
Navštíveno 6110x


31.12.2007, 14:12 |
Kesam Jak tu je prispevek nize tak tady je ukazka nastriku kdyz jsem je koupil od 1 clena tady tak byly ok nez jsem snima najel tak 300km!!! pak staly co sutra tak to zaclo oxidovat tak jsem to poresil takhle pritahl jsem si z prace neco jako barvožrouta a 3 hodky jsem to z toho sundaval to srikani je na hovno nedoporucuji:((( takhle jak jsou tak se asi vylesti jinak nevim mozna stred cernej a vylestit limec.


31.12.2007, 14:12 |
Kesam

31.12.2007, 14:12 |
Kesam

31.12.2007, 14:13 |
Kesam

31.12.2007, 14:13 |
Kesam
jako kdybych to neříkal...

31.12.2007, 14:14 |
Kesam

31.12.2007, 14:14 |
Kesam

31.12.2007, 14:15 |
Kesam

31.12.2007, 14:16 |
Kesam

31.12.2007, 14:16 |
Kesam

31.12.2007, 14:16 |
Kesam

31.12.2007, 14:16 |
Kesam

31.12.2007, 14:17 |
Kesam

31.12.2007, 14:18 |
Kesam Tak jsem to sem nahazel a myslim si ze origo je to lepsi nez to zlate porad zasrane. a co sutr a kapka vody tak to slo do prdele.A to ty kola pak jenom byly uklizeny a slo to porad dal ta reakce.
to je stříklé tím sprejem co se prodává normal v Barvy-laky nee? za těch 150 kč

31.12.2007, 14:21 |
Kesam Ja to takhle koupil.Ale je to strikane.
31/12/2007 14:13 Midnite
jako kdybych to neříkal...
mám pocit že o spreji jsi nemluvil pořádně si přeti ten příspěvek

31.12.2007, 14:33 |
Kesam Moment jeste najdu nekde foto kdyz jsem je privezl.

31.12.2007, 14:36 |
Kesam
teď se mi to líbí rozhodně víc ;) super!

31.12.2007, 15:08 |
BT4U Není to první případ, který znám... Každopádně máš štěstí, že se to povedlo a kola vypadají pořád dobře ;-) Muselo to ovšem dát pořádně zabrat :-@
a to kdyz jsi ty kola kupoval tak do toho prispevku nekdo psal jak je to skvele odvedena prace ze to nikdy nesleze.
jj, taky si vzpomínám, a myslím že dotyčný tě asi pěkně napálil :-))) myslím že víme o koho se jedná (VW LUPO)
slezlo to teda pekne, to se musi nechat!
Ale od tohohle cloveka bych to necekal.... :o/
ali: něco takového měl jeden člen tuningsceny ale po lakovani no :o))

31.12.2007, 17:24 |
Fipo ještě by mě zajímalo,jak vypadaj kola z galvanovny po tvrdochromu po roce ježdění...vždyť to už něco musí vydržet,ne?

31.12.2007, 18:06 |
Shr3k Kes@m: Mno tak nevím, jestli je Karel nechal stříkat, spíš bych to odhadl na napařování ve vakuu.
Spíš bych to řekl, že takto dopadnou kola z leštěnky, která nikdy nezažila jízdu v dešti, na autě používaném dennodenně. :-)

31.12.2007, 18:21 |
Fipo no dle mě ať už jsou na leštěnce či nikoliv by měla vydržet i jízdu v dešti...
rozhodne je to lepsi po tvy praci nez predtim..
tomu se říká ten kvalitní TUNING :DDDDDDDDDDDDD
mno tak nevim....
nejezdil jsi s tim treba v zime?
ja dovezl kamosovi velice kvalitny kola Enkei, a byl hrozne zoufalej pohled co s nima udelaly dva prejezdy v zime a nasledny ponechani spinavyho auta s kolama obalenyma tema srackama cim se solej silnice.
ted to bude vypadat mnohem lip jak si to porobil

