Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > VR6 nebo 1.8 V6 ???

 o Navštíveno 4673x o
o 27.04.2007, 12:04 | El_Vita
tak pratele .. leto se blizi a ja uvazuju nad nejakym novym priblizovadlem ..

ted mam v okruhu zajmu golfika VR6 nebo magdu mx-3 1.8 V6


mate nekdo vyslovene negativni zkusenosti s jednim nebo druhym?


o 27.04.2007, 12:12 | koren
mam mx3,tak se ptej co te zajima...
o 27.04.2007, 12:36 | Tweety_xx
Kámoš ma MX 3 1.8 6V 24 ventil a jede to jak prase. má to velmi solidní zátah
o 27.04.2007, 12:49 | tomasVR6
VR6 ..
o 27.04.2007, 12:51 | Only_One
Sel bych do MX3 je to víc sportovnější auto
o 27.04.2007, 13:01 | El_Vita
no, spotreba a spolehlivost :-)

dostupnost dilu, ukradnutelnost, ... takove ty veci :-)

zaroven ale u mx3 by me vadilo malo mista vzadu .. obcas svezu totiz i nejake duchodce :-)
o 27.04.2007, 13:17 | tomasVR6
na VR6 seženeš všechno.. Je to VW, navíc VR6, co víc si přát.. Má to problém, málo kdy seženeš dobré auto.. A je jich málo na prodej..
o 27.04.2007, 14:36 | koren
spotreba bude nastejno, u mx3 mozna o malo min - spis se to projevi pri cestovani na delsi trasy.
spolehlivost - u me za tri roky neodeslo nic krom spotrebnich veci.Problem primo z fabriky je snad jen barva - ta cervena je behem chvilky vysisovana a ze by mazdy vseobecne vynikaly brzdama to taky ne.
mista vzadu je dost, jen nad hlavou bida.
mazda se bude krast urcite min nez koncern.
dostupnost dilu bez problemu vsechno.
sehnat dobrej kus jak vw tak mazdu docela problem:-(

takze zalezi na tobe,co se ti libi...
o 27.04.2007, 15:49 | blázen
řídil sem jak MX3 V6 tak golfa 3 VR6 a je to nebe a dudy kup si MX3 ta VR6 mi přišla konstrukčně a motorově o 2 -3 kategorie horší..nehledě na to že to jelo skoro stejně a rozdíl ve zdvihu je litr
o 27.04.2007, 17:45 | Machča
Na magdu jsou drassi pripadny ND ale ja mam Mazdy v oblibe
o 27.04.2007, 18:38 | koren
tak urcite budou drazsi nez na felicii,to zas jo...
zase neni problem kouknout do ceniku treba elitu,ne?
jinak pro info treba kotouce brembo cca 3k za par coz mi prijde OK
o 27.04.2007, 19:42 | Daryl (A)
VR6 vic srandy z jizdy, MX5 (cabrio ?) atraktivnejsi kabatek
o 27.04.2007, 22:27 | El_Vita
tak uz mi kamarad jede pro VRRRRR 6 do rajchu :-)
o 27.04.2007, 23:39 | Nevřis
El_Vita..jak jinak ! :)
o 28.04.2007, 00:36 | El_Vita
sak jsem ti psal :-D
o 28.04.2007, 09:52 | Honza2.016v
z VR6 jsme byl dost zkalmanej... byla to ta 2.9.....
o 28.04.2007, 10:17 | MarauderZ28
kámoš teď do MX-3 narval motor z Probe resp. MX-6 jde to tam naprosto no problem stačí motor, váha, řídící jednotka, všechny kabely jinak seděj ...
o 28.04.2007, 11:54 | Lukaash
MX3, ne Miata (MX5)...
o 28.04.2007, 13:07 | blázen
já se stotožnuju z honzou2.0 16V na to že to je takový objem mě to taky zklamalo..
o 28.04.2007, 19:21 | Daryl (A)
honza2.016v : fakt ? A jak zklamanej ? pokud nebyla vylagrovana a nemela v prdeli cidla, tak musel jet jako krava.

Teda ano, neni to nova 30i od BMW (260k) ale na svou dobu slusnej motor s velkym potencialem. trosku hrani a razem mas z atmosfery 220 - 240 hp.
o 28.04.2007, 19:23 | Daryl (A)
blazen: ten samej jako honzu ? Pokud jo, tak je to spise danym kusem.

Jinak 3 litry mivaji bezne kolem(do) tech 200hp krome nejakych specialek. TO co se prodavalo do seriovejch aut.
o 28.04.2007, 21:43 | El_Vita
tak, uz se veze :
93ka, 180 najeto, klima, kuze, stresni okno, MFA, alu ... pekna, bez tuningu :-)


foto k příspěvku  od El_Vita

o 28.04.2007, 21:43 | El_Vita

foto k příspěvku  od El_Vita

o 28.04.2007, 21:44 | El_Vita

foto k příspěvku  od El_Vita

o 28.04.2007, 21:44 | El_Vita

foto k příspěvku  od El_Vita

o 29.04.2007, 00:15 | MarauderZ28
dost nuda, navíc tohle je fakt půlmilionkrát ohraná deska ...
o 29.04.2007, 03:39 | blázen
daryl:ten VR6 v tak lehkým autě jako je golf a prostě nejede... je to můj subvěktivní pocit... s MX3 byt menším výkonem bylo více srandy.. mě to prostě zklamalo
o 29.04.2007, 11:00 | Daryl (A)
blazen: skoda ze ses nesvez v moji :)

teda podle toho cemu rikas vice srandy.

pokud nejel, tak byl vylagrovanej
o 29.04.2007, 11:19 | El_Vita
taky si myslim... vse zalezi kus od kusu ...

ja mel treba dost italu (PUNTO II HGT, AFA 145 JTD, MAREA 1.6, COUPE (theTima)) a zadne se nesralo (az na to coupe vlivem predchozi spatne zvladnute opravy v italskem servise)

podle nekterych zde je ital taky vrcholem nespolehlivosti .. ale ja takovou zkusenost nemel


takze taky zalezi kus od kusu u VR6
o 29.04.2007, 13:44 | blázen
daryl: rád se nechám provézt.. ale pokud je to seriový motor na seriovým autě mám obavy,že názor budu mít stejnej

o 29.04.2007, 15:24 | MaSuZaPi_Honza
mě třeba taky golfovej motor zklamal... sice to byl jen 2.0 GTI Nějakých 150hp a když to srovnám s Vaškovým (dnes bývalým) Peugeotem 2.0 S16 ( cca 130hp v serii) tak mi přišlo, že Peugeot má značně navrch.....

o 29.04.2007, 18:10 | ajsik
VW umi delat akorat dobre diesely ... u benzinu snad mimo 1.8 16v co byla v G2 nemel jediny zajimavy motor. VR6 je podle me vykonove slaby, sice to pocitove jede (zatah) ale i 306 2.0 16V od peugeotu (167koni v serii) ho stiha a rekl bych ze s tim 6ti kvaltem a podvozkem ho roztrha na jakekoli ceste (mimo dalnice) a o okruhu ani nemluvim ... dokonce i 1/4 mile by asi Veruna nemela moc sanci

ale nezpochybnuji fakt spolehlivosti VW, akorat sportak v jejich podani postrada radost z jizdy. Posledni poradny VW kde opravdu slo o zazitek z jizdy byl G2 16V.
o 29.04.2007, 18:12 | ajsik
ale zase koupit peugeota je sazka do loterie, pac ta jejich elektrika v motoru to je maturita jak prase a malokdo tomu opravdu rozumi. VW opravi snad kazdy.
o 29.04.2007, 23:14 | Daryl (A)
blazen:

ad1) uz neni .... bud mu (nevimco) lehky

ad2) 2.8 vybrus na 3.0, ostra vacka, na brzde 195hp

ad3) kolik si predstavujes u 3litroveho SERIOVEHO motoru ? 300hp ? To nema ani dnes zadna seriovka natoz pred 15ti lety.

ad4) zkus rostuVR6. Jeho verunka by ti uz mohla neco poseptat (biturbo 450+ HP). A porad je to veruna. Sundej ty dva sneky a je z toho seriovka:)
o 29.04.2007, 23:23 | Daryl (A)
ajsik: 306 2.0 16V ? Jaky roky porovnavas ?

VR6 je udusena, ne vykonove slaba. Minusem je tezky litinovy motor a stara 2 ventilova technika.

Plusem je ze udrzi bez uprav strev 400 koni, coz zadnej jine motor nedokaze.

Pouhym chipem ji posune s ze 172 HP na 215 HP( 225HP u novejsi verze 1995+) coz je dukazem samo o sobe.

2.0 16v jsou uzasne motory s nejnovejsi technologii, tam neni divu ze mu veruna obcas nemusi stihat. Ale 2.0 konci tam , kde vr6 zacina. To je ten dulezity fakt.

vr6 je pro tunera, 2.0 16v je pro stylera, nebo tatku co se boji tam dat i jinej olej nez je v prirucce.

