
Navštíveno 6699x

zdárek..jen se chci podělit a případně poradit ohledně problému u jedné fabky ...Známej má model z r.v 2003 1.4 16V 100koní v plné náloži.... kupovalo se jako nové! Autí ma nejtých 62tis .. minulej rok v létě to začlo!..chyba ..bylo to na vagu v autor.servise ..chyba se smázla a vyměnil se prey nějakej ovzdušnovací ventil co má něco společnýho s palivovou soustavou. Vyhodilo se pár tisíc a problém byl za par dní znovu. Mechoši že je prej všechno v pořádku, že to už žádnou chybu neháže. Vím že nebyl měněnej paliv.filtr tak sem ho zkusil vyměnit. Filtr má ventil kterej by měl udržovat stálej tlak v potrubí při vypnutem motoru. Myslel sem si, že by tlak mohl padat a tím pádem to startování mohlo bejt na dýl.. Filtr se vyměnil a bylo po problému auto startovalo jak má a od léta jezdil bezproblému až do těchto posledních dní. Jak bylo nedávno tepleji tak se mu ten problém objevil znovu. Jenže je zajimavé že rano a večer když je chlado startuje na drc a odpoledne nebo když je víc teplejit tak startuje napodruhé nebo napotřetí....nechápu čím to muže bejt! že by zase padal tlak .. ta teplota mi vrtá hlavou..všechny čidla jsou O.K ...co čerpadlo? nemyslím si že by zase odešel ten ventil v tom palivovém filtru.
Budu rád za kždou radu.
Nepretankovava to nahodou? U benzinu se stavalo, ze pri pretankovani nateklo palivo do toho uhlikovyho kanystru (tam kde se zadrzuji benzinovy pary a nasledne se pres PCV ventil nasaly a spalily v motoru) a byl problem.
tak to přesně netuším...ale myslím že tankuje vždycky do plna...nikdy nebere mín. Dává tam shell a většinou 100oktan. Zkusit brát mín ale tomu moc nevěřím.. dřív mu to nedělalo :/
tappaja...každopádně dík o tom by se dalo taky uvažovat.

19.03.2007, 22:03 |
Bo jj je to tak jak píše tappaja. U fabek když tankuje tak musí max do cvaknutí ne že tam bude docmrndávat a zaokrouhlovat si cenu na stojanu jak to dělá každej. Odcházel ventil zpětnýho odvětrávání plynů z nádrže nebo čeho.

19.03.2007, 22:57 |
Pekys co znamená na podruhé napotřetí? jako otočení startéru, nebo prostě musí třikrát zkoušet než to chytne? Když to konečně chytne, nejde mu z vejfuku černej kouř jak z avie a nekolísaj otáčky?
Mě blbnulo startování když byl lehce teplej motor, tzn po jízdě do 10 minut šlo nastartovat v pohodě, ale pak do uplnýho vychladnutí byl problém a nechtělo to chytnout. Bylo to špatný čidlo teploty, i když se tvářilo jako dobrý.

19.03.2007, 22:59 |
Pekys jinak to bude tim co psal tappaja. Určitě se zkus kouknout na forum.skodahome.cz.
Taky si myslim viz.tappaja, je to dost známá věc...
jj ventil N80 na nadobce s aktivnim uhlim... znama vec.. nekdy i na octavii ;)
Pekys ..znamená to, že klíčkem otočí poprvé ..motor nechce naskočit. vypne a začne točit znovu ..pak naskočí ...někdy ža napotřetí.
s teplotou motoru to nemá nic společnýho. stojí mu to celej den u baráku a jak je tepleji tak začnou ty blbé starty. (a to třeba motor vubec nebyl v pohybu)
Dave0401 .ventil se měnil a dělalo to po 14dnech znovu!

20.03.2007, 09:45 |
Bo No jasně ventil třeba vymění ale když během těch 14 dní zase docmrdával přes klapnutí tak ventil může umřít znova. Kamarád ho měnil už 3x a pořád nevěří že to je tím že dolejvá po klapnutí.
nemáte někdo na obrázku schemá toho motoru 1.4 16v ?
at to vyhodi cele.. jen necha napichly n80 na kabelu a nadobku odpoji... ;))
Dave0401 ....no nevím jesi na to přistoupí :)))

20.03.2007, 19:36 |
gizmi | Upraveno: 2007-03-20 19:38:04
tohle me delalo u CRX2g..a bylo to vadne relatko u starteru.. :o)) jakmile se to ohralo, nebo bylo teplo..bylo to v hajzlu..a delal to po rozebrani relatka studenak.. (tudiz vliv na teplotu se vysvetlil)