31.12.2007, 19:23 |
*DM* Mishan: Z Lupa to určitě není,protože vím,kdo ty kola dělal a dotýčný to určitě nešplíchal na Tunningcup zlatým sprejem :o))))
[ Link ]
Zlatym sprejem to neni.Je to delane ve firme,co se tim zabyva a co dela chromovani(jak psal Sh3k) naparovani ve vakuu..Manik s timhle nemel nikdy problem a Kaja je mel dost dlouho na to,aby neco ty kola udelaly..
DYT TO RIKAM PORAD ZE TEN STRIKANEJ CHROM JE NAHOWNO !
je pod to potreba specialni plnic, kterej stoji zhruba stejne jako kdyby se kolo rucne lestilo. Plno lidi na to sere a masti to na normalni a logicky to nemuze drzet !
*DM* a o co , že to z toho lupa je,takže Ludo, asi si se velmi spletl, tu mám důkaz


31.12.2007, 20:44 |
mishan | Upraveno: 2007-12-31 20:46:53
a ještě jeden, takže myslím že stačí , nemyslíš Luuuuudo :-P
takže pěkně lžeš, a to moc hezké teda není :-(

hele mě ty kola příjdou nějaké oLUPAné
docela trapas :o))) dobrej důkaz asi jako když v ringu dostaneš pěstí a je to knockout na to se nedá už nic říct to je tak na úklonu a odchod do šaten :o)
vše co není galvanika tak je určeno jen a jen pro vnitřní použití. A když někdo tvrdí, že se je pro venkovní použití tak kecá. Když se člověk zamyslí jen nad technologickým postupem tak je jasný, že to nemůže vydržet povětrnostní vlivy. A v žádným případě na kolech - prach zbrzd, kamínky, vysoký teploty od brzd....
A galvanicky nachromovat nebo pozlatit kola je tady v ČR zatím velkej problém. Na svoje kola už to sháním rok...
Je to hold tvrzeni proti tvrzeni..Kajovi ty kola vydrzely a daldsimu majiteli ne?Je pravda,ze Kaja mel Lupo na srazy a ty kola moc neodjezdily,ale taky se o ne musel starat a nic mu to neudelalo...Nechci hazet spinu na noveho majitele,ale zase se nemuze hazet spina jen na prodavajiciho...

31.12.2007, 22:25 |
*DM* Jako Misa: Karel s těma kolama moc nenajezdil,dost často Lupo dovezl na podválu,na druhou stranu ty kola nejsou na každodenní ježdění.Nepamatuju,že by ty kola na Kájově Lupu potkaly někdy déšť
kola vypadají stejně falešně jako celej tuning cup
Navrchu je to pozlátko a uvnitř...............

01.01.2008, 00:27 |
*DM* A je to,Kuchtas po svých letitých zkušenostech zhodnotil celou situaci na TC
2 Mishan: sorry,tentokrát jsi měl pravdu, že ty kola skutečně patřily předtím Karlovi
Neni to k tématu ale podívej kdo celej rok jezdil po tuning srazech a kdo byl ve finále a zpracování některých aut
Tohle je třeba výfuk na 3.nej fordu v Čr


01.01.2008, 09:13 |
BT4U Jako Newman, byl jsem se podívat u jednoho nejmenovaného výrobce stříkaného chromu a kulil oči, stříkaný chrom jsem zavrhl hned po první minutě prozrazení technologie, kdy výrobní mechanizmus byly dvě bandasky podobné dojnicím na mléko a stříkal to maník ze všech stran... :o)))) Bylo mi sděleno, že záruku nelze uplatnit, cena za dm2 byla myslím 200 Kč a ke každému nastříkanému dílu přidávali letáček, že se jedná pouze o věc na vnitřní použití. :-@
Nechápu proč se tady háže špína na Karla,který měl a má vždy Auto nádherně udělané a nejezdí jen české srazy,ale i zahraničí.Myslím,že pokud si tu práci někdo neudělá sám a svěří to nějaké firmě tak asi těžko Jim budete hledět pod ruky!!!!Nemusí to být všechno kvalitní i když je to Firma.......