Ne nedelam flame, jen rikam, ze kdyz je postavite proti sobe v serii, tak novej motor ma jiste vyhody. ALe jakmile vezmes nejakej balik penez a narves ho jak do jednoho tak do druhyho, tak vr6 ukaze co je zac ... :)
o 29.04.2007, 23:58 | MarauderZ28
oni ty V6 od Mazdy se docela točej, KLZE - 8000ot
o 30.04.2007, 00:31 | El_Vita
jaky olej lejete do VR6?
o 30.04.2007, 07:51 | RadekFM
Ja bych sel do VR6 uz jen kvuli tomu zvuku, kterej je naprosto unikatni a smrtelne navykovej. A to nemluvim o tom jakej zvuk vydava v zatahu sani s nejakym konusovym filtrem, vid Daryle :-)
o 30.04.2007, 11:20 | blázen
40k chipem na atmosferickým motoru... to je pěkná blbost ... 400k zvládne kdejaký dvoulitr..
o 30.04.2007, 11:41 | Kotva
Zkopirovano z TF, napsal uzivatel Taboo, snad mu nebude vadit.
Postuju jen kvuli tomu, ze jste nakousli srovnavani...
Tenhle motor se pouziva napr. v Mitsubushi Eclipse 1. generace

"I přesto, že v tovární podobě turbo DSM vozy mají jen 200HP a dosáhnou jen 15ti anebo vysokých 14ti sekund v 1/4 míle, jejich motory reaguji velice příznivě na i ty základní úpravy a zvýšení výkonu o téměř 100 koní jen za investici $1000 není vyjímkou, ale spíše pravidlem. Jejich 2.0L motor s označením 4G63 byl vyvinut začátkem 80-tých let a je i do dneška považován za jeden s těch nejlepších a nejsilnějších motorů, které Japonsko kdy vyrobylo. I v úplné tovární podobě (= s těmi továrními písty, ojnicemi a klikovou hřídelí), je ten 4G63 motor schopen zvládnout přes 450HP a bez jakýchkoliv vnitřních úprav to dotáhl až do 10.5 v 1/4 mile. Ten nejsilnější 4G63 block - pořád ještě s tou tovární klikovou hřídelí (ale silnějšími písty a ojnicemi) - v současné době dosahuje 1100 HP. Ten samý 4G63 block se nachází i v japonských Galantech VR4, na jejichž platformě bylo pak vyvinuto Mitsubishi EVO a ty DSM vozy. Ten 4G63 motor se i nadále těší své slávě i v dnešním Mitsubishi EVO VIII. "
o 30.04.2007, 12:00 | Daryl (A)
Kotva: a cena ? stejna jako za tu VR6 ?
o 30.04.2007, 12:15 | blázen
Daryl:když je to tak levné, proč už dávno nejezdí všichni co maj VR6 se 400k? Mám ti na to odpovědět?
o 30.04.2007, 12:39 | Daryl (A)
z toho sameho duvodu, proc vsichni nemaji M3 :))

u nas nejsou penize.

kdo ma penize koupi supersport, obyc tuner nema dost penez dat 100.000 za kompressor kit od vf-engineering (320HP) nebo skoro 200t za biturbo.

V CR je tradice chipovanych 1.2 HTP ....

Je mnohem levnejsi nakoupit plasty a samolepky.


Proto.

Tuneru s motory nad 300k je tu pomalu. POkud opomineme stroje nad 1 mil tak skoro zadne. Zelva (vr6 kompressor), ten rapid s vr6 motorem, ted kluci z tuningscene (zase vr6) ...kurna pokud je VR6 tak spatna, proc ji vsichni pouzivaji ? Mluvim o tech, kdo se neboji uprav motoru, ne tech co si maximalne nechaj umejt motor a vymenit filtr ...
o 30.04.2007, 12:53 | blázen
všichni? téměř nikdo.. když kouknu na počty co upravujou japonské motory ..
o 30.04.2007, 13:07 | Scream
docela by me zajímalo, jak se DaRYL dozvedel a muze tvrdit: že VR6 vydrží bez uprav 400PS a že to zadnej jinej motor nedokaze. zvlastní. samozrejme, že ten motor ma potencial. jeste aby ne, když je to pomalu 3,0 ale kterej blazen by to ladil NA cestou.... jak píše radek, jediny, k cemu je to dobry je ten zvuk. to je absolutní nářez
o 30.04.2007, 14:42 | RedBaron
Já už jsem o tom s Darylem mluvil dneska přes ICQ a on je prostě přesvědčenej, že VR6 je to nejlepší co si tuner může koupit. Já toho názoru nejsem, když za 107 tisíc se teď prodává např. 315PS M5 E34, za 240k se naposled prodala pěkná M3 E36. To, že maj čtyři lidi u nás úpravu VR6, to přece není žádnej reprezentativní vzorek, navíc pokud ten motor nemá upravenej vnitřek, jeho životnost při 400+PS je v jednotkách tisíc km, přesně v souladu s tím, jak ho používají kluci - Radek a Rosťa - na pár srazů ročně a šmitec. Fakt nechápu, kde se vzala modla VR6. Co se týče zvuku, u mě jednoznačně vítězí V8 a řadový pětiválec a jakékoli šestiválce jsou daleko v prachu za nima, ať už řadovky nebo véčka. Jen názor.
o 30.04.2007, 15:59 | blázen
ReDBaron:ale dobrej názor.. ale psal že mě sveze.. tak sem zvědavej
o 30.04.2007, 16:13 | Luke_288
me by zase zajimalo, kterej je ten kdejakej dvoulitr co vydrzi 400koni jak píše blázen
o 30.04.2007, 16:19 | Rajdlos
2.0 VTEC od Hondy to vydrzi i s kompresi 11:1, dalsi otazkou je jak dlouho
o 30.04.2007, 16:23 | Daryl (A)
RB neprekrucuj ...

nerikam ze je to to nejlepsi, jen rikam ze to neni podprumernej motor bez potencialu jak tvrdis ty. Nekandidujes do politiky ?
o 30.04.2007, 16:31 | Kotva
Daryl: cena je trosku nekde jinde, pac jich je v evrope jak safranu, ale ja to tu hodil hlavne kvuli tomu, ze jsi napsal: "Plusem je ze udrzi bez uprav strev 400 koni, coz zadnej jine motor nedokaze."
o 30.04.2007, 16:33 | Daryl (A)
rb: porovnavas neporovnatelny ...

nebo mi chces rict, ze mi vedle VR6 postavis nejakou V8 ekvivalentni jak cenou tak udrzbou (ND) a dostupnosti ?

Porarovnavas vzdy jen jeden faktor, ber to komplexne.

Opakuji, ze netvrdim, ze VR6 je nejlepsi motor na svete co se da koupit, ale pro tunera, kterej si chce hrat je to slusnej start, pac se dlouho nemusi ohlizet po jinem agregatu.


Ohanis se tu M5 nebo M3. Nikdy jsem na zadnou nenarazil kdyz jsem hledal karu kolem 100kkc, teda krome tech na vrakaci ...

samozrejme kdyz mi postavis vedle sebe VR6 a M3 E36 a budou za stejny penize a ve stejnem/podobnem stavu tak neni o cem.. beru BMW, ale co vim tak tohle je utopie ...

nehlede na nahradni dily ...
o 30.04.2007, 16:46 | blázen
VR6 je na úpravy hodně špatný motor... podstatně lepší sou přeplnované motory,.. neznám slabší 2,8 než je VR6 .. jo možná ty 3littry co měli kdysi scorpia..jinak je to asi nejslabší motor ve své kategorii
o 30.04.2007, 16:56 | Reprák
tady delate z VR6 jak kdyby jich jezdilo par a jezdilo to nejuzasneji na svete.
Jede to dobre, ale kterej trilitr dobre nejede? 400k vydrzi i mensi obsahy N/A motory.

Tady z toho nekdo dela kovbojku :)
o 30.04.2007, 22:39 | Scream
jediny cim je to zajimavy je zvuk a že je to relativně rychlý auto za pade. díky momentalní cene a slošný spolehlivosti je to za ty prachy dobry auto, do sportaku ma ale daleko
o 01.05.2007, 09:56 | Driver
no ja z to taky nedelal zadny zazrak, co vim tak kazdy kdo mel VR6 tak porad resil ze to nejede na 100%, Ale kdyz je vse ok, tak jak to mel TomasVR6 tak to jede prekvapive dobre, v primce jsme v pohode davali A6 3,0TDI,ktere je vykonove o dost vyse. A zvuk bych neresil, kazdy 6ti vál ho ma nadherny.....
o 01.05.2007, 10:23 | Scream
no jestli se ti zdá, že je uspech, když to jede jak ma a stíhá to stejně objemnej turbodiesel, kterej je navíc o pulku težší, tak asi jo......
o 01.05.2007, 11:08 | blázen
přesně tak...jak sem psal, prostě tyhle auta s těmahle motorama nejedou,... jedou když do toho přesedne mladík z nějakého polorozpadlého favorita, ale jak sedneš do něčeho jiného zjistíš,že to nejede...
o 01.05.2007, 11:34 | El_Vita
:-D

jede to ... vcera jsem v tom sedel a maras ...
o 01.05.2007, 11:46 | Luke_288
Driver: ty vole, jako ta A6 pokud to je ted to novější 3.0TDI, tak má 233koní, kroutak okolo 450Nm(to si nejsem jistej) a z vlastni zkusenosti vim, ze to zadnej zavodak neni. a hlavne jak psal Scream, váha, ta audina je těžká jako hovado...
o 01.05.2007, 11:49 | TROY
BTW
kolik vůbec koštovala ta VR6 i s dovozem?
o 01.05.2007, 11:49 | mikevr6
Blazen:z ceho do toho zrovna ty presedas abys mohl rict ze to nejede??
Ja sem mel ve stejnou dobu jak vr6 tak CTR a na rovince to bylo uplne nastejno a to mely obe auta 17kola o stejnych pneu a filtry bmc.
Nevim,rekni mi co jede tak dobre,sem celej zvedavej
o 01.05.2007, 11:51 | MarauderZ28
:o) tak to jsi fakt asi v moc autech neseděl ... ono je to relativní, orgasmus to bude pro lidi co říděj auta do 100 HP, pojede to pro lidi co řídily auta do 200 HP, pro lidi co řídili auta do 250 HP to pojede, ale nebude to nic zajímavýho, pro lidi co říděj auta do 300 HP to bude nezajímavý svezení a od 300 HP vejš to pro ně bude udejchaná plečka ...
o 01.05.2007, 12:03 | mikevr6
nejel???
tak to ses dobrej komik))
ale pokud je jaguar xk/r v8 4.2 kompresor nejaka sracka tak asi ne.
ja sam sem mel jenom calibru turbo,imprezu gt upravenou ve svycarsku na 280hp,jiz zminovany ctr-ted ho ma myslim johnie walker,bmw840,jezdil sem v m3 e36 3.0,3.2,e46 m3,e46 m3 hamann,no a stejne mne to jako udejchana plecka neprijde a hodne lidi na ceste se o tom presvedcilo)))
o 01.05.2007, 12:14 | MarauderZ28
bylo to myšlený na el-vita, tak klídek ...


