Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Turbo na prdeli nejde ? Rovnou 2x ...

 o Navštíveno 2767x o
o 26.02.2007, 20:21 | MarauderZ28


o 26.02.2007, 20:23 | H-Honza (M)
nefunguje
o 26.02.2007, 20:28 | MarauderZ28
doprdele jakto že to mě jde a ostatním nejde
o 26.02.2007, 20:29 | MarauderZ28
o 26.02.2007, 20:30 | TROY
mě to valí hned z prvního linku
o 26.02.2007, 20:39 | Only_One
takova solidni lokomotiva :o) kolik to tak papá :) 50-60 na sto?
o 26.02.2007, 20:42 | Luke_288
jj, tohle je maso. i ta cena je maso, jenom se marne snazim najit nejaký video s tim
o 26.02.2007, 21:04 | Rajdlos
OO: min jak VTEC :-)))))
o 26.02.2007, 21:13 | aTTim
zajímavý řešení, ale nebude to mít velkou turbodíru ? A opravdu mslim velkou, to přece bude nějakou dobu trvat než to natlakuje potrubí ...
o 26.02.2007, 21:17 | Only_One
RAdlojs :o) njn kdyyz ty jezdíš děsou cihlu :o))) ty zadupeš do země i proudovej motor F15tky při forsáži
o 26.02.2007, 21:57 | PetrS13
me by spis zajimalo co to udela kdyz pojede za deste, aspon nepotrebujou neony :D

foto k příspěvku  od PetrS13

o 26.02.2007, 22:07 | MarauderZ28
a hele Corvette
o 26.02.2007, 23:40 | Leveler
Tak nak mě nejde do hlavy jak fakčí tydle turba na konci vejfálu..
o 27.02.2007, 00:16 | MarauderZ28
IC + passive cooling of the charge pipes being under the car was giving them 97% efficiency on lower boost levels. Not too bad.

Surprising little lag, not much more than if they were under the hood.
o 27.02.2007, 08:01 | píďa363
pokud projedeš vodou teda jak třeba kaluží dostanou strašnou teplotní pecku ne?
o 27.02.2007, 08:44 | Reprák
jedinny vyhoda vseho toho je , ze se to turbo i u benzinu nemusi chladit vodou, nebot ty vyfukovy plyny jsou natolik chladny, ze se turbu nic nemuze stat ani pri extremni namaze..
o 27.02.2007, 11:57 | píďa363
tak to je vcelku logická připomínka. to nezní špatně..
o 27.02.2007, 13:30 | Scream
ale rohodně to nevyvaázi obrovskej LAG a problemy s montazi, at uz se jedna o vystup z kompresoru nebo resení mazání.
o 27.02.2007, 13:42 | MarauderZ28
lag je tam malej jak píšou ...
Surprising little lag, not much more than if they were under the hood
o 27.02.2007, 13:43 | Valis
Ty woe,prej gumy 295/25 ZR20,to bych chtel videt :-o
o 27.02.2007, 18:18 | CervinVega
velky lag tam byt nemusi, protoze ten motor ma tak velky tok plynu na tak mala turba, ze jsou toceny na provozni tocky prakticky porad (ve vsech rezimech a otackach)... tohle reseni ma smysl u velkych objemu motoru a vysokem kompresnim pomeru... zkus to aplikovat na R4 2,0 s nizsim kompresnim pomerem :-)))
o 27.02.2007, 20:31 | Scream
je fakt, ze ty turba jsou komicky malý. stejne mi to ale pripada jako hrozne komplikovany resení
o 28.02.2007, 11:54 | mrazik
Kdyz neni misto v motoru, tak se najde jinde. Me se to libi.
o 28.02.2007, 12:30 | Reprák
spis bych se bal toho, ze mi klekne mazaci odvodova hadice a zadru jak motor tak i turba :))
o 28.02.2007, 17:48 | Kovi.
To může i když máš turba v motoru :))
o 28.02.2007, 19:42 | Reprák
no ale je rozdil mit hadici 10cm a 4 metry
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3653 sekund.