01.01.2008, 11:15 |
JR to na fotkach neni urcite od kaminku, ale spis bych rekl od soli.
Kuchtas: tak nahod foto svyho podvozku, ja na tohle nic tak hroznyho nevidim.
tohle je taky od soli????
na tom samém autě???
cabrio a v zimě na konci sezony v Budějvicích???


01.01.2008, 11:33 |
JR koukam, ze jsi tak zaujatej, ze ani nepouzivas mozek. Od soli jsou ty kola o kterejch je tady rec :-D
ted teda moje díly


01.01.2008, 11:50 |
kuchtas | Upraveno: 2008-01-01 11:51:16
aha sory špatná souvislost a i tak kdo zvás potkal v ČR v zime na nasolené silnici auto na takovejhle alu???
kuchtas nejde tady o alu na sněhu a že tady vyfotíš možná svůj podvozek někde na dílně když jsi to natřel štětkou ale o to že nechápeš o čem se tu vlastně mluví
myslím že když s tím vyjedeš a po prvním dešti tak to bude vypadat jinak pokud se pletu tak máš zázračny podvozek ktery netrpí a je stále goood v tom případě si ho dej patentovat
jo a kde je napsáno že když alu projedou v zimě po cestě tak že se ti oloupou jak banán se slupky myslím že nikde
samo ze auto s cistym podvozkem lip zataci... NOT! :-)))

01.01.2008, 15:04 |
Kesam Ja tu na nikoho spinu nehazim.Ale mel jsem si je poradne prohlednout vsechny.koukl jsem jenom na 2 ktere mi ukazal a skousely jsme je na auto ostatni bylo zabalene to jsem zjistil az doma ze to tam uz oxiduje v limci. A vzime jsem snima nejezdil stacila kapka vody a sutr.

01.01.2008, 15:27 |
zipp nic proti tobě Kuchtas, ale ty lakovaný bubny sou katastrofa :-D kdybych něco takovýho na autě měl, tak to buď vyměním za kotouče nebo se to snažím co nejvíc schovat a ne to takhle nalakovat na takovou řvoucí barvu :-)
zipp .. :)
ještě k těm kolum z lupa..když jsem je viděl poprvé tak už stály za hovno..puchýře ..špatná práce ..... byla otázka času kdy to sleze:)

01.01.2008, 16:12 |
burak No tak to auto v zivote nejezdilo jako normalni auto takze se nedivme ze mu kola vydrzela kdyz to neujelo v kuse ani mozna 300km a treba vdesti ale to nemeni nic na tom ze to vakuove pozlaceni je na p--- mam to na sroubech u motoru vicka atd a muzu rict ze auto dene jezdi v provozu a uz je to na hovno hruza penez jak slupek a naprd takze jestli muzu vsem poradit nedavejte to na auto co je v provozu je to jen pozlatko ale nic z toho a divis se zes videl jen 2 kola ty byly urcite v dobrem stavu protoze byly v zadu a tam se tot tolik nehreje proto drzi
kuchtas... treba ty kola co jsi sem daval ty - ty OZtka vyprodavalo Lexani jako "zimni alu" ... :O)))
dobře jin tak tak ste si je měli koupit
kuchtas já mám bbs na zimu a jsem spokojeny proč by neměly byt alu kola ?

ja teda vim kdo zatim stoji

..............................................................................
Radomír Staňa - VERAAL
Nádražní 2
Morkovice 768 33
..............................................................................
Tel./Fax:
Mobil:
Mobil:
E-mail:
Web:
+420 573 370 305
+420 603 266 729
+420 775 086 968
stanar@volny.cz
www.veraal.cz
kdyby tam bylo nafocených více detailu viděl bys, že je to udělané na hovno.....
Newman: a nemyslíš že tohle bylo uplně zbytečný. Každej by mohl vědět že nástřik popř. technologie vákua je hlavně pro vnitřní účely.
Myslím, že na každýho by se dala najít nějaká špína - něco co se nepovedlo. Jak na mě když jsem dělal kola tak na tebe např. s chromem. Když sem hodíš firmu - OK. Ale dělat z toho skandál včetně telefonů.... Ještě sem hoď ičo :-))))
Není to Newmanova technika lesteni??
jako Dudu_481,tohle asi nemuselo byt..