01/05/2007 11:34 El_Vita

:-D

jede to ... vcera jsem v tom sedel a maras ...
o 01.05.2007, 12:18 | MarauderZ28
jinak nevím kámošovu 2,9 Syncro vyklepku kdy se mi zlíbí dementním Probem - a to má tu VR6 naprosto v poho, nechápu jak někdo může bejt prostě z toho nasračky, když vypíše seznam to co jsi tu vyplodil ... sorry nechci Ti šahat do svědomí, ale pak jsi normální řidič a uživatel jestli ti ta VR6 přijde srovnatelná s tím co jsi uvedl a ve srovnání s nima Ti to nepřijde ubohý to svezení pak teda sorry :o)))
o 01.05.2007, 12:48 | ajsik | Upraveno: 2007-05-01 12:57:30
to Daryl:

XU10J4RS je motor ktery byl uz v roce 1995 coz je plus minus nekolik let i start Veruny takze roky sedi ... a Veruna ma hezky zvuk + je to jediny hatch ktery ma 6valcu, mimo Clia ale to je uplne jine auto...

proste veruna je pozerske auto (to z nej dela vetsina majitelu (mimo par clenu treba tady na foru, pro ktere je to lestenka) co ma super, je zvuk , pekny zatah, chaby vykon, solidni kvalitu, jizdni vlastnosti dost o nicem, vzhled okoukaneho golfa nic vic nic mene.

Jinak potencial v tuneni ma , ale na druhou stranu zase tak horke to neni viz kolik jezdi upravenych Verun s vice nez 220 konmi.


PS: ono litina je sice tezka, ale na druhou stranu snese mnohem vice nez hlinik, na to prisli i u peugeotu a ty dvou litry co byly v 405MI16 byly hlinik a pak se vratili k litine u 306tek

ale osobne kdybych resil co si koupit tak urcite ne peugeota :-D pac z teto znacky jsem uz vyleceny...motory jsou nadupane , ale kvalita a spolehlivost je dost o nicem, nesnesou takove zachazeni jako snese treba VW a vetsinou jsou to uz po case hrozne mrdky.
o 01.05.2007, 12:52 | mikevr6
ja se ti nedivim ze se ti syncro nezda jako zadnej vodvaz protoze to opravdu nic moc nejede,klasicka vr6 jede daleko lip,za to s tim el vitou se omlouvam.
Rekl bych ze nejsem normalni ridic)),ale opravdu mi to svezeni ubohy neprijde-samozrejmne to nesrovnavam s nekteryma s tech co jsem uvedl ale svezl jsem v tej moji 6 lidi a vsichni si zanedlouho koupili taky vr6 a jsou s tim spokojeni.V tej cenovej relaci je to proste supr auto a je radost v nem jezdit,asi tak.
Peace
o 01.05.2007, 12:55 | MarauderZ28
oukej ...
o 01.05.2007, 12:56 | mikevr6
Ja sem jenom reagoval na blazna ze to auto nejede a ze je z toho hotovej jenom nekdo kdo do toho sedne z vyklepanyho favorita.Majitele skody favorit necht toto berou s rezervou))
o 01.05.2007, 13:12 | blázen
mikeVR6 : zkoušel sem si to porovnat se svou 200sx 1,8T a přišlo mi to tak nějak jak píše marauder..
o 01.05.2007, 14:15 | mikevr6
NO NEVIM,200SX MI JAKO RAKETA NEPRIJDE
vr6 jede krapet lip
o 01.05.2007, 15:10 | Scream
no dobry SX je rychlejsi. tomu se da rict vcelku rychly auto, pokud neni v prdeli. VR6 mu sice muze dejchat na paty, ale tam koncí.

Mikevr6: no tak to je další z uspechu pro VR6kaře. Golf s motorem 3,0 jede stejne jako civic s motorem 2,0......
Shrnul bych to tak. je to zajímavy auto v kategorii mezi pade a kilo, na svou cenu pekne jede, taky pekne zere, ale na druhou stranu je to solidní značka a kvalita. Osobne bych si ho vzal radeji nez MX3 s V6 ktery neni zrovna moc spolehlivy. Pila neni ani jedno, v mazde ale lepsi jizni zazitky, i kdyz taky nebude nejlehcí na predku. Pokud se tu Daryl jak se tu nekde uz zminil nebaví o seriovejch vozech, tak at mi nekdo ukaze tryk jak VW s tezkym motorem na predku naucit zatacet. Uz to resim druhym rokem a stale to stojí za uplny hovno, sice uz se to lepší ale co je naprd od zakladu, tak sportovní podvozek nespasí.
o 01.05.2007, 15:14 | Machča
no ja bych si vybral spis mazdu ale za cenu toho ze se pulka veci spatne shani to hovori pro golf jinak zkusenosti s tortelina cars mam taky svoje ale dalsi vozitko si koupim Alfu i kdyz se mi fiat po 4 mesicich vysral ale co aspon ma GO
o 01.05.2007, 15:19 | blázen
mike VR6: seriové SX jede stejně jak VR6, možná je rychlejší..ale tam rozdíl nenajdeš, ovšem moje 200sx mělo v té době výkon cca 230k ..takže to jelo už trošku jinač... a divil by ses jak dobře se to oproti VR6 upravuje :-)DD
o 01.05.2007, 15:37 | mikevr6
nekde mam video okruhovy vr6 jak jede zavod s porsche gt2 rs a okruhovej golf 1 a divil by ses jak to zataci-ne vsechno je nemozne.
Jinak je to auto s motorem 2.8l z roku 91 a honda ma motor 2002 nabitej nejnovejsima technologiema a je to koncipovany jako hot hatch kdyzto vr6 je spise takovy gt.
No nevim co se lip upravuje ale na e-bay jsou turbokity na vr6 uz od 40t a vykon do 400ps.
Jeden takovej bude mit zanedlouho doma bratranec tak sem na to zvedavej
o 01.05.2007, 15:45 | blázen
mikeVR6:akorát že v tom kitu chybí 50% věcí co budeš muset stejně koupit.. a navíc turbo z Ebay je loterie..

o 01.05.2007, 15:54 | Driver
to Luke288: tou vahou bych se tu ohanel tak mozna na odpich, ale bavim se o rychlostech kilo a vyse...... a tady uz to neni jen o hmotnosti, ale vykonu a kroutaku a +50ps a 200Nm je rozdil, presto jsme tu audinu davali..... ale i pocitove to jelo pekne, proste ta 2,8 se dle me nemela za co stydet, neco jineho je ta 2,9 synchro to mi rikalo vice lidi ze ta vubec nejede.....
o 01.05.2007, 16:12 | Luke_288 | Upraveno: 2007-05-01 16:15:25
hm, říkám, jestli VR6 jede podobne jako A6 nebo o kousek víc, tak žádnej uspech, protoze ta A6 je fakt tak akorat na pohodu, jo, ono to udrzi 220 na dalnici stale, minulej tejden sme se vraceli z lyží, rakev na střeše, plnej kufr, v autě 4 lidi a 200,210km/h pořád a přislo mi to jako cestovní rychlost, ale proste je to těžký jako prase a těch 200Nm a 50koní jsou zase v naftě, coz je taky trosku neco jinýho, ale to uz se tu probíralo mockrát výkon nafta vs.benzín
o 01.05.2007, 17:11 | Reprák
ja tady nic o unu a puntu radsi psat nebudu, nebo se to tady zvrhne ve flamewar
o 01.05.2007, 17:23 | Rajdlos
RB: radsi nepis, tady se resi auta :-)))
o 01.05.2007, 20:41 | Reprák
Rajdlos: ale prosimte, o GTcku nevis nic a v unu si jel kdyz melo sotva 120koní
o 01.05.2007, 20:42 | Nevřis
Rajdlos :)

...jinak kvalitní debata :) VR6 ruleZZzzz
o 01.05.2007, 21:26 | martinvr6 | Upraveno: 2007-05-01 21:30:19
dobrá debata ja radsi mlcim jelikoz je to zbytecne kazdej si bude hajit svou znacku VR6 rulezzz :)

o 01.05.2007, 23:04 | Scream
mike: no to je argument. zajímavy, že kazdy VTi od roku 90 je rychlejsí i s polovicnim motorem plnym křečků. asi by sis mel ujasnit pojmy, protoze vr6 je prave hotchhatch, nebo mel byt. Moc se to sice nepovedlo, ale díky bohu za nej.

martin: znacku bych i hajil, ale v tomhle pripade nejak neni co.
o 01.05.2007, 23:19 | mikevr6
scream:tak to je zajimavy ze jsem teda kazdymu vti ujel,ale to podle tebe asi neni mozny.Dokonce jsem vti aji vlastnil a neni to spatny auto ale lip teda rozhodne nejede.
Jo a jinak co je na tom ze vr6 je 2.8??Kazda automobilka jde na to posvem.VW na to slo v tomto pripade zvetsovanim obsahu a honda si objem vynahrazuje pouzitim viceventilove techniky a promenlivym casovanim ventilu.Ja osobne v tom ze mam 2.8 problem nevidim,pojistku platim 5050kc za rok u triglavu a aspon nemusim porad dolejvat olej jako do vti kdyz ho drzis porad ve vtecu.A aby to aspon trochu jelo tak se to tocit musi porad.
pojem hothatch v dobe uvedeni vr6 jeste neexistoval a kdyz si vemes v potaz ze i dnesni ctr s 201ps(coz uz hothach jiste je) by mu na normalni ceste pravdepodobne neujelo tak to na auto z roku 91-92 neni spatny.A ze se vr6 nepovedla je tvuj nazor po kterym me je ...,protoze v dobe sveho uvedeni na trh to auto zpusobilo senzaci a vydobilo si sve misto na slunci a porad jeste dneska neco znamena.
o 01.05.2007, 23:33 | El_Vita
vr6 rulezzzzz toooo :-D
o 02.05.2007, 00:08 | Daryl (A)
v roce 91-92 uz byly vti-cka ?
o 02.05.2007, 00:56 | MarauderZ28
Golf III má vzádu vlečnou nebo co tam je ?
o 02.05.2007, 10:20 | Dave1984
Daryl: 88-91 se dělali VTECY B16A1 - 150hp od 92+ B16A2 160Hp

Tam kde Němci končí, tam Japonci časujou ventily :-))) VTEC rulezzzz
o 02.05.2007, 10:59 | El_Vita
haha.... fiat mel VTEC uz v 80 letech ...

to se jeste japoncici hrabali v ryzi :-)
o 02.05.2007, 11:07 | Dave1984
je rozdíl ho mít a pak ho funkčně využívat :-))) Jinak si nedovedu představit, proč ho Fiat nepoužívá ve svých motorech :-)))

a stejně..tady se bavíme o autech...takže sem nepleť nějaký Fiat
:-P :o)))))))))
o 02.05.2007, 11:19 | Reprák
Fiat vtec pouziva stejne jako alfa romeo akorat se to nejmenuje vtec. Fiat Punto HGT ma vtec, vsechny HGT Bravo maji Vtec, vsechny twinsparky maji VTEC. V zavodnich autech 16V Vtec byl uz davno.

Nejaky Fiat, kterej s mensim obsahem rozprasi nejakou Hondu ;)

a je to tu zas :D
o 02.05.2007, 11:19 | Zdenek (A)
Marauder: ano...
o 02.05.2007, 11:26 | El_Vita
i kdyz mam ted VW tak nedam na fiat dopustit ... ano i on delal smecka ktere hnily a rezly ... ale to skodovka taky ... a ted? kdo ma OI nebo OII tdi tak je king a na 120ky kazdy zapomnel ...

stejne je to s fiatem .. ted dela hodne kvalitni a spolehlive auta a JTD jsou IMHO lepsi nez TDI

ale to je zas debata jak punto GT vs. zbytek sveta :-D
o 02.05.2007, 11:41 | Driver
jj Fiat Rulezzzzzz !!!
o 02.05.2007, 11:50 | El_Vita
:-)
o 02.05.2007, 12:13 | petis
jako Driver:-))
o 02.05.2007, 13:02 | Dave1984
fujfiat :-)))
o 02.05.2007, 15:31 | Pétík
Fiat :-))

Jinak já měl VR6 přes 6 let, když jsem jí někdy v roce 2000 kupoval, tak to byla pecka, ale dneska jí vypráší lepší čiplý TDi, sériové Fabce RS bez čipu to skoro neujede. Nedávno jsem jel v M5 E34 koupený za 120tis. Kč a to se nedá s VR6 srovnat, mazec...
o 02.05.2007, 15:35 | tykeev
tak tak, reprák má pravdu... všechny TwinSpark u Alfy mají tento systém...
o 02.05.2007, 15:38 | Luke_288
VR6 neujede Fabii RS? tak to je fakt asi slabota, protoze FRS jsem se drzel kdyz jsem měl OII chiplou na 150koní
o 02.05.2007, 16:01 | martinvr6
to Petík :FabceRS ujede i ciplou s prehledem GII 2.9vr6 rulezzz :)
o 02.05.2007, 16:45 | Pétík
Psal jsem skoro. Tam kde jde VR6 roztáhnout, tak na maximálku jo, jinak po městě a okrskách má co dělat. Měl jsem FRS i VR6 ve stejnou dobu, takže jsem to porovnával. Známej má RS čiplou na 170PS, jel jsem za nim s VR6 po dálnici a ztrácel jsem se za nim v kouři. Prostě v dnešní době neni VR6 už nic extra, když jsem jí kupoval, tak to bylo něco. Jinak měl jsem 2,8 v GIII...
o 02.05.2007, 16:46 | Pétík
Heh, a navíc jsem měl chvíli 325i cabro ´87 a VR6 by to taky napráskalo. No každopádně když GIII, tak VR6 :-)
o 02.05.2007, 16:48 | Honza2.016v
problém je ža to co tu hoši nazývaj VTECem u fiatu není VTEC a třeba VW do 1. 820V motorů dělal to samý... prostě změna časování sací vačky, ne změna profilu vačky u VTECa...
o 02.05.2007, 20:53 | blázen
VR6 na CTR vžádném případě nemá, má problémy s 1,6VTEC natož s dvoulitrem ..zůstal bych u reality...
o 02.05.2007, 22:43 | martinvr6
to Petík: mam to otestovane borec absolutne nestihal vzdy me akorat dojel na semaforech kdyz jsem stal na cervenou pak jsem mu zase ujel
o 03.05.2007, 08:26 | Pétík
ale s 2,9 a v GII, navíc není čip a řidič jako čip a řidič...
Jinak jak píše blázen, v Mimoni jsme jeli 4 s VR6 a v pátý řadě byl 1,6 VTEC a nasekal nám všem a to tam byl i jeden s GII s VR6 :-).
o 03.05.2007, 10:53 | free.tree
Já osobně bych do VW nikdy nešel, tak jako bych nikdy nešel do Citroenu, Peugeotu, Nejtku (Renault), Fiatu.
I když ta VR6 může bejt zajímavá, Golf bude pořád jenom Golf a Fábie RS bude pořád jenom Fábie.
o 03.05.2007, 11:15 | El_Vita
to je nazor jak noha ...
o 03.05.2007, 12:09 | mikevr6
vr6-mimon cas 14.90
a blazne ja sem ty auta mel obe dve tak nemel nejaky hlody.
Petik:nic proti ale kdyz si das na golfa 9-10x17 kola a kufr plnej hudby tak to asi moc nepojede.A jestli ti jelo 325 lip tak si teda mel peknou zdechlinu
o 03.05.2007, 12:13 | MaSuZaPi_Honza
:-) aspoň mám v práci co číst :-D

o 03.05.2007, 12:25 | MarauderZ28
porovnejte časy ze sprintů a je to ne ?
o 03.05.2007, 12:29 | MarauderZ28
golf vr6 - 15.828 16.073
civic 1,6 - 14.429 14.573
ctr - 13.683 13.688
o 03.05.2007, 12:43 | Kotass
Čísla hovoří za vše, ale věřím tomu že je někdo stejně zpochybní .. jinak jako MaSuZaPi_Honza :)
o 03.05.2007, 12:47 | mikevr6
Honda Civic Type R 2000 NA 15,052 16,486 15,052
honda civic 1600 na 15,762
vw golf vr6 2800 NA 14,949

to jsou casy kdyz beru v potaz seriove auta.
o 03.05.2007, 13:05 | MaSuZaPi_Honza
můžu se zeptat kolik VR6 váží?? seriová
o 03.05.2007, 13:09 | mikevr6
myslim ze zhruba 1230kg
o 03.05.2007, 13:13 | MaSuZaPi_Honza
a výkon je přesně?
o 03.05.2007, 13:17 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-05-03 13:18:29
škoda fábia RS - 14.207 14.097

jinak si nedovedu moc dobře představit jak upravit CTR pokud tam někdo nenarve turbo to samý 1,6 civic, podle těch časů co sem dal mike by byl VR6 o hodně rychlejší jak ty dvě Hondy a to jaksi nechápu čím by to bylo - váha je stejná HP má víc např ten CTR ...
o 03.05.2007, 13:21 | Reprák
mikevr6: to ten s ctr teda neumel jezdit, ctr jezdi bezne 13.8-14.5, 15.00 to snad ani nejde :)

a civic 15.7 bla bla to byl bud seriovej civic 150ps s blbym ridicem, nebo ten slabsi s dobrym ridicem :)

VR6 jezdi bezne kolem 15.3-15.8

btw AR145 2.0TS jezdi za 15.4s :) v serii



o 03.05.2007, 13:22 | MarauderZ28
Provozní hmotnost GOLF 3 VR6 2,9 SYNCRO je 1405 Kg

ale to je 4 kola ...
o 03.05.2007, 13:26 | MaSuZaPi_Honza
já jen že moje AR 2.5 V6 má provozní 1320. tak jen abych si představil jak mám slabý auto já :-)
o 03.05.2007, 13:41 | Honza2.016v
problém je že CTR co jezděj kolem 14s maj se serií pramálo společnýho..15s maj opravudu seriový CTR..to samý ta fábka, všechny civici/CRXa co jdou pod 15s - tam je minimálně odlehčíno , slicky + základ jako je komplet vejfuk a sání , případně chip od Mugena....

a jak upravit CTR je třeba tu: [ Link ] - jeden z těch 14s CTR....
o 03.05.2007, 13:46 | mikevr6
no vono jde auto taky odlehcit a to dela skoro kazdej majitel civic,crx.
Ja jen vychazim z vlastni skusenosti ponevadz jsem mel moznost obe auta porovnat a opravdu jsou ty auta v primce hodne vyrovnany.A jestli nekdo zajede s ctr 14.5 a s golfem 14.9 tak to na ceste nepoznas.A tak rychle jako se da radit s prevodovkou v ctr v golfu nikdy nezaradis a to je taky dost podstatna vec.
A ten cas zajel naprosto seriovej golf akorat s filtrem jamex a sp.vyfukem
o 03.05.2007, 14:15 | Pétík
mike: 9x16, motor právě super, jen filtr, rezonátor a výfuk. Měl jsem tu 325i asi týden, sice ne současně s VR6, ale prostě to auto šlo mnohem líp než VR6. Navíc má kamarád 325i cabro a VR6 v GII a i on řiká, že ta 325 je živější. Na sprinty nevim, ale na jízdu je to prostě pružnější z mojí zkušenosti.
o 03.05.2007, 14:23 | Reprák
325 neni nic extra a co bych porovnal s vr6 tak mi prijde tak vr6 asi lepsi, mluvime li o e30 a e36. Na sprint 400m je to tak nastejno, ale dal pak jede lip vr6, vyzkouseno na 2kilaky.
o 03.05.2007, 15:52 | blázen
ty časy pro VR6 jsou mizerné, odpovídá to pocitu ze svezení, na to že to je téměř 3litr v malym autě, je to omrd
o 03.05.2007, 16:28 | El_Vita
omrd je hodne silne slovo .. kazde auto ma sve pro a proti ..

verunka jede moc pekne

jel jsem i se seriovou 1.6 150ps a seriova vr6 jede rozhodne lip ...
o 03.05.2007, 17:01 | Reprák
podle me jede H Vtec 1.6 150PS lip nez seriova GIII 2.8VR6 175PS
o 03.05.2007, 17:29 | JP
Jen přileju trochu benzínu do ohně a zase půjdu:)

Golf VR6 vs. prohnilej Ital bez potenciálu
[ Link ]

BTW VR6 bez syncra má podle katalogu 1285 kg
o 03.05.2007, 18:07 | Dave1984
to je pak asi něco špatně když se srovnává 1,6 s 2,8 :-))))
o 03.05.2007, 21:22 | Reprák
punto gt je o necem jinym. Navic neni prohnilej, jakykoliv punto bude min zrezly nez jakejkoliv GIII, pac je to pozink.

a motor 1.4T ma velkej potencial, 520HP
o 04.05.2007, 02:18 | El_Vita
sodoma, neni to jedno vsechno ...

proste ja mam rad auto, co nemusim tocit, ma potencial a nemusim se bat, ze mi klekne turbo ...

Repro: jo ja vim ze Punto GT ho ma vodou chlazene a vydrzi pres 250 ale preci ...

proste jsem si vybral VR6 a jsem happy ... netrapi me, ze me predjede hondacka urvana 1.6ka .. no a co .. zivot neni jen o tom koho predjedes na sprintech ... nebo ne?
o 04.05.2007, 07:16 | Reprák
El_Vita: no to nebyla reakce na tebe ale na JP. Koupil sis VR6 si spokojenej nikomu to neberu, ale psat o Puntu GT ze je bez potencialu to je stejny jak to napsat o VR6
o 04.05.2007, 08:48 | MarauderZ28
mno, ale vždyť to není snad jen o motoru ne ? třeba podvozkově je na tom Golf docela blbě ...
o 04.05.2007, 09:07 | MaSuZaPi_Honza
kdy tohle skončí :-D
o 04.05.2007, 09:30 | petrcorrado
ja mel corrado vr6, 2,9 posl verzi s cipem od gx. fakt je ze zrychleni to auto nemelo nijak zvlastni, porovnavali jsme to s kamosovou 206 2.0 gti, do vytoceny trojky se me drzel, potom jsem ujizdel v pohode, byla to rychlost pres 160 kdy to auto porad relativne dobre zrychlovalo, pricital jsem to delsim prevodum..... pocitove, ale srdecni zalezitost, hlavne diky zvuku pres otevreny sani, tomu se nic nevyrovna, muzu to srovnat neb od ty doby mam jen samy v8
o 04.05.2007, 11:10 | Reprák
Petrcorrado: tos este neslysel twinsparka :) to je jak osmivalec :)

Marauder: no to je taky fakt :)
o 04.05.2007, 11:55 | JP
ReproBoy:

Necítíš z mého příspěvku ani kapku ironie?:)) BTW jezdím taky ve Fiatu (viz profil):)
o 04.05.2007, 11:57 | MaSuZaPi_Honza
ReproBoy: já teda Twinsparka slyšel a slyšel jsem i osmiválec, ale že by si to bylo podobný to nevím :-)))))))
o 04.05.2007, 12:23 | mikevr6
el vita:neboj se,na ceste te hned tak neco nepredjede a urcite ne nejaka urvana 1.6-pokud s ni teda nekdo nevyreze aji bezpecnostni vyztuhy atd ze s toho zbude jenom motor a volant)).
Muzes bejt rad ze mas spolehlivy auto ktery pri stosedesati neumre jak nektery zde vyse zminovany,ma dobrej potencial,je aji jakztakz bezpecny a ma prenadhernej zvuk na kterej se z normalnich aut nechyta nic.
A az mi budou ujizdet hondy vtec,una nebo punta t,dokonce aji alfy ts tak to sem klidne napisu ale dotedka se to nestalo a pokud ten muj motor pojede porad jak ted tak se to nestane nikdy)).)
Blazen:tvoje prispevky jsou hodny tveho nicku
o 04.05.2007, 12:31 | El_Vita
mike: ja su klidny :-D
o 04.05.2007, 13:22 | Reprák
mikevr6: tak prijed na mimon ted v SO a stoupni si tam vedle kteryhokoliv una turba ktery tam bude zaregistrovany na sprinty :) A pak se koukni na vysledkovy časy ;)
Zaslepenej VR6tkou to neni mozny. Ja na mosteckym okruhu vyklepal dve, jeden to uvaril a druhej na puntackej podvozek proste nemel :P hawk. Jinak nikdo nerekl ze je VR6 spatna, kdyby byla, urcite by nebyla tak oblibena, nicmene vr6tkari si obecne mysli, ze jsou kralove silnic, neni tomu tak.

Nevim kdo sem daval ty videa jeste, ale najedte si na youtube a zadejte uno turbo :)
Tam uvidite ten nulovej potencial :)
o 04.05.2007, 13:24 | Reprák
JP: ja vim ze to bylo mysleny ironicky, ale tohle byla spis informace pro ty, kteri si mysli "zas nakej zrezlej ital, plečka" ;)

Masuzapi: me to prinde trosku jiny jak klasickej 4vál... kort pri 6-7500 otackach :)
o 04.05.2007, 13:31 | El_Vita
repro: ale ktere uno turbo na tech sprintech je v serii ....
kdyz tady mluvis o zaslepenych VR6karich, tak by ses mel podivat do zrcadla a rict si, kdo je tu zaslepen uno turbem ...
o 04.05.2007, 13:48 | MarauderZ28
mě přijde pánové, že všichni vlastníte zázračný auta který nikdo nikdy nepředjede to je fakt neuvěřitelný ... :o) (nemyslím to jmenovitě na nikoho, ale všeobecně) jedinný co je zajímavý, že pokaždý když narazím na některý ze zmiňovanejch aut tak má asi vylágrovanej motor neb se bohužel nikdy nějak neprokazuje to co sem se tady dočetl ....
o 04.05.2007, 13:50 | Reprák
el_vita: ale zaslepenej, to auto ma potencial, kterej tady z kluku nikdo nezna, ten motor nezna, nic z toho nezna a kdyz tady napisu, ze to jede, tak je ohen na strese.
Nebudu tady rozebirat to, ze na uno ti staci par kacek a mas z toho raketu (ale pouze pokud chces jezdit rovne :)), ale to je fuk.

VR6 je dobra volba je to dobrej motor ale neni to zadnej zazrak, jak tady o tom nekdo basni.. To jsem chtel napsat.
o 04.05.2007, 14:01 | El_Vita
rb: ok ok

ja nerikam, ze uno turbo ci punto nejede ... mam rad italy a vim, ze pokud se k nim majitel nechova prasacky, tak vydrzi a slouzi dobre ...

stejne tak vr6 ... ta moje ma najeto pres 180 tisic a verim, ze vydrzi jeste jednou tolik .. chtel jsem ted neco pohodlneho, s nenapadnym vzhledem, ale co by na dalnici jelo pekne v klidu, tocilo to malo (a nebylo to TDI nebo JTD) bo se bojim repase turba :-)

ne, zkratka mnoho aut ma potencial, nekdo na to jde objemem, druhy vtecem a treti turbem ... nema smysl se tu o tom dale bavit, protoze pro nekoho je best 1.6 VTEC, pro druheho PROBE (mazda V6), tretiho UNO TURBO ...

kazde auto ma sve plus i minus, je smesne porovnavat je pomoci obsahu ci jinych hledisek, protoze kazde si koupi nekdo jiny, kazdy jsme jineho razeni ...

stejne tak bychom se mohli hadat, jestli je lepsi bloncka, cernovlaska nebo zrzka .. ikdyz treb by bylo zajimave porovnavat podvozek, spotrebu, obuti, kastli ... :-))))
o 04.05.2007, 14:34 | Rajdlos
Mar: mne to prijde taky, proto se tomu uz jen smeju, specialne urctitynm osobam :-))))))))) hehe

alepson je co cist :-)
o 04.05.2007, 15:22 | kuja
LOL

To je super debata pri patku ,aspon mi to v praci rychlejs utika :)
o 04.05.2007, 15:28 | MaSuZaPi_Honza
To mikevr6 :::: já se hlásím jako jedna z těch "dokonce " ALF která Tě předjede :-D
o 04.05.2007, 16:02 | mikevr6
masuza:kdyz za mnou prijedes do ov tak neni problem.
o 04.05.2007, 17:14 | MaSuZaPi_Honza
:-)
o 04.05.2007, 17:18 | Daryl (A)
ty vole to je maglajz :) Neskutecny co se da nakecat kolem jednoho motoru :)

bych udelal soutez:

projekty rekneme za 200.000. Po dokonceni je postavime na okruh a ukaze se kdo je lepsi :)

Za 200 koupit a votunit auto tak aby melo sanci na okruhu.

U VR6 startujeme na cca 50.000 za seriovku, 15.000 podvozek a 135.000 zbyva na upravy motoru.

115.000 - kompressor kit od VF- ENgineering stage 3 (315hp/265Nm).

zbyde 20 na sedacku, volant, nebo treba kolecka ...
o 04.05.2007, 17:22 | blázen
mikeVR6: jestli jsi z OV tak já taky a můžeš mi zázračnou VR6 předvést,jak zajedu motor, klidně si můžeš zkusit sprint s JPN 1,8 proti tvojí 2,8
o 04.05.2007, 17:28 | mikevr6
ok dame sprint s jpn,sem zvedavej jak se predvedes a jestli ti to fakt jede na tech 230k
o 04.05.2007, 18:37 | Luke_288
ježiš, to už je moc :-)))))
o 04.05.2007, 18:44 | Daryl (A)
1.8 230HP ??? To asi neni seriovka ... nejaky triturbo ? :)
o 04.05.2007, 19:06 | mikevr6
no tady o neco vys psal :ovšem moje 200sx mělo v té době výkon cca 230k
tak to beru tak ze je tam porad ma,nebo je nekde poztracel??
o 04.05.2007, 19:20 | Daryl (A)
jo tak .. hnissan ...

ale to je preplnovany proti atmosfere ... to si to rozdej proti verune aspon s kompressorem :)
o 04.05.2007, 19:52 | Dave1984
mikevr6: myslím, že už teď nemáš šanci :-) Blázen tam už má STAGE 3 to znamená výkon kolem 300hp....holt turbo je turbo...
o 04.05.2007, 20:56 | TROY
Když teda VR6 téma ;)

foto k příspěvku  od TROY

o 04.05.2007, 21:03 | mikevr6
me to je jedno,aspon uvidim jak rychle mi ujede 300hp auto.
o 04.05.2007, 22:28 | blázen
mikeVR6:musíš počkat až zajedu motor, je čerstvě po GO ,.. Eso měl postaveno SX podobně a zajel 400m za 13,1s ...
o 05.05.2007, 02:04 | mikevr6
ok tak ja pockam))
o 05.05.2007, 20:25 | Reprák
Dnes MV, Uno turbo 1.3, bez slicku, bez odlehceni, vetsi turbo a par uprav, 14.265s
a to je teprv zacatek :)
o 06.05.2007, 00:01 | Ace_FIAT
"...protoze pro nekoho je best 1.6 VTEC, pro druheho PROBE (mazda V6), tretiho UNO TURBO ..."

Viki, tím Probesem jsi myslel mě? :-D Ten V-TEC by seděl na Mikiho a Turbo je jasný.. :-)
o 06.05.2007, 00:20 | El_Vita
ne, maru jsem myslel


o 06.05.2007, 00:23 | MarauderZ28
Pro mě je Probe pokusnej králík a odreagování z nudy rozhodně ne auto který bych hájil do morku kostí ... :o)
o 06.05.2007, 02:01 | blázen
v podstatě je probe povedené auto, design je perfektní, kdyby to byl zadohrab těšilo by se většímu zájmu, určitě bych po něm šel před VR6
o 06.05.2007, 03:11 | MarauderZ28
v Japanu ty kundy šikmovoký do MX-6 (stejný jako probe naprosto) cpali KLZE a 4x4, viděl sem jedno Probe posazený na tomhle MX6
o 06.05.2007, 10:13 | Ace_FIAT | Upraveno: 2007-05-06 10:14:47
Viki, ty mi kazíš radost. Přijedeš na megasraz s VR6tkou? :-) Já do srazu Probeso asi neseženu. :-(

BTW by mě vážně zajímal sprintík VR6 vs. Bravo HGT od Arma.. :-)
o 06.05.2007, 11:05 | KhuTchi
....nechci to tady číst ,ale na tipcars je bývalá nevřisova vr6-ka za 149 000....kdo by chtěl..
o 06.05.2007, 11:18 | MarauderZ28
for Ace já Ti prodám svoje Probe :o)
o 06.05.2007, 11:30 | blázen
VR6 není sporták,proto je ten design takový jaký je,je to víceméně normální auto na nákup a do práce
o 06.05.2007, 13:25 | MarauderZ28
a potrápení Baworistá a Mergláčů na dálnici ...
o 06.05.2007, 14:29 | blázen
KhuTchi za ty peníze si koupíš M5 e34 s 315k ne vynikajícím podvozku...
o 06.05.2007, 14:29 | blázen
KhuTchi za ty peníze si koupíš M5 e34 s 315k na vynikajícím podvozku...
o 06.05.2007, 16:02 | KhuTchi
2blázen jo to je možný,jen to říkám v souvislosti s vr6...protže nevřís to vozítko měl fakt vyšlechtěný...
o 06.05.2007, 17:14 | mikevr6
Blazen:jen blazen si mysli ze kdyz koupi m5 za 150t bude mit penize aji na to udrzet ji v provozu))).

o 06.05.2007, 17:50 | blázen
mikeVR6 :a co se ti na tom nezdá? chtěl sem si ji koupit, byl sem se na jednu podívat, svezl sem se,....bez problémů motor super podvozek taktéž.. bohužel je těžká...její cena byla 162tis.. a VR6 vedle ni nemůžeš postavit ani za rohem :-)
o 07.05.2007, 08:41 | mikevr6
no jen to ze servisni naklady a naklady na provoz daleko presahuji naklady na udrzbu kterehokoliv normalniho auta a tyhlety auta uz maj taky neco za sebou a zivotnost mkovyho motoru taky neni nijak superdlouha.
Ano mas pravdu,nemuzes to srovnavat s vr6,ale s 200sx uz ani nahodou
o 07.05.2007, 10:18 | blázen
200sx za 150tis ma obyčejně dobrej podvozek,solidní brzdy a výkon 280koní..což vede k tomu,že tu M5 smete protože je o půl tuny lehčí, VR6 za 150tis má na sobě kupu plastů a ALu kola což ve výsledku s větším odporem vzduchu díky těm radlicím co tam každý dává na předek jede hůř jak kdejaké TDi

ta M5 je naprosto v pohodě, ceny ND jsou vysoké ,ale není to nějaký šrot co se sere každý víkend.. miluju tyhle zažrané majitele VR6 co si opravdu myslí že nic lepšího není
o 07.05.2007, 10:49 | mikevr6
vr6 koupis uz kolem 60t a kdyz do ni 100t strcis tak taky dobre pojede.A co si kdo da na auto za plasty je jen vec majitele a ne problem auta.Ja treba mam na aute vse original a alu kola-ty snad jezdis na plechach??
Jo a za 100t bude mit zhruba 350-380k.
A jedinej kdo je tady zazranej ses ty,ja si nemyslim ze neni lepsi auto jak vr6 ale taky vim ze ve svej cenovej relaci je to dobry auto a nemam potrebu rikat o jinych autech ze jsou to omrdy atd.
o 07.05.2007, 11:05 | Kotva
Uz se perooou :o)
o 07.05.2007, 11:05 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-05-07 11:06:29
mno přátelé já teda Vám nechci brát iluze, ale ukažte mi golfa VR6 co se do něj dalo 100t a má 380 HP, ono je jedna věc koupit nějakej turbokit a druhý věc je z atmosféry udělat turbomotor nacpat to tam a hlavně naladit, to jaksi nebude zadarmo, nemluvě že pak to nikdo nezabrzdí, nebudou stíhat podvozek, díky tomu že to není samosvor to bude naprosto nahovno takovejhle výkon na předku a zkroutí se karoserie, což např. u tý M5 je vše už komplet vyřešeno ...
o 07.05.2007, 11:57 | blázen
Opět a rád souhlasím s marauderem...
o 07.05.2007, 13:16 | mikevr6
no chudak zelva,ten do toho musel nacpat sakra hodne penez a jeste to chtel prodat za 120t,tak ten se musel uplne zblaznit

[ Link ]
[ Link ]

jinak tahle diskuze uz zacina bejt dost o nicem,ja tady nesrovnavam m5 s vr6,jenom tady obhajuju muj nazor ze za ty prachy co to dneska stoji je to supr auto a kdo chce tak si z toho udela aji velice rychly auto.A i v serii jede dost dobre a hned tak neco mu neujede.
o 07.05.2007, 13:59 | RadekFM
MarauderZ28: Vis ze o tom neco vim, zadny ladeni nebylo potreba, stacilo jen zapojit. Kastle se nezkroutila a brzdy se daj poresit i za rozumny prachy. Jasny je ze na predku to bude hrabat i na trojku, ale to dela i nachipovany tdi. A od 100km/h nahoru je to raketa. Uz to vydrzelo prez 10tkm bez problemu, tak i spolehlivost celkem slusna myslim. A kdyz vidim ted ceny tech kitu, tak se vejdes do stovky, plus sto za slusnou karu mas za 200k 400hp srandu, na kterou koupis dily za par korun.
o 07.05.2007, 15:56 | MarauderZ28
dobře, ale to není jen 100 za kit, kde je instalace, nějaký budíky elektronika atd ?
o 07.05.2007, 16:30 | Daryl (A)
marauder: za 100 mas kit se vsim ..i s naradim na montaz :)

nevim jak biturbo, ale ten kit od VF je prace pro amatera na 8 hodin i s cestou na postu.

Soucasti kitu je VSE i s podrobnym step-by-step manualem.

Proste na verune neni potreba nic stelovat :)
o 07.05.2007, 19:23 | MarauderZ28
proč to teda ty lidi nemaj když je to tak jednoduchý ? já znám akorát Rosťu a to vše ...
o 07.05.2007, 19:40 | blázen
protože to tak jednoduché není... dejte link na ten kit, sem zvědavý... za 8hodin nejde pořádně nainstalovat ani FMIC
o 07.05.2007, 19:44 | Kotva
Asi tech lidí, co touzi mit na predku 400hp, moc nebude :)
o 07.05.2007, 19:52 | mikevr6
vis proc to nemaj vsichni?protoze jim to bud staci tak jak to je,trebas s tim jezdej kazdej den a nechcou aby to zralo jak tank coz s tim turbem urcite zrat bude,anebo taky proto ze to neumej a nebo nechcou cpat tolik penez do golfa.Ja to budu resit asi taky tak,tu moji asi necham tak jak je a na turbo si koupim nejakou obycejnou kterou budu mit jen na vyradeni,ktera bude bez interieru a s ramem,na lehkych kolech a s poradnejma brzdama.
o 07.05.2007, 22:00 | RedBaron
Takže výsledek na koleně složenýho kitu, když už člověk narazí na tu jednu ze sta slušných VR6 které před naroubováním nepotřebujou generálku, je předohrab použitelnej od trojky a 100 km/h na zápolení s Mercedesy po dálnici, kterej pak bude těžkej problém ubrzdit. Přesnej opak toho, čemu já říkám zábava, totiž 300PS zadokolce, se kterou se dají na dvojku projíždět přehlednější okresky na hraně nebo v driftu v rychlostech do 100 km/h tak aby nešlo o život a člověk se nabažil stroje a radosti z jeho ovládání. To vše za dvojnásobnou cenu té E34 M5, která je momentálně v nabídce za 107k (stejný člověk prodával naprostou libovku stejnýho modelu dva měsíce zpátky za 120). Fakt super kšeft...
o 08.05.2007, 07:41 | Reprák
me staci dat do punta 50k a budu mit 250PS :) Ale nevim k cemu, max na sprinty, protoze v normalnim provoze to bude skoro nepouzitelny. Je to porad jen predohrab.
o 08.05.2007, 07:47 | Reprák
btw 8hodin v VR6 je kravina, je videt Daryle ze s tim nemas vlastni zkusenost.. Tak 80 spis.. Tesneni pod palici, srovnat palici, checknout ventily, napasovat turbo, vytahnout mazani turba, vyresit vodni chlazeni turba, napasovat IC a udelat na nej drzacky, vymenit eeprom..., hadice nekam dostat, pridat tlak na vstrikach, podtlaky prehazet, vyfukovy koleno a idealne celej vyfuk predelat.... A pak to nastartujes, pridas a prvni co se posere bude spojka, takze i novou spojku :) a to jsem jeste opomnel x dalsich veci, co bych udelal ja, jako treba novy lagry na klice idealne z olovenyho bronzu, urcite jiny pisty , je toho vic.

