no taky to musíš stříkat před klapku a ne před turbo
o 31.05.2006, 15:19 | Machča
no a na to jsem se ptal
o 31.05.2006, 15:20 | Machča
uz jsem to pobral
o 31.05.2006, 15:40 | Valis
A ma to u TDi vubec nejakej vyznam?
o 31.05.2006, 21:13 | MarauderZ28
myslíš že TDi se nezanáší karbonem ?
o 31.05.2006, 21:14 | JR
karbonem ne, tam zustavaji lezet brykety :-)))))
o 31.05.2006, 21:47 | Valis
Prave nevim,jestli to necemu pomuze,kdyz je tam tolik sazi.Ale zkusit bych to moh :-)
o 30.10.2006, 05:24 | muSlim
Kde ste kupili ten pekny striekaci kanister? :oD
o 30.10.2006, 15:29 | tappaja
V kazdym OBI, zahradkarskejch potrebach...
o 30.10.2006, 16:39 | RedBaron
Tak to by můj motor se 756 tisíci na křížku asi nezvlád. Mám totiž pocit, že karbon je to jediný, co ho ještě drží pohromadě :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.33 sekund.