02.01.2008, 12:59 |
Lukaash | Upraveno: 2008-01-02 13:00:12
[ Link ] [ Link ] maji to volne pristupne na webu...Newman prece nenapsal o te firme nic spatneho, ne? Naopak to muze byt chapano i jako reklama :-)
sorry, ale to je jako kdyby někdo prodával vodní akvárka a byla na nich visačka, že nesmí být naplněný vodou .-) určitě to tak může udělat, ale přinejmenším to o něčem vypovídá... proto lepší firmy neprodávají použité výrobky z testů, ale šrotují je, aby jim to podobným způsobem nekazilo pověst (výrobek kutil tim prodá a třetí Evžen v pořadí už nadává na "podělanej origo chrom")

02.01.2008, 14:58 |
Kesam Nevřis : to asni byt nemusi tam na tech 2 poslednich fotkach je to videt v tom limci na pravo je tam moc zatekleho toho laku je to videt kdyz jsem to mordoval dolu tak tam bylo tak 5/6 mm chromu.

02.01.2008, 15:11 |
Kesam Tady je to to bylo asi na 2 kolech uz teda z lakovny a od toho to slo nejvic dal

Kes@m ..přesně jak píšeš ! že si je ubec kupoval :)
ja sem to nasel normalne na webu dokonce ten link jsem ziskal tady na foru. A nepisu o nich nic spatnyho ani nikoho nevinim, ze to udelal tak ci onak. Ja jen aby si tady nikdo nepripisoval neci zasluhy apod.
[ Link ] í
tady jsou prvni zminky o teto spolecnosti zde na foru.
a uz tenkrat tam ty kola byly takze ja fakt nevim o co zde jde ?
je to pouhe prokopirovani linku . . .
Takže vnesu do toho trochu světla .
Kesam koupil ode mě kola za 17.000,- kč rozepíšu ( nová kola Keskin v té době cca 14.800,- a pneu TOYO 195-45-15 cca 8.000 to se rovná cca 23.000,- Nepočítám zlacení které v té době stálo ranec. koupil je ve stavu které odpovídaly cca 5000 km pneu byly 90% a kola stav 90% obrazně řečeno. Když je kupoval mohl jsem mu rozbalit všechny . Rozbalily se jen dvě aby se to vyzkoušelo.
Pokud někdo má auto tak ví ,že i když neprší tak se kola zapráší brzdovým prachem a musí se umejt a tohle se dělo celou sezonu. Typ téhle povrchová upravy je opravdu náchylný na oděrky a musí se okamžitě zakápnout lakem jinak začne reagovat. Jinak co se týče podvalu tak na něm jsem absolvoval cestu pouze jednou a to na finále 2007. pro odborníka pana Nevřise doporučuji zase nějakou tuning samolepku USA POLICE ALA FRANCE děkuji za pozornost. Kesame je mito líto ale asi opravdu trošku hrála taky roli údržba

03.01.2008, 15:06 |
Kesam rogerr : Jak jsem uz psal na nikoho špinu nehazim a ze jsem na ty 2 posledni kola nekoukl to je jedno jako to mi necvadilo nebylo to ani vydet na to seru kola jsi mi predal s pneu 95% jeste sem tam byl chlup :-) kola bez oderek ani škrabanec jel jsem snima jenom do Mimone Z Č.Budejovic pak jsem na nich jel tak jeste 100km a pak to zacalo jit do hajzlu ale to nebudeme resit kazdej vikend co jsem pak prijel na chatu tak jsem jenom koukal jak se to zhorsuje.A to to stalo pod strechou tady se resi to ze je to na hovno ten chrom. Jinak takhle jak jsou tedka tak snima jeste budu neco delat.
nalešti límce vyndej šroubky středy dej třeba do černé pokud se to bude hodit k autu ty chrom šroubka tam vrať nebo je nech třeba pozlatit . umím i galvanicky ale musí bejt super naleštěno

03.01.2008, 16:25 |
Kesam rogerr : ty stredy jsem take mysle do cerne a límce vylestit akorat jsem to sem nechtel psat :-) A ty jdou vytocit ty šroubky jo? jsi je mel venku?