Takze tak snadny to podle me zas neni a clovek amater se do toho poustet nebude.
o 08.05.2007, 09:58 | Daryl (A)
reproboy: pletes hrusky a jabka.

s hlavou nic delat nemusis. Kit je plne reverzovatelny (po sundani je z toho zase seriovka pro technickou).

A ja mluvim o kompressoru ne o turbu. A to je rozdil.

vice na strankach vyrobce.
[ Link ]
o 08.05.2007, 10:09 | Daryl (A)
hlavne u tohodle kitu nic nemusis vymejslet. Zde je vse vymysleno a dokonce na to mas 3 roky zaruku.

Sledoval jsem vyvoj tohodle kitu online (asi 2 roky) ale nez jsem ho koupil tak sla veruna do kytek.
o 08.05.2007, 10:34 | blázen
trošku se podívám na ten kit: daryle ty si děláš legraci,to si vážně myslíž, že třeba seriové těsnění ti tohle podrží? Rozhodně ne, ten papír, co tam je od serie. Před takovým kitem na 400k je bezpodmínečně nutné rozebrat motor a udělat měření a GO, jestli myslíš,že ti to přijde domů, ty to naplácáš na auto a bude ti to jezdit 100tis km a 3 roky bez potíží tak ses zbláznil úplně..
o 08.05.2007, 11:44 | Reprák
no jelikoz je v tom kitu tesneni pod hlavu, tak musis vymenit tesneni, a sundani neni na pul hodky ani na hodku, nehlede na to, ze pokud vymenis jen tesneni a nesrovnas hlavu, tak potes panbuh :)
o 08.05.2007, 12:10 | blázen
srovnat je potřeba i blok, proto si myslím,že bez GO tenhle kit cpát na motor je prasárna na pár tis km,...
o 08.05.2007, 12:11 | blázen
jakou tlouštku má těsnění co tam dávaj? počítaj stím ,že musíš vše srovnat?
o 08.05.2007, 12:19 | martinvr6
to blázen
Docela se bavím tvýma příspěvkama a řeknu ti že není potřeba dělat velké zásahy pokud máš motor kterej má najeto co nejmín(mě se podařilo sehnat komplet 2.9vr6 kterej měl nalítáno cca 60t km).Po rozdělání jsem nevěřil svým očím v jaké je kondici a stavu .Já už to mám za sebou a v podstatě nic moc žádné úpravy se na motoru nedělali akorát kovové těsnění vačky pružinky vstřiky odlehčené řemenice o 25% větší klapka saní a spojka je série.Jelikož seriová vr6 vydrží do 400ps bez úprav.Veškeré vnitřnosti se mění až při výkonu který je více jak 400ps.Ukaž mě auto které vydrží 400ps bez velkých zásahů?
o 08.05.2007, 12:22 | martinvr6
jo a ještě jsem zapoměl chip mám od firmy SLS který je naladěn na kompresor
o 08.05.2007, 13:13 | MarauderZ28
for martinvr6: např Mitsu Eclipse 2,0T, jakákoli V8 amerika
o 08.05.2007, 14:14 | blázen
martinVR6: já dělal GO při 62tis a blok sem nechal srovnat, v servise ti potvrdí že i při 60tis je už blok vlivem teplot vykřivený, zkus se zeptat, ....stejně jako hlava.. nevim jestli si někdy GO dělal,asi ne
o 08.05.2007, 18:58 | Daryl (A)
mar: a daj se koupit za 50 tis ?
o 08.05.2007, 19:23 | MarauderZ28
např Eclipse koupíš za 40 000,- je to navíc 4x4
o 08.05.2007, 19:57 | Daryl (A)
eclipse 2.0T koupis za 40 ? V pojizdnem stavu ? Kde ?
o 08.05.2007, 20:01 | blázen
daryl:eclipse koupíš dráž,ale je to auto trochu jiné kategorie,trakce a podobné názvosloví už mu něco říkají
o 08.05.2007, 20:24 | MarauderZ28
měl sem nabídku na nebouranýho Eclipse v naprosto bomba stavu z Itálie dotaženýho za 40 000,-
o 08.05.2007, 20:35 | martinvr6
to blázen: no vidíš ja to pro jistotu udělal taky jenom hlavu ale bylo me rečeno že to nebylo třeba páč byla v 100% kondici
o 08.05.2007, 21:30 | MarauderZ28
mno pokud to někdo nedá na hodinky tak nemůže vědět nic, kámošovi prdla vložka zniočeho nic v motoru po 15 000 km a taky byl v naprostý kondici ...
o 09.05.2007, 07:18 | RadekFM
Ten rostovo motor byl z vrakace, tak nevim, kolik mel najeto, ale byl v super stavu, zadny rovnani bloku ani hlavy nebylo potreba. A jak rikam, s vykonem 400k uz najeto prez 10000km bez problemu.
o 09.05.2007, 07:21 | RadekFM
Jinak co pise RB je sice pravda z jeho pohledu, ale ne kazdej potrebuje zavodit na dalnici nebo driftovat. Nekomu staci dobrej pocit ze zrychleni a z toho jakej to ma zvuk atd.
o 09.05.2007, 08:18 | RedBaron
RadekFM: Prostě jsou to dva rozdílný pohledy na zábavu za volantem. Jinak proti vám nemám ani slovo, vy dva jste odvedli na autech takovej kus práce, kterým se nebudu moct pochlubit nikdy.
o 09.05.2007, 17:06 | MaSuZaPi_Honza
konec debaty jo????
a je po srandě :-(
o 11.05.2007, 21:07 | Machča
No to byla zase skoro debata o pragolfu docela se divim ze jsem mel tu silu cely to precist
o 11.05.2007, 23:00 | El_Vita
tak to te obdivuju ..
o 30.05.2007, 21:34 | red_wolf
STI
o 30.05.2007, 21:56 | MarauderZ28
to musel bejt bomba kup když se toho během měsíce zbavuje ... [ Link ]
o 31.05.2007, 06:10 | Pepíno_Honda
:o)
o 31.05.2007, 07:09 | El_Vita
Marauder .. neco jako to tvoje probe co?
o 31.05.2007, 08:57 | MarauderZ28
já mám svoje Probe 1,5 roku Ty jelimane ...
o 31.05.2007, 09:02 | Reprák
tady citim kref :)
o 31.05.2007, 09:42 | Luke_288
LOL, to uz je moc
o 31.05.2007, 11:41 | El_Vita
kdyz si tak chytry jeliman, tak urcite vis v jakem je ta vr6 stavu a proc ji prodavam.

mels moznost se me kdykoliv zeptat a pak to komentovat.

Ja taky nespekuluju nad tim, ze to prodavas, bo citis, ze se neco zchruje ...

Takze, pokud nevis o tom aute nic, prosim te, abys nic nekomentoval. dik
o 31.05.2007, 12:33 | RedBaron
Už je to tady zase :o)))
o 31.05.2007, 15:21 | MarauderZ28
já sem napsal něco o stavu VR6 ? ne tak nevím co tu pindáš za blbosti. Jen mě zaráží když jsi tu tak ohnivě obhajoval nákup VR6, že jí za měsíc prodáváš - proto sem poznamenal, že to musel bejt super kup a nehodnotil sem absolutně jestli to auto je nasračky, nebo provoz stojí neúnosný peníze a nebo je v tom něco jinýho, každopádně je to vcelku úsměvný se tady bít v prsa jak VR6 je best of a za měsíc to posílat pryč :o)
o 31.05.2007, 15:37 | El_Vita
a co na tom meni pripadyn prodej, ze vr6 je hodne dobry motor?
Nechapu? ty ses tady taky bil za mazdu 2.5 V6 a posilas ji pryc.
o 31.05.2007, 16:03 | MarauderZ28
huh jasně, ale ne po 1 měsíci, kdyby to byla taková bomba rozhodně bys to neposílal do prdele ... navíc já Probe neprodávám proto, že by mě sralo, ale protože mám 4 auta takže je pro mě zbytečný ...
o 31.05.2007, 16:38 | El_Vita
i kdybych to prodal po tydnu, tak to nic nemeni na mem nazoru, ze se jedna o dobry motor.

duvod, proc to auto posilam dal (ne do prdele, jak ty rikas, ale jen dal) je, ze bych chtel mensi (levnejsi) auto a skutr na leto na pojizdky mestem.

o 31.05.2007, 21:18 | MarauderZ28
hihi ty jsi dobrej slovíčkář ... no když Tě to baví tak ano posíláš to dál ať má Tvoje dušička klid :o))))
o 31.05.2007, 21:25 | Reprák
co vim tak El_vita nikdy nemel auto dyl jak dva mesice, byt tvrdil ze si to necha atd atd.., takze bych rekl ze to je spis normalni jev nez to proc to prodava :) proste zisk nic vic. Teda takhle to vidim ja.
o 31.05.2007, 21:31 | MarauderZ28
tak tohle snad nemohl stihnout ani přihlásit :o)
o 31.05.2007, 21:34 | blázen
no comment
o 01.06.2007, 12:18 | El_Vita
RB: ne? skodu 120 rok, punto hgt asi taky rok a alfu 145 JTD 3/4roku

na vsech jsem prodelal gate...