03.01.2008, 16:33 |
Kesam Jo a jeste daji se koupit uplne ty stredove poklicky.jak jsem ji tam nechal zlatou
tak to nevím myslíš ty velké nebo ty malé co jsi nechal ve zlatě?
sorry neumím číst mám pocit že se daj koupit

03.01.2008, 17:02 |
Kesam A nevis kde? protoze jak jsem je vylupoval tak se ohly je to nejakej slabej plišek.A co ty šroubky jdou ven? teda nejsem na chate ze bych to sel zkusit ja myslel ze je to tam na tvrdo.

04.01.2008, 17:29 |
Kovi. No já mám chromované kola už několik let a ještě je někdo měl nachromovaný předemnou a jsou naprosto pohodě,nikde se nic neloupe,ale už na pohled je to kvalita,asi tvrdochrom,pod chromem je to na hlíník tuším ještě potažený mědí aby to fejst dreželo


04.01.2008, 17:31 |
Kovi. ješte jedna


04.01.2008, 17:37 |
Kesam No to je v pohode
ale je to asi jinak delane.

04.01.2008, 18:13 |
JR Kovi.: jenze tohle jsdou original chrom kola, nejsou pak samo domo
... navic se zacnou loupat taky
.mycTD: galvanickej chrom se začne loupat asi těžko - leda potom co s ním navštívíš obrubník.
Dudu_481: chromovani vazne az tak nerozumim, ale zato uz jsem videl par techhle fordich kol solidne opadanejch :-/

05.01.2008, 15:48 |
Kesam A to delaji uz nekde ve vyrobe jo ty kola nebo se to musi nechat udelat ?
Kes@m: jj, daji se sehnat hotovy
napr.:
[ Link ]
vypadají oloupaně? myslím že ne !
až se začnou loupat tak napíšu jde o to že origo chrom kola fakt drží


05.01.2008, 20:29 |
JR tady ma nekdo neony od Jomu :-))
Aligátor: mel jsem na mysli konkretne ty fordacky. jednu olezlou sadu jsem videl live a par dalsich na fotkach, kdyz jsem zjistoval, jestli je to normalni.
no pokud se někdo ke kolům chová jako prase tak to nemůže dopadnout jinak než tragádijí nepsal jsem že jsou nezničitelná :-)
.mycTD: to je o tom, že je to stříkanej chrom / zlato.
Když je to dělaný galvanicky tak není šance aby se to samo začalo loupat. Je to jako nárazníky ze Škody 1000. Jak dlouho jim trvá, než začnou reznout (což u kol nepřipadá v úvahu) a viděl jsi někdy takovejhle nárazník oloupanej??
Galvanika se prostě neloupe (pokud je dodrženej technolog. postup)
chrom se zacne loupat, az kdyz se udela mala dirka, u te se to zacne oxidovat a postupne, ale velmi pomalu, oloupavat, taky jsem mel origo chrom kola a zadny jebky to nebyly, bohuzel prasaci v servise do toho zajeli klicem, takze..

06.01.2008, 15:01 |
Kesam Aligator na jake auto mas ty kola sou dobry jako krava.
rogger.... :D..ubožáku ....
přesně jak jsem házel fotky Kes@m....ty kola stály za hovno hned jak si je nechal pozaltit a ted si tu budeš hrát na chytrýho že se to podělalo až při ježdění :D
...ja si na to Gti klidně naseru a tobě tu může bejt u (_!_)
nebudu k tomu nic říkat samolepkáři
nevřelo ty bys na to zlacení neměl tak aspon nezáviď
rogerr
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD seš dobrey Jouker :)))) ...co mám zavidět ..tu skvěle odvedenou práci a vyhozený lowe :DDDDDDDDDD
já prachy vyhazuju rád nálepko
Nevřis: proč ne, když se to pak ještěš dobře prodá :)