na vydelek jsem mel jine auta
o 01.06.2007, 14:29 | Luke_288
a muzu se zeptat, proc to děláš, že si koupíš auto a do roka ho pošleš z baráku?
o 01.06.2007, 14:35 | El_Vita
a proc ne?

pojezdim a pak zkusim neco jineho. Nechci mit jedno auto do konce zivota ....
a navic vylepsovat ho taky nema moc smysl. Jsem student a ty penize by se mi nikdy nevratili. Navic u toho hgt jsem malem vyskocil z kuze .. bylo krasne, motoricky super a pak, kdyz jsem ho prodal za 14 dnu ten novy majitel skoncil ve skarpe u cesty ... a ta alfa JTD je zas vecne od bahna, zasrana jak obyvatel chanova a neudrzovana ... a to se vsichni dusovali, ze se o to postaraji dobre ...
o 01.06.2007, 14:43 | blázen
když čtu co měl za auta, nic proti,ale neměl bych je asi ani rok,..tohle není rýpání
o 01.06.2007, 14:54 | El_Vita
blazen: co mas ty? (taky to neber jako rypani, jen otazku)
o 01.06.2007, 15:04 | Kotva
Ze by 200SX?
o 01.06.2007, 15:17 | Luke_288
nevim, proste nechapu tenhle přístup, otáčet auta takhle brzo když to neděláš kvůli vejvaru...nikdo neříká do konce života, ale ja nevim, dva, tři, čtyři roky, tím víc, když píšeš, že jseš student
o 01.06.2007, 15:27 | El_Vita | Upraveno: 2007-06-01 15:28:03
luke: no prave, tim spis, ze jsm student ... ono to za tu dobu nespadne ta cena o vic, nez bych si pral ..
Kdyz clovek zacne potom normalne delat a mit stabilni prijem, tak ok, pak nevidim problem si neco nechat a vymazlit, ale ted to proste jeste nejde.

o 02.06.2007, 00:34 | MarauderZ28
jo takže jsi dovezl VR6 jen proto aby jsi s ní jezdil 14 dní ty vole to je jak s tím stahováním filmů sorry, ale pohádky si povídej fakt někde v hospodě ...
o 02.06.2007, 07:23 | El_Vita
marauder: neznas me, tak si jdi rypat do nekoho jinyho jo, prosim.

btw: par veci se behem toho mesice zmenilo, ale s tim se ti tady nebudu sverovat
o 02.06.2007, 10:11 | blázen
ano mám s13, ale to tu nepatří, jen se taky divím,..proč tak často měníš auta,..jestli to jen koupíš dojebeš a prodáš,nebo na tom vyděláš je tvoje věc,ale obhajovat tenhle motor a tvrdit že je to pecka, když ho máš takovou chvilku je holý nesmysl
o 02.06.2007, 11:33 | Reprák
tak JTD i HGT je dobrej motor, to zas jako prr ;)
o 02.06.2007, 11:41 | MarauderZ28
on myslel tuším verunu
o 02.06.2007, 11:59 | blázen
reproboy:myslel sem VR6...a třeba 2,4JTD má soused ve 156 a má ho v servise víc jak doma... a to ji kupoval novou z alfy.. ale může být vadný kus...
o 02.06.2007, 14:18 | El_Vita
blazen: u kazde! automobilky muze byt vadny kus. To ti taky klidne napisu, ze na kavkach ti kazdy z ridicu bude nadavat na ty nove octavky - co jsem s nima mluvil tak po 40tkm podvozek klepe jak kovar pri sichte a normalne vypadavaji bagy od spolujezdce.

A tuhle jsem jel z jednoho nataceni v KV a tesne pred tim klikatym stoupanim (jak tam ma hlinka pomnicek) nam rupla hadice od turba (F Transit novy model 2.2 Tdci 6tkm najeto) a v kopci nas pak predjela i tatrovka ...

Proste vsude je neco.
o 02.06.2007, 16:07 | Luke_288
tak že pozdravuju ty řidiče nových oktávek, mam asi štěstí na super kus, po 90tis km nic neklepe, abg mi jeste nevypad, takze dobry .)
o 02.06.2007, 16:41 | blázen
no nevím proč byly plné annonce těhhle KO Alf..ale jak říkám mohli při výrobě, zařadit do auta něco vadného,co pak odstranili... ale mě nešlo o alfu ,ale o vševychvalování VR6.. coby 3litru a 170k
o 02.06.2007, 16:54 | El_Vita
blazen: muzes mi tu vypsat prispevky, kde jsem do nebes vychvaloval VR6 a rikal, ze nad nej nic neni?

Nerikam ze je to ten nejlepsi motor, ale je hodne dobry, kvalitni a drzak. A navic, pokud mu nic neni, ani nezere a pritom jede moc pekne.
o 02.06.2007, 17:04 | El_Vita | Upraveno: 2007-06-02 17:05:48
jinak nevim, proc je plno alf s motorschaden ...

moc me to mrzi, protoze to jsou dobre auta s dusi ... mel jsem sam jtd a za cely rok nic. jen jediny problem (s cidlem abs u LZ kola)

co treba k HGT .. je to jedna osma fiat s vvt .. problem s motorem nebyl ale pritom klasicke 1.8 fiat jsem moc chvaly neslysel (pritom blok by mel byt stejny)... co vim, tak litaji kliky blokem


o 02.06.2007, 17:09 | MarauderZ28
kámoš měl Alfu s 2,4JTD - nej diesel který sem řídil společně s 3,0 od BMW, super zvuk, žádný chrochtání, nicméně vyměnil na podvozku snad naprosto všechno - zadní ramena byly z ohnutýho plechu pozinkovanýho tloušťky alobalu - hnus, navíc se mu tam vcelku furt srala elektrika ...
o 02.06.2007, 17:37 | El_Vita
alektrika a cidla s vahama atd. by mela byt paradoxne BOSHacka ...

co se podvozku tyce, je super! stabilni, ale ta 2.4 je tezka a tak trpi .. hold neni nevidanym jevem menit predek co 50tkm na tech nasich cestach ...

ale kdyz 2.4 jtd tak az tu s tim 6kvaltem a po faceliftu karoserie i interieru. (tusim rok 2001)

S tim litaji CARABINIERI po italskych autostradach ... mazec auto i motor.
o 02.06.2007, 17:48 | blázen
ta alfa se mě taky líbí, její cena je nízká,ale proč se serou ti nepovím,ale asi bych do toho nešel...do diesla... to vychvalování myšleno celkově,ti co si to většinou koupí,nejeli v ničem jiném, proto maj tyhle špatné dojmy..
o 02.06.2007, 18:02 | El_Vita
no spatne dojmy ... coupe 16vt jelo subjektivne lip, to jo ... :-)

ale netvrdil bych, ze vr6 je spatny motor

(ale to je zas dokolecka ...)

Ale u tech alf je fakt sranda, ze se tam serou veci, ktere na sobe maji napis MADE IN GERMANY :-/
o 03.06.2007, 11:19 | blázen
není špatný, jen na svůj objem má mizerný výkon
o 03.06.2007, 19:06 | El_Vita
tim lip, alespon vic vydrzi
o 03.06.2007, 20:07 | MarauderZ28
to asi nebude ten důvod :o)))
o 04.06.2007, 08:35 | El_Vita
vis, kone nejsou vsechno ... nekdy je lepsi mit kroutak stale k dispozici
o 04.06.2007, 09:51 | Daryl (A)
mizerny vykon ? 2.8 od BMW je na tom uplne stejne (+/- par koni).

btw: zajimalo by mne ktera seriova 2.8/2.9 ma podle vas zajimavy vykon ? A kolik to teda cini ? Ja nevim, ale co koukam kolem a kolem, tak az na par nejnovejsich 3 litru kde nic tu nic.
o 04.06.2007, 10:38 | RedBaron
BMW mělo v té samé době 2.5 R6 193 PS :o) Pozdější dvaosmička byl hodně do pomala a hodně do krouťáku laděný téměř ekonomický motor, který papá v těžkém pětkovém kombíku o litr míň než VR6 v lehoučkém golfíku. Zatímco vrchol u VW byla VR6 se 174 koníky, BMW v té době dolovalo z o 200ccm většího obsahu 286PS. Nebuď slepej, Daryle...
o 04.06.2007, 11:01 | Martyn
Ad Mar: myslis mou bejvalku? Nj podvozek je u 156 hrot, ostatne jako u vetsiny stredni tridy dneska:( O me bejvalce ani nemluvim, tezkej motor vepredu + sportovni podvozek + nizkoprofily + ceske silnice...:(
Jinak ja byl se 156 super spokojenej (jedinej vaznejsi problem za dva roky byl s turbem).
Srry za moc OT
o 04.06.2007, 11:06 | MarauderZ28
jj to je ona nakonec jí ukradl nějakej nešťastník :o)
o 04.06.2007, 14:41 | CervinVega
slušné :-)
o 04.06.2007, 14:55 | Reprák
jaj zas zabomysi valky... jeden bude vzdycky tvrdit tohle a tohle. El_vita ma moznost porovnani pac mel hodne aut, ale vzdycky kdyz napsal ze si to necha tak sjem vedel ze to brzy proda :D je hold takovej nikdo nic nenadelame a k hajeni VR6 no cement neni to spatnej motor ale ani zadnej zazrak a vopravdu netahne pycovolevotspoda ani tohustenetahnejako. To by byl ve svete daleko slavnejsi.
o 04.06.2007, 16:12 | Kotva
Hold ----> Holt :D
o 04.06.2007, 19:28 | blázen
daryl:slabší je snad jen motor co byl ve scorpiu .. bawo mělo v roce 87 stejný výkon na 2,5...jejich 2.8 jede stejně/líp i na těžším autě.. o japoncích se nebavím,tam bylo silnější snad všecko..prostě si myslím,že si zaslepený VW ..zkus někdy jinou značku.. nemá smysl se tu hádat..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3931 